Lacetti klub fórum
2024. Május 07. - 15:09:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 143063 alkalommal)
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #405 Dátum: 2010. Október 21. - 12:06:18 »

Én is Misinél csináltattam a motoroptimalizálást.
Teljesítményben akkora egetverő különbséget nem éreztem, valamivel jobban megy az autó, de a fogyasztásom -2 liter lett átlagosan, ezért nekem bőven megérte.
Előtte nem egyszer mértem 11L körülit, most csak nagyon nehezen tudom 9 fölé tornászni, átlagban elmegyek 7-7,5 literes foygasztással. A másik ami nekem a kocsiban van az a sport szűrő. Ez megér egy kört, mert érezhetően nyomatékosabb lett a K&N-től a gép. És így legalább nem kell a papír szűrőt cserélgetni. Igaz azóta kicseréltem egy K&N direktre, de mintha elindulásnál valamiért nem tudnék vele úgy kilőni, mint a sprt betétnél, ez nem tudom miért lehet, vagy csak megszoktam már... Gyakorlatilag a hangon kívül (mert az gyönyörű a direktszűrőmnél) a két szűrő között nincs különbség, pláne, hogy egy márka...

Az említett Chevy klubbos gyorsulásnál öszehasonlítás képpen, Krisz gépével, akinek sportkipufogója volt és etanolozott (1.4 HB), gyakorlatilag ugyan úgy mentünk, Gergő szűz 1.4 HB-ját több kocsihosszal vertem, míg Peti 1.4 Sedanja éppenhogy megvert és tudtommal semmit nem csinált a géppel...
Szerintem autója válogatja, illetve a sofőrön is sok múlik...
Naplózva

Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #406 Dátum: 2010. Október 21. - 15:23:04 »

Srácok!
Először is szép és jó estét megint Mindannyitoknak. Másodsorban pedig nagyon köszönöm a reakciókat,így már könnyű lesz döntenem. Also,nem fogom tuningoltatni a gépet.
5%, az tényleg nem túl sok,ahhoz képest,hogy már többet fog enni,meg rövidül az élettartama.
Őszintén,én bizony hosszú időre terveztem ezt a kocsit,s persze nagyon szeretnék egy Cruze-t,az utódot,mert nagyon tetszik az is,de mire odaérnék,hogy megvehessem,én is,meg a Cruze is múzeumi darabok leszünk.
(Ilyenkor nem tudom,hogy sírjak e,vagy nevessek?  )
Még azt szeretném megtudakolni Tőletek,hogy-mivel nekem más autóm nem volt,és nincs összehasonlítási alapom-,szóval ez a konstrukció tényleg lusta,vagy a hasonló kaliberűek-átlagautókra gondoltam-is hasonló módon tudnak viselkedni.(Renault Thalia,Opel modellek,Skodák,Suzukik stb.)

A haverom,akinek Suzuki Lianája van,nagyon dicsérte,ki is próbálta többször,és szerinte jól megy,kiad annyit,amennyit ki kell adnia,nem kell miatta szégyenkeznem. (A gyereket nagyon kritikus szellemiségűnek ismertem meg,nem dicsér semmit,ha nem érzi dicsérendőnek a dolgot,de ezt a véleményt én pozitívnak értékeltem...)
Jól gondolom a dolgot Szerintetek?

Nem olvastad el figyelmesen amit írtam. A fogyasztás az optimalizálástól nem nő (esetleg csökken), és az élettartama sem rövidül.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #407 Dátum: 2010. Október 21. - 17:06:23 »

Srácok!
Először is szép és jó estét megint Mindannyitoknak. Másodsorban pedig nagyon köszönöm a reakciókat,így már könnyű lesz döntenem. Also,nem fogom tuningoltatni a gépet.
5%, az tényleg nem túl sok,ahhoz képest,hogy már többet fog enni,meg rövidül az élettartama.
Őszintén,én bizony hosszú időre terveztem ezt a kocsit,s persze nagyon szeretnék egy Cruze-t,az utódot,mert nagyon tetszik az is,de mire odaérnék,hogy megvehessem,én is,meg a Cruze is múzeumi darabok leszünk.
(Ilyenkor nem tudom,hogy sírjak e,vagy nevessek?  )
Még azt szeretném megtudakolni Tőletek,hogy-mivel nekem más autóm nem volt,és nincs összehasonlítási alapom-,szóval ez a konstrukció tényleg lusta,vagy a hasonló kaliberűek-átlagautókra gondoltam-is hasonló módon tudnak viselkedni.(Renault Thalia,Opel modellek,Skodák,Suzukik stb.)

