Lacetti klub fórum
2024. Május 15. - 00:18:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 534216 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1020 Dátum: 2010. Május 13. - 16:04:24 »

...
 illetve a több levegőt a motornak kijelentés azt takarja, hogy tisztítsam vagy cseréljem sűrűbben a légszűrőt?
Inkább azt, hogy vedd ki a légszűrőházból a diffúzort (a motortérbe menő levegő útjában, a légszűrőházban van egy szűkítés, azt ki kellene szedni), ÉS egy sportbetét a papírszűrő helyett...
én azt még mindig nem szedtem ki 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1021 Dátum: 2010. Május 13. - 22:06:49 »

...
 illetve a több levegőt a motornak kijelentés azt takarja, hogy tisztítsam vagy cseréljem sűrűbben a légszűrőt?
Inkább azt, hogy vedd ki a légszűrőházból a diffúzort (a motortérbe menő levegő útjában, a légszűrőházban van egy szűkítés, azt ki kellene szedni), ÉS egy sportbetét a papírszűrő helyett...
én azt még mindig nem szedtem ki 
Nem, de neked az alapjárat is 4000 fordulaton ketyeg. 
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1022 Dátum: 2010. Május 13. - 22:52:06 »

...
 illetve a több levegőt a motornak kijelentés azt takarja, hogy tisztítsam vagy cseréljem sűrűbben a légszűrőt?
Inkább azt, hogy vedd ki a légszűrőházból a diffúzort (a motortérbe menő levegő útjában, a légszűrőházban van egy szűkítés, azt ki kellene szedni), ÉS egy sportbetét a papírszűrő helyett...
én azt még mindig nem szedtem ki 
Nem, de neked az alapjárat is 4000 fordulaton ketyeg. 
jó, most azért piszkálsz, mert megengedtem, hogy végignézd, ahogy gyorsulok. látnom kellett volna a fejed, amikor megláttad, hogy 6500-nál váltok  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1023 Dátum: 2010. Május 14. - 08:26:51 »

"sosem fog megszünni" kicsit kétkedve fogadom
Kedves Ylmor!

Ha idézel, akkor pontosan idézz légy szíves!

"Soha nem fog teljesen megszűnni" - bővebben kifejtve annyit tesz: Van, hogy alig csinálja, amit akár nem is veszel észre (pláne ha nem tudsz a hibáról, mert korábban nem tapasztaltad), max. ha direkt figyeled és van, hogy zavaróan felerősödik.

A szerelődről annyit, hogy ha itt a fórumon keresel segítséget mert nem tudja meghatározni és megjavítani a hibát, akkor inkább ... 
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1024 Dátum: 2010. Május 14. - 08:57:03 »

Tegnap előtt cseréltem gyertyát a kombi Lacsiban (Döme kizavart az esőbe Vigyorog), így néztek ki a benne lévők...

Ahhoz képest, hogy nem belevaló a gyertya (kétpólusú GM) meg, hogy egyik-másik úszott a motorolajban, csak picit rángatott az autó a sokat emlegetett "egyenletes haladás közben". A bennük lévő kb. 55 ezer km viszont nem hagyott nyomot a gyertyákon.

Most, hogy BKR6E-11 került bele viszont, egyenletesebb, kulturáltabb lett a járása és a rángatási hajlam is drasztikusan lecsökkent.
Naplózva

Pittike
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1025 Dátum: 2010. Május 14. - 10:28:15 »

Tegnap előtt cseréltem gyertyát a kombi Lacsiban (Döme kizavart az esőbe Vigyorog), így néztek ki a benne lévők...

Ahhoz képest, hogy nem belevaló a gyertya (kétpólusú GM) meg, hogy egyik-másik úszott a motorolajban, csak picit rángatott az autó a sokat emlegetett "egyenletes haladás közben". A bennük lévő kb. 55 ezer km viszont nem hagyott nyomot a gyertyákon.

