Lacetti klub fórum
2024. Május 14. - 04:02:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 361961 alkalommal)
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #405 Dátum: 2010. Október 07. - 21:05:42 »

Sziasztok!

Levi 75-nek mondom, mivel úgy látom Te is nyíregyi vagy, van egy nagyon tuti tuningos srác Kőlaposon, Chip- Tuning. Neten van honlapja, de személyesen is tudsz vele dumálni.
Nekem is dízeles a gép. Ezeket valóban nem városi töty-mötyre tervezték, a részeecske szűrő gyakrabban igényli a tisztítást. Én általában nagyobb távolságokat teszek meg vele.
Olajból én a castrol edge turbó diesel 5W40-et használom, nekem bevált. Gépembe 41.000 km van, gondom eddig csak a középkonzol teljes csere volt.
Mostanában jelentkezett, mikor benyomom a kuplungot, mielőtt elérné a pedál a végállást, teljes benyomás előtt, kattan egy picit. Inkább csak hallani, mint érezni a jelenséget.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #406 Dátum: 2010. December 02. - 20:10:44 »

Ma menet közben megjelent a kis sárga lámpa - motordiagnosztika. Szervízben kiolvasták a hiba kódot.
P0645 A/C tengelykapcsoló relé vezérlő áramkör "testzárlat"
P20E2 kipufogógzá hőmérséklet érzékelő 1-2 korreláció.
Hibakód törlés, hosszas nézegetés, de a forrást nem találták meg. Próbaút után sem jött elő.
Valakinek ötlete?
A gép gázolajos.
Naplózva
Tahy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #407 Dátum: 2010. December 10. - 14:06:12 »

Sziasztok!

Volt már valakinek olyan problémája, hogy a motor nem állt le, hiába vette le gyújtást? a slusszkulcs elfordítására minden lámpa kigyulladt a műszerfalon ami indításkor szokott, de a motor tovább járt, sőt még gázadásra fel is pörgött. Ki akartam tolatni a garázsból, kuplung kinyom és rüki, na ekkor állt le a motor.
Mi lehet a baj? 5.5 év alatt most csinált először ilyet 80000km.
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 10. - 14:15:59 írta Tahy » Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #408 Dátum: 2010. December 10. - 14:12:32 »

Sziasztok!

Volt már valakinek olyan problémája, hogy a motor nem állt, hiába vette le gyújtást? a slusszkulcs elfordítására minden lámpa kigyulladt a műszerfalon ami indításkor szokott, de a motor tovább járt, sőt még gázadásra fel is pörgött. Ki akartam tolatni a garázsból, kuplung kinyom és rüki, na ekkor állt le a motor.
Mi lehet a baj? 5.5 év alatt most csinált először ilyet 80000km.

Gondolom a Te kocsid HB-s. Ez tipikus hiba, ne ess kétségbe, hanem olvasd vissza a megoldását!
Eltörött a hátsó ablakmosó csöve, és a folyadék ráfolyt egy csatlakozóra, az hülyíti meg az elektromos rendszert.
Megoldás: Hátsó ajtónál a gumi csövet kiszedni, ablakmosó csövét javítani toldással, visszabiggyeszteni, kiszárítani, és újra jó lesz a gép! Sokkoló dolog, de sokan megcsinálták már házilag is, kis ügyesség kell hozzá, meg cső.

Meg, ha a profilodba beírtad volna, hogy hol laksz, akkor egy közeli cartárstól segítséget is kaphattál volna.
Sokszor megírtam, hogy könnyebb úgy konkréten segíteni, ajánlani boltot, szervizt, ha tudjuk hol laktok, legalább település szintjén. De nem, sokan maguknak tesznek ezzel rosszat, hogy nem írják be, mint Te is.
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 10. - 14:15:36 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #409 Dátum: 2010. December 10. - 14:14:07 »

Sziasztok!

Volt már valakinek olyan problémája, hogy a motor nem állt, hiába vette le gyújtást? a slusszkulcs elfordítására minden lámpa kigyulladt a műszerfalon ami indításkor szokott, de a motor tovább járt, sőt még gázadásra fel is pörgött. Ki akartam tolatni a garázsból, kuplung kinyom és rüki, na ekkor állt le a motor.
Mi lehet a baj? 5.5 év alatt most csinált először ilyet 80000km.

5 ajtós, sedán, combi?
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Tahy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #410 Dátum: 2010. December 10. - 14:18:23 »

Sziasztok!

Volt már valakinek olyan problémája, hogy a motor nem állt, hiába vette le gyújtást? a slusszkulcs elfordítására minden lámpa kigyulladt a műszerfalon ami indításkor szokott, de a motor tovább járt, sőt még gázadásra fel is pörgött. Ki akartam tolatni a garázsból, kuplung kinyom és rüki, na ekkor állt le a motor.
Mi lehet a baj? 5.5 év alatt most csinált először ilyet 80000km.

