Lacetti klub fórum
2024. Május 02. - 19:35:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21   Le
 
Szerző Téma: Alapjárat ingadozás  (Megtekintve 191072 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #255 Dátum: 2014. Február 18. - 11:22:23 »

pedig az lényeges lenne, hogy mi a hibakód....ha kompressziómérést csinált és nem jó, akkor lesse meg a katalizátor kerámiáját....
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #256 Dátum: 2014. Február 18. - 12:02:22 »

Ez a gyújtás probléma és a kompresszióesés nekem kísértetiesen hasonlít egy(több) nem tökéletesen záródó kipufogószelepre... Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
bujdosog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #257 Dátum: 2014. Február 18. - 13:15:10 »

Ez a gyújtás probléma és a kompresszióesés nekem kísértetiesen hasonlít egy(több) nem tökéletesen záródó kipufogószelepre... Kacsint Vigyorog

és az mennyiből javítható?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #258 Dátum: 2014. Február 18. - 14:24:43 »

Ez a gyújtás probléma és a kompresszióesés nekem kísértetiesen hasonlít egy(több) nem tökéletesen záródó kipufogószelepre... Kacsint Vigyorog

és az mennyiből javítható?

ha normálisan meg akarod csináltatni 150-200.000ft
Naplózva

70/4334431
bujdosog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #259 Dátum: 2014. Február 18. - 16:34:57 »

Ez a gyújtás probléma és a kompresszióesés nekem kísértetiesen hasonlít egy(több) nem tökéletesen záródó kipufogószelepre... Kacsint Vigyorog

és az mennyiből javítható?

ha normálisan meg akarod csináltatni 150-200.000ft

most jöttem a szerelőtől
olajnyomásmérő alapjáraton 4-6 bár között ugrál és ha gázt ad akkor feljebb megy és le is áll a motor.kis idő múlva visszahúzódnak a szelepek és pöccre indul.Azt mondta, hogy vagy szelepvezérlő koszolódott el vagy olajpumpa.Ez lehetséges?És ha már lebontja az egészet akkor megejtünk egy vezérműszíj cserét is ami idén amúgy is aktuális.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #260 Dátum: 2014. Február 18. - 17:09:33 »

Ez a gyújtás probléma és a kompresszióesés nekem kísértetiesen hasonlít egy(több) nem tökéletesen záródó kipufogószelepre... Kacsint Vigyorog

és az mennyiből javítható?

ha normálisan meg akarod csináltatni 150-200.000ft

most jöttem a szerelőtől
olajnyomásmérő alapjáraton 4-6 bár között ugrál és ha gázt ad akkor feljebb megy és le is áll a motor.kis idő múlva visszahúzódnak a szelepek és pöccre indul.Azt mondta, hogy vagy szelepvezérlő koszolódott el vagy olajpumpa.Ez lehetséges?És ha már lebontja az egészet akkor megejtünk egy vezérműszíj cserét is ami idén amúgy is aktuális.

ha olvasol akkor pont ezt írták a kérdésedre,és én erre írtam az összeget ha normálisan meg akarod csináltatni akkor mennyi az annyi
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #261 Dátum: 2014. Február 18. - 20:38:28 »

Sziasztok,
A következő lenne a gondom egy 1.4 16 szelepes sedannal. 1-2 hete előjött olyan hiba, hogy 1-2 km megtétele után elkezdett rángatni az autó és felvillant a sárga motor hiba.Ha állt 1 napig a kocsi akkor meg tökéletesen működött megint. Ez a jelenség már besűrűsödött majd irány a szerelő, hibakód kiolvasás: gyújtás.Lehúzta a gyertya kábeleket és azt látta, hogy áll az olajban az egész.Na megvan a hiba forrása.Szelepfedél tömítés csere.Hoznám haza és le-leáll az autó.Irány vissza és azt mondta biztos kontakthibás még a gyertya és a kábel között - tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a szerelőnél a kocsi.Tegnap este hívott, hogy mikor volt olaj csere,használok-e valamilyen adalékot.Mondom neki, hogy 70000km-nél volt olaj csere(castrol 10W-40,most van benne 77000km)és nem használok semmi adalékot.Mert nagy a gond:ha gázt ad az autónak akkor elmegy a kompresszió (talán azt mondta, hogy a szelepek nem működnek megfelelően).Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mekkora lehet a baj.Ma délután kell hozzá mennem, hogy megmutassa mi a baj.Kérem adjatok ötleteket. EGR szelep elzárva. Köszönöm
Én kérek elnézést, de ennyi ostobaságot már régen olvastam. A szerelő eszmefuttatásaira gondolok. Nem fárasztok senkit az észrevételeimmel. Elgondolkodtató az olajnyomás értéke. Valami miatt az előírt fölé megy. Szerencsétlen hidrotőke persze, hogy kitámaszt és nyitva maradnak a szelepek. Szerintem ezen a vonalon kéne keresgélni. Az a bizonyos hibakiolvasási eredmény :gyújtás, hát ez is érdekes. Kíváncsi lennék, hogy mi van a szelepfedél alatt!!! 

