Lacetti klub fórum
2024. Május 15. - 04:46:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 534232 alkalommal)
Deutscher
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Hozzászólás #450 Dátum: 2008. Március 13. - 20:03:34 »

Igen Ő az.
gratula!
gyönyörűűűűűűűűűűűű!!!!!!!!!!!!
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #451 Dátum: 2008. Március 13. - 20:12:35 »

Igen Ő az.
Szééép.
Hogy tudtad lefotozni, ha még meg se kaptad?
Elmentél körülszimatolni? !!  /ismerös.../
Nekem is!!!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #452 Dátum: 2008. Március 14. - 07:54:23 »

Igen Ő az.
Szééép.
Hogy tudtad lefotozni, ha még meg se kaptad?
Elmentél körülszimatolni? !!  /ismerös.../
Nekem is!!!
...csak nem rokonlelkek vagyunk... He
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
novum
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #453 Dátum: 2008. Március 15. - 20:44:35 »

Igen Ő az.
gratula!
gyönyörűűűűűűűűűűűű!!!!!!!!!!!!
Gratulálok az autóhoz!
Nagyon szép!
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #454 Dátum: 2008. Március 16. - 10:14:15 »

Vissza az eredeti témához!!!
Naplózva
novum
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #455 Dátum: 2008. Március 17. - 20:50:27 »

Sziasztok!
Engem még mindig az érdekel, hogy mi a tapasztalat, EGR ügyben, a 2008-ban átvett kocsiknál? He He He
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #456 Dátum: 2008. Március 17. - 21:12:24 »

Nem tudjátok nekem is van benne EGéR?Rögvest kiírtom.Nem is értem mi szerepe van tulajdonképpen!Környezetvédelem?Mit csökkent?kéndioxid?Tudja valaki?
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #457 Dátum: 2008. Március 17. - 21:26:01 »

Nem tudjátok nekem is van benne EGéR?Rögvest kiírtom.Nem is értem mi szerepe van tulajdonképpen!Környezetvédelem?Mit csökkent?kéndioxid?Tudja valaki?
Az EURO lV mínősítéshez kell. Ezzel szabályózzák a károsanyag kibocsájtást. Nagyjából ennyit értettem meg abból, amit a szerelő mondott.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #458 Dátum: 2008. Március 17. - 21:57:55 »

Nem tudjátok nekem is van benne EGéR?Rögvest kiírtom.Nem is értem mi szerepe van tulajdonképpen!Környezetvédelem?Mit csökkent?kéndioxid?Tudja valaki?
Az EURO lV mínősítéshez kell. Ezzel szabályózzák a károsanyag kibocsájtást. Nagyjából ennyit értettem meg abból, amit a szerelő mondott.

Ez azért gáz, mi szívunk itt az egértől, többet eszik, gyengébb, mindezt az euro 4 ért! Azért megkérdezném a rengeteg elavult busz, teherautó stb. velük mi van?Széntüzelésű hőerőművek?és még sorolhatnám!!!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #459 Dátum: 2008. Március 17. - 21:59:14 »

Nem tudjátok nekem is van benne EGéR?Rögvest kiírtom.Nem is értem mi szerepe van tulajdonképpen!Környezetvédelem?Mit csökkent?kéndioxid?Tudja valaki?
Az EURO lV mínősítéshez kell. Ezzel szabályózzák a károsanyag kibocsájtást. Nagyjából ennyit értettem meg abból, amit a szerelő mondott.

Ez azért gáz, mi szívunk itt az egértől, többet eszik, gyengébb, mindezt az euro 4 ért! Azért megkérdezném a rengeteg elavult busz, teherautó stb. velük mi van?Széntüzelésű hőerőművek?és még sorolhatnám!!!
No comment...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #460 Dátum: 2008. Március 17. - 22:23:58 »

A BELSŐÉGÉSŰ MOTOR KIPUFOGÓGÁZ VISSZAVEZETÉSE

A kipufogógáz-visszavezetés (EGR(1), Exhaust Gas Recirculation) hatékony megoldás a motorban képződő károsanyagok mennyiségének csökkentésére.

A kipufogógáz-visszavezetéssel csökkenthetők:

NOx (nitrogén oxidok),

CH és CO (szénhidrogén, szénmonoxid) kibocsátás.

Kipufogógáz-visszavezetésnek a motor hengereiben egy munkaciklus alatt elégett tüzelőanyag égéstermékek egy részének visszajuttatását nevezzük. A motor hengereibe visszajuttatott kipufogógáz az égésben csak a benne található oxidálható molekulák mértékéig vesz részt. A kipufogógázban elégetlen CH és CO molekulák esetleges további oxidációja csökkenti a károsanyag-kibocsátást. A kipufogógáz visszavezetésével megnő a hengerbe bejutó töltet mennyisége, a nagyobb töltethez többnyire nagyobb fojtószelep-nyitás és ennek hatására kisebb szívóellenállás tartozik, mely az alábbi előnyökkel rendelkezik, változatlan nagyságú teljesítmény mellett:

a hatásfok javul,

a fajlagos tüzelőanyag-fogyasztás csökken,

csökken az égési csúcshőmérséklet,

csökken a NOx emisszió.

Az égésfolyamatban részt nem vevő kipufogógáz előnyei mellett bizonyos hátrányokkal is rendelkezik:
szikragyújtású motoroknál a lángfront terjedését akadályozza, rontja az égés minőségét, a visszavezetett kipufogógáz felmelegítése hőveszteséget jelent, túl sok visszavezetett kipufogógáz gyulladás-kimaradást okozhat és a motor le is állhat.

A kipufogógáz-visszavezetésnek két fajtáját alkalmazzák:
a külső kipufogógáz-visszavezetést,

a belső kipufogógáz-visszavezetést

Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #461 Dátum: 2008. Március 17. - 22:28:02 »

Köszönöm nagyon korrekt volt és leszűrtem belőle, hogy legalább annyit árt mint amennyit használ.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #462 Dátum: 2008. Március 18. - 08:17:12 »

Nem tudjátok nekem is van benne EGéR?Rögvest kiírtom.Nem is értem mi szerepe van tulajdonképpen!Környezetvédelem?Mit csökkent?kéndioxid?Tudja valaki?
Annyit tudok, hogy a Rönó Lagúnában van és ki is nyirta a motorját Anyóséknak. 3 éves volt az autó /75.000 Km/.  Computer jelzett, rángatott.  Hengerfejköszörülés, szelepcserék és egyéb nyalánkságok a garancia utolsó másodperceiben. Különben 300 eFt lett volna alaphangon. 1 hétig csinálták, addig egy Logant kaptak cserébe. Utána ment is a levesbe a paripa ...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
leslie01
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


cool


« Hozzászólás #463 Dátum: 2008. Március 18. - 10:41:01 »

A BELSŐÉGÉSŰ MOTOR KIPUFOGÓGÁZ VISSZAVEZETÉSE

A kipufogógáz-visszavezetés (EGR(1), Exhaust Gas Recirculation) hatékony megoldás a motorban képződő károsanyagok mennyiségének csökkentésére.

A kipufogógáz-visszavezetéssel csökkenthetők:

NOx (nitrogén oxidok),

CH és CO (szénhidrogén, szénmonoxid) kibocsátás.

Kipufogógáz-visszavezetésnek a motor hengereiben egy munkaciklus alatt elégett tüzelőanyag égéstermékek egy részének visszajuttatását nevezzük. A motor hengereibe visszajuttatott kipufogógáz az égésben csak a benne található oxidálható molekulák mértékéig vesz részt. A kipufogógázban elégetlen CH és CO molekulák esetleges további oxidációja csökkenti a károsanyag-kibocsátást. A kipufogógáz visszavezetésével megnő a hengerbe bejutó töltet mennyisége, a nagyobb töltethez többnyire nagyobb fojtószelep-nyitás és ennek hatására kisebb szívóellenállás tartozik, mely az alábbi előnyökkel rendelkezik, változatlan nagyságú teljesítmény mellett:

a hatásfok javul,

a fajlagos tüzelőanyag-fogyasztás csökken,

csökken az égési csúcshőmérséklet,

csökken a NOx emisszió.

Az égésfolyamatban részt nem vevő kipufogógáz előnyei mellett bizonyos hátrányokkal is rendelkezik:
szikragyújtású motoroknál a lángfront terjedését akadályozza, rontja az égés minőségét, a visszavezetett kipufogógáz felmelegítése hőveszteséget jelent, túl sok visszavezetett kipufogógáz gyulladás-kimaradást okozhat és a motor le is állhat.

A kipufogógáz-visszavezetésnek két fajtáját alkalmazzák:
a külső kipufogógáz-visszavezetést,

a belső kipufogógáz-visszavezetést



Igen ez mind szép és jó amit írtál csak a normál  égéshez tiszta levegő kell-ene !
a műszer tömeget mér és nem minőséget ! Az 1-15-ős arányt a komputer a koszos levegőből sosem találja ki ! Mert az mindig változó hogy milyen arányban ég el !
csak az a baj hogy más motorok egr nélkül is tudják ezt a co-t !
de sajnos nekünk ez jutott !
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #464 Dátum: 2008. Március 18. - 10:49:50 »

Én úgy tudom, hogy az EURO lV besorolás miatt kötelező az EGR megléte. Csak van. akinek jobban sikerül aplikálni, van akinek nem. De javítsatok ki, ha rosszul tudnám!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!