Lacetti klub fórum
2024. Május 02. - 08:44:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 533490 alkalommal)
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #45 Dátum: 2007. Október 09. - 09:02:19 »

Ez a **** aztat csinálja, hogy míg te nyomod a gázt, ő egy szívó oldalon keletkező vákummal kinyitja ezt a szelepet, és visszavezet némi kupufi gázt a motorba,hogy az unijóban is örüljenek az eu szabványnak.
Ha te ezt ledugózod,akkor nem égeti el még 1szer a cuccot,nem dolgozik vele feleslegesen.
Nekem a Nubi2 ben elég volt a vákumcsövet ledugóznom, mert semmi elektronika nem rinyál EGR miatt.
Szét sem kellet szednem.
Lacsi,és Nubi3 nál már mindere éber az elektronika.Főként erre is.
Opelosok szervízben is csinálják a ledugózást.Opelnél van rá rendes szoftvercsere is.
Mellesleg Fordoknál etc etc ahol még beszélnek erről a lezárásról.
A rángatás szinte csak a Lacsiknál van.
Régi Nubi1.2.3 nál nem tapasztalt.
Tény, jobban is megy tőle.Nálam a kartelgáz is ki van iktatva.
Hideg mocinál sem réngatózik.
Amit viszont észrevettem.Mint ha többet enne.
Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #46 Dátum: 2007. Október 09. - 11:35:16 »

Gondoltam, hogy valami ilyesmi történhetett. Valószinüleg egy pár próbakört is tettek vele a kedves vásárlók és mivel rángatott - ami igen kínos egy próbavezetés során - megbuherálták, De fő az hogy nincs vele gondod, legalább nem neked kellett megcsinálni a "műtétet".  Kacsint Amióta lezártam nincs nekem sem gondom, szépen simám megy az autó, úgy ahogy illik.
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #47 Dátum: 2007. Október 09. - 12:14:36 »

Egész meglepő amit írtál. Új kocsikat így adnak át? Nem volt ez tesztató véletlenül. Gyárilag biztos, hogy nincs lezárva a szelep. Valami itt nincs rendjén.
Képzelheted, én hogy meglepődtem. A történet szerint az autó tavaly decemberben valami nagy akció keretében lett volna értékesítve, akkor kapta a mostani kinézetet és a belepiszkálást. Nem tudták eladni, bent állt a szalonban, mint körbenézegetős autó. Sajna nem állt mellette másik Lacsi, mert akkor rögtön láttam volna az eltéréseket és most nem anyáznák egyedi dolgai miatt. Volt benne 100 km. Biztos próbálgatták, stb és gyanítom, hogy ők zárták le a szelepet, mert tudták mire számítsunk. Mivel X barátom szerint az elektrónikához is hozzápiszkáltak azt biztos nem Koreában csinálták. Tény: nekem nem rángat, elfogadhatóan fogyaszt, megy, mint az ördög és ne szép a hangja is. Van gondom is, de az nem ide tartozik. Szóval a benzin mellett ezek szerint ez az EGR szelep dolog is münködne?

Azért ennek ha van időd, kicsit utánajárhatnál, mert szerintem sokan lennének még (velem együtt), akik szívesen kiiktatnák ezt a rángatózós jelenséget! Mondjuk nálam jobbára akkor jelentkezik, amikor nem jó ÖMV-s benyát tankolok, de ha tudnánk konkrétan, a dugózáson kívül mit csináltak még, meglépnénk ezt a műveletet. Totál dugózás volt, vagy volt benne kis lyuk?
Ki írta azt, hogy ledugózás után volt pech-lámpája? Biztos attól volt?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #48 Dátum: 2007. Október 09. - 12:25:14 »


Több szervízben is mondták már, hogy nem segít a lezárás. Előjön egy újabb hibakód. bzsazsa írta, hogy a kis furattal a ki-és bemeneten, megszünt a pechlámpa jelensége, és nem érez változást. Nekem még nem volt lezárva, de szándékomban ál lezárni. Hiába pörgetem magas fordulaton, semmit nem segít.
Naplózva
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #49 Dátum: 2007. Október 09. - 13:47:44 »