A haverom,akinek Suzuki Lianája van,nagyon dicsérte,ki is próbálta többször,és szerinte jól megy,kiad annyit,amennyit ki kell adnia,nem kell miatta szégyenkeznem. (A gyereket nagyon kritikus szellemiségűnek ismertem meg,nem dicsér semmit,ha nem érzi dicsérendőnek a dolgot,de ezt a véleményt én pozitívnak értékeltem...)
Jól gondolom a dolgot Szerintetek?
Taposd neki és menni fog ugrik mint a nyúl, de akkor már egy másik rovatban fogsz siránkozni a fogyasztás miatt.Nézd ezzel az autóval lehet haladósan is és öregurasan is közlekedni ( ne aggódj Gidy nem Rád céloztam, csak szlengként írtam) meg fogja állni a helyét. Ha van kedved böngészni nagyon sok hasznos infót fogsz találni a kezeléssel kapcsolatban. Egy dolgot azonban vegyél figyelembe. Nyilván kipróbáltad az autót mielőtt megvetted és különösebb ellenérzésed nem volt és hallgattál a tanácsadóidra is. Ezt az autót a megfontolt emberek vásárolják ahogy Te is. A jobb dinamikához alapvetően két dolog szükséges: nagyobb teljesítmény és vagy kisebb mozgatandó tömeg. Az előbbihez vagy nagyobb hengerűrtartalom vagy turbó szükséges, mert a tuning az élettartam rovására mehet. Az utóbbi meg adva van mert gondolom az üléseket és egyebeket nem akarod kiszerelni, csak, hogy jobban menjen. Ha amint írod "hosszabb távra terveztél" akkor barátkozzatok össze, ha meg nem sikerül és nem érzed jól magad benne akkor váltani kell.
Naplózva
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #408 Dátum: 2010. Október 21. - 20:14:15 »

Így a pár év távlatából visszatekintve úgy érzem, hogy ehhez a kasztnihoz (SW) az 1.8-as motort kellett volna választanom. Az is egy megoldás. Ott talán a soft tuningok is jobban kijönnek, mint az 1.6-oson.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #409 Dátum: 2010. Október 21. - 20:20:54 »

Így a pár év távlatából visszatekintve úgy érzem, hogy ehhez a kasztnihoz (SW) az 1.8-as motort kellett volna választanom. Az is egy megoldás. Ott talán a soft tuningok is jobban kijönnek, mint az 1.6-oson.
Belehet tenni az 1.8-ast most is! Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
yuvenil
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Hozzászólás #410 Dátum: 2010. Október 21. - 20:33:37 »

Köszönöm a jó tanácsokat mindenkinek!
Azért le kell szögeznem,nincsen öröm egy csipetnyi üröm nélkül,tehát tudomásul vettem tehát,hogy kissé lustácska(?) a kocsi,de nem szidásból,hanem tapasztalatlanságom okán mondtam ezt. Bár ezen megállapítás is-mint általában minden-igencsak relatív...
Nem ismételgetni akarom magam,de más autóhoz,vezetői oldalon még nem volt szerencsém. Sajnos. És ez az egyetlen ok,amiért szerettem volna tudni,hogy akinek volt korábban,esetleg ezzel párhuzamban másik,nagyjából egy kategóriájú személyautója volt,mire jutott az összehasonlítás során. Mondjuk úgy talán,hogy egy kis megerősítésre vágyom?
(Azért teszem így fel a kérdést,mert mondjuk a Totalcar népítéletében sokan lehúzzák,leszólják magát a márkát,és a gyártmányokat is.)
Megválni meg végképp nincs kedvem tőle,mert egyfelől az egész családom kedveli,másfelől tényleg megbízhatónak tartom,harmadrészt-bár de jó volna,de mégsem tudom-hat évenként nem vagyok képes újat venni.
Ez utóbbihoz hozzátenném,ha lehetőségem volna,akkor is csak ezt a márkát venném.
Nekem bejött ,"oszt kész"!
Azt meg gondolom mindegyikőtök tudja,hogy vagyunk olyan emberek,hogy a jóból még jobbat szeretnénk kihozni.
S amiképpen a mondás is tartja: "Citius, altius, fortius !"
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #411 Dátum: 2010. Október 21. - 20:43:22 »

