Lacetti klub fórum
2024. Május 04. - 04:28:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 155939 alkalommal)
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #480 Dátum: 2013. Július 23. - 10:54:24 »

Sziasztok! Tegnap sikerült beletenni az új gyertyakábel szettet a kocsiba. Eddig elég szépen viselkedik vele. Kíváncsi vagyok fogja e dobni hidegen a P300-at. Nem gyári, hanem utángyártott NGK került bele. Nem olcsó, de sikerült egy volt ismerősömtől venni, elég jó nagyker áron hozza a cuccokat... Majd megírom a tapasztalatokat. Ha nem válik be akkor valami jobb minőségű gyertya, legvégső esetbe természetesen hengerfej felújítás...
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 23. - 12:15:15 írta Papy » Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #481 Dátum: 2013. Július 23. - 12:03:50 »

Sziasztok! Tegnap sikerült beletenni az új gyertyakábel szettet a kocsiba. Eddig elég szépen viselkedik vele. Kíváncsi vagyok fogja e dobni hidegen a P300-at. Gyári NGK került bele. Nem olcsó, de sikerült egy volt ismerősömtől venni, elég jó nagyker áron hozza a cuccokat... Majd megírom a tapasztalatokat. Ha nem válik be akkor valami jobb minőségű gyertya, legvégső esetbe természetesen hengerfej felújítás...

NGK sose volt gyári gyújtókábel.....
csak egy aranyáron mért utángyártott
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #482 Dátum: 2013. Július 23. - 12:14:05 »

lehet rosszul fogalmaztam, nem gyári, hanem hozzá való...  10ért zsír újonnan megérte, legalább más által forgalmazott szutykot ki tudtam dobni belőle!
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #483 Dátum: 2013. Július 23. - 13:13:26 »

lehet rosszul fogalmaztam, nem gyári, hanem hozzá való...  10ért zsír újonnan megérte, legalább más által forgalmazott szutykot ki tudtam dobni belőle!

én megmondtam 1,5 hete,hogy cserélj kábelt,és a kábel esetén nem az ár dönt mert elég nagyok az árrések a kereskedelemben miért van az pl ,hogy az unix 13650ft ért ad kisker áron miért tudtam akciósan adni 4490ft ért? amúgy amit régota mondok nem a márkanév számít hanem a minőség/ár viszony ezért az én szememben orbitálisan drágán vetted!
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #484 Dátum: 2013. Július 23. - 13:25:20 »

Sziasztok! Tegnap sikerült beletenni az új gyertyakábel szettet a kocsiba. Eddig elég szépen viselkedik vele. Kíváncsi vagyok fogja e dobni hidegen a P300-at. Nem gyári, hanem utángyártott NGK került bele. Nem olcsó, de sikerült egy volt ismerősömtől venni, elég jó nagyker áron hozza a cuccokat... Majd megírom a tapasztalatokat. Ha nem válik be akkor valami jobb minőségű gyertya, legvégső esetbe természetesen hengerfej felújítás...

Hello,

Nem akarlak elkeseríteni, de nekem még jó régen Pécsen p300-as hibára tettek bele új francia gyártmányú NGK gyertyákat és új kábeleket - pár éve 10.000 ungarische rúpia volt csak a 4 kábel. Hiba nélkül ketyegett p300 nélkül pár ezer km-ig, aztán megint előről kezdte a p300-at... utána valami dög meg is rágcsálta ezeket az új kábeleket, így vis****akták a régit, amit megőriztem. Sebike tudna neked mesélni a nemrég kicserélt kábelekről és gyertyákról, ott vannak nála egy rekeszben a többivel együtt.  Vigyorog
Hogy cserénél miért hanyagolja egy darabig a p300-at, azt nem tudom...  

Naplózva
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #485 Dátum: 2013. Július 23. - 13:28:59 »

gondolom ha rossz a gyújtásom akkor előjöhet a P300, nem? Vagy lehet rosszul értelmezek valamit... De ha már hozzányúlok a hengerfejhez akkor már kicseréltetem a hidrotőkéktől kezdve mindent...
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #486 Dátum: 2013. Július 23. - 13:36:37 »

valakinek megoldotta a problémát a kábelcsere... visszaolvasva van rá példa.
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #487 Dátum: 2013. Július 23. - 13:42:38 »