Nem is értem, olyan az érzésem, hogy az igen tisztelt szerelő kollégák nagy része totális agymosáson esett át, konkrétan elhülyült.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #262 Dátum: 2014. Február 18. - 20:59:26 »

Sziasztok,
A következő lenne a gondom egy 1.4 16 szelepes sedannal. 1-2 hete előjött olyan hiba, hogy 1-2 km megtétele után elkezdett rángatni az autó és felvillant a sárga motor hiba.Ha állt 1 napig a kocsi akkor meg tökéletesen működött megint. Ez a jelenség már besűrűsödött majd irány a szerelő, hibakód kiolvasás: gyújtás.Lehúzta a gyertya kábeleket és azt látta, hogy áll az olajban az egész.Na megvan a hiba forrása.Szelepfedél tömítés csere.Hoznám haza és le-leáll az autó.Irány vissza és azt mondta biztos kontakthibás még a gyertya és a kábel között - tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a szerelőnél a kocsi.Tegnap este hívott, hogy mikor volt olaj csere,használok-e valamilyen adalékot.Mondom neki, hogy 70000km-nél volt olaj csere(castrol 10W-40,most van benne 77000km)és nem használok semmi adalékot.Mert nagy a gond:ha gázt ad az autónak akkor elmegy a kompresszió (talán azt mondta, hogy a szelepek nem működnek megfelelően).Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mekkora lehet a baj.Ma délután kell hozzá mennem, hogy megmutassa mi a baj.Kérem adjatok ötleteket. EGR szelep elzárva. Köszönöm
Én kérek elnézést, de ennyi ostobaságot már régen olvastam. A szerelő eszmefuttatásaira gondolok. Nem fárasztok senkit az észrevételeimmel. Elgondolkodtató az olajnyomás értéke. Valami miatt az előírt fölé megy. Szerencsétlen hidrotőke persze, hogy kitámaszt és nyitva maradnak a szelepek. Szerintem ezen a vonalon kéne keresgélni. Az a bizonyos hibakiolvasási eredmény :gyújtás, hát ez is érdekes. Kíváncsi lennék, hogy mi van a szelepfedél alatt!!! 

Nem is értem, olyan az érzésem, hogy az igen tisztelt szerelő kollégák nagy része totális agymosáson esett át, konkrétan elhülyült.

nem hülyültek el csak vakon hisznek a kiolvasónak pedig van amikor félrevezet...
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #263 Dátum: 2014. Február 19. - 00:31:22 »

Nem ismerem a szerelődet bujdosog, nem is szándékoznék általánosítani, de sajnos nem egyszer találkoztam már olyan szerelővel, aki a legapróbb hibát is próbálta hatalmas problémának feltüntetni ha látta, hogy nem éppen műszaki zseni a tulaj. Kacsint Vigyorog Vigyorog Ez a világ már csak ilyan anyagias, a fene egye meg! Főleg arra Orbánisztán irányában jellemző! Vigyorog Máshol is vannak gátlástalan emberek, de amely országban még a gazdasági és szociális helyzet erre ösztönzőleg is hat, ott elburjánzik ez a fajta viselkedés...sajnos.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
bujdosog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #264 Dátum: 2014. Február 19. - 07:12:29 »