Köszönöm a jó tanácsokat mindenkinek!
Azért le kell szögeznem,nincsen öröm egy csipetnyi üröm nélkül,tehát tudomásul vettem tehát,hogy kissé lustácska(?) a kocsi,de nem szidásból,hanem tapasztalatlanságom okán mondtam ezt. Bár ezen megállapítás is-mint általában minden-igencsak relatív...
Nem ismételgetni akarom magam,de más autóhoz,vezetői oldalon még nem volt szerencsém. Sajnos. És ez az egyetlen ok,amiért szerettem volna tudni,hogy akinek volt korábban,esetleg ezzel párhuzamban másik,nagyjából egy kategóriájú személyautója volt,mire jutott az összehasonlítás során. Mondjuk úgy talán,hogy egy kis megerősítésre vágyom?
(Azért teszem így fel a kérdést,mert mondjuk a Totalcar népítéletében sokan lehúzzák,leszólják magát a márkát,és a gyártmányokat is.)
Megválni meg végképp nincs kedvem tőle,mert egyfelől az egész családom kedveli,másfelől tényleg megbízhatónak tartom,harmadrészt-bár de jó volna,de mégsem tudom-hat évenként nem vagyok képes újat venni.
Ez utóbbihoz hozzátenném,ha lehetőségem volna,akkor is csak ezt a márkát venném.
Nekem bejött ,"oszt kész"!
Azt meg gondolom mindegyikőtök tudja,hogy vagyunk olyan emberek,hogy a jóból még jobbat szeretnénk kihozni.
S amiképpen a mondás is tartja: "Citius, altius, fortius !"
Apránként ha mégis kevesled az erőt lehet piszkálgatni.Kipuff,gyertyák,EGR lezár,E85 tankolás,Direkt és sport szürőtől erőt ne várj nem lessz.Csak turbós autókban ér valamit.
Naplózva

06 70/22 11 222
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #412 Dátum: 2010. Október 21. - 21:29:28 »


Nem ismételgetni akarom magam,de más autóhoz,vezetői oldalon még nem volt szerencsém. Sajnos.

Én bár még elég fiatal vagyok, de elég sok hasonló kategóriás autót vezettem már és bizony a Lacsit jó helyre sorolnám.
Nagypapám peugeot 206-osa jóval könyebb autó, de mégsem megy úgy, mint ahogy vártam volna. Pláne magasabb tartományban volt lomha, amit furcsálottam.
Aztán vezettem már a kombi és kisebb ford fusion-t is, hát mindkettő katasztrófa volt nekem, utóbbit igaz autópályán 4 személlyel, de nem győzött meg.
A renault Dacia loganját nem venném ebbe a kategóriába, mert az inkább teherautó nagysága miatt, meglepően nem csinál semmit, de nem is arra való.
Barátnőm szüleinek Opel Astrájuk van (G) nah az viszont megy mint a huzat. Azzal semmi nincs csinálva, de megy mint a golyó. Talán jobban mint a lacsi.
A másik kocsink, az öreg pedig egy ezerötös lada szamara, nah ha meleg a motor, a kevesebb mint egy tonnás kaszni miatt azt is úgy érzem, hogy joban megy néha mint a Lacsi... olyan fürge, hogy meglepődtem, amikor 1x 2x odaléptem neki...
Anyós ülésen legutóbb az új ford fiesta combos, 97 lovas verzióját próbáltam, de nem győzött meg...
jah meg tesztvezetésen az 1.6 cruze, de annak is akkor a kasznia mint egy tanknak és szerintem ahhoz még kevesebb az 1.6 mint a lcsikhoz az 1.4, meg ha 3km volt a tesztvezetés...

én arra lennék kíváncsi, hogy egy 1.6 vagy 1.8-as HB mit tud...csak hát nincs  környezetemben olyan, akiét kipróbálhatnám
Naplózva

Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #413 Dátum: 2010. Október 21. - 21:50:52 »


Nem ismételgetni akarom magam,de más autóhoz,vezetői oldalon még nem volt szerencsém. Sajnos.

Én bár még elég fiatal vagyok, de elég sok hasonló kategóriás autót vezettem már és bizony a Lacsit jó helyre sorolnám.
Nagypapám peugeot 206-osa jóval könyebb autó, de mégsem megy úgy, mint ahogy vártam volna. Pláne magasabb tartományban volt lomha, amit furcsálottam.
Aztán vezettem már a kombi és kisebb ford fusion-t is, hát mindkettő katasztrófa volt nekem, utóbbit igaz autópályán 4 személlyel, de nem győzött meg.
A renault Dacia loganját nem venném ebbe a kategóriába, mert az inkább teherautó nagysága miatt, meglepően nem csinál semmit, de nem is arra való.
Barátnőm szüleinek Opel Astrájuk van (G) nah az viszont megy mint a huzat. Azzal semmi nincs csinálva, de megy mint a golyó. Talán jobban mint a lacsi.
A másik kocsink, az öreg pedig egy ezerötös lada szamara, nah ha meleg a motor, a kevesebb mint egy tonnás kaszni miatt azt is úgy érzem, hogy joban megy néha mint a Lacsi... olyan fürge, hogy meglepődtem, amikor 1x 2x odaléptem neki...
Anyós ülésen legutóbb az új ford fiesta combos, 97 lovas verzióját próbáltam, de nem győzött meg...
jah meg tesztvezetésen az 1.6 cruze, de annak is akkor a kasznia mint egy tanknak és szerintem ahhoz még kevesebb az 1.6 mint a lcsikhoz az 1.4, meg ha 3km volt a tesztvezetés...

én arra lennék kíváncsi, hogy egy 1.6 vagy 1.8-as HB mit tud...csak hát nincs  környezetemben olyan, akiét kipróbálhatnám
Majd lessz!Engem a minap a 2.0d lacsi sem győzött meg hb-ben.Pedig 2x is kivittem kipróbálni.A tesztutunkon ahol lehet tolni mint állat ua sebességre gyorsult mint az én 1.4-em.Érdekes.
Naplózva

06 70/22 11 222
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #414 Dátum: 2010. Október 21. - 22:00:42 »

Szép estét Mindenkinek!
Tekintve,hogy új vagyok köztetek,lehet olyan kérdést teszek fel-de azért a megfelelő helyen ugye Vigyorog-amiről már lehet,esett szó régebben.
Viszont,mert nincs kedvem végigböngészgetni az előző sok oldalt,meg azóta lehet egyikőtök,másikotok már konkrétabb tapasztalattal rendelkezik tuning terén,tehát a megkapott infó is új lesz.
No,nem is kertelek tovább,belevágok.
Szóval nekem egy 1,4-es Lacetti sedanom van,2005-ös gyártású.
Első autóm,nagyon kedvelem,de nem vagyok kiegyezve a kocsi gyorsulásával.Nincs összehasonlítási alapom más kocsikkal ,mert azokat nem vezettem,illetve az édesapámék Trabantja ,meg az azt követő Skoda Favoritja volt az utolsó,aminek a kormánya mögé ültem,úgy 1993 táján,s onnan 2005-ig semmi,de azok meg ugye más kategóriát képviselnek...
Tehát felmerült bennem,ha lefutom vele a 30000-et,megpróbálkozom egy soft tuningolással,jelesül a Magnum,vagy a  Power-tuning nevű céggel. (Az utóbbi helyileg közelebb van,talán inkább azt?)
Más autós fórumokat olvasgatva azonban kétségeim támadtak,ugyanis volt olyan,aki símán lebeszélte a másikat mind az előbbi,mind az utóbbi cég által forgalmazott "cuccosok" beszereltetéséről,főleg azokéról,amik beavatkoznak a kocsi elektronikus rendszerébe.
Találkoztam olyannal,aki azt írta,semmi jót nem kapsz vele,tönkre vágod a kocsid, megemeli a turbónyomást-nem vagyok műszaki ember,nem tudom mi az,szóval lehet oltani-s a motorod élettartama ezek után már csak órákban mérhető.
Volt olyan is,aki kifejezetten ajánlotta,sőt az egyik hírtelevízió műsorában meg még reklámozták is egy autós műsorban...
Véleményetek szerint kinek higgyek? He
Lehet úgy is nézni,jó, megy ez a kocsi is,elvisz bárhová,tényleg nem hagyott soha cserben,nagyon megbízható,nulla hibával használom,csak az akkumulátort,meg  első izzókat kellett eddig cserélni egyszer,de úgy is ,hogy jó lenne,ha erőteljesebben gyorsulna,mondjuk egy előzésnél biztonságosabban be lehetne fejezni a műveletet,anélkül,hogy veszélyszituációba keverednék.
Tudom,vehettem volna 1,6-t,vagy 1,8-t is,de engedtem a szülői tanácsnak-mert nagyobb lesz az adója,meg fél millióval tényleg drágább is volt,ami a tovább növelné a hitel törlesztését,meg futamidejét-s, mégis...
Mi a meglátásotok???
Üdv a klubban.

Atheenak hasonló gépe van, évjáratra is. Piszok jól megy, fogyasztása is jó. Gondolom Te használtan vetted.

Nos, Athee csak annyit csinál, hogy 3000 fordulat alatt nem vált. Pörgeti. És fele E85- fele benzint használ. Ez mondjuk télen nehezítheti az indulást.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #415 Dátum: 2010. Október 22. - 08:05:56 »

Így a pár év távlatából visszatekintve úgy érzem, hogy ehhez a kasztnihoz (SW) az 1.8-as motort kellett volna választanom. Az is egy megoldás. Ott talán a soft tuningok is jobban kijönnek, mint az 1.6-oson.
Belehet tenni az 1.8-ast most is! Vigyorog

Gondolkodtam rajta korábban. És a turbósítás is megfordult a fejemben.
De lassan eljön az ideje, hogy lecseréljem a lacsikát. Jó szolgálatot tett, de kinőttük. És elérte a 3 éves kort is...
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #416 Dátum: 2010. Október 22. - 09:18:03 »

Szép estét Mindenkinek!
Tekintve,hogy új vagyok köztetek,lehet olyan kérdést teszek fel-de azért a megfelelő helyen ugye Vigyorog-amiről már lehet,esett szó régebben.
Viszont,mert nincs kedvem végigböngészgetni az előző sok oldalt,meg azóta lehet egyikőtök,másikotok már konkrétabb tapasztalattal rendelkezik tuning terén,tehát a megkapott infó is új lesz.
No,nem is kertelek tovább,belevágok.
Szóval nekem egy 1,4-es Lacetti sedanom van,2005-ös gyártású.
Első autóm,nagyon kedvelem,de nem vagyok kiegyezve a kocsi gyorsulásával.Nincs összehasonlítási alapom más kocsikkal ,mert azokat nem vezettem,illetve az édesapámék Trabantja ,meg az azt követő Skoda Favoritja volt az utolsó,aminek a kormánya mögé ültem,úgy 1993 táján,s onnan 2005-ig semmi,de azok meg ugye más kategóriát képviselnek...
Tehát felmerült bennem,ha lefutom vele a 30000-et,megpróbálkozom egy soft tuningolással,jelesül a Magnum,vagy a  Power-tuning nevű céggel. (Az utóbbi helyileg közelebb van,talán inkább azt?)
Más autós fórumokat olvasgatva azonban kétségeim támadtak,ugyanis volt olyan,aki símán lebeszélte a másikat mind az előbbi,mind az utóbbi cég által forgalmazott "cuccosok" beszereltetéséről,főleg azokéról,amik beavatkoznak a kocsi elektronikus rendszerébe.
Találkoztam olyannal,aki azt írta,semmi jót nem kapsz vele,tönkre vágod a kocsid, megemeli a turbónyomást-nem vagyok műszaki ember,nem tudom mi az,szóval lehet oltani-s a motorod élettartama ezek után már csak órákban mérhető.
Volt olyan is,aki kifejezetten ajánlotta,sőt az egyik hírtelevízió műsorában meg még reklámozták is egy autós műsorban...
Véleményetek szerint kinek higgyek? He
Lehet úgy is nézni,jó, megy ez a kocsi is,elvisz bárhová,tényleg nem hagyott soha cserben,nagyon megbízható,nulla hibával használom,csak az akkumulátort,meg  első izzókat kellett eddig cserélni egyszer,de úgy is ,hogy jó lenne,ha erőteljesebben gyorsulna,mondjuk egy előzésnél biztonságosabban be lehetne fejezni a műveletet,anélkül,hogy veszélyszituációba keverednék.
Tudom,vehettem volna 1,6-t,vagy 1,8-t is,de engedtem a szülői tanácsnak-mert nagyobb lesz az adója,meg fél millióval tényleg drágább is volt,ami a tovább növelné a hitel törlesztését,meg futamidejét-s, mégis...
Mi a meglátásotok???
Üdv a klubban.

