Lacetti klub fórum
2024. Május 15. - 13:11:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 534248 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #420 Dátum: 2008. Február 28. - 18:33:15 »

A szervizek hozzáállása az, hogy az ügyfél használja rosszul az autót. Azt viszont meg mégsem írhatják a használati útmutatóba, a motort pörgetni kell és nem szabad alacsony fordulaton használni mert az hogy nézne ki. Tehát gari idő alatt a problémás autókat javítgatják utána meg már mindegy. Szerintem az összeladott autókhoz képest, még mindíg alacsony az ilyen módon adódó hibák száma ezért nincs érdemi lépés a GM részéről.
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #421 Dátum: 2008. Február 28. - 18:57:17 »

A szervizek hozzáállása az, hogy az ügyfél használja rosszul az autót. Azt viszont meg mégsem írhatják a használati útmutatóba, a motort pörgetni kell és nem szabad alacsony fordulaton használni mert az hogy nézne ki. Tehát gari idő alatt a problémás autókat javítgatják utána meg már mindegy. Szerintem az összeladott autókhoz képest, még mindíg alacsony az ilyen módon adódó hibák száma ezért nincs érdemi lépés a GM részéről.
Az ilyen és ehhez hasonló motorok tömege járja az utakat és nem jellemző az ilyen meghibásodás.Nem hinném, hogy ha valaki állandóan pörgeti akkor megússza.Én történetesen nem pörgettem soha, sőt kifejezetten kíméletesen bántam vele, és szerencsére nem tapasztaltam ilyet.Én már  presztis kérdést csinálnék ebből a GM. helyében.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
jegi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


Lacsi szimpátiatag /Mazda 6/


WWW
« Hozzászólás #422 Dátum: 2008. Február 28. - 19:32:34 »



[/quote]

Azért sokunknak nem cserélték a szelepeket és mégis nagyon jól megy a gép
[/quote]
Na erre azért kiváncsi lennék, ha lenne ilyen statisztika, hogy hány emberkének cseréltek és hánynak nem. Olvasva a hozzászólásokat, már kezdtem azt hinni, hogy szinte mindenki érintett ebben a szelepcserében. Lehet, hogy létezik hallgató többség? Nagy Chevyrajongó vagyok, és az idén tuti lecserélem az esperómat, de ezek a szelepproblémák, EGR, megingat abban a hitemben, hogy Lacsit vegyek. 1.4-es biztos nem kell, de talán az 1.8-as lenne a legjobb megoldás...Van egyáltalán valakinek ilyenje? Szeretnék a cartársatok lenni, de...
Naplózva

mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #423 Dátum: 2008. Február 28. - 20:33:21 »




Azért sokunknak nem cserélték a szelepeket és mégis nagyon jól megy a gép
[/quote]
Na erre azért kiváncsi lennék, ha lenne ilyen statisztika, hogy hány emberkének cseréltek és hánynak nem. Olvasva a hozzászólásokat, már kezdtem azt hinni, hogy szinte mindenki érintett ebben a szelepcserében. Lehet, hogy létezik hallgató többség? Nagy Chevyrajongó vagyok, és az idén tuti lecserélem az esperómat, de ezek a szelepproblémák, EGR, megingat abban a hitemben, hogy Lacsit vegyek. 1.4-es biztos nem kell, de talán az 1.8-as lenne a legjobb megoldás...Van egyáltalán valakinek ilyenje? Szeretnék a cartársatok lenni, de...
[/quote]
Nekem 1,6 van (volt) nincs vele semmi gond.A leírások alapján semmivel nem tud többet az 1,8-as max többet eszik.Az 1,8 és a 2,0 D között kb180-200 Ft. árkülönbség van csak, akkor inlkább azt vegyél.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Gábor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #424 Dátum: 2008. Február 28. - 21:30:37 »


Annyit vettem észre, hogy hogy a kesztyűtartó mögött valami kopogó műanyag hang hallatszik mintha valami nem lenne rögzítve normálisan, de csak néha főleg indításkor mikor a motor beremeg. Nem tudom mi lehet, ha a szervíz felé járok megmutatom nekik. ( Ha valakinek van tanácsa szívesen veszem)
[/quote]

Szia! Nekem is lehet hallani a kesztyűtartó mögül ezt a nyikorgó müanyag hangot : hosszú úton, nagy sebességnél és nem csak úthibáknál! Nemrég olvastam vmelyik  fórumon, talán éppen itt :
"Csak érdekességként leírom, hogy az én SW -m kb. 1 éves korában elkezdett minden zökkenőre csilingelni ill. zörögni, fül szerint az anyóslégzsák irányából. Szervizben min. 4x volt a hibával, olyankor egy időre elhalkult, aztán ujra kezdte. Végül egy másik szervizbe vittem, ahol harmadikra közös erővel megtaláltuk, hogy a gépháztető jobb oldali zsanérja volt a ludas, kicserélték, azóta semmi, viszont a kiszerelt zsanéron nem lehetett észrevenni semmit, ami a hibát kiváltotta volna."
Naplózva

Lacetti 1,6  -  2007
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #425 Dátum: 2008. Február 28. - 21:34:34 »


Annyit vettem észre, hogy hogy a kesztyűtartó mögött valami kopogó műanyag hang hallatszik mintha valami nem lenne rögzítve normálisan, de csak néha főleg indításkor mikor a motor beremeg. Nem tudom mi lehet, ha a szervíz felé járok megmutatom nekik. ( Ha valakinek van tanácsa szívesen veszem)

Szia! Nekem is lehet hallani a kesztyűtartó mögül ezt a nyikorgó müanyag hangot : hosszú úton, nagy sebességnél és nem csak úthibáknál! Nemrég olvastam vmelyik  fórumon, talán éppen itt :
"Csak érdekességként leírom, hogy az én SW -m kb. 1 éves korában elkezdett minden zökkenőre csilingelni ill. zörögni, fül szerint az anyóslégzsák irányából. Szervizben min. 4x volt a hibával, olyankor egy időre elhalkult, aztán ujra kezdte. Végül egy másik szervizbe vittem, ahol harmadikra közös erővel megtaláltuk, hogy a gépháztető jobb oldali zsanérja volt a ludas, kicserélték, azóta semmi, viszont a kiszerelt zsanéron nem lehetett észrevenni semmit, ami a hibát kiváltotta volna."