Gondolom a Te kocsid HB-s. Ez tipikus hiba, ne ess kétségbe, hanem olvasd vissza a megoldását!
Eltörött a hátsó ablakmosó csöve, és a folyadék ráfolyt egy csatlakozóra, az hülyíti meg az elektromos rendszert.
Megoldás: Hátsó ajtónál a gumi csövet kiszedni, ablakmosó csövét javítani toldással, visszabiggyeszteni, kiszárítani, és újra jó lesz a gép! Sokkoló dolog, de sokan megcsinálták már házilag is, kis ügyesség kell hozzá, meg cső.

Meg, ha a profilodba beírtad volna, hogy hol laksz, akkor egy közeli cartárstól segítséget is kaphattál volna.
Sokszor megírtam, hogy könnyebb úgy konkréten segíteni, ajánlani boltot, szervizt, ha tudjuk hol laktok, legalább település szintjén. De nem, sokan maguknak tesznek ezzel rosszat, hogy nem írják be, mint Te is.

Köszi, igen HB a kocsi, pár éve fórumoztam és már így emléxem is erre a hibára...na akkor engem is utólért. Veresegyház és Bp. közt ingázom.
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #411 Dátum: 2010. December 10. - 14:58:24 »

Sziasztok!

Volt már valakinek olyan problémája, hogy a motor nem állt, hiába vette le gyújtást? a slusszkulcs elfordítására minden lámpa kigyulladt a műszerfalon ami indításkor szokott, de a motor tovább járt, sőt még gázadásra fel is pörgött. Ki akartam tolatni a garázsból, kuplung kinyom és rüki, na ekkor állt le a motor.
Mi lehet a baj? 5.5 év alatt most csinált először ilyet 80000km.

Gondolom a Te kocsid HB-s. Ez tipikus hiba, ne ess kétségbe, hanem olvasd vissza a megoldását!
Eltörött a hátsó ablakmosó csöve, és a folyadék ráfolyt egy csatlakozóra, az hülyíti meg az elektromos rendszert.
Megoldás: Hátsó ajtónál a gumi csövet kiszedni, ablakmosó csövét javítani toldással, visszabiggyeszteni, kiszárítani, és újra jó lesz a gép! Sokkoló dolog, de sokan megcsinálták már házilag is, kis ügyesség kell hozzá, meg cső.

Meg, ha a profilodba beírtad volna, hogy hol laksz, akkor egy közeli cartárstól segítséget is kaphattál volna.
Sokszor megírtam, hogy könnyebb úgy konkréten segíteni, ajánlani boltot, szervizt, ha tudjuk hol laktok, legalább település szintjén. De nem, sokan maguknak tesznek ezzel rosszat, hogy nem írják be, mint Te is.

Köszi, igen HB a kocsi, pár éve fórumoztam és már így emléxem is erre a hibára...na akkor engem is utólért. Veresegyház és Bp. közt ingázom.


Tök jó, hogy dolgoztunk vele... 

http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=73&Itemid=70
Naplózva
Tahy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #412 Dátum: 2010. December 10. - 16:08:20 »

Sziasztok!

Volt már valakinek olyan problémája, hogy a motor nem állt, hiába vette le gyújtást? a slusszkulcs elfordítására minden lámpa kigyulladt a műszerfalon ami indításkor szokott, de a motor tovább járt, sőt még gázadásra fel is pörgött. Ki akartam tolatni a garázsból, kuplung kinyom és rüki, na ekkor állt le a motor.
Mi lehet a baj? 5.5 év alatt most csinált először ilyet 80000km.

Gondolom a Te kocsid HB-s. Ez tipikus hiba, ne ess kétségbe, hanem olvasd vissza a megoldását!
Eltörött a hátsó ablakmosó csöve, és a folyadék ráfolyt egy csatlakozóra, az hülyíti meg az elektromos rendszert.
Megoldás: Hátsó ajtónál a gumi csövet kiszedni, ablakmosó csövét javítani toldással, visszabiggyeszteni, kiszárítani, és újra jó lesz a gép! Sokkoló dolog, de sokan megcsinálták már házilag is, kis ügyesség kell hozzá, meg cső.

Meg, ha a profilodba beírtad volna, hogy hol laksz, akkor egy közeli cartárstól segítséget is kaphattál volna.
Sokszor megírtam, hogy könnyebb úgy konkréten segíteni, ajánlani boltot, szervizt, ha tudjuk hol laktok, legalább település szintjén. De nem, sokan maguknak tesznek ezzel rosszat, hogy nem írják be, mint Te is.