Atheenak hasonló gépe van, évjáratra is. Piszok jól megy, fogyasztása is jó. Gondolom Te használtan vetted.

Nos, Athee csak annyit csinál, hogy 3000 fordulat alatt nem vált. Pörgeti. És fele E85- fele benzint használ. Ez mondjuk télen nehezítheti az indulást.

Ma hajnalban -3 fok körül pöcre indult...  Vigyorog
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #417 Dátum: 2010. Október 22. - 09:45:18 »

Köszönöm a jó tanácsokat mindenkinek!
Azért le kell szögeznem,nincsen öröm egy csipetnyi üröm nélkül,tehát tudomásul vettem tehát,hogy kissé lustácska(?) a kocsi,de nem szidásból,hanem tapasztalatlanságom okán mondtam ezt. Bár ezen megállapítás is-mint általában minden-igencsak relatív...
Nem ismételgetni akarom magam,de más autóhoz,vezetői oldalon még nem volt szerencsém. Sajnos. És ez az egyetlen ok,amiért szerettem volna tudni,hogy akinek volt korábban,esetleg ezzel párhuzamban másik,nagyjából egy kategóriájú személyautója volt,mire jutott az összehasonlítás során. Mondjuk úgy talán,hogy egy kis megerősítésre vágyom?
(Azért teszem így fel a kérdést,mert mondjuk a Totalcar népítéletében sokan lehúzzák,leszólják magát a márkát,és a gyártmányokat is.)
Megválni meg végképp nincs kedvem tőle,mert egyfelől az egész családom kedveli,másfelől tényleg megbízhatónak tartom,harmadrészt-bár de jó volna,de mégsem tudom-hat évenként nem vagyok képes újat venni.
Ez utóbbihoz hozzátenném,ha lehetőségem volna,akkor is csak ezt a márkát venném.
Nekem bejött ,"oszt kész"!
Azt meg gondolom mindegyikőtök tudja,hogy vagyunk olyan emberek,hogy a jóból még jobbat szeretnénk kihozni.
S amiképpen a mondás is tartja: "Citius, altius, fortius !"

Faterom 1.5 dCi Megan-jában a legjobb (ésszerű kereteken belül) moci van: eddig jó volt a kötelező besorolása is, 105 ló, iszonyatosan nyomatékos és max. 5 L-rel jár vele. Dombon felfelé szinte nincs ellenfele a benzinesek között.
Naplózva
yuvenil
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Hozzászólás #418 Dátum: 2010. Október 23. - 11:50:08 »

Nem,nem használtan vettem,hanem zsír újonnan. Vezetni is csak én vezetem, mondjuk másnak-feleségem,fiam- nincs jogosítványa a családomban.
Nagyon vigyázok rá,s ezért is kérdeztem a fentieket,mivel nem kenyerem a nagy értékkel való hazardírozás,kockázatok felvállalása.
Még kerek egy év van hátra a törlesztő hitelből,s nincs kedvem elrontani.
Azt gondolom,ez valahol érthető magatartás?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #419 Dátum: 2010. Október 24. - 19:29:37 »

Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű.
Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó).
Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak.
"Mit ér az erő, ha nem uralod?"
Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!