Lacetti klub fórum
2024. Május 13. - 00:22:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 361689 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1290 Dátum: 2015. November 26. - 06:50:48 »

Egy év után ismét cserélni kellett a szelepfedéltömítést. Tominál voltam, a tömítés a tengelyeknél teljesen meg volt keményedve, a gumialátétek sem voltak jó állapotban. Remélem most tovább bírja majd, ha nem is addig mint a gyári (bár genuine gm került bele most).
Viszont jót beszélgettünk ismét Tomival.
Naplózva
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1291 Dátum: 2015. November 27. - 18:55:47 »

Üdv,

Mindig van valami! Olyan jelenség, hogy utazó tempónál beremeg az egész autó és egyfajta búgó hangot ad közben. Működik minden, gázadásra reagál, lassítás után visszagyorsul, mintha nem lenne semmi baja. Így megy kb. fél percig, aztán teljensen megszűnik! Ez mi lehet! Három éve ven nálam az autó és eddig háromszor csinálta, tehát elég ritkán.
Köszi

Üdv,
Ma megint jelenkezett, egy szerelő szerint kavics szorult a gumiba! Elképzelhető!?
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #1292 Dátum: 2015. November 28. - 11:40:08 »

Elképzelhető, de hogy ez okozzon ilyen mértékű rezonanciát. Viszont ezt könnyen tudod ellenőrizni! Ha nincs kavics a gumiban, akkor a múltkori okfejtésemet ajánlanám ismételt átolvasásra!
Naplózva
szaboolcs
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Hozzászólás #1293 Dátum: 2015. December 03. - 14:50:46 »

Sziasztok,

ne haragudjatok, hogy ide, de sehol nem sikerült választ találnom a kérdésemre.

Nemrégiben lettem tulajdonosa egy 2011-es 1.4 LT aveo-nak (f14d4, t255), (igen lecseréltem szeretett lacettimat Mosolyog) azonban a kereskedésből ahogy elhoztam, rögtön jöttek a problémák. Kiderült, hogy a gyertyák, olaj, szűrők, stb. kukásak, ráadásul a vezérlés rosszul volt összerakva (60eKm-es autóba az már jó kérdés miért volt a vezérlés piszkálva), illetve egy vezérműtengely jeladó is cserélve lett. Továbbá szó szerint minden szűrő és a folytószelepház is ki lett takarítva. Azonban egy hiba megmaradt, ami eléggé zavaró számomra és nem tudták megtalálni a hibát, volt SCAN 100 szoftveres diagnosztikán ám de az sem mutatott semmit.

A hiba röviden: Hidegindításkor és csak hideg időben, indításkor az alapjárat jelentős mértékben ingadozik, van, hogy jobban van, hogy kevésbé, de a jelenség 2-5mp-nél soha nem tart tovább, menet közben nincs hiba, úgymond atom stabilra beáll az alapjárat ezután. Ha ilyenkor újraindítom az autót akkor sem jelentkezik ismét a hiba. Videó róla itt: https://www.youtube.com/watch?v=7hVBbnTvV7c

Próbáltam az ECU-t újratanítani, a Lacetti-nél megszokott módokon, ám de ekkor azt tapasztaltam, hogy 1 óra akksilevét után, majd vis****akva azt, az első indításkor eléggé nehézkessen indult, 3-5mp-et is kellett indítózni, hogy elinduljon. Ezután szinte semmi alapjáratot nem talált, szinte 0 fordulaton volt, majd elkezdett dolgozni az elektronika, 0 és 2000 között ugrált, majd 20-30 mp után az eredmény ugyan az. Ezután minden hideg indításnál a videón látható módon működik ismét az autó. Független a klímától, mindentől.

A kérdésem röviden, hogy mi lehet ez? autodanubia-ban azt mondták ne foglalkozzak vele, de részemről igenis zavaró és aggodalommal tölt el, hogy lehet most ennyi csak, de ez valami nagyobb dolognak az előjele.