[/quote]
Ebből is látszik lelkük van a kedvenceknek!A szervíz hangjára is képesek meggyógyulni.Azt hiszem ez olyan , mint a fehérköppenyfóbia.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #426 Dátum: 2008. Február 28. - 21:57:02 »

Nézzetek be a libegő motorháztető topicba! Ott megtaláljátok a nagysebességnél jövő hang eredetét. Én megoldottam a gondot.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Gábor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #427 Dátum: 2008. Február 28. - 22:29:54 »

Nézzetek be a libegő motorháztető topicba! Ott megtaláljátok a nagysebességnél jövő hang eredetét. Én megoldottam a gondot.

Köszi, de ez nálunk egymáshoz érő, súrlódó müanyagok jellegzetes, nyikorgó hangjaként jelentkezik, nem fémes... 
Naplózva

Lacetti 1,6  -  2007
novum
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #428 Dátum: 2008. Március 07. - 21:16:07 »

Sziasztok!
Tudtok valami újat a 2008-ban átvett Lacsiknál előjön a sárga lámpa?
Áprilisban veszem át az új sedanomat, 1,4.
Tapasztalat?
Köszi!
Naplózva
Fer962
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260



« Hozzászólás #429 Dátum: 2008. Március 07. - 21:21:53 »

Sziasztok!
Tudtok valami újat a 2008-ban átvett Lacsiknál előjön a sárga lámpa?
Áprilisban veszem át az új sedanomat, 1,4.
Tapasztalat?
Köszi!
2007.dec.11. -> nekem eddig semmi Vigyorog
Naplózva

http://img176.imageshack.us/img176/5922/chevr3gq9.gif
Ahogy tanult barátom mondja -> "mint tudjuk sok függ mindentől"
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #430 Dátum: 2008. Március 08. - 10:44:01 »

Sziasztok!
Tudtok valami újat a 2008-ban átvett Lacsiknál előjön a sárga lámpa?
Áprilisban veszem át az új sedanomat, 1,4.
Tapasztalat?
Köszi!

2007.10.03. Semmi! De szép is lenne, ha már lenne!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #431 Dátum: 2008. Március 08. - 11:22:04 »

A szervízben rákérdeztem erre a dologra és állítólag változtatni fog a gyár.Új szelepeket tesznek bele, azokat amikre már most is cserélik.Ha jól emlékszem azt mondták, hogy az újakat már ilyenekkel szerelik gyárilag.Hogy mi az igazság?Azt nem tudom!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #432 Dátum: 2008. Március 08. - 17:52:07 »

Ma rákérdeztem a lezárt EGR-re, mivel én is zöldkártyán voltam és le vagyon rekesztve!  Vigyorog
Értékek tökéletesek, mintha  nem is lenen lezárva.
Magyarázat: zöldkártyánál alapjáratot néznek és egy bizonyos fordulatszámon (azon kell tartani kb egy percig a motort) lévő értéket. Ilyen feltételek mellett pedig nem dolgozik az EGR, csak változó gázpedál állásnál!
Úgyhogy nyugi, zöldkártyába nem játszik bele a lezárás! Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #433 Dátum: 2008. Március 08. - 18:19:26 »

Ma rákérdeztem a lezárt EGR-re, mivel én is zöldkártyán voltam és le vagyon rekesztve!  Vigyorog
Értékek tökéletesek, mintha  nem is lenen lezárva.
Magyarázat: zöldkártyánál alapjáratot néznek és egy bizonyos fordulatszámon (azon kell tartani kb egy percig a motort) lévő értéket. Ilyen feltételek mellett pedig nem dolgozik az EGR, csak változó gázpedál állásnál!
Úgyhogy nyugi, zöldkártyába nem játszik bele a lezárás! Vigyorog

Te Cápa! De mit szólnak a garancia miatt a lezáráshoz?
Mert én nem fogom kibírni a 3 évet! Meghülyülök mikor érzem, hogy benzin helyett szmogot nyel!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #434 Dátum: 2008. Március 08. - 18:35:13 »

Ma rákérdeztem a lezárt EGR-re, mivel én is zöldkártyán voltam és le vagyon rekesztve!  Vigyorog
Értékek tökéletesek, mintha  nem is lenen lezárva.
Magyarázat: zöldkártyánál alapjáratot néznek és egy bizonyos fordulatszámon (azon kell tartani kb egy percig a motort) lévő értéket. Ilyen feltételek mellett pedig nem dolgozik az EGR, csak változó gázpedál állásnál!
Úgyhogy nyugi, zöldkártyába nem játszik bele a lezárás! Vigyorog

Te Cápa! De mit szólnak a garancia miatt a lezáráshoz?
Mert én nem fogom kibírni a 3 évet! Meghülyülök mikor érzem, hogy benzin helyett szmogot nyel!
A fene megette, hogy ilyen kezdetleges, házilagos módszerekkel kell egy több milliós autót normális üzemre bírni.Valamit tenni kellene, hogy végre tegyenek pontot a dolog végére.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!