diablo77
|
|
« Hozzászólás #8235 Dátum: 2018. Október 30. - 14:10:08 » |
|
Gratulálok az új autóhoz! Nem félsz a dízel autók nyűgjeitől? Manuális vagy automata? Egyébként szép nagy batár
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #8236 Dátum: 2018. Október 30. - 16:55:18 » |
|
Köszönöm. Dehogynem félek, és nemcsak a dízelek nyűgjétől (bár 200.000-ig bízom benne, hogy elmegy nagyobb baj nélkül), hanem a sok elektronikától, számítógép-vezérelte mindenfélétől. Mire elindulok, addigra 5 villanymotor végezte már el a dolgát. Elolvastam a kézikönyvet, minden mindennel összefügg, nagyon intelligens a járgány. Manuális váltós, az automatát már nem mertem bevállalni. Nekem is nagynak tűnik, de pl. a hossza szinte centire megegyezik a Lacsival, viszont hosszú a tengelytávja, sokkal nehezebben fordul rá a garázsra. És olyan magas, hogy a múltkor egy Lamborghini mellett mentem, ami pont az ablakom alsó vonaláig ért. Viszont a nyomatékát nagyon élvezem, 2-es és 3-as fokozatban szépen meg tud lódulni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #8237 Dátum: 2018. November 05. - 10:02:24 » |
|
200 ezret azért biztos elmegy, ha betartod a turbós motorokra ajánlottakat. Meg azért, ha nem városban használod, szintén jót tesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #8238 Dátum: 2018. November 05. - 16:23:03 » |
|
A Malibud benzines?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #8239 Dátum: 2018. November 06. - 11:22:55 » |
|
Persze Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben. Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #8240 Dátum: 2018. November 06. - 17:14:25 » |
|
Persze Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben. Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond. Az alaposságodat ismerve szerintem hosszú ideig fog szolgálni az autód. Nekem is tetszik a kényelme az automatának, főleg városban jön jól, illetve a tempomat is jobban össze tud vele dolgozni, mint kézivel. Talán majd ha új autót veszek, sok év garival, akkor bevállalok egy duplakuplungost... bár asszem addigra majd csak villanyautók lesznek, ha egyáltalán eljutok oda...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #8241 Dátum: 2018. November 06. - 20:37:14 » |
|
Persze Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben. Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond. jobb,hogy nem dizelt vettél mert a 2.0d az a hirhedt opel motor ami az insigniába van,a captivában olrlandoban és a cruzeban is gm váltó van hát finoman kifejezve egy trágyadomb ha van választás akkor inkább egy aisin,a motorral kapcsolatos észrevételeid tapasztalatok hasznosak lehetnek mert a C140 es Captivában is az van.
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #8242 Dátum: 2018. November 07. - 07:31:30 » |
|
Persze Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben. Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond. jobb,hogy nem dizelt vettél mert a 2.0d az a hirhedt opel motor ami az insigniába van,a captivában olrlandoban és a cruzeban is gm váltó van hát finoman kifejezve egy trágyadomb ha van választás akkor inkább egy aisin,a motorral kapcsolatos észrevételeid tapasztalatok hasznosak lehetnek mert a C140 es Captivában is az van. A váltóval kapcsolatban nincs nagyon összehasonlítási alapom, igazából a fórumokat böngészve jutottam arra az álláspontra, hogy ez a GM váltó nem lesz annyira rossz. Az amerikai Malibu fórumban nem panaszkodtak rá, ellentétben mondjuk az Insignia Aisin váltójával, amiről magyar és német oldalon is sok problémát lehet olvasni. Nyilván a GM váltó nem egy okos szerkezet, nem ismeri fel a lejtőket-emelkedőket, ráérősen vált, néha bizonytalan. Viszont szépen vált.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #8243 Dátum: 2018. November 16. - 11:22:17 » |
|
Grat az új géphez Dömi
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #8244 Dátum: 2018. November 19. - 09:54:30 » |
|
Grat az új géphez Dömi Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #8245 Dátum: 2018. December 22. - 20:21:49 » |
|
Kedves Mindenki, aki még be- benéz ide! Áldott, békés karácsonyt, és nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek! Nagyon sajnálom, hogy így alakult a klub, a fórum, de szerencsére azért vagyunk jó páran, akik tartjuk a barátságot, kapcsolatot. Szabad újra itt lenni...
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #8246 Dátum: 2018. December 23. - 12:07:46 » |
|
Kedves Mindenki, aki még be- benéz ide! Áldott, békés karácsonyt, és nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek! Nagyon sajnálom, hogy így alakult a klub, a fórum, de szerencsére azért vagyunk jó páran, akik tartjuk a barátságot, kapcsolatot. Szabad újra itt lenni...
IGEN.... Én is szeretnék boldog Karácsonyt kívánni Minden kedves Márkatársnak!!
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #8247 Dátum: 2018. December 23. - 12:19:45 » |
|
Sziasztok!
Nagyon boldog karácsonyi ünnepeket és sikerekben gazdag új évet kívánok!
Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #8248 Dátum: 2019. Január 01. - 12:42:10 » |
|
Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #8249 Dátum: 2019. Január 01. - 22:15:06 » |
|
B.U.É.K.!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|