Az előző szettre is meg a gyertyákra is megesküdtek hogy nagyon jó, ennél jobb nem kell az autónak... Egy próbát megért max lesz nekem is a polcon:)
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #488 Dátum: 2013. Július 23. - 18:09:45 »

gondolom ha rossz a gyújtásom akkor előjöhet a P300, nem? Vagy lehet rosszul értelmezek valamit... De ha már hozzányúlok a hengerfejhez akkor már kicseréltetem a hidrotőkéktől kezdve mindent...
ugyse cserélsz ki mindent mert akkor alsóhangon elkölthetsz a hengerfejre  csak a hengerfejre 150-180.000ft ot és még nincs visszatéve a motorra!
kábelcsere csak olyannál oldhatta meg a problémát ahol nem a lerakódás volt a gond
az ,hogy ki mire esküszik és ki mit mer eladni/felhasználni egyén és beszerzési forrás függő
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #489 Dátum: 2013. Július 23. - 18:16:23 »

az lehet, de ha már szét lesz kapva akkor legyen minden megcsinálva... mert ha már ráköltök 150-250 körül akkor ne csattogjanak a hidrotőkék és még bírjon ki legalább ennyit. Csak a nagyrészét a munkadíj elviszi...
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #490 Dátum: 2013. Július 23. - 18:34:30 »

az lehet, de ha már szét lesz kapva akkor legyen minden megcsinálva... mert ha már ráköltök 150-250 körül akkor ne csattogjanak a hidrotőkék és még bírjon ki legalább ennyit. Csak a nagyrészét a munkadíj elviszi...

Leszaladsz Sebikéhez végső esetben, este megiszol 1-2 sört és alszol egy motelban, másnapra fent a polcról leemelt felujitott hengerfej, majd boldogság.
Én igy csinálnám Vigyorog Lehet a sör mondjuk több lenne  Vigyorog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #491 Dátum: 2013. Július 23. - 19:28:48 »

az lehet, de ha már szét lesz kapva akkor legyen minden megcsinálva... mert ha már ráköltök 150-250 körül akkor ne csattogjanak a hidrotőkék és még bírjon ki legalább ennyit. Csak a nagyrészét a munkadíj elviszi...

Leszaladsz Sebikéhez végső esetben, este megiszol 1-2 sört és alszol egy motelban, másnapra fent a polcról leemelt felujitott hengerfej, majd boldogság.
Én igy csinálnám Vigyorog Lehet a sör mondjuk több lenne  Vigyorog

most nincs felujított hengerfej csak az ami kubuéról lekerült akkor fogom felújítattni ha konkrét igény van rá és azt sem rt tudni,hogy euro 3 as vagy 4 es az autó mivel nem csereszabatos a két hengerfej
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #492 Dátum: 2013. Július 28. - 19:38:47 »

Sziasztok!
Csak hogy megint találgassam a P300-as problémámat:) Hibajelenségem, hogy átalánosan reggeli indításban vagyis ha relatíve sokat áll a kocsi akkor indítás után 1 percig kb dübögős alapjárat majd kisimul szebbre. De a motoron még látszik a remegés. Viszont sokszor univerzális hibakód kiolvasóval nézve eltárolja a P300-at de a check lámpa nem világít. Ez szinte rendszeresnek mondható. Minden indítás után az alapjárat ilyen. Gyertya és kábelcsere után a következőket tapasztaltam. Szebb az alapjárat, de a motor még mindig nem a legszebben jár, viszont gáz üzemben nagyon szép! Ott szinte egy helyben áll stabilnak tűnik a működés, és gáz üzemben terhelés alatt még nem jött elő a P300. Viszont nemrégen terhelés alatt emelkedőn benzin üzemben jelentkezett! Amikor gázról átváltok benzinre szembetűnő a változás a két üzemállapot között. Ami ilyenkor sokaknak felmerül az a gyertya a hézag. Tomy javaslatára a hézagot átállítottam, gyári NGK gyertyával is játszottam egy kicsit, de mindig gáz üzemben szépen muzsikált, így én kizárnám a gyertya hézag gondot, de mondjuk ez nem biztos! Lehet nem kéne így ezt kijelenteni, de valószínű nem gyújtásrendszer, hanem befecskendezés. Visszaolvasva meg keresgélve találtam pár Chevy tulajt akinél jelentkezett nem megfelelő injektor működés. Ez magyarázhatná a nem megfelelő befecskendezést, hidegindítási csúnya alapjáratot, benzin üzemben előforduló P300-at, illetve a túlfogyasztásomat. Mivel csak tippelek ez nem az jelenti, hogy a hibámat megmagyarázom, hanem csak egy feltevés.
Aki hozzáértő, szerintetek induljak e a befecskendező rendszer vizsgálata felé, vagy ez a feltevés nem helytálló? Az AC és az előszűrő cserélve volt kb 15ezer km ezelőtt, a benzinszűrőt majd lassan kell...
Létezik e az injektornál olyan üzemállapot hogy 4ből 3 tökéletes, egy meg csak spriccelget de nem a legnagyobb hatásfokkal? Illetve hogy ez a hiba nem generál másfajta hibakódot, és ezek a tünetek előjönnek amiket írtam...
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #493 Dátum: 2013. Július 29. - 12:17:20 »

Esetleg valaki találkozott ilyennel?
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #494 Dátum: 2013. Július 29. - 12:36:32 »

Előfordulhat hogy valamelyik benzin befecskendező el van dugulva. Ezért nem úgy porlaszt ahogy kellene, kevesebbet adagol vagy becsöpög. Lpg-ben van merkaptán (lehet nem így írják), na az ragacs formájában rá tud rakodni a benzin befecskendezőre.
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!