Lacetti klub fórum
2024. Május 15. - 14:54:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 156206 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #75 Dátum: 2008. Június 01. - 10:37:20 »

Annyiban nem értek egyet, hogy nem minden autónál vannak ilyen problémák.
Ha csak a benzin lenne a gond, akkor minden autótípusnál lenne ilyen probléma.
Volt már egy pár autóm és egyiknél sem volt ilyen gond, pedig ugyan olyan stílusban vezettem őket.
Én csak a Lacettiről meg az 1,6os Leonról tudok.
Akkor én még mondok:chevynél a Kalos, Renault, Opel, Ford, Peugeot
Amiben különbözik a másik márkáktól, hogy szerintem előbb bedobják a chevroletek a hibakódot. Opelt láttam sokat szétszedve, ugyanilyen kormos volt.
Más márkáknál inkább a fojtószelepház, vagy EGR koszolódik előbb és első hibakód onnan jön. Lehet, hogy a chevyknél más (érzékenyebb) a szelepvezető kialakítása és ezért az első jelenség a szelep megszorulása.
A Kalosnál ha jól emlékszem leginkább az 1.2-es motroknál volt sárga lámpa de az okára már nem emlékszem. Nekem 1.4 8 szelepes volt, semmi problémám nem volt vele, pedig mint már írtam, nem kifejezetten sportos a vezetési stílusom, ritkán járt 3000 fölé, 4000 fölött meg szinte soha.
Sorry, én beszélek "ződeket"! Nem Kalos, hanem Aveo!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #76 Dátum: 2008. Június 01. - 12:15:50 »

De nem akarok vitát gerjeszteni az ügyben, mindenki azt fogadja el ami számára a leg kedvesebb.
Én elhiszem, hogy a benzin nem a legjobb, de azt nem hogy csak az lenne minden probléma okozója.
Meg azt sem hinném, hogy a GM-nek annyira fontos a Magyar piac, hogy csak miattunk kifejlesztenek új szelepeket. Kacsint
Egy kis vita nem árt, mert az ember abból mindig csak tanul.
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #77 Dátum: 2008. Június 01. - 16:41:17 »

De nem akarok vitát gerjeszteni az ügyben, mindenki azt fogadja el ami számára a leg kedvesebb.
Én elhiszem, hogy a benzin nem a legjobb, de azt nem hogy csak az lenne minden probléma okozója.
Meg azt sem hinném, hogy a GM-nek annyira fontos a Magyar piac, hogy csak miattunk kifejlesztenek új szelepeket. Kacsint
Egy kis vita nem árt, mert az ember abból mindig csak tanul.
Így van! Vita nem baj, mert mindig van új info, tanulnivaló! A vita az eszmecsere egyik ága.
Csak addig jó, amíg vita van és nem veszekedés!  Vigyorog Kacsint De szerintem minden értelmes ember tudja, hol a határ! Jó beszélgetést mindenkinek továbbra is, A tapasztalt kollégák segítségét meg továbbra is szívesen vesszük!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #78 Dátum: 2008. Június 02. - 10:34:56 »

Sz946cs - hez csatlakozva:
1. Nekem nem jött elő - kopp kopp kopp
2. De, egér kezdettől fogva csukva- a kereskedőtől már így hoztam el.
3. Városban az 50-es tempóhoz soha nem kapcsolok 4-t. Nem szép a hangja.
4. Igenis benya! Az OMV benzinnel kevesebbet evett. Csakhogy, egy rokonom ott dolgozik a központi raktárban és bizony jót röhögött, hogy én képes vagyok 8 km- t elmeni, hogy "OMV" benzint tankoljak....
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #79 Dátum: 2008. Június 02. - 11:11:46 »

Én mindig OMV-nél tankolok és mégis szelepcserés lett. Az ismerős meg csak gazdaságost és semmi probléma.
Akkor ez most hogy van, melyik a jó benzin? He
Naplózva


LPG
Dundi500
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Hozzászólás #80 Dátum: 2008. Június 02. - 19:51:58 »

Hali Jani!

Idézet
Akkor ez most hogy van, melyik a jó benzin?

Az 5. oldal végén leírtam, hogy van ez a benzin kérdés. Mikor a központból jön ki a benzin, szerintem rendben van. Mig a Te tankodba kerül a lé, addig történik a szemétség. Így mindegy melyik kútról beszélünk. Minden márkájú kútnál lehetnek szemét emberek.


.
Naplózva

.

Üdvözlettel:   Dundi
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #81 Dátum: 2008. Június 02. - 20:01:10 »

Hali Jani!

Idézet
Akkor ez most hogy van, melyik a jó benzin?

Az 5. oldal végén leírtam, hogy van ez a benzin kérdés. Mikor a központból jön ki a benzin, szerintem rendben van. Mig a Te tankodba kerül a lé, addig történik a szemétség. Így mindegy melyik kútról beszélünk. Minden márkájú kútnál lehetnek szemét emberek.
Azt azért nem értem, ha tényleg ilyen kaki a benzin akkor az autóimportőrök, miért nem lépnek valamit.
Inkább fizetik a garanciális javításokat.
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #82 Dátum: 2008. Június 02. - 20:07:30 »

Hali Jani!