Most, hogy BKR6E-11 került bele viszont, egyenletesebb, kulturáltabb lett a járása és a rángatási hajlam is drasztikusan lecsökkent.
Hévégén ki akartam szedni a gyertyákat, de már meg sem merem nézni. Lehet nekem is olajban állnak. He Még gyári a szelepfedél tömítésem (110ekm-nél).
Inkább nem nézem meg. Amiről nem tudok az nincs is! Vigyorog
Naplózva


LPG
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1026 Dátum: 2010. Május 14. - 17:40:33 »

Tegnap előtt cseréltem gyertyát a kombi Lacsiban (Döme kizavart az esőbe Vigyorog), így néztek ki a benne lévők...

Ahhoz képest, hogy nem belevaló a gyertya (kétpólusú GM) meg, hogy egyik-másik úszott a motorolajban, csak picit rángatott az autó a sokat emlegetett "egyenletes haladás közben". A bennük lévő kb. 55 ezer km viszont nem hagyott nyomot a gyertyákon.

Most, hogy BKR6E-11 került bele viszont, egyenletesebb, kulturáltabb lett a járása és a rángatási hajlam is drasztikusan lecsökkent.
Hévégén ki akartam szedni a gyertyákat, de már meg sem merem nézni. Lehet nekem is olajban állnak. He Még gyári a szelepfedél tömítésem (110ekm-nél).
Inkább nem nézem meg. Amiről nem tudok az nincs is! Vigyorog
Hááát...  Nálunk 100 ezer fölött mindegyik eresztette az olajat, volt amelyik már alatta elkezdte. Viszont szerencsére valahogy mindegyikben a menetirány szerinti bal oldalon jött jobban az olaj, így a vezérműszíjat nem veszélyeztette. Persze előbb-utóbb úgyis csere a vége...
Naplózva

Pittike
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1027 Dátum: 2010. Május 14. - 17:42:44 »

Tegnap előtt cseréltem gyertyát a kombi Lacsiban (Döme kizavart az esőbe Vigyorog), így néztek ki a benne lévők...

Ahhoz képest, hogy nem belevaló a gyertya (kétpólusú GM) meg, hogy egyik-másik úszott a motorolajban, csak picit rángatott az autó a sokat emlegetett "egyenletes haladás közben". A bennük lévő kb. 55 ezer km viszont nem hagyott nyomot a gyertyákon.

Most, hogy BKR6E-11 került bele viszont, egyenletesebb, kulturáltabb lett a járása és a rángatási hajlam is drasztikusan lecsökkent.
Hévégén ki akartam szedni a gyertyákat, de már meg sem merem nézni. Lehet nekem is olajban állnak. He Még gyári a szelepfedél tömítésem (110ekm-nél).
Inkább nem nézem meg. Amiről nem tudok az nincs is! Vigyorog
Helyes a bőgés oroszlán! Vagyis strucc! Strucc barátommal szemben van egy másik állat, egy vízi, aki viszont akkor is hallja a bajt, ha nincs is mit. Így jó, mert kiátlagolják egymást. Ez utóbbit hívják autós hioochondernek. Én meg süket vagyok, mint egy ágyú, és ezért nem hallom a nemlétező hibát- remélem ez a jó középút! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1028 Dátum: 2010. Május 14. - 17:44:10 »

Tegnap előtt cseréltem gyertyát a kombi Lacsiban (Döme kizavart az esőbe Vigyorog), így néztek ki a benne lévők...

Ahhoz képest, hogy nem belevaló a gyertya (kétpólusú GM) meg, hogy egyik-másik úszott a motorolajban, csak picit rángatott az autó a sokat emlegetett "egyenletes haladás közben". A bennük lévő kb. 55 ezer km viszont nem hagyott nyomot a gyertyákon.

Most, hogy BKR6E-11 került bele viszont, egyenletesebb, kulturáltabb lett a járása és a rángatási hajlam is drasztikusan lecsökkent.
Hévégén ki akartam szedni a gyertyákat, de már meg sem merem nézni. Lehet nekem is olajban állnak. He Még gyári a szelepfedél tömítésem (110ekm-nél).
Inkább nem nézem meg. Amiről nem tudok az nincs is! Vigyorog
Nekem még szerencsére nincsennek ilyen gondok.
Naplózva

06 70/22 11 222
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1029 Dátum: 2010. Május 14. - 17:44:33 »

Tegnap előtt cseréltem gyertyát a kombi Lacsiban (Döme kizavart az esőbe Vigyorog), így néztek ki a benne lévők...