Sziasztok,
A következő lenne a gondom egy 1.4 16 szelepes sedannal. 1-2 hete előjött olyan hiba, hogy 1-2 km megtétele után elkezdett rángatni az autó és felvillant a sárga motor hiba.Ha állt 1 napig a kocsi akkor meg tökéletesen működött megint. Ez a jelenség már besűrűsödött majd irány a szerelő, hibakód kiolvasás: gyújtás.Lehúzta a gyertya kábeleket és azt látta, hogy áll az olajban az egész.Na megvan a hiba forrása.Szelepfedél tömítés csere.Hoznám haza és le-leáll az autó.Irány vissza és azt mondta biztos kontakthibás még a gyertya és a kábel között - tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a szerelőnél a kocsi.Tegnap este hívott, hogy mikor volt olaj csere,használok-e valamilyen adalékot.Mondom neki, hogy 70000km-nél volt olaj csere(castrol 10W-40,most van benne 77000km)és nem használok semmi adalékot.Mert nagy a gond:ha gázt ad az autónak akkor elmegy a kompresszió (talán azt mondta, hogy a szelepek nem működnek megfelelően).Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mekkora lehet a baj.Ma délután kell hozzá mennem, hogy megmutassa mi a baj.Kérem adjatok ötleteket. EGR szelep elzárva. Köszönöm
Én kérek elnézést, de ennyi ostobaságot már régen olvastam. A szerelő eszmefuttatásaira gondolok. Nem fárasztok senkit az észrevételeimmel. Elgondolkodtató az olajnyomás értéke. Valami miatt az előírt fölé megy. Szerencsétlen hidrotőke persze, hogy kitámaszt és nyitva maradnak a szelepek. Szerintem ezen a vonalon kéne keresgélni. Az a bizonyos hibakiolvasási eredmény :gyújtás, hát ez is érdekes. Kíváncsi lennék, hogy mi van a szelepfedél alatt!!! 

Nem is értem, olyan az érzésem, hogy az igen tisztelt szerelő kollégák nagy része totális agymosáson esett át, konkrétan elhülyült.

A szelepfedél alatt mire gondolsz? Most lett cserélve a tömítés és elméletileg ki lett takarítva és ha valami gond lett volna azt észrevette volna.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 19. - 07:29:47 írta bujdosog » Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #265 Dátum: 2014. Február 19. - 21:26:14 »

Sziasztok,
A következő lenne a gondom egy 1.4 16 szelepes sedannal. 1-2 hete előjött olyan hiba, hogy 1-2 km megtétele után elkezdett rángatni az autó és felvillant a sárga motor hiba.Ha állt 1 napig a kocsi akkor meg tökéletesen működött megint. Ez a jelenség már besűrűsödött majd irány a szerelő, hibakód kiolvasás: gyújtás.Lehúzta a gyertya kábeleket és azt látta, hogy áll az olajban az egész.Na megvan a hiba forrása.Szelepfedél tömítés csere.Hoznám haza és le-leáll az autó.Irány vissza és azt mondta biztos kontakthibás még a gyertya és a kábel között - tisztítás majd szerelővel megjárattuk és ment is gyönyörűen.Két nap használata után reggelente hidegen egyre sűrűbben leállt és nagyon nehezen is akart elindulni.A sárga lámpa már folyamatosan világított.Újra a szerelőnél a kocsi.Tegnap este hívott, hogy mikor volt olaj csere,használok-e valamilyen adalékot.Mondom neki, hogy 70000km-nél volt olaj csere(castrol 10W-40,most van benne 77000km)és nem használok semmi adalékot.Mert nagy a gond:ha gázt ad az autónak akkor elmegy a kompresszió (talán azt mondta, hogy a szelepek nem működnek megfelelően).Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mekkora lehet a baj.Ma délután kell hozzá mennem, hogy megmutassa mi a baj.Kérem adjatok ötleteket. EGR szelep elzárva. Köszönöm
Én kérek elnézést, de ennyi ostobaságot már régen olvastam. A szerelő eszmefuttatásaira gondolok. Nem fárasztok senkit az észrevételeimmel. Elgondolkodtató az olajnyomás értéke. Valami miatt az előírt fölé megy. Szerencsétlen hidrotőke persze, hogy kitámaszt és nyitva maradnak a szelepek. Szerintem ezen a vonalon kéne keresgélni. Az a bizonyos hibakiolvasási eredmény :gyújtás, hát ez is érdekes. Kíváncsi lennék, hogy mi van a szelepfedél alatt!!! 