Köszönöm előre is a segítségeteket,
Szabolcs
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1294 Dátum: 2015. December 03. - 15:34:28 »

A vezérlés gondolom az Aveo-nál is 4év/60e kilométerenként cserélendő, mint a Lacettinél, szóval ez nem gond. Egy ismerősöm Matiza nehezen indult, nála ezért lett vezérműtengely jeladó cserélve. Nálad miért lett?
Mi volt az autócsere oka?
Én megpróbálnám a MedicCar-t Dunakeszin, a Tamás mindenre tud megoldást.
Naplózva
szaboolcs
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Hozzászólás #1295 Dátum: 2015. December 03. - 16:05:23 »

A vezérlés gondolom az Aveo-nál is 4év/60e kilométerenként cserélendő, mint a Lacettinél, szóval ez nem gond. Egy ismerősöm Matiza nehezen indult, nála ezért lett vezérműtengely jeladó cserélve. Nálad miért lett?
Mi volt az autócsere oka?
Én megpróbálnám a MedicCar-t Dunakeszin, a Tamás mindenre tud megoldást.

A könyve szerint nem kellett volna, de ez a legkevesebb. A jeladón levő "pöcök" le volt törve és vissza volt hegesztve, de persze az is rosszul, mint ahogy a vezérlés is rosszul volt vis****akva), a tünet sárga check lámpa és 4000-től erőteljes megtorpanás volt, először ennek tudatosítottuk az induláskori ingadozást is, hogy ECU ezt tanulta be, de így utólag ezzekkel a tünetekkel plussz a levett akksi utáni tünettel már érdekessé vált a történet. Mivel a kereskedő akitől vettem garanciával tartozik, ezért is akarom kideríteni minél hamarabb ezt a hibát is (főleg, hogy a check lámpáról tudnia kellett, csak gondolom kiütötték előtte Mosolyog).

A csere oka egyedül az, hogy fiatalabb autót akartam, semmi bajom nem volt a lacettivel Mosolyog

Köszi a tippet, megpróbálom oda is eljuttatni, hátha tudnak valamit, csak már így is sokat voltam ez miatt autó nélkül, hogy szerelőről szerelőre kellett hordanom a hibák miatt :/
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1296 Dátum: 2015. December 04. - 07:33:57 »

Írtad, hogy volt check lámpa. Mi volt a kód? Hol vetted a kocsit?
Ha jól láttam Esztergomban is szoktál tartózkodni, ha gondolod össze tudunk futni.
Naplózva
szaboolcs
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Hozzászólás #1297 Dátum: 2015. December 04. - 07:59:45 »

Írtad, hogy volt check lámpa. Mi volt a kód? Hol vetted a kocsit?
Ha jól láttam Esztergomban is szoktál tartózkodni, ha gondolod össze tudunk futni.

check lámpa a rosszul beállított vezérlés miatt viágított, mióta be lett állítva + a cserék is megtörténtek nincs gondja, egyedül ez a hidegindítási probléma maradt. A pontos kódra már nem emlékszem.

Igen, most vasárnap pont bent leszek Esztergomban.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1298 Dátum: 2015. December 04. - 08:33:43 »

A most vasárnap mondjuk nekem is pont jó. Küldök privit.
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1299 Dátum: 2015. December 30. - 16:34:37 »

Egy pár napja reggelente vagy hoszabb állas után nagyon nehezen akar beindulni a kocsi. Teker teker az önindító de nagyon nehezen akar indulni. Ha beindul utána napközben nincs gond. Ami még érdekes egy ilyen nehézkes indulás után egyenletlenné válik az alapjárat is, a gázpedál ""lüktet"".Leállítás majd újraindítás után eltűnik az alpjárat probléma.Kicseréltem az üza. szivattyú szűrőjét és a  benzin szűrőt is de sajnos semmi változás. Esetleg valami ötlet? Előre is köszönöm!

