Lacetti klub fórum
2024. Május 06. - 15:24:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 379318 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #45 Dátum: 2008. Június 10. - 16:56:28 »

Na, az Aveora a következőt nyilatkozta a lóerődoktorász serviceman:

Be kell állítani a szelepeket, utána tudják megmondani, hogy mi a baj.

Namármost anyunak lehet ilyesmit etetni.....
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #46 Dátum: 2008. Június 10. - 17:19:16 »

Na, az Aveora a következőt nyilatkozta a lóerődoktorász serviceman:

Be kell állítani a szelepeket, utána tudják megmondani, hogy mi a baj.

Namármost anyunak lehet ilyesmit etetni.....
  Édesanyád meg vágja miszlikre az ilyen hapsit, ezt ugyanis meg ő tudja, mert ez a szakmája. Melyik szervizben próbálkozott? Scan mit jelzett? Feltették egyáltalán, vagy rögtön hülyére vették szegényt? A hibajelzést leszámítva mi volt még a panasz? (fogyasztáson kivül). Van másik! (szerviz) Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #47 Dátum: 2008. Június 10. - 19:06:36 »

Na, az Aveora a következőt nyilatkozta a lóerődoktorász serviceman:

Be kell állítani a szelepeket, utána tudják megmondani, hogy mi a baj.

Namármost anyunak lehet ilyesmit etetni.....
Bocsi, de szerintem lehet is átmenni a szelepcsere topicba.  Ugyanis szerintem a hiba mint lacsiknál. Aveo-k is voltak a szevízben, amikor cettim is szívbillentyű-cserés volt. Azért kíváncsi vagyok a végkifejletre..
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #48 Dátum: 2008. Június 11. - 12:47:32 »

Azt mondtak Neki, hogy le volt csuszva a vakuumcso es ki kellett pucolni a szelepeket. Szerintem ez nem megvalosithato reggel &ŕ es du. ' kozott!
Raadasul se a szervizkonyvbe, se munkalapra nem kerult semmi, csak tanacs van, tessek hajtani.
Most anyu addig hajtja, amig az auto megint nem jelez, akkor viszont szikevel megy reklamalni.
Erdekes, nagyobbik ocskos egy honapos Aveojaban az ugyanekkora motor masmilyen.
Kispesten volt talan az Opel Toth-nal. ott van Chevy szerviz is.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #49 Dátum: 2008. Június 11. - 12:50:26 »

Azt mondtak Neki, hogy le volt csuszva a vakuumcso es ki kellett pucolni a szelepeket. Szerintem ez nem megvalosithato reggel &ŕ es du. ' kozott!
Raadasul se a szervizkonyvbe, se munkalapra nem kerult semmi, csak tanacs van, tessek hajtani.
Most anyu addig hajtja, amig az auto megint nem jelez, akkor viszont szikevel megy reklamalni.
Erdekes, nagyobbik ocskos egy honapos Aveojaban az ugyanekkora motor masmilyen.
Kispesten volt talan az Opel Toth-nal. ott van Chevy szerviz is.
  Közben kijött az új Aveo, módosított motorral, állítólag erősebb, és takarékosabb lesz, de majd, ha megették a pudingot, akkor derül ki, hogy finom lett-e, vagy köpjük ki.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #50 Dátum: 2008. Június 11. - 12:51:37 »

Azt mondtak Neki, hogy le volt csuszva a vakuumcso es ki kellett pucolni a szelepeket. Szerintem ez nem megvalosithato reggel &ŕ es du. ' kozott!
Raadasul se a szervizkonyvbe, se munkalapra nem kerult semmi, csak tanacs van, tessek hajtani.
Most anyu addig hajtja, amig az auto megint nem jelez, akkor viszont szikevel megy reklamalni.
Erdekes, nagyobbik ocskos egy honapos Aveojaban az ugyanekkora motor masmilyen.
Kispesten volt talan az Opel Toth-nal. ott van Chevy szerviz is.
  Közben kijött az új Aveo, módosított motorral, állítólag erősebb, és takarékosabb lesz, de majd, ha megették a pudingot, akkor derül ki, hogy finom lett-e, vagy köpjük ki.
Erosebb nem lett. Nyomni kell neki, hogy mozogjon a kasztni. Olyan oreguras az auto, foleg, ha rajta van a legkondi.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #51 Dátum: 2008. Június 11. - 15:02:56 »

Ma "kipufogógáz visszavezetés korlátozott" hibakód kiütve- úgy indítottam meleg motornál, ahogy nem szokásom, vagyis indítás után azonnal kövérgáz... Csak annyi az érdekes, hogy menet közben a ugyanilyen vagy még nagyobb gázadások nem okoztak semmilyen hibakódot. Egyenlőre úgy döntöttem nem fúrom meg az EGR-t.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #52 Dátum: 2008. Június 11. - 16:39:20 »

Ma "kipufogógáz visszavezetés korlátozott" hibakód kiütve- úgy indítottam meleg motornál, ahogy nem szokásom, vagyis indítás után azonnal kövérgáz... Csak annyi az érdekes, hogy menet közben a ugyanilyen vagy még nagyobb gázadások nem okoztak semmilyen hibakódot. Egyenlőre úgy döntöttem nem fúrom meg az EGR-t.
Érdekes...Nem lehet, hogy valami elektronikus gabaj történt a gyