Lacetti klub fórum
2024. Május 11. - 07:13:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Ülések, kiegészítők, ketyerék  (Megtekintve 185597 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #135 Dátum: 2009. április 12. - 14:48:42 »

Tehát a probléma:

A gáz az, hogy így pont nem látszik, mekkora a pereme a légterelőnek. Lehet, hogy túl kicsi és ezést bújik ki?
Ez itt nem jöhetne ki, mert ha jó a légterelő (méretre), akkor meleg időben is éppen elég befeszíteni oda, hogy ne törjön el (legalábbis félti az ember, persze elég rugalmas).
Erre nem lesz megfelelő megoldás a patent, hisz az csak annyit csinál, hogy megvezeti az ablakot, hogy a légterelő mellé, jó helyre csukódjon fel.
Ezt is pont elég volt befeszíteni. A perem mérete meg nem lehet téma, mert egyáltalán nem szabadna megmozdulnia. Pláne nem centimétereket.
Az ablakot szerintem nem kell megvezetni. Az csak a jó helyre tud felmenni.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #136 Dátum: 2009. április 12. - 14:51:52 »

OK.
A "gond" az, hogy én nem a két végére akarom berakni a pöcköket. Ott jól tart magától is, nincs szüksége segítségre.
Probléma a középső részen van, ott kellene segíteni "neki". Kijön a helyéről, 'kipúposodik'. Lehet, hogy a hátsó ablak terelőin segítene, de ezekből az egyik már megvált a társaságunktól. 

Majd csinálok róla képet (mármint az elsőről  Kacsint), mert ez így gondolom nehezen értelmezhető.
Eddig semmivel nem sikerült tartósan a helyén tartani. Túl vagyok egy pár fajta kétoldalas ragasztón, de eddig mindegyiket legyőzte.
A két végén sem marad meg, amikor huzogatod az ablakot... Mivel a spioler felső részén igancsak kicsinyke a perem, ha 1-2 mm-t lejjebb húzódik, már ki is jön a keretből.

Hidd el, a pöcök a két végén ezt a néhány mm-nyi mozgást is megakadályozza, így mindenféle egyéb beavatkozás nélkül a helyén marad a középső részen is. Nekem legalábbis műxik...
Na jó, hiszek neked. Kipróbálom, aztán majd kiderül.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #137 Dátum: 2009. április 12. - 16:08:46 »

Kripicnek igaza van, nekem is úgy lett jó, igaz nem én bűvöltem be, hanem a Főszerelő Úr, vagyis LadLac. Köszönet érte. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #138 Dátum: 2009. április 12. - 17:44:27 »

Tehát a probléma:

A gáz az, hogy így pont nem látszik, mekkora a pereme a légterelőnek. Lehet, hogy túl kicsi és ezést bújik ki?
Ez itt nem jöhetne ki, mert ha jó a légterelő (méretre), akkor meleg időben is éppen elég befeszíteni oda, hogy ne törjön el (legalábbis félti az ember, persze elég rugalmas).
Erre nem lesz megfelelő megoldás a patent, hisz az csak annyit csinál, hogy megvezeti az ablakot, hogy a légterelő mellé, jó helyre csukódjon fel.
Ezt is pont elég volt befeszíteni. A perem mérete meg nem lehet téma, mert egyáltalán nem szabadna megmozdulnia. Pláne nem centimétereket.
Az ablakot szerintem nem kell megvezetni. Az csak a jó helyre tud felmenni.

Ez így nem igaz, mert ha lötyög a keretben a légterelő, felcsukáskor az ablak nekiütközhet és törik a légterelő. Pláne nagyobb sebességnél, ahol az ablak a külső kisebb nyomás miatt (gyorsabb levegő=kisebb nyomás) kissé kijebb jön. Sok japán autón pont ezen okból van egy kis műanyag terelődarab. Sok törés emiatt történt már.
« Utoljára szerkesztve: 2009. április 12. - 17:47:16 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #139 Dátum: 2009. április 14. - 08:36:11 »

Tehát a probléma:

A gáz az, hogy így pont nem látszik, mekkora a pereme a légterelőnek. Lehet, hogy túl kicsi és ezést bújik ki?
Ez itt nem jöhetne ki, mert ha jó a légterelő (méretre), akkor meleg időben is éppen elég befeszíteni oda, hogy ne törjön el (legalábbis félti az ember, persze elég rugalmas).
Erre nem lesz megfelelő megoldás a patent, hisz az csak annyit csinál, hogy megvezeti az ablakot, hogy a légterelő mellé, jó helyre csukódjon fel.
Ezt is pont elég volt befeszíteni. A perem mérete meg nem lehet téma, mert egyáltalán nem szabadna megmozdulnia. Pláne nem centimétereket.
Az ablakot szerintem nem kell megvezetni. Az csak a jó helyre tud felmenni.

Ez így nem igaz, mert ha lötyög a keretben a légterelő, felcsukáskor az ablak nekiütközhet és törik a légterelő. Pláne nagyobb sebességnél, ahol az ablak a külső kisebb nyomás miatt (gyorsabb levegő=kisebb nyomás) kissé kijebb jön. Sok japán autón pont ezen okból van egy kis műanyag terelődarab. Sok törés emiatt történt már.

OK. Végig külön hajóban eveztünk.
Én végig a felső sínben gondolkodtam, Te meg az oldalát mondtad.
Így nyilván elbeszéltünk egymás mellett.
Szerencsére soha nem akadt bele az ablak a légterelőbe. Az oldalsó részeken, ahol ez felmerülhetett volna mindig jó pozícióban állt.
Nagy sebességnél meg soha nincs lehúzva. Arra ott a szellőzés/légkondi  Mosolyog. Nem szeretem a zajt/huzatot.
Naplózva
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #140 Dátum: 2009. április 14. - 20:17:36 »

Mai újításom az autón:
Króm küszöbvédő. Lacettire gyártott, 2 oldalú 3M ragasztóval ellátva.
Csak szimplán fel kell ragasztani a műanyag küszöbre.
És elég szép is! Vigyorog
Vaterázni lehet.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #141 Dátum: 2009. április 15. - 06:46:29 »

Mai újításom az autón:
Króm küszöbvédő. Lacettire gyártott, 2 oldalú 3M ragasztóval ellátva.
Csak szimplán fel kell ragasztani a műanyag küszöbre.
És elég szép is! Vigyorog
Vaterázni lehet.
Egy fényképet feldobhatnál róla.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
lacettibb
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


sw 2.0 dízel Platinum


WWW
« Hozzászólás #142 Dátum: 2009. április 21. - 13:24:04 »

Jobboldali tükörmozgató motor nem vitte a föl-le mozgatást. A szervízben szétszedték a tükröt és rájöttek, hogy a hiba orvoslása csak a teljes tükör cseréjével lehetséges. Természetesen az új tükröt majd fényezni is kell. Nem is tudom mennyibe kerülne, ha nem lenne gyaranciás a kocsim? Nem értem miért nem lehet bele venni egy ilyen mozgató egységet? Talán direkt megvetetik a garancián kívüliekkel az egészet?
Naplózva

Ne dobd a használt zoknid kifordítva a szennyestartóba!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #143 Dátum: 2009. április 21. - 13:39:30 »

Jobboldali tükörmozgató motor nem vitte a föl-le mozgatást. A szervízben szétszedték a tükröt és rájöttek, hogy a hiba orvoslása csak a teljes tükör cseréjével lehetséges. Természetesen az új tükröt majd fényezni is kell. Nem is tudom mennyibe kerülne, ha nem lenne gyaranciás a kocsim? Nem értem miért nem lehet bele venni egy ilyen mozgató egységet? Talán direkt megvetetik a garancián kívüliekkel az egészet?
Egyáltalán mi a fene tud elromlani egy olyan szerkezeten amit szinte nem is használ az ember. Én utoljára 4 évvel ezelőtt használtam.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #144 Dátum: 2009. április 21. - 16:28:17 »

Jobboldali tükörmozgató motor nem vitte a föl-le mozgatást. A szervízben szétszedték a tükröt és rájöttek, hogy a hiba orvoslása csak a teljes tükör cseréjével lehetséges. Természetesen az új tükröt majd fényezni is kell. Nem is tudom mennyibe kerülne, ha nem lenne gyaranciás a kocsim? Nem értem miért nem lehet bele venni egy ilyen mozgató egységet? Talán direkt megvetetik a garancián kívüliekkel az egészet?
Egyáltalán mi a fene tud elromlani egy olyan szerkezeten amit szinte nem is használ az ember. Én utoljára 4 évvel ezelőtt használtam.
Arra nem gondoltál, hogy más is vezetheti azt az autót? Vagy parkoláskor, betolatáskor a jobb oldalit lefelé beállítva nagy segítség lehet. De nem kéne elromolnia! Amúgy az is lehet, hogy kontakt hibás, és egyszerűbb nekik cserélni, mint bibelődni a megoldással. LadLac tuti, hogy megcsinálná, nem cseréltetné, fényeztetné, hagyná ott a szervizben kedvencét. Szerintem...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #145 Dátum: 2009. április 21. - 17:06:16 »

Jobboldali tükörmozgató motor nem vitte a föl-le mozgatást. A szervízben szétszedték a tükröt és rájöttek, hogy a hiba orvoslása csak a teljes tükör cseréjével lehetséges. Természetesen az új tükröt majd fényezni is kell. Nem is tudom mennyibe kerülne, ha nem lenne gyaranciás a kocsim? Nem értem miért nem lehet bele venni egy ilyen mozgató egységet? Talán direkt megvetetik a garancián kívüliekkel az egészet?
Egyáltalán mi a fene tud elromlani egy olyan szerkezeten amit szinte nem is használ az ember. Én utoljára 4 évvel ezelőtt használtam.
Arra nem gondoltál, hogy más is vezetheti azt az autót? Vagy parkoláskor, betolatáskor a jobb oldalit lefelé beállítva nagy segítség lehet. De nem kéne elromolnia! Amúgy az is lehet, hogy kontakt hibás, és egyszerűbb nekik cserélni, mint bibelődni a megoldással. LadLac tuti, hogy megcsinálná, nem cseréltetné, fényeztetné, hagyná ott a szervizben kedvencét. Szerintem...
Garanciális autónál nem vacakolnak...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #146 Dátum: 2009. április 21. - 17:59:37 »

Jobboldali tükörmozgató motor nem vitte a föl-le mozgatást. A szervízben szétszedték a tükröt és rájöttek, hogy a hiba orvoslása csak a teljes tükör cseréjével lehetséges. Természetesen az új tükröt majd fényezni is kell. Nem is tudom mennyibe kerülne, ha nem lenne gyaranciás a kocsim? Nem értem miért nem lehet bele venni egy ilyen mozgató egységet? Talán direkt megvetetik a garancián kívüliekkel az egészet?
Egyáltalán mi a fene tud elromlani egy olyan szerkezeten amit szinte nem is használ az ember. Én utoljára 4 évvel ezelőtt használtam.
Arra nem gondoltál, hogy más is vezetheti azt az autót? Vagy parkoláskor, betolatáskor a jobb oldalit lefelé beállítva nagy segítség lehet. De nem kéne elromolnia! Amúgy az is lehet, hogy kontakt hibás, és egyszerűbb nekik cserélni, mint bibelődni a megoldással. LadLac tuti, hogy megcsinálná, nem cseréltetné, fényeztetné, hagyná ott a szervizben kedvencét. Szerintem...
Garanciális autónál nem vacakolnak...
Szerintem a nem garanciálisnál sem.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #147 Dátum: 2009. április 22. - 07:29:45 »

Vagy parkoláskor, betolatáskor a jobb oldalit lefelé beállítva nagy segítség lehet.
Én mindig, mikor padka mellé kell beparkolom, akkor lefele állítom az aktuális tükröt (ahogy a vezetéstechnikai tréningen tanultam), azóta nem is lett defektem az éles járdaszegélytől.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
lacettibb
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


sw 2.0 dízel Platinum


WWW
« Hozzászólás #148 Dátum: 2009. április 22. - 11:52:25 »

Jobboldali tükörmozgató motor nem vitte a föl-le mozgatást. A szervízben szétszedték a tükröt és rájöttek, hogy a hiba orvoslása csak a teljes tükör cseréjével lehetséges. Természetesen az új tükröt majd fényezni is kell. Nem is tudom mennyibe kerülne, ha nem lenne gyaranciás a kocsim? Nem értem miért nem lehet bele venni egy ilyen mozgató egységet? Talán direkt megvetetik a garancián kívüliekkel az egészet?
Egyáltalán mi a fene tud elromlani egy olyan szerkezeten amit szinte nem is használ az ember. Én utoljára 4 évvel ezelőtt használtam.
Arra nem gondoltál, hogy más is vezetheti azt az autót? Vagy parkoláskor, betolatáskor a jobb oldalit lefelé beállítva nagy segítség lehet. De nem kéne elromolnia! Amúgy az is lehet, hogy kontakt hibás, és egyszerűbb nekik cserélni, mint bibelődni a megoldással. LadLac tuti, hogy megcsinálná, nem cseréltetné, fényeztetné, hagyná ott a szervizben kedvencét. Szerintem...
Garanciális autónál nem vacakolnak...
Szerintem a nem garanciálisnál sem.
A tükör nem kontakthibás volt, mert a motorja ment a kapcsoláskor. Valami belső mechanikai hiba miatt nem ment. Egyébként azért kell cserélni az egészet, mert a szétszedéskor kiderült, hogy a motorjához kapcsolódó vezetékpár nem oldható a tükörben, hanem a vége valahol az ajtóban leledzik, tehát "az egészet kompletten kell leszedni, cserélni"! -Mondták a szerelők. Ha nem lenne garanciális, akkor én is biztosan szétszedtem volna, és talán fölleltem volna a hibáját.
« Utoljára szerkesztve: 2009. április 23. - 10:51:02 írta lacettibb » Naplózva

Ne dobd a használt zoknid kifordítva a szennyestartóba!
lacettibb
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


sw 2.0 dízel Platinum


WWW
« Hozzászólás #149 Dátum: 2009. április 23. - 10:52:27 »

Jobboldali tükörmozgató motor nem vitte a föl-le mozgatást. A szervízben szétszedték a tükröt és rájöttek, hogy a hiba orvoslása csak a teljes tükör cseréjével lehetséges. Természetesen az új tükröt majd fényezni is kell. Nem is tudom mennyibe kerülne, ha nem lenne gyaranciás a kocsim? Nem értem miért nem lehet bele venni egy ilyen mozgató egységet? Talán direkt megvetetik a garancián kívüliekkel az egészet?
Egyáltalán mi a fene tud elromlani egy olyan szerkezeten amit szinte nem is használ az ember. Én utoljára 4 évvel ezelőtt használtam.
Arra nem gondoltál, hogy más is vezetheti azt az autót? Vagy parkoláskor, betolatáskor a jobb oldalit lefelé beállítva nagy segítség lehet. De nem kéne elromolnia! Amúgy az is lehet, hogy kontakt hibás, és egyszerűbb nekik cserélni, mint bibelődni a megoldással. LadLac tuti, hogy megcsinálná, nem cseréltetné, fényeztetné, hagyná ott a szervizben kedvencét. Szerintem...
Garanciális autónál nem vacakolnak...
Szerintem a nem garanciálisnál sem.
A tükör nem kontakthibás volt, mert a motorja ment a kapcsoláskor. Valami belső mechanikai hiba miatt nem ment. Egyébként azért kell cserélni az egészet, mert a szétszedéskor kiderült, hogy a motorjához kapcsolódó vezetékpár nem oldható a tükörben, hanem a vége valahol az ajtóban leledzik, tehát "az egészet kompletten kell leszedni, cserélni"! -Mondták a szerelők. Ha nem lenne garanciális, akkor én is biztosan szétszedtem volna, és talán fölleltem volna a hibáját.
Tegnap elmentem a kocsiért. Megcsinálták a tükröt. Fényezni nem kellett, mert ki tudták csrélni a megfelelő részt az eredetivel.
Naplózva

Ne dobd a használt zoknid kifordítva a szennyestartóba!
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!