Lacetti klub fórum
2024. Május 03. - 00:45:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Le
 
Szerző Téma: Hidegen rángatás  (Megtekintve 88349 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #90 Dátum: 2010. Március 18. - 15:26:22 »

ha 2004-es, akkor nem sedan?

Giovannié és enyém is 2004-es, és HB.  Kacsint
Ősi darabok.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #91 Dátum: 2010. Március 18. - 19:35:05 »

ha 2004-es, akkor nem sedan?

Giovannié és enyém is 2004-es, és HB.  Kacsint
Elég szép állapotban van ha ez a kép mostani.
Naplózva

06 70/22 11 222
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #92 Dátum: 2010. Március 18. - 19:53:29 »

Üdv!2004-es lacettiv van  és  az a problémám ,hogy jár tovább a motor ha kiveszem a sluszkulcsot és csak akkor áll le ha kinyitom az ajtót de amint becsukom a gyujtás viszajön csak halványan,ugy áll le ha kinyitom az ajtot,de ugyebár úgy nem hagyhatom az utcán ezért felkapcsolom az ablaktörlőt és igy kialszik!igaz nem mindig csinálja de néha szokta!ami viszont jobban zavar hogy induláskor 6-km-en keresztül nem akar menni minden sebességbe annyira viszalassul,hogy le akar állni-30-40 el tudok csak menni néha meg is kell álnom,elhagya az ereje,rángat néha durrog is és néha leáll főleg fékezésnél ,elég gáz mikor kanyarnál áll le minden jel nélkül és elmegy a szervó!Hiába nyomok teli gázt nem pörög fel a motor!5-6 km után meg elindul mintha semmi baja sem lenne!Nem lehet katalizátor hibás?Hátha tuttok rá mondani valami okosságot,előre is köszönöm!

Na bazz ezért mondtam múltkor, hogy én nem várnám meg míg eltörik... Hol is beszéltünk róla?  He Dani, figyelsz? Mosolyog
Naplózva

Pittike
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #93 Dátum: 2010. Március 18. - 20:42:21 »

Üdv!2004-es lacettiv van  és  az a problémám ,hogy jár tovább a motor ha kiveszem a sluszkulcsot és csak akkor áll le ha kinyitom az ajtót de amint becsukom a gyujtás viszajön csak halványan,ugy áll le ha kinyitom az ajtot,de ugyebár úgy nem hagyhatom az utcán ezért felkapcsolom az ablaktörlőt és igy kialszik!igaz nem mindig csinálja de néha szokta!ami viszont jobban zavar hogy induláskor 6-km-en keresztül nem akar menni minden sebességbe annyira viszalassul,hogy le akar állni-30-40 el tudok csak menni néha meg is kell álnom,elhagya az ereje,rángat néha durrog is és néha leáll főleg fékezésnél ,elég gáz mikor kanyarnál áll le minden jel nélkül és elmegy a szervó!Hiába nyomok teli gázt nem pörög fel a motor!5-6 km után meg elindul mintha semmi baja sem lenne!Nem lehet katalizátor hibás?Hátha tuttok rá mondani valami okosságot,előre is köszönöm!

Na bazz ezért mondtam múltkor, hogy én nem várnám meg míg eltörik... Hol is beszéltünk róla?  He Dani, figyelsz? Mosolyog
Bizony. Ezen én is átestem.. Mosolyog Elsőre elég ijesztő, de tenni kell róla, hogy második ne legyen. Vagypedig hajszárítót a kesztyűtartóba.. Vigyorog
( Azóta nem használom a hátsó spricnit. Nem merem. Vigyorog )
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #94 Dátum: 2010. Március 21. - 22:37:02 »

Üdv!2004-es lacettiv van  és  az a problémám ,hogy jár tovább a motor ha kiveszem a sluszkulcsot és csak akkor áll le ha kinyitom az ajtót de amint becsukom a gyujtás viszajön csak halványan,ugy áll le ha kinyitom az ajtot,de ugyebár úgy nem hagyhatom az utcán ezért felkapcsolom az ablaktörlőt és igy kialszik!igaz nem mindig csinálja de néha szokta!ami viszont jobban zavar hogy induláskor 6-km-en keresztül nem akar menni minden sebességbe annyira viszalassul,hogy le akar állni-30-40 el tudok csak menni néha meg is kell álnom,elhagya az ereje,rángat néha durrog is és néha leáll főleg fékezésnél ,elég gáz mikor kanyarnál áll le minden jel nélkül és elmegy a szervó!Hiába nyomok teli gázt nem pörög fel a motor!5-6 km után meg elindul mintha semmi baja sem lenne!Nem lehet katalizátor hibás?Hátha tuttok rá mondani valami okosságot,előre is köszönöm!