Köszi, igen HB a kocsi, pár éve fórumoztam és már így emléxem is erre a hibára...na akkor engem is utólért. Veresegyház és Bp. közt ingázom.


Tök jó, hogy dolgoztunk vele... 

http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=73&Itemid=70

Érdekességként írom, kb. 3éves korában a bal első küszöbnél az ajtó zsanérja alatt ahol van a küszöb és sárvédő illesztése csöpögött az ablakmosófolyadék az utcára. Ekkor még csőtörés nem volt, csak a C oszlop kárpitja alatt szét volt csúszva a cső és onnan folyt előre a víz, ekkor zárlat meg elektromos probléma nem volt, csak nem jött a víz az ablakra, mer az utcára folyt.Mosolyog. Most valamennyi kevéske kicsorog azért....
Most tuti azért tört el mert a hátsóablakmosót viszonylag ritkán használom és nem nyomtam hátra a fagyállósvizet, a csőbe meg bent ragadt a nyári folyadék és befagyhatott. Tanultam belőle....

Köszönöm mindenkinek a segítségét, ötletét, hozzászólását, gyors reakcióját!
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #413 Dátum: 2010. December 10. - 21:38:11 »

Na igen...nem elég feltölteni télivel a tartályt, pár másodpercig mosatni is kell, különben elfagy a csőben.  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #414 Dátum: 2010. December 11. - 06:58:32 »

Na igen...nem elég feltölteni télivel a tartályt, pár másodpercig mosatni is kell, különben elfagy a csőben.  Kacsint
Nekem nyáron is a téli van benne,úgyis ritkán kell használni.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Pszycho
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1



« Hozzászólás #415 Dátum: 2010. December 15. - 18:35:23 »

Drága és Mélyen Tisztelt Club Tagok!!
Beléphetek-é ebbe a nagyszerű csapatba?
Megtiszteltetésnek venném!!
Arról volna szó hogy Apám Daewoo Nubirájában (2004,06,10 újonnan vásárlás 0km-vel)2006,09, alpjárat MEGSZÜNT cheklámpával egyből szervíz eredmény Alapjárati motor (pillangószelep) CSERE..Utána Javaslat (mivel a gyári pillangószelep BEKORMOSODOTT ) az volt h egy bizonyos FÉKTISZTÍTÓ szprével Magas fordulaton a szívótorokba fújva tisztítsuk a szívótorkot!!megtörtént! Cheklámpa ismét világított!! Szervizben hibakód törlése!!Hónapokig jó volt aztán ismét chek lempa világítás és ezeket ismétlgettük még kb 4szer!!  2010,06,20-án vezérlés csere:vezérmű szíj vízpumpa feszítőgörgők stb.Utána de már elötte is 2010,októbertől-től CHEK lámpa kb naponta reggel nemvilágít csak villog (kb 1.2 km az út) délután ugyanaz az útvonal Chek lámpa villog majd teljesen beáll folyamatos világításra! 2010,12,14 hibakód P0300 (gyújtáshiba) hibakód törölve dú 13óra.. javaslat olajcsere volt!!Motor kimosva, Új Olaj Betöltve!! 2010,12,14 du.15-30 cheklámpa stabilan világít!!
2010,12,15 Újabb javaslat Gyújtáskábel áthúz!! du.13óra ÚJ gyújtáskábelek a helyükön...
2010,12,15 du.15-30 Cheklámpa stabilan világít!!
eddigi kiadásból már egy komplett Diagnosztikai labort megvehetet volna az Apám...
Ti jöttök!!
Kérlek mondjatok valami OKOS megoldást!!
Nekem Chevrolett Lacetti 1,4 AC van... sportlégszűrő rövid ideig. de már régen kivettem.. csak 1szer volt lefulladásos chek lámpám... kitörölték a hibát!! utána levettem a pillangószelepet s úgy indítottam rá a mocira persze a vezérlő nem akart egyetérteni evvel... cheklámpa !! kitörölték a hibakódot... azóta semmi extra...leszámítva a rosszul beállított gyári szoftware-t ami miatt eléggé rossz az égés minek következtében a fogyasztásom VETEKEDIK a 15+os  nyeléssel...

Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #416 Dátum: 2010. December 15. - 18:44:17 »

Drága és Mélyen Tisztelt Club Tagok!!
Beléphetek-é ebbe a nagyszerű csapatba?
Megtiszteltetésnek venném!!
Arról volna szó hogy Apám Daewoo Nubirájában (2004,06,10 újonnan vásárlás 0km-vel)2006,09, alpjárat MEGSZÜNT cheklámpával egyből szervíz eredmény Alapjárati motor (pillangószelep) CSERE..Utána Javaslat (mivel a gyári pillangószelep BEKORMOSODOTT ) az volt h egy bizonyos FÉKTISZTÍTÓ szprével Magas fordulaton a szívótorokba fújva tisztítsuk a szívótorkot!!megtörtént! Cheklámpa ismét világított!! Szervizben hibakód törlése!!Hónapokig jó volt aztán ismét chek lempa világítás és ezeket ismétlgettük még kb 4szer!!  2010,06,20-án vezérlés csere:vezérmű szíj vízpumpa feszítőgörgők stb.Utána de már elötte is 2010,októbertől-től CHEK lámpa kb naponta reggel nemvilágít csak villog (kb 1.2 km az út) délután ugyanaz az útvonal Chek lámpa villog majd teljesen beáll folyamatos világításra! 2010,12,14 hibakód P0300 (gyújtáshiba) hibakód törölve dú 13óra.. javaslat olajcsere volt!!Motor kimosva, Új Olaj Betöltve!! 2010,12,14 du.15-30 cheklámpa stabilan világít!!
2010,12,15 Újabb javaslat Gyújtáskábel áthúz!! du.13óra ÚJ gyújtáskábelek a helyükön...
2010,12,15 du.15-30 Cheklámpa stabilan világít!!
eddigi kiadásból már egy komplett Diagnosztikai labort megvehetet volna az Apám...
Ti jöttök!!
Kérlek mondjatok valami OKOS megoldást!!
Nekem Chevrolett Lacetti 1,4 AC van... sportlégszűrő rövid ideig. de már régen kivettem.. csak 1szer volt lefulladásos chek lámpám... kitörölték a hibát!! utána levettem a pillangószelepet s úgy indítottam rá a mocira persze a vezérlő nem akart egyetérteni evvel... cheklámpa !! kitörölték a hibakódot... azóta semmi extra...leszámítva a rosszul beállított gyári szoftware-t ami miatt eléggé rossz az égés minek következtében a fogyasztásom VETEKEDIK a 15+os  nyeléssel...


Üdv itt!

A p300-ról itt olvashatsz bővebben.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #417 Dátum: 2010. December 15. - 18:44:50 »

http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=233.0
Ez lemaradt. Mosolyog
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #418 Dátum: 2010. December 30. - 20:51:42 »

Sziasztok!

Rég jelentkeztem már, nem egyszerű mostanában az életem... és az autóm sem könnyíti meg.
Sajnos az 1.4-es benzine lacettim 3 napja üzemképtelen, a szerelők vakarják a fejüket, nem találják a megoldást.
Végigolvastam a témákat, de a promlémára sehol nem találtam a megoldást.
Ha ismert a probléma és az orvoslása, légyszíves segítsetek, el vagyok keseredve.

A szokásos sárga lámpa, villog vagy világít...rángat...egyenletlen alapjárat, már megszoktam.
A motor erőtlen, gyakran előfordult mostanában, hogy hiába nyomom a gázpedált az autó nem gyorsul, csak rángat...
Ez odáig fajult, hogy leállt egy henger. A kódot kiolvasták P300, gyújtáshiba. Egy műszerrel kimutatták, hogy a 3. henger nem működik.
Trafókat, szelepfedéltömítést(eresztett) és gyertyákat cseréletek benne.
A probléma az, hogy ugyanúgy nem megy a 3. henger. Az autó puffog, remeg,egyenletlen az alapjárata és 40-nél többet nem megy. Használhatan !!!!!

Remélem van megoldás....

Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #419 Dátum: 2010. December 30. - 21:14:13 »

Sziasztok!

Rég jelentkeztem már, nem egyszerű mostanában az életem... és az autóm sem könnyíti meg.
Sajnos az 1.4-es benzine lacettim 3 napja üzemképtelen, a szerelők vakarják a fejüket, nem találják a megoldást.
Végigolvastam a témákat, de a promlémára sehol nem találtam a megoldást.
Ha ismert a probléma és az orvoslása, légyszíves segítsetek, el vagyok keseredve.

A szokásos sárga lámpa, villog vagy világít...rángat...egyenletlen alapjárat, már megszoktam.
A motor erőtlen, gyakran előfordult mostanában, hogy hiába nyomom a gázpedált az autó nem gyorsul, csak rángat...
Ez odáig fajult, hogy leállt egy henger. A kódot kiolvasták P300, gyújtáshiba. Egy műszerrel kimutatták, hogy a 3. henger nem működik.
Trafókat, szelepfedéltömítést(eresztett) és gyertyákat cseréletek benne.
A probléma az, hogy ugyanúgy nem megy a 3. henger. Az autó puffog, remeg,egyenletlen az alapjárata és 40-nél többet nem megy. Használhatan !!!!!

Remélem van megoldás....


Szia!
Most a 3-as hengernél szikra sincs?
Kompressziót mértek benne?
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!