Úgy néz ki  ,hogy sikerült megoldani az indítási problémát. Az egyik reggeli nehézkes indítás közben bedobott egy sárgalámpát. Gyorsan kiolvasva a hibakódot főtengely jeladó problémát jelzett. Kicseréltem 5500 Ft volt azóta hibamentes és sima az indulás. Remélem így is marad! Kacsint
Naplózva
JOcesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



« Hozzászólás #1300 Dátum: 2016. Február 09. - 09:33:13 »

Üdv,

Mindig van valami! Olyan jelenség, hogy utazó tempónál beremeg az egész autó és egyfajta búgó hangot ad közben. Működik minden, gázadásra reagál, lassítás után visszagyorsul, mintha nem lenne semmi baja. Így megy kb. fél percig, aztán teljensen megszűnik! Ez mi lehet! Három éve ven nálam az autó és eddig háromszor csinálta, tehát elég ritkán.
Köszi

Üdv,
Ma megint jelenkezett, egy szerelő szerint kavics szorult a gumiba! Elképzelhető!?
Hali.nekem is volt ilyen jelenség és a hiba okozója a bal hátsó fék volt beragadva nem teljesen de annyira hogy felforrósodjon és rázza az egész autót.nézd meg a féket is, mert amit írtál az kísértetiesen hasonlít az én problémámhoz.remélem tudtam segíteni.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Február 09. - 09:40:43 írta JOcesz » Naplózva

1.6 16v Platinum
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1301 Dátum: 2016. Március 15. - 07:08:28 »

Üdv!
Felmentünk az ország legmagasabb pontjára és a Kékes csúcsán a megállás pillanatában bazi nagy gőzfelhő.
A termosztát törött ketté.
(Úgy rémlik így utólag, hogy nem ment már a ventilátor mikor megálltunk és előtte sem, amikor felfelé kettesben vánszorogtunk.)
Annyit sikerült csinálni, hogy epoxi ragasztóval összeragasztottuk és töltöttünk bele vizet, amit Gyöngyösön sikerült beszerezni.
Most néztem képeket a termosztátról, abban lehet valami szelep, amit nem raktunk vissza, mert nem is láttuk, nyilván leesett a motortérbe.
De megragasztva, legalább lejöttünk a hegyről, sík részre, hogy a tréler fel tudjon venni.
Lefelé jövet nem ment feljebb a hőmérő, az alapértéket mutatta, de a gumicső csak kézmeleg volt mikor leértünk.

Ha jól sejtem termosztát cserével és új fagyállóval megoldható a probléma?
köszi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1302 Dátum: 2016. Március 15. - 13:16:26 »

Üdv!
Felmentünk az ország legmagasabb pontjára és a Kékes csúcsán a megállás pillanatában bazi nagy gőzfelhő.
A termosztát törött ketté.
(Úgy rémlik így utólag, hogy nem ment már a ventilátor mikor megálltunk és előtte sem, amikor felfelé kettesben vánszorogtunk.)
Annyit sikerült csinálni, hogy epoxi ragasztóval összeragasztottuk és töltöttünk bele vizet, amit Gyöngyösön sikerült beszerezni.
Most néztem képeket a termosztátról, abban lehet valami szelep, amit nem raktunk vissza, mert nem is láttuk, nyilván leesett a motortérbe.
De megragasztva, legalább lejöttünk a hegyről, sík részre, hogy a tréler fel tudjon venni.
Lefelé jövet nem ment feljebb a hőmérő, az alapértéket mutatta, de a gumicső csak kézmeleg volt mikor leértünk.

Ha jól sejtem termosztát cserével és új fagyállóval megoldható a probléma?
köszi


amit hiányolsz az maga a termosztát a műanyag csak a háza,ajánlott lecserélni fémre
Naplózva

70/4334431
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1303 Dátum: 2016. Március 15. - 14:16:07 »

Igen, új termosztát házzal, tömítéssel együtt. Hol találom a hűtő leeresztő csapját a légkondis változaton, a ventilátor mögötti részen nem láttam semmit, viszont a bal oldalin van egy olyan kis műanyagnak látszó elem, mint a hatlapfejű csavar feje plusz sima csavarhúzó fejhez való bevágással. Jó helyen járok.
Egyéb probléma lehet még, vagy szinte biztos, hogy a termosztát cserével és feltöltéssel újra rendesen hűteni fog?
Köszi
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #1304 Dátum: 2016. Március 15. - 15:54:59 »

Termosztátház , tömítéssel fel, fagyálló +  desztvíz bele. Amennyiben mindent jól csináltál nem fog szivárogni a víz, akkor lehet örülni, használni tovább :-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!