Na bazz ezért mondtam múltkor, hogy én nem várnám meg míg eltörik... Hol is beszéltünk róla?  He Dani, figyelsz? Mosolyog

Nah ez tényleg durva... következő nagyobb talin, mondjuk ki is cserélhetnénk, remélem Tibit meg tudom fűzni, hogy segítsen Vigyorog
Ez nagyon durva...
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #95 Dátum: 2010. Március 22. - 15:01:59 »

Üdv!2004-es lacettiv van  és  az a problémám ,hogy jár tovább a motor ha kiveszem a sluszkulcsot és csak akkor áll le ha kinyitom az ajtót de amint becsukom a gyujtás viszajön csak halványan,ugy áll le ha kinyitom az ajtot,de ugyebár úgy nem hagyhatom az utcán ezért felkapcsolom az ablaktörlőt és igy kialszik!igaz nem mindig csinálja de néha szokta!ami viszont jobban zavar hogy induláskor 6-km-en keresztül nem akar menni minden sebességbe annyira viszalassul,hogy le akar állni-30-40 el tudok csak menni néha meg is kell álnom,elhagya az ereje,rángat néha durrog is és néha leáll főleg fékezésnél ,elég gáz mikor kanyarnál áll le minden jel nélkül és elmegy a szervó!Hiába nyomok teli gázt nem pörög fel a motor!5-6 km után meg elindul mintha semmi baja sem lenne!Nem lehet katalizátor hibás?Hátha tuttok rá mondani valami okosságot,előre is köszönöm!

Na bazz ezért mondtam múltkor, hogy én nem várnám meg míg eltörik... Hol is beszéltünk róla?  He Dani, figyelsz? Mosolyog

Nah ez tényleg durva... következő nagyobb talin, mondjuk ki is cserélhetnénk, remélem Tibit meg tudom fűzni, hogy segítsen Vigyorog
Ez nagyon durva...
Erre írtam a múltkor, hogy amikor látod, hogy nem jön a hátsó spricniből a lé, akkor nem kell tovább használni.
Persze, ha ilyenkor eláztatod a hátulját....
Műanyag csőre nem érdemes cserélni, az ugyan úgy ki fog keményedni.
De ez már nem ebbe a topikba tartozik.
Naplózva
dodi22
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



« Hozzászólás #96 Dátum: 2010. április 02. - 09:25:33 »

a cső tényleg el volt törv,de sajna igy sem jó,hangos nagyon és nem megy,motorprobémákban leirtam!
Naplózva
Tahy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #97 Dátum: 2010. December 10. - 14:14:43 »

Mostanában kezdte ezt a hibajelenséget produkálni:
Csakis hidegen indítva! Alapjárat mint a cövek, de ha elindulok a kocsival, akkor úgy megy, mintha én nyomogatnám lassú ütemben a gázpedált, majd engedném fel. Kb. 1-2 másodperces frekvenciával. Érezni is az autón, hogy egyforma gázpedál állásnál az autó gyorsít-lassít-gyorsít-lassít. Ez tart párszáz métert, max 1-2 km-t, aztán eltűnik, minden rendben utána.
Lehet, hogy ebben a hidegben annyira ráállítana a gázból, hogy ennyire már nem képes és a megfeszített gázbovden miatt egyből a gázpedálon húz? (lehet nem érthető amit írtam)
Az érdekes az, hogy álló helyzetben próbáltam egyhelyben tartani a gázpedált és szépen tartotta a fordulatot, nem ugrált. Tehát így nem produkálja.
Tapasztalt már valaki ilyet? Ma beugrottam a szervízbe, de akkor már meleg volt a motor és elmondás alapján nem tudták behatárolni a hibajelenséget. Nem is találkoztak még ilyennel.

Szia! Nekem is rángat, ugyanúgy ahogy leírtad de kb. 500m után abba is hagyja, így engem nem zavar. Igaz, amikor új volt a kocsi nem csinált ilyeneket. Talán 3éves korától vettem ezt észre. Lehet melegíteni kéne induláskor 1-2percig ebbe mínuszokba.
Naplózva
ShadowTm
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #98 Dátum: 2015. Május 17. - 09:53:57 »

Sziasztok!

Nálam is előjött a hidegen rángatás, de már elég durva. Több szerelővel beszéltem, mindenki eltérő elmélettel állt elő.

Jelenség:
P300-as kód.
Hidegen rángat, nincs erő a motorban. Nagyobb hidegben, a kipufogó verődik összevissza, durrog hangosan. Benzin szag is érződik. Az is előfordul, hogy padlógáz ellenére is leesik a fordulat 0ra és leáll az autó.
Bemelegedés után se tökéletes. Akkor is puffog halkan a kipufogó és rángatva reagál egy nagyobb gázadásra, persze ereje ekkor sincs mindig, csak étvágya.

Egyik szerelő szerint lambda szonda. Másik szerint a kipufogószelepek kormozódtak el és nem tud lezárni amikor kell. (szelepcseréket és hengerfej felújítást javasolt). A bankkártyámhoz járó asszisztencia szolgáltatást is igénybe vettem egy diagnózisra. A kiérkező srác szerint biztosan gyújtástrafó mert ez a típushibája az autónak.

Teljesen tanácstalan vagyok.
Nem mindegy melyik verziónak állok neki, mert ha elsőre nem jön össze az a költségvetésnek nem nagyon tesz jót...

Gyertyákat decemberben cseréltem a vezérléssel együtt. EGR szintén ekkor le lett dugózva. Esetleg nyest elrágott volna valamit? Van egy ami minden éjjel a kocsin randalírozik...  4000es fordulat felett tartva is meghajtottam az autót piros STP mellett nagyobb távon, sokat nem segített.

2004es 1.4 benzin, HB
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 17. - 09:56:35 írta ShadowTm » Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #99 Dátum: 2015. Május 17. - 13:31:46 »

Jó lenne esetleg olyan szerelőt keresned a környékeden, aki ért a típushoz és rendesen megkeresi a valódi hibát.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #100 Dátum: 2015. Május 17. - 14:14:19 »

Sziasztok!

Nálam is előjött a hidegen rángatás, de már elég durva. Több szerelővel beszéltem, mindenki eltérő elmélettel állt elő.

Jelenség:
P300-as kód.
Hidegen rángat, nincs erő a motorban. Nagyobb hidegben, a kipufogó verődik összevissza, durrog hangosan. Benzin szag is érződik. Az is előfordul, hogy padlógáz ellenére is leesik a fordulat 0ra és leáll az autó.
Bemelegedés után se tökéletes. Akkor is puffog halkan a kipufogó és rángatva reagál egy nagyobb gázadásra, persze ereje ekkor sincs mindig, csak étvágya.

Egyik szerelő szerint lambda szonda. Másik szerint a kipufogószelepek kormozódtak el és nem tud lezárni amikor kell. (szelepcseréket és hengerfej felújítást javasolt). A bankkártyámhoz járó asszisztencia szolgáltatást is igénybe vettem egy diagnózisra. A kiérkező srác szerint biztosan gyújtástrafó mert ez a típushibája az autónak.

Teljesen tanácstalan vagyok.
Nem mindegy melyik verziónak állok neki, mert ha elsőre nem jön össze az a költségvetésnek nem nagyon tesz jót...

Gyertyákat decemberben cseréltem a vezérléssel együtt. EGR szintén ekkor le lett dugózva. Esetleg nyest elrágott volna valamit? Van egy ami minden éjjel a kocsin randalírozik...  4000es fordulat felett tartva is meghajtottam az autót piros STP mellett nagyobb távon, sokat nem segített.

2004es 1.4 benzin, HB

Aki a trafóhibát mondta az zöldségeket beszélt,a lambdaszondás se találta el sajnos a szelepszorulás a gond...
Naplózva

70/4334431
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #101 Dátum: 2015. Május 17. - 15:44:28 »

Sziasztok!

Nálam is előjött a hidegen rángatás, de már elég durva. Több szerelővel beszéltem, mindenki eltérő elmélettel állt elő.

Jelenség:
P300-as kód.
Hidegen rángat, nincs erő a motorban. Nagyobb hidegben, a kipufogó verődik összevissza, durrog hangosan. Benzin szag is érződik. Az is előfordul, hogy padlógáz ellenére is leesik a fordulat 0ra és leáll az autó.
Bemelegedés után se tökéletes. Akkor is puffog halkan a kipufogó és rángatva reagál egy nagyobb gázadásra, persze ereje ekkor sincs mindig, csak étvágya.

Egyik szerelő szerint lambda szonda. Másik szerint a kipufogószelepek kormozódtak el és nem tud lezárni amikor kell. (szelepcseréket és hengerfej felújítást javasolt). A bankkártyámhoz járó asszisztencia szolgáltatást is igénybe vettem egy diagnózisra. A kiérkező srác szerint biztosan gyújtástrafó mert ez a típushibája az autónak.

Teljesen tanácstalan vagyok.
Nem mindegy melyik verziónak állok neki, mert ha elsőre nem jön össze az a költségvetésnek nem nagyon tesz jót...

Gyertyákat decemberben cseréltem a vezérléssel együtt. EGR szintén ekkor le lett dugózva. Esetleg nyest elrágott volna valamit? Van egy ami minden éjjel a kocsin randalírozik...  4000es fordulat felett tartva is meghajtottam az autót piros STP mellett nagyobb távon, sokat nem segített.