Ahhoz képest, hogy nem belevaló a gyertya (kétpólusú GM) meg, hogy egyik-másik úszott a motorolajban, csak picit rángatott az autó a sokat emlegetett "egyenletes haladás közben". A bennük lévő kb. 55 ezer km viszont nem hagyott nyomot a gyertyákon.

Most, hogy BKR6E-11 került bele viszont, egyenletesebb, kulturáltabb lett a járása és a rángatási hajlam is drasztikusan lecsökkent.
Hévégén ki akartam szedni a gyertyákat, de már meg sem merem nézni. Lehet nekem is olajban állnak. He Még gyári a szelepfedél tömítésem (110ekm-nél).
Inkább nem nézem meg. Amiről nem tudok az nincs is! Vigyorog
Helyes a bőgés oroszlán! Vagyis strucc! Strucc barátommal szemben van egy másik állat, egy vízi, aki viszont akkor is hallja a bajt, ha nincs is mit. Így jó, mert kiátlagolják egymást. Ez utóbbit hívják autós hioochondernek. Én meg süket vagyok, mint egy ágyú, és ezért nem hallom a nemlétező hibát- remélem ez a jó középút! Kacsint Vigyorog

Kacsint
Naplózva

Pittike
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1030 Dátum: 2010. Május 14. - 22:21:48 »

...
 illetve a több levegőt a motornak kijelentés azt takarja, hogy tisztítsam vagy cseréljem sűrűbben a légszűrőt?
Inkább azt, hogy vedd ki a légszűrőházból a diffúzort (a motortérbe menő levegő útjában, a légszűrőházban van egy szűkítés, azt ki kellene szedni), ÉS egy sportbetét a papírszűrő helyett...
én azt még mindig nem szedtem ki 
Nem, de neked az alapjárat is 4000 fordulaton ketyeg. 
jó, most azért piszkálsz, mert megengedtem, hogy végignézd, ahogy gyorsulok. látnom kellett volna a fejed, amikor megláttad, hogy 6500-nál váltok  Vigyorog
Majdnem sírtam. Motorgyilkos!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1031 Dátum: 2010. Május 14. - 22:34:49 »

...
 illetve a több levegőt a motornak kijelentés azt takarja, hogy tisztítsam vagy cseréljem sűrűbben a légszűrőt?
Inkább azt, hogy vedd ki a légszűrőházból a diffúzort (a motortérbe menő levegő útjában, a légszűrőházban van egy szűkítés, azt ki kellene szedni), ÉS egy sportbetét a papírszűrő helyett...
én azt még mindig nem szedtem ki 
Nem, de neked az alapjárat is 4000 fordulaton ketyeg. 
jó, most azért piszkálsz, mert megengedtem, hogy végignézd, ahogy gyorsulok. látnom kellett volna a fejed, amikor megláttad, hogy 6500-nál váltok  Vigyorog
Majdnem sírtam. Motorgyilkos!
Nem az csak kiüzte a P300 hibakód szellemét!!!! Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1032 Dátum: 2010. Június 05. - 06:44:01 »

Egy kis EGR házilagos tisztitás és hiba okai cikk. A kapargatást kihagynám inkább savval maratnék.
http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/egr-szelep-hiba.html
Naplózva

06 70/22 11 222
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #1033 Dátum: 2010. Június 05. - 10:00:52 »

Hy!
Ha leveszem az aksi sarut törlődik a sárga lámpa ami az EGR miatt világít???
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1034 Dátum: 2010. Június 05. - 11:13:22 »

Hy!
Ha leveszem az aksi sarut törlődik a sárga lámpa ami az EGR miatt világít???

Ha el is alszik a lámpád törlődni nem fog!
Naplózva

Oldalak: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!