Idézet
Akkor ez most hogy van, melyik a jó benzin?

Az 5. oldal végén leírtam, hogy van ez a benzin kérdés. Mikor a központból jön ki a benzin, szerintem rendben van. Mig a Te tankodba kerül a lé, addig történik a szemétség. Így mindegy melyik kútról beszélünk. Minden márkájú kútnál lehetnek szemét emberek.
Azt azért nem értem, ha tényleg ilyen kaki a benzin akkor az autóimportőrök, miért nem lépnek valamit.
Inkább fizetik a garanciális javításokat.
Az autóimportőröknek nem fáj....gyári garancia. Másrészt meg kishalak ahhoz képest, amilyen magasságokban történnek a benzinhamisítások.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Dundi500
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Hozzászólás #83 Dátum: 2008. Június 02. - 20:07:43 »

Hali!

Többször próbáltak már lépni. De megfoghatatlan az ügy. Nem bizonyítható. Megtankolsz a trutyiból. Beindul a kémiai folyamat, s Te még tankolsz kettöt-hármat mire a hibát észreveszed. Nincs hova fordúlni. Szemét munka nagyon. Majdnem sikerült egyszer mikor az AC pumpa cirkusz volt. Akkor volt olyan esett, hogy a kutak fizettek. Bizonyíték akkor is csak a szétesett AC pumpa volt.  De itt nincs bizonyíték.


.
Naplózva

.

Üdvözlettel:   Dundi
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #84 Dátum: 2008. Június 02. - 20:14:07 »

Hali!

Többször próbáltak már lépni. De megfoghatatlan az ügy. Nem bizonyítható. Megtankolsz a trutyiból. Beindul a kémiai folyamat, s Te még tankolsz kettöt-hármat mire a hibát észreveszed. Nincs hova fordúlni. Szemét munka nagyon. Majdnem sikerült egyszer mikor az AC pumpa cirkusz volt. Akkor volt olyan esett, hogy a kutak fizettek. Bizonyíték akkor is csak a szétesett AC pumpa volt.  De itt nincs bizonyíték.
Lehet naiv vagyok, de a kútról vett mintát bevizsgálva nem deríthető ki a pancsolás.
És ha igen, akkor azzal nem lehet bemenni a tévébe és balhét csinálni, mint anno pár éve a szétesett AC pumpáknál?
Vagy ez nem érdeke senkinek.
Naplózva


LPG
tommyboy66
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #85 Dátum: 2008. Június 03. - 09:17:52 »

Sziasztok!

AGR/EGR hibakód miatt kigyulladt check engine lámpa orvoslása milyen módon történhet.
A szelep ki lett cserélve a tömítéssel együtt.
Hol lehet szoftverfrissítést elvégeztetni?

Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #86 Dátum: 2008. Június 03. - 16:40:23 »

Sziasztok!

AGR/EGR hibakód miatt kigyulladt check engine lámpa orvoslása milyen módon történhet.
A szelep ki lett cserélve a tömítéssel együtt.
Hol lehet szoftverfrissítést elvégeztetni?


Nos...asszem nem egy szelepről beszélünk! Ez a topic a motor szívó és/vagy kipufogószelepeiről, azok cseréjéről szól. Ugyanitt a "Motor és erőátvitel" menüben találsz egy olyan topicot, hogy "Torpanás és EGR". Abban a topicban tárgyaljuk ezt a témakört!
Amúgy nem értem pontosan mire gondolsz. Ha a hibakódot akarod kiüttetni, hoyg a szelep cseréje után ne világítson továbbra is a Cheklámpa, akkor azt szakszervízben tudod elvégeztetni, esetleg olyan helyen, ahol erre a célra van megfelelő műszerük. (Nem jut eszembe, hogy a chevynél hogy hívják azt a műszert, ami pl. az opelnél a TechI vagy TechII).
Ugyanígy kell eljárnod akkor is, ha nem hibakód törlése miatt szeretnél szoftvert frissíteni, hanem a beprogramozott tulajdonságokat (előgyújtás, befecskendezési paraméterek, motorkarakterisztika, stb.) szeretnéd megváltoztatni. Ehhez is minimum szakszervíz kell, de inkább egy tuning műhely.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Dundi500
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Hozzászólás #87 Dátum: 2008. Június 06. - 21:58:43 »

Hali!


Idézet
Nem jut eszembe, hogy a chevynél hogy hívják azt a műszert

SCAN 100  a müszer neve.



.
Naplózva

.

Üdvözlettel:   Dundi
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #88 Dátum: 2008. Június 06. - 22:35:05 »

Hali!


Idézet
Nem jut eszembe, hogy a chevynél hogy hívják azt a műszert

SCAN 100  a müszer neve.



.
Köszi!  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #89 Dátum: 2008. Július 24. - 23:25:08 »

No talán most minden rendben a szívbillentyűkkel!
Pech-lámpa, P300 és csere előtt kínlódva ment 160-at, érezni lehetett, hogy beteg, most meg óra szerint könnyedén 185. Kb. ezt kell tudnia egészségesen! (Természetesen németországi autópályán mértem ezeket az értékeket!  Kacsint Vigyorog)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!