2004es 1.4 benzin, HB
Nálam kb. egy hónap óta van ugyanez a jelenség, de csak naponta az első indítás után. És még annyi, hogy az első indítózásra véletlenül sem indul, csak a második vagy a harmadik - ritkább esetben a negyedik - indítózás után. Én valamilyen üzemanyag adagolási problémára gyanakszom, mert amint az időjárástól függően 1-3 perc után átvált LPG-re, azonnal megszűnik a probléma és megy, mint az álom. Szerelőhöz nem érdemes elvinnem, mert melegen ezeket a tüneteket nem produkálja. Így hát egyelőre én is tanácstalan vagyok.
Ha lambdaszonda, kipufogószelep, gyujtástrafó probléma lenne (amiket nálad prognosztizáltak), akkor a probléma akkor is fennállna, amikor átvált LPG-re.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #102 Dátum: 2015. Május 17. - 15:47:20 »

Sziasztok!

Nálam is előjött a hidegen rángatás, de már elég durva. Több szerelővel beszéltem, mindenki eltérő elmélettel állt elő.

Jelenség:
P300-as kód.
Hidegen rángat, nincs erő a motorban. Nagyobb hidegben, a kipufogó verődik összevissza, durrog hangosan. Benzin szag is érződik. Az is előfordul, hogy padlógáz ellenére is leesik a fordulat 0ra és leáll az autó.
Bemelegedés után se tökéletes. Akkor is puffog halkan a kipufogó és rángatva reagál egy nagyobb gázadásra, persze ereje ekkor sincs mindig, csak étvágya.

Egyik szerelő szerint lambda szonda. Másik szerint a kipufogószelepek kormozódtak el és nem tud lezárni amikor kell. (szelepcseréket és hengerfej felújítást javasolt). A bankkártyámhoz járó asszisztencia szolgáltatást is igénybe vettem egy diagnózisra. A kiérkező srác szerint biztosan gyújtástrafó mert ez a típushibája az autónak.

Teljesen tanácstalan vagyok.
Nem mindegy melyik verziónak állok neki, mert ha elsőre nem jön össze az a költségvetésnek nem nagyon tesz jót...

Gyertyákat decemberben cseréltem a vezérléssel együtt. EGR szintén ekkor le lett dugózva. Esetleg nyest elrágott volna valamit? Van egy ami minden éjjel a kocsin randalírozik...  4000es fordulat felett tartva is meghajtottam az autót piros STP mellett nagyobb távon, sokat nem segített.

2004es 1.4 benzin, HB
Nálam kb. egy hónap óta van ugyanez a jelenség, de csak naponta az első indítás után. És még annyi, hogy az első indítózásra véletlenül sem indul, csak a második vagy a harmadik - ritkább esetben a negyedik - indítózás után. Én valamilyen üzemanyag adagolási problémára gyanakszom, mert amint az időjárástól függően 1-3 perc után átvált LPG-re, azonnal megszűnik a probléma és megy, mint az álom. Szerelőhöz nem érdemes elvinnem, mert melegen ezeket a tüneteket nem produkálja. Így hát egyelőre én is tanácstalan vagyok.
Ha lambdaszonda, kipufogószelep, gyujtástrafó probléma lenne (amiket nálad prognosztizáltak), akkor a probléma akkor is fennállna, amikor átvált LPG-re.

gázos autót ne keverd ide neked befecskendező problémád van..
Naplózva

70/4334431
ShadowTm
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #103 Dátum: 2015. Május 17. - 15:57:16 »

Aki a trafóhibát mondta az zöldségeket beszélt,a lambdaszondás se találta el sajnos a szelepszorulás a gond...

Köszönöm a gyors választ. Sajnos akkor a költségesebb verzió áll fenn.
Valami kaparó szelepet emlegetett a szerelőm, ilyet hol lehet venni és mennyibe kerülhet?
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #104 Dátum: 2015. Május 17. - 18:39:47 »

Aki a trafóhibát mondta az zöldségeket beszélt,a lambdaszondás se találta el sajnos a szelepszorulás a gond...

Köszönöm a gyors választ. Sajnos akkor a költségesebb verzió áll fenn.
Valami kaparó szelepet emlegetett a szerelőm, ilyet hol lehet venni és mennyibe kerülhet?

Sebikét kérdezd, nekem is szét kellett borítani a motort emiatt, ő rázta gatyába a kocsimat és erősen baráti áron is húzos buli volt. Sajnos ez minden autón költséges munka, de más gyártmányokkal összehasonlítva, a Lacetti esetében még mindig az egyik legolcsóbb.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 17. - 18:44:03 írta kubu87 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!