Akinek rángat a gépe, az marhára rángat,vagy csak éppenhogy ?? He
Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #50 Dátum: 2007. Október 09. - 13:50:37 »

Akinek rángat a gépe, az marhára rángat,vagy csak éppenhogy ?? He
Spec. nekem marhára.
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #51 Dátum: 2007. Október 09. - 14:02:15 »

Hát nekem is rendesen berángatott a városi forgalomban. Azt hitték a bent ülők, hogy nem tudok vezetni! A lezárás óta simán megy! Kap rendesen benzint, nincs felhígitva az elégetett benyával.
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #52 Dátum: 2007. Október 09. - 14:12:46 »



Azért ennek ha van időd, kicsit utánajárhatnál, mert szerintem sokan lennének még (velem együtt), akik szívesen kiiktatnák ezt a rángatózós jelenséget! Mondjuk nálam jobbára akkor jelentkezik, amikor nem jó ÖMV-s benyát tankolok, de ha tudnánk konkrétan, a dugózáson kívül mit csináltak még, meglépnénk ezt a műveletet. Totál dugózás volt, vagy volt benne kis lyuk?
Ki írta azt, hogy ledugózás után volt pech-lámpája? Biztos attól volt?
[/quote]

Ha ez neekem szólt: egy kb. 1mm vastag lemez zárja le a szelepet. Furat nincs rajta. Ha az elektronikai belebabratolásról kérdezel részleteket nem tudok. Minden esetre rákérdeztem a srácnál. Sajna nem tud biztosat mondani, mert rá kellene kötni a computerre náluk, és ő csak valami ilyen zsebizés drótosat hozott. Mivel szombaton hozza a laptopját, talán többet megtudok tőle. Momentán őt is izgatja a dolog, mert Opel szervíz létükre sok Chevyt javítanak és nagyon szeretné tudni, hogy mit változtattak meg és hol (én is szeretném tudni!). Mellesleg rendszeresen dugózzák le a szelepet.
Gyulusék válasza egyébként: "a motor vezérlő elektronika programját kis mértékben megváltoztattuk, hogy az új kipuffogó rendszerhez  hangoljuk, illetve a dinamikus kinézetnek megfelelő motorteljesítmény nyújthassunk. Ez természetesen kis mértékben megnövelte autójának fogyasztását."
Namármost: semmilyen új kipuffogórendszer nincs az autón, mert kifejezetten NEM választ adtam rá, csak egy szép kipuffogóvégem van. A forgalmiban a 109 pacinak megfelelő kw teljesítmény van bekarcolva. Ezzel szemben nálam nincs észtveszejtő fogyasztás.
Van viszont egyre több kétely, hogy mit is és miért csináltak az autóval és én erre mikor fogok rákefélni?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #53 Dátum: 2007. Október 09. - 17:49:38 »



Azért ennek ha van időd, kicsit utánajárhatnál, mert szerintem sokan lennének még (velem együtt), akik szívesen kiiktatnák ezt a rángatózós jelenséget! Mondjuk nálam jobbára akkor jelentkezik, amikor nem jó ÖMV-s benyát tankolok, de ha tudnánk konkrétan, a dugózáson kívül mit csináltak még, meglépnénk ezt a műveletet. Totál dugózás volt, vagy volt benne kis lyuk?
Ki írta azt, hogy ledugózás után volt pech-lámpája? Biztos attól volt?

Ha ez neekem szólt: egy kb. 1mm vastag lemez zárja le a szelepet. Furat nincs rajta. Ha az elektronikai belebabratolásról kérdezel részleteket nem tudok. Minden esetre rákérdeztem a srácnál. Sajna nem tud biztosat mondani, mert rá kellene kötni a computerre náluk, és ő csak valami ilyen zsebizés drótosat hozott. Mivel szombaton hozza a laptopját, talán többet megtudok tőle. Momentán őt is izgatja a dolog, mert Opel szervíz létükre sok Chevyt javítanak és nagyon szeretné tudni, hogy mit változtattak meg és hol (én is szeretném tudni!). Mellesleg rendszeresen dugózzák le a szelepet.
Gyulusék válasza egyébként: "a motor vezérlő elektronika programját kis mértékben megváltoztattuk, hogy az új kipuffogó rendszerhez  hangoljuk, illetve a dinamikus kinézetnek megfelelő motorteljesítmény nyújthassunk. Ez természetesen kis mértékben megnövelte autójának fogyasztását."
Namármost: semmilyen új kipuffogórendszer nincs az autón, mert kifejezetten NEM választ adtam rá, csak egy szép kipuffogóvégem van. A forgalmiban a 109 pacinak megfelelő kw teljesítmény van bekarcolva. Ezzel szemben nálam nincs észtveszejtő fogyasztás.
Van viszont egyre több kétely, hogy mit is és miért csináltak az autóval és én erre mikor fogok rákefélni?
[/quote]
Szia!
A fentiek surolják (vagy imitálják)  a chiptuningolást.
"dinamikus kinézetnek megfelelő motorteljesítmény nyújthassunk. Ez természetesen kis mértékben megnövelte autójának fogyasztását." Egy kicsit sántít a dolog, pláne ha a Lacsid éppen nem lett jelentősen dinamikusabb!
Üdv
Naplózva
sandor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Hozzászólás #54 Dátum: 2007. Október 09. - 18:16:49 »

A szinte csak város+melegítés elég ok a kormosodásra.
Reggel mennyi melegítés kell? A Bécsi úton mikor kérdeztem a szelepcseréröl,azt mondták sokan nem megfelelően használják kocsikat. Meglep a dolog a Nubira 2vel nekem soha gondom nem volt 90ezer alatt,gyertya kábel csere és késsz.
üdv
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #55 Dátum: 2007. Október 09. - 18:47:43 »

Akinek rángat a gépe, az marhára rángat,vagy csak éppenhogy ?? He
Spec. nekem marhára.

Szerintem ne filózzatok, amennyire én emlékszem, talán egyetlen cartárs panaszkodott, hogy a lezárás után IS (azaz volt előtte is!!!) előjött a sárgalámpa.
Én a lezárás óta kb. 3000-et mentem, a rángatódzás teljesen megszűnt, sárgalámpa se előtte, se utána. A gépben a 2005 októberi (állítólag utolsó gyári) szoftváre van, egy csöpp csiptuning nélkül...
Úgyhogy irány a garázs, elő a 12-es csőkulcs , stb., stb...

Üdv:
kripic
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #56 Dátum: 2007. Október 09. - 19:00:21 »

Nos ma, miután captain-nak írtam a tudakolózó sorokat, elfutott a méreg!
Előzmény: Mivel mostanában nem vezetett utam ÖMV kút felé, főleg hidegen egyre jobban rángatott. Néha már amikor felváltottam indulás után kettesbe, mintha két henger nem gyújtott volna, úgy bólintottunk előre a kocsiban. Nem kérkedésből, de párszázezer km-rel a hátam mögött tudok úgy vezetni, hogy normális autóban nem mondják meg a hátul ülők, mikor váltok. De cápacettim ebben nem volt társ főleg az utóbbi időben. Nem mintha izgatna, hogy a kasztnin kívül mit gondolnak, de néha melegebbé tette a forgalmi helyzetet ez a gondolkodós, "gyujtáskihagyásos" tünet.
Nos ma azért kérdeztem meg ezeket a dolgokat captain-tól és tőletek, mert nem szeretek belepiszkálni a motorba, nem vagyok olyan okos, hogy felülbíráljam sok mérnök tudását, pláne ha garis autóról van szó. Elsősorban az érdekelt volna, hogy aki lezárta, annak előjött-e sárga lámpa? Ha igen, akkor a lezárás után mennyivel és tuti-e, hogy a lezáráshoz van köze? Volt-e előtte pech-lámpája? Stb. Gondoltam mérlegelek, s aztán meglátom, lezárom-e, vagy sem.

Végkifejlet: Elindultam haza, szokásos rángatás, bólogatás. Elkapott az ideg, hogy vettem egy autót, ami ugrál, mint  a kecske, a sógorom astra-h ja meg pl. siklik mint az űrhajó! Éppen vaskereskedés előtt vezet az utam, index, kanyar be, kérek klingerit lapot, ugyanis tudom, hogy itthon csak különböző acál-lemezeim vannak. Lemezt meg most éppen nem tudok síkban vágatni, csak ollóval házilag, az meg nem tömít rendesen, mert vágásnál deformálódik.
Nos klingerit lemez van, de nem olcsó! Ha valakinek van lehetősége szerezni, kapni ingyen, vagy emlékszik, hogy valahol a sufniban látott, az inkább keresse meg, becsülje meg, ugyanis 15.000,-/négyzetméter a 2 mm-es!!! S egyébként csak csíkban vágnak sok helyen, így teljes hossz kell megvenni szélességében. Vágattam egy csíkot, majd haza!
Szerszámok elő, lemeztömítés kikap, klingeritre rajzol, ollóval körbevág, reszelővel sorjáz, tisztít, lemezalátéttel együtt beépít. No most rángass wazeeee!!! Anyád! Hmmm....
Vártam több, mint egy órát, addig hűlt a motor, hogy minél hidegebben próbálhassam.
Most jöttem meg nemrég a majd 10 km-es próbaútról.
Tapasztalat: lámpa még nincs, remélem nem is lesz! NEM RÁNGAAAATTT!!!!!! NA! Úgy 2500-tól érezhetően nyomatékosabb a motor, az eddigi 4000-es kis lépcső kb. ugyanannyit csökkent, mint amikor a légszűrőházban lévő csonkakúp fojtást vettem ki anno R*R tanácsára! Kisimult csöppet a nyomatékgörbe. Kissé jobban is megy, de ez legyen a legkevesebb, eddigiekkel is megelégedtem volna, ha nem rángat.
Összegzés: hogy a jó édesanyját annak, aki terveztetett egy szép autót, aztán sajnálta a lóvét egy korszerűbb, változó szelepvezérlésű motorra. Suzuki legalább VVTI. Hmmm... Pedig tanulhattak volna házon belül, ugyanis már az első szériás 16 szelepes astra-f nél kezdődtek az EGR gondok! Ez kb. 10 éve volt.
Dohogok magamban....Ami meg a pörgetést illeti:a jó nénikéjét annak, aki komolyan gondolja, hogy megetet valakit azzal, hogy "ezeket pörgetni kell"
Tessék GM-éknél is tudomásul venni, hogy ezek nem 5,7 literes V8-asok, amik egymillió mérföldet poroszkálnak életpályájukon! Nagyobb fordulat, nagyobb kopás. Nem véletlenül találták fel az ötödik, hatodik, hetedik sebességet a maguk korában amellett, hogy variálhassák az áttételeket. A fogyasztás és a fordulat, ezáltal a kopás csökkentése volt a cél!!! Kb. olyan ez a tanács, mintha a megvásárolt -nem a legdrágább márkájú- mosógép néha megakadna, esetleg rázna, leverné a csempét a falról, a drágább meg nem. Amikor meg visszavinné az ember a boltba reklamálni, azt tanácsolnák neki, hogy tessék a centrifugálást mindig maximumon, 1000-es fordulaton használni, különben gond lehet, leszakadhat a dob, stb. Hát ba....ák meg az ilyen mosógépet, de autót is ám, ha ennyire tehetetlen 10 éva a GM!!!
Ja...eddig még nem volt pech-lámpám...
Bocsi a terjedelemért, de le kellett írnom!
« Utoljára szerkesztve: 2007. Október 09. - 19:02:11 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #57 Dátum: 2007. Október 09. - 19:18:40 »

Néhány infó a témával kapcsolatban:

A Lacsikban az EGR szelepet nem a vákum nyitja-csukja, hanem a motorvezérlő. A nyitás mértéke (vezérlési állapotnak megfelelően) változó.
A szelep nyitottságáról (azzal arányosan) az EGR szelep visszajelzést küld a motorvezérlőnek (továbbiakban ECM).

Ezt a visszajelzett értéket és a szívócsatorna abszolút nyomásérzékelő (MAP szenzor) értékét vizsgálja az ECM. Ha itt gondot talál, akkor előbb-utóbb (ez a rész nem egészen egzakt a számomra. Mármint, hogy hány darab, és milyen mértékű eltérés után) jön a sárga lámpa, és a 401-es "kipufogógáz-visszavezetés akadályozott" hibakód.

Ami még lényeges evvel kapcsolatban, az az, hogy ezt az összehasonlítást nem folyamatosan végzi az ECM, hanem néha, LASSÍTÁS közben. Ekkor az ECM utasítást ad az EGR-nek, hogy nyisson ki, és nézi a szívócsatornában az áramlás változását.

Miért lényeges ez nekünk?
Lassítás közben végzi, vagyis akkor, amikor nincs szükség a motor erejére (szerinte). MERT ILYENKOR ELFOGY AZ EREJE.
Mikor is végzi pontosan? 1790 és 2400-as motorfordulatszám között.

No. És mikor szokott rángatni az autónk?

Hogyan zajlik ez a valóságban (sztem)?
Állsz a dugóban. Megmozdul a sor, gázt adsz, hogy te is megmozdítsd a kocsit. Éppen, hogy araszol a sor. Ahogy elindultál a kocsival, visszaveszel a gázból, mert a (nagyon) lassú haladáshoz nem kell akkora gáz, mint a kocsi meggurításához. Jön az ECM, mondja: csináljunk egy áramlási tesztet, EGR nyisd nagyra a szád! Igen ám, de neked kellene az az erő, a kocsi mozgásban tartásához. De az nincs, ő éppen tesztel. Autó bólint, esik a motorfordulat. Felkiált az ECM: Általános riadóóó! Le akar fulladni a kocsi! Gázt neki! Autó meglódul, ECM (vagy te)  korrigál. Gáz el, autó bólint, ismét riadó.
És így tovább,és így tovább.
Persze csinálhatja ezt a tesztet (ismét csak sztem!) váltás közben is, hiszen esik a motor fordulatszáma, és ezt nyugodtan érzékelheti lassításnak. Azt nem tudja szegény, hogy éppen kinyomtad a kuplungot, babrálod a váltót.
Miért nem csinálja, ha huzatod? Mert nem abban a fordulatszám tartományban használod, amikor elvégezné a tesztet.
Miért nem rángat a gyakran kihuzatott autóknál? Mert jó esélye van rá, hogy a tesztet olyankor végzi el, amikor tényleg lassítani akarsz, és ott nem okoz gondot. És ha rendben lement a teszt, akkor kicsi ECM-ünk megnyugszik, és egy darabig nem is fogja a tesztet újra lefuttatni.
Mehetsz a dugóban nyugodtan, nem nyitja tesztelési célból az EGR-t.
Ha viszont berángatott, akkor ott a borár az ő kicsi fülében: itt valami nem stimmel. Nézzük csak meg újra!
És a következő sarkon megint ránt egyett. Persze akkor sem stimmel a dolog.

Hát ez az én mesém a rángatásról.
Aki nem hiszi, járjon utána.
« Utoljára szerkesztve: 2007. Október 09. - 19:20:33 írta Stocz » Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #58 Dátum: 2007. Október 09. - 19:28:21 »

Néhány infó a témával kapcsolatban:

A Lacsikban az EGR szelepet nem a vákum nyitja-csukja, hanem a motorvezérlő. A nyitás mértéke (vezérlési állapotnak megfelelően) változó.
A szelep nyitottságáról (azzal arányosan) az EGR szelep visszajelzést küld a motorvezérlőnek (továbbiakban ECM).

Ezt a visszajelzett értéket és a szívócsatorna abszolút nyomásérzékelő (MAP szenzor) értékét vizsgálja az ECM. Ha itt gondot talál, akkor előbb-utóbb (ez a rész nem egészen egzakt a számomra. Mármint, hogy hány darab, és milyen mértékű eltérés után) jön a sárga lámpa, és a 401-es "kipufogógáz-visszavezetés akadályozott" hibakód.

Ami még lényeges evvel kapcsolatban, az az, hogy ezt az összehasonlítást nem folyamatosan végzi az ECM, hanem néha, LASSÍTÁS közben. Ekkor az ECM utasítást ad az EGR-nek, hogy nyisson ki, és nézi a szívócsatornában az áramlás változását.

Miért lényeges ez nekünk?
Lassítás közben végzi, vagyis akkor, amikor nincs szükség a motor erejére (szerinte). MERT ILYENKOR ELFOGY AZ EREJE.
Mikor is végzi pontosan? 1790 és 2400-as motorfordulatszám között.

No. És mikor szokott rángatni az autónk?

Hogyan zajlik ez a valóságban (sztem)?
Állsz a dugóban. Megmozdul a sor, gázt adsz, hogy te is megmozdítsd a kocsit. Éppen, hogy araszol a sor. Ahogy elindultál a kocsival, visszaveszel a gázból, mert a (nagyon) lassú haladáshoz nem kell akkora gáz, mint a kocsi meggurításához. Jön az ECM, mondja: csináljunk egy áramlási tesztet, EGR nyisd nagyra a szád! Igen ám, de neked kellene az az erő, a kocsi mozgásban tartásához. De az nincs, ő éppen tesztel. Autó bólint, esik a motorfordulat. Felkiált az ECM: Általános riadóóó! Le akar fulladni a kocsi! Gázt neki! Autó meglódul, ECM (vagy te)  korrigál. Gáz el, autó bólint, ismét riadó.
És így tovább,és így tovább.
Persze csinálhatja ezt a tesztet (ismét csak sztem!) váltás közben is, hiszen esik a motor fordulatszáma, és ezt nyugodtan érzékelheti lassításnak. Azt nem tudja szegény, hogy éppen kinyomtad a kuplungot, babrálod a váltót.
Miért nem csinálja, ha huzatod? Mert nem abban a fordulatszám tartományban használod, amikor elvégezné a tesztet.
Miért nem rángat a gyakran kihuzatott autóknál? Mert jó esélye van rá, hogy a tesztet olyankor végzi el, amikor tényleg lassítani akarsz, és ott nem okoz gondot. És ha rendben lement a teszt, akkor kicsi ECM-ünk megnyugszik, és egy darabig nem is fogja a tesztet újra lefuttatni.
Mehetsz a dugóban nyugodtan, nem nyitja tesztelési célból az EGR-t.
Ha viszont berángatott, akkor ott a borár az ő kicsi fülében: itt valami nem stimmel. Nézzük csak meg újra!
És a következő sarkon megint ránt egyett. Persze akkor sem stimmel a dolog.

Hát ez az én mesém a rángatásról.
Aki nem hiszi, járjon utána.

No igen, ezek hasznos infók, köszi!

Csupán egyetlen gondom van ezzel. Tudom, hogy a lacsi nem városi autó, de nekem zömében városban kell a mindennapi munkába járáshoz, dolgaim intézéséhez. Sehogy nem tudok úgy közlekedni, hogy a fordulatszám tartósan 3000 felett legyen, ez városban kivitelezhetetlen! Amikor vettem, akkor nem volt rajt az árcédulán, hogy kizárólag városon kívüli forgalomba, húzatva használandó! :-)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #59 Dátum: 2007. Október 09. - 19:47:50 »


Bocsi a terjedelemért, de le kellett írnom!
Nem baj Feri! köszönöm, hogy leírtad! Én ma döntöttem el, hogy lezárom, csak nem tudtam, hogy klingerittel, vagy aluminiummal. 0,8-as alulemezt találtam itthon, úgyhogy marad ez. (Jopekel váltottam is üzit, hogy ő mivel zárta le) Sajna csak vasárnap lesz rá időm, de lezárom. Ma délután a híres 10-es úti dugóban az agyvérzés kerülgetett a rángástól!
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!