Nem is értem, olyan az érzésem, hogy az igen tisztelt szerelő kollégák nagy része totális agymosáson esett át, konkrétan elhülyült.

A szelepfedél alatt mire gondolsz? Most lett cserélve a tömítés és elméletileg ki lett takarítva és ha valami gond lett volna azt észrevette volna.
Mint említettem, nem kívánok részletekbe bocsátkozni. Egy szelepfedél alatt mit is lehet takarítani? Ha jó és szakszerűen karbantartott motorról beszélünk, nos akkor szinte semmit. Amennyiben van takarítani való, akkor bizony lehet aggódni. Ugyanis, ha ott vaskos kokszosodás formájában lerakódás van, az bizony a motor többi részében is megtalálható. Innentől viszont az olajozó járatok tisztasága is kérdéses. És máris az olajnyomás kérdéskörénél tartunk. A válaszok alapján, amivel "kifizetett", vajmi kevés fogalma volt az ott látottak jelentőségéről. Hát, látatlanban ennyi, próbáltam a "sorok között" olvasni.
Naplózva
Toki
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Hozzászólás #266 Dátum: 2014. Június 08. - 00:26:39 »

Üdv Klubtársak!
Kérnék egy kis segítséget, alapjárati problémám van, kaptam egy hibakódot: p1513, fojtószelepház takarítás után jött elő, scan 100-al nullázás is volt ( állítólag ), neten alapjárat szabályzási hibát írnak ( ha van ilyen ). Van valakinek ötlete?
A "vidd el szervízbe" nem játszik, észre sem vették a hibakódot, valamint visszakaptam ugyanúgy 1200-as alapjárattal.
Mit takarítsak és hol?
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 08. - 04:17:17 írta Toki » Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #267 Dátum: 2014. Június 08. - 12:41:02 »

Üdv Klubtársak!
Kérnék egy kis segítséget, alapjárati problémám van, kaptam egy hibakódot: p1513, fojtószelepház takarítás után jött elő, scan 100-al nullázás is volt ( állítólag ), neten alapjárat szabályzási hibát írnak ( ha van ilyen ). Van valakinek ötlete?
A "vidd el szervízbe" nem játszik, észre sem vették a hibakódot, valamint visszakaptam ugyanúgy 1200-as alapjárattal.
Mit takarítsak és hol?

Próbáltad már az "alapjárat újratanítást"?
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #268 Dátum: 2014. Június 08. - 12:49:09 »

Üdv Klubtársak!
Kérnék egy kis segítséget, alapjárati problémám van, kaptam egy hibakódot: p1513, fojtószelepház takarítás után jött elő, scan 100-al nullázás is volt ( állítólag ), neten alapjárat szabályzási hibát írnak ( ha van ilyen ). Van valakinek ötlete?
A "vidd el szervízbe" nem játszik, észre sem vették a hibakódot, valamint visszakaptam ugyanúgy 1200-as alapjárattal.
Mit takarítsak és hol?

Próbáltad már az "alapjárat újratanítást"?
Mondjuk nem tudom milyen autója és az milyen motorral van neki. De! Ha lacetti, akkor scan 100 nélkül nincs sok esélye. Ameddig hibakód van, addig az alapbeállításokat sem engedi elvégezni a kompi. Ergo "játszik" vagy sem, marad a szerviz. Egy másik!
Naplózva
Toki
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Hozzászólás #269 Dátum: 2014. Június 08. - 13:31:42 »

1.4 benzines motorral szerelt Lacetti. Fojtószelep takarítás után, magas kb. 1200-as lett az alapjárat. Az itt leírtak miatt elvittem szervízbe, ahol kérdezték tőlem, magas az alapjárat, válasz igen, a fojtószelep volt takarítva, azóta magas. Rendben, scan 100-al visszaállítjuk, 15 perc után visszakaptam, beindítom, ugyanúgy 1200 az alapjárat. Távoztam, volt benne egy hibakód, p1513. Kérdésem, hogy tanította újra spéci műszerrel, nem vette észre a hibakódot? Nem értem.
Tudja valaki, hogy mit jelent ez a hibakód?
Van benne egyáltalán alapjárati motor, vagy ebben már az elekronika oldja meg az alapjáratot a pillangószeleppel?
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 08. - 14:26:32 írta Toki » Naplózva
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!