Lacetti klub fórum
2024. Május 03. - 22:35:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 27   Le
 
Szerző Téma: Kormánymű, avagy "Lehet-e tenni valamit a zenélő Lacsi ellen ?:)"  (Megtekintve 152903 alkalommal)
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #30 Dátum: 2007. November 07. - 15:35:19 »

Mellettem állandóan ciripel az ajtólezáró tüske. Már befujtam siliconnal de nem használt. Ötlet? He
Ajtókárpit le, szivacs /purfix/ kibélelni. Szerintem elég a rudazat alá 2 csik keresztbe. Szilikon helyett egy kis WD-40. Nekem a kárpit tetején lévő, vízszintes műanyag ciripelt, ahol találkozott a függöleges műanyaggal.
/itt, meg a tulsó végén a vizszintesnek/

OK erre már én is gondoltam csak nem volt bátorságom megbontani az ajtókárpitot. Elöbb még kipróbálom a WD-40-et.
Naplózva

ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #31 Dátum: 2007. November 15. - 17:53:15 »

10 napja várom a GM jóváhagyását a kormánymű cseréről. He   Még semmi. Nem egy ideges tipusok...
Hicar Cartárs! Neked ciripel még az ajtód?
Üdv
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #32 Dátum: 2007. November 22. - 18:45:43 »

Kérdeznék valamit, akinek van róla infója, kérem ossza meg velem!
Akinek eddig zenélt a kormánya, az hogy vette észre? Függött a kinti hőmérséklettől? Ugyanis először tavaly télen lettem rá figyelmes, amikor már nem volt teljesen hideg a motor, vagyis félmeleg, vagy teljesen üzemmeleg.
Aztán jött a tavasz, a nyár, elmúlt..gondoltam én, ugyanis egészen eddig nem hallottam, de ma megint figyelmes lettem rá. Az elmúlt napokban ugye hideg volt. Amikor tekerem, fütyül....
Visszaolvastam, látom miket írtatok, nálatok is meleg motornál jött elő, csak arról nem írtok, hogy pl. nyáron a melegben is csinálta-e? Ilyenkor hidegben ez mindig ilyen lesz, vagy esetleg súlyosbodik és meleg időben is fütyülni fog? Ha nem lene rosszabb a helyzet, ezt a pár hetes fütyörészést, amíg hidegebb idő van, inkább elviselném, mintsem szétszedjék, mert ha egyszer egy autót megpiszkálnak!....hmmm
Mennyi ideig garis a kormány? Ugyanúgy három évig igaz?
....és én még hangoztattam a múltkor, hogy talán kifogtam egy hibátlan autót, mivelhogy eddig egy égőm sem égett ki a 16000 km alatt.... He
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #33 Dátum: 2007. November 22. - 18:59:37 »

Kérdeznék valamit, akinek van róla infója, kérem ossza meg velem!
Akinek eddig zenélt a kormánya, az hogy vette észre? Függött a kinti hőmérséklettől? Ugyanis először tavaly télen lettem rá figyelmes, amikor már nem volt teljesen hideg a motor, vagyis félmeleg, vagy teljesen üzemmeleg.
Aztán jött a tavasz, a nyár, elmúlt..gondoltam én, ugyanis egészen eddig nem hallottam, de ma megint figyelmes lettem rá. Az elmúlt napokban ugye hideg volt. Amikor tekerem, fütyül....
Visszaolvastam, látom miket írtatok, nálatok is meleg motornál jött elő, csak arról nem írtok, hogy pl. nyáron a melegben is csinálta-e? Ilyenkor hidegben ez mindig ilyen lesz, vagy esetleg súlyosbodik és meleg időben is fütyülni fog? Ha nem lene rosszabb a helyzet, ezt a pár hetes fütyörészést, amíg hidegebb idő van, inkább elviselném, mintsem szétszedjék, mert ha egyszer egy autót megpiszkálnak!....hmmm
Mennyi ideig garis a kormány? Ugyanúgy három évig igaz?
....és én még hangoztattam a múltkor, hogy talán kifogtam egy hibátlan autót, mivelhogy eddig egy égőm sem égett ki a 16000 km alatt.... He
Nekem független a motorhőmérséklettől, de azt én is észrevettem, hogy csak télen, ill. hideg időben csinálja
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
vigjanos
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #34 Dátum: 2007. November 22. - 19:05:03 »

Nekem is csak hüvös idöben szokot előjönni de szerintem nem függ a motor höfokától, de most nemrég voltam a 30.000 ezres szervizen és szová tettem a dolgot a szervizes srác befujta szilikonal a tűzfalban lévő átvezető gumit és azota nem csinálja.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #35 Dátum: 2007. November 22. - 19:13:25 »

Kérdeznék valamit, akinek van róla infója, kérem ossza meg velem!
Akinek eddig zenélt a kormánya, az hogy vette észre? Függött a kinti hőmérséklettől? Ugyanis először tavaly télen lettem rá figyelmes, amikor már nem volt teljesen hideg a motor, vagyis félmeleg, vagy teljesen üzemmeleg.
Aztán jött a tavasz, a nyár, elmúlt..gondoltam én, ugyanis egészen eddig nem hallottam, de ma megint figyelmes lettem rá. Az elmúlt napokban ugye hideg volt. Amikor tekerem, fütyül....
Visszaolvastam, látom miket írtatok, nálatok is meleg motornál jött elő, csak arról nem írtok, hogy pl. nyáron a melegben is csinálta-e? Ilyenkor hidegben ez mindig ilyen lesz, vagy esetleg súlyosbodik és meleg időben is fütyülni fog? Ha nem lene rosszabb a helyzet, ezt a pár hetes fütyörészést, amíg hidegebb idő van, inkább elviselném, mintsem szétszedjék, mert ha egyszer egy autót megpiszkálnak!....hmmm
Mennyi ideig garis a kormány? Ugyanúgy három évig igaz?
....és én még hangoztattam a múltkor, hogy talán kifogtam egy hibátlan autót, mivelhogy eddig egy égőm sem égett ki a 16000 km alatt.... He
Nekem független volt a külső hőmérsékletre viszont amikor bemelegedett a gép akkor csinálta, mióta kicserélték azóta nincs gond.Ne tarts ennek a kiszerelésétől, ez sokkal egyszerűbb művelet mintsem gondolnád.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #36 Dátum: 2007. November 22. - 19:13:58 »

Hideg időben, hideg motornál csend van. Amikor elkezd fűteni, tehát bemelegszik, akkor kezdi el a muzsikát. Szervizben  mondták, hogy valami gumi tömítés a ludas a dologban /filléres cucc/, de ők csak kompletten cserélik az egészet.
KB. 125 eFt, ha fizetős lenne...
18 napja semmi hír a cserémről.
Kikapcsolt rádiónál, lassú kormánymozdulatoknál szépen hallható.
Ritmusra szépen ZENÉL.  
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #37 Dátum: 2007. November 22. - 19:15:25 »

Nekem is csak hüvös idöben szokot előjönni de szerintem nem függ a motor höfokától, de most nemrég voltam a 30.000 ezres szervizen és szová tettem a dolgot a szervizes srác befujta szilikonal a tűzfalban lévő átvezető gumit és azota nem csinálja.
nekem is ezért gyanús, mert ha hidegben jön elő, akkor valami gumialkatrésznek kell hozzá közének lennie! Szerintem. Ha maga a szervo lenne ****, akkor nemcsak hidegben lenne. Ami még eszembe jutott: ahogy lassan tekerem, nem is egyformán sipol, hanem periodikusan, vagyis egy tekerés alatt, kb 2 vagy 3 erősebb hullám hallatszik. szervo esetén egyenletes tekerésnél az lenne a logikus, hogy egyenletesen is fütyüljön nem?
elnézést a társaktól, de egy kérdés az előbbiekből felesleges volt. jómagam írtam még a topic elején, hogy a szervizes a kormányra is 3 év garit mondott, csak nem emlékeztem erre és visszaolvasáskor is átsiklottam rajta
sorry!  
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #38 Dátum: 2007. November 22. - 19:17:38 »

Nekem is csak hüvös idöben szokot előjönni de szerintem nem függ a motor höfokától, de most nemrég voltam a 30.000 ezres szervizen és szová tettem a dolgot a szervizes srác befujta szilikonal a tűzfalban lévő átvezető gumit és azota nem csinálja.
nekem is ezért gyanús, mert ha hidegben jön elő, akkor valami gumialkatrésznek kell hozzá közének lennie! Szerintem. Ha maga a szervo lenne ****, akkor nemcsak hidegben lenne. Ami még eszembe jutott: ahogy lassan tekerem, nem is egyformán sipol, hanem periodikusan, vagyis egy tekerés alatt, kb 2 vagy 3 erősebb hullám hallatszik. szervo esetén egyenletes tekerésnél az lenne a logikus, hogy egyenletesen is fütyüljön nem?
elnézést a társaktól, de egy kérdés az előbbiekből felesleges volt. jómagam írtam még a topic elején, hogy a szervizes a kormányra is 3 év garit mondott, csak nem emlékeztem erre és visszaolvasáskor is átsiklottam rajta
sorry!  
Átúsztál felette... Vigyorog
Semmi baj. Kacsint
Mire nincs 3 év gari?  He
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #39 Dátum: 2007. November 22. - 19:18:45 »

Hideg időben, hideg motornál csend van. Amikor elkezd fűteni, tehát bemelegszik, akkor kezdi el a muzsikát. Szervizben  mondták, hogy valami gumi tömítés a ludas a dologban /filléres cucc/, de ők csak kompletten cserélik az egészet.
KB. 125 eFt, ha fizetős lenne...
18 napja semmi hír a cserémről.
Kikapcsolt rádiónál, lassú kormánymozdulatoknál szépen hallható.
Ritmusra szépen ZENÉL.  
Ladlac!
Szerintem ha a szervíz megállapította a hibát, csapj az asztalra, mert ezzel ők már elismerték, hogy valami gond van! Innentől kezdve meg ütni kell a vasat. Most én is azért kérem a tanácsot tőletek, mert ha nem számíthatok javulásra, akkor kinézek egy lazább hetet kocsihasználat szempontjából és megyek cseréltetni gariban. De ehhez tudni akarok mindent, ne vehessenek palira.
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #40 Dátum: 2007. November 22. - 19:20:29 »

Hideg időben, hideg motornál csend van. Amikor elkezd fűteni, tehát bemelegszik, akkor kezdi el a muzsikát. Szervizben  mondták, hogy valami gumi tömítés a ludas a dologban /filléres cucc/, de ők csak kompletten cserélik az egészet.
KB. 125 eFt, ha fizetős lenne...
18 napja semmi hír a cserémről.
Kikapcsolt rádiónál, lassú kormánymozdulatoknál szépen hallható.
Ritmusra szépen ZENÉL.  
Ladlac!
Szerintem ha a szervíz megállapította a hibát, csapj az asztalra, mert ezzel ők már elismerték, hogy valami gond van! Innentől kezdve meg ütni kell a vasat. Most én is azért kérem a tanácsot tőletek, mert ha nem számíthatok javulásra, akkor kinézek egy lazább hetet kocsihasználat szempontjából és megyek cseréltetni gariban. De ehhez tudni akarok mindent, ne vehessenek palira.
Üdv!
Azt mondták, egyeztetnek a GM-el, megrendelik, és hívnak, ha mehetek. 3 óra alatt kicserélik, majd viszek campingszéket... Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #41 Dátum: 2007. November 22. - 19:24:34 »

Nekem is csak hüvös idöben szokot előjönni de szerintem nem függ a motor höfokától, de most nemrég voltam a 30.000 ezres szervizen és szová tettem a dolgot a szervizes srác befujta szilikonal a tűzfalban lévő átvezető gumit és azota nem csinálja.
nekem is ezért gyanús, mert ha hidegben jön elő, akkor valami gumialkatrésznek kell hozzá közének lennie! Szerintem. Ha maga a szervo lenne ****, akkor nemcsak hidegben lenne. Ami még eszembe jutott: ahogy lassan tekerem, nem is egyformán sipol, hanem periodikusan, vagyis egy tekerés alatt, kb 2 vagy 3 erősebb hullám hallatszik. szervo esetén egyenletes tekerésnél az lenne a logikus, hogy egyenletesen is fütyüljön nem?
elnézést a társaktól, de egy kérdés az előbbiekből felesleges volt. jómagam írtam még a topic elején, hogy a szervizes a kormányra is 3 év garit mondott, csak nem emlékeztem erre és visszaolvasáskor is átsiklottam rajta
sorry!  
Átúsztál felette... Vigyorog
Semmi baj. Kacsint
Mire nincs 3 év gari?  He
No látod ezt nem kérdeztem (gyanítom hoszabb lenne a lista, mint amire van!  Vigyorog na jó, ez csak vicc volt, 100000km-ig teljeskörű ha jól tudom! Vigyorog), csak a kilincseimről volt szó, hogyha nemcsak halványan látszik majd a kopás, hanem alaposan, akkor fújjuk le gariban, no meg a kormánykopogás (akkor még csak az volt a gond, hogy halkan koppan működő szervonál). Apropo! Kopogás! De jó, hogy előjött ez is! Ha nem gumiharang és nem lehet egyszerű mozdulattal megoldani a fütyülést, akkor cseréltetek, mert kopog is. Mondjuk ezzel együtt lehet élni, mert alig hallhatóan, de akkor menjen az egész vacak kormányszerkezet! Csak az nem bíztató, hogy még ugyanazt a típust szerelik bele. Csöbörből vödörbe meg nem akarok esni, hogy kapok bele egy ****abbat, ami az egy év jótállás után esik szét, ****abb lesz, mint ami most benne van és talán elmenne vele 100000 km.t!
« Utoljára szerkesztve: 2007. November 22. - 19:28:46 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #42 Dátum: 2007. November 22. - 19:29:56 »

Nekem is csak hüvös idöben szokot előjönni de szerintem nem függ a motor höfokától, de most nemrég voltam a 30.000 ezres szervizen és szová tettem a dolgot a szervizes srác befujta szilikonal a tűzfalban lévő átvezető gumit és azota nem csinálja.
nekem is ezért gyanús, mert ha hidegben jön elő, akkor valami gumialkatrésznek kell hozzá közének lennie! Szerintem. Ha maga a szervo lenne ****, akkor nemcsak hidegben lenne. Ami még eszembe jutott: ahogy lassan tekerem, nem is egyformán sipol, hanem periodikusan, vagyis egy tekerés alatt, kb 2 vagy 3 erősebb hullám hallatszik. szervo esetén egyenletes tekerésnél az lenne a logikus, hogy egyenletesen is fütyüljön nem?
elnézést a társaktól, de egy kérdés az előbbiekből felesleges volt. jómagam írtam még a topic elején, hogy a szervizes a kormányra is 3 év garit mondott, csak nem emlékeztem erre és visszaolvasáskor is átsiklottam rajta
sorry!  
Átúsztál felette... Vigyorog
Semmi baj. Kacsint
Mire nincs 3 év gari?  He
No látod ezt nem kérdeztem (gyanítom hoszabb lenne a lista, mint amire van!), csak a kilincseimről volt szó, hogyha nemcsak halványan látszik majd a kopás, hanem alaposan, akkor fújjuk le gariban, no meg a kormánykopogás (akkor még csak az volt a gond, hogy halkan koppan működő szervonál). Apropo! Kopogás! De jó, hogy előjött ez is! Ha nem gumiharang és nem lehet egyszerű mozdulattal megoldani a fütyülést, akkor cseréltetek, mert kopog is. Mondjuk ezzel együtt lehet élni, mert alig hallhatóan, de akkor menjen az egész vacak kormányszerkezet! Csak az nem bíztató, hogy még ugyanazt a típust szerelik bele. Csöbörből vödörbe meg nem akarok esni, hogy kapok bele egy ****abbat, ami az egy év jótállás után esik szét, ****abb lesz, mint ami most benne van és talán elmenne vele 100000 km.t!
Tuti tipushiba, talán változtattak a kis vágottszeműek a gumi keménységén.
Akinek cseréltek, jó lett. Csak kevesen ilyen igényesek, hogy ezért visszavigyék a paripákat.
Kripic Cartársnak is a 7végén állapítottuk meg, chevy találkozó keretében...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #43 Dátum: 2007. November 23. - 18:07:42 »

Hideg időben, hideg motornál csend van. Amikor elkezd fűteni, tehát bemelegszik, akkor kezdi el a muzsikát. Szervizben  mondták, hogy valami gumi tömítés a ludas a dologban /filléres cucc/, de ők csak kompletten cserélik az egészet.
KB. 125 eFt, ha fizetős lenne...
18 napja semmi hír a cserémről.
Kikapcsolt rádiónál, lassú kormánymozdulatoknál szépen hallható.
Ritmusra szépen ZENÉL. 
Nekem 1 hét alatt megjött és felhívtak, utána 2 hetet kellett várni míg volt szabad hely,időpont a cseréhez.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #44 Dátum: 2007. November 23. - 18:14:07 »

Nekem is csak hüvös idöben szokot előjönni de szerintem nem függ a motor höfokától, de most nemrég voltam a 30.000 ezres szervizen és szová tettem a dolgot a szervizes srác befujta szilikonal a tűzfalban lévő átvezető gumit és azota nem csinálja.
nekem is ezért gyanús, mert ha hidegben jön elő, akkor valami gumialkatrésznek kell hozzá közének lennie! Szerintem. Ha maga a szervo lenne ****, akkor nemcsak hidegben lenne. Ami még eszembe jutott: ahogy lassan tekerem, nem is egyformán sipol, hanem periodikusan, vagyis egy tekerés alatt, kb 2 vagy 3 erősebb hullám hallatszik. szervo esetén egyenletes tekerésnél az lenne a logikus, hogy egyenletesen is fütyüljön nem?
elnézést a társaktól, de egy kérdés az előbbiekből felesleges volt. jómagam írtam még a topic elején, hogy a szervizes a kormányra is 3 év garit mondott, csak nem emlékeztem erre és visszaolvasáskor is átsiklottam rajta
sorry! 
Átúsztál felette... Vigyorog
Semmi baj. Kacsint
Mire nincs 3 év gari?  He
No látod ezt nem kérdeztem (gyanítom hoszabb lenne a lista, mint amire van!  Vigyorog na jó, ez csak vicc volt, 100000km-ig teljeskörű ha jól tudom! Vigyorog), csak a kilincseimről volt szó, hogyha nemcsak halványan látszik majd a kopás, hanem alaposan, akkor fújjuk le gariban, no meg a kormánykopogás (akkor még csak az volt a gond, hogy halkan koppan működő szervonál). Apropo! Kopogás! De jó, hogy előjött ez is! Ha nem gumiharang és nem lehet egyszerű mozdulattal megoldani a fütyülést, akkor cseréltetek, mert kopog is. Mondjuk ezzel együtt lehet élni, mert alig hallhatóan, de akkor menjen az egész vacak kormányszerkezet! Csak az nem bíztató, hogy még ugyanazt a típust szerelik bele. Csöbörből vödörbe meg nem akarok esni, hogy kapok bele egy ****abbat, ami az egy év jótállás után esik szét, ****abb lesz, mint ami most benne van és talán elmenne vele 100000 km.t!

 Ez aztán a 22-es csapdája! De inkább csinálják meg és a gari idő alatt legyen kifogástalan. Azt meg még nem tudjuk, hogy ez a zenélés minek az előjele és mit okozhat a későbbiekben.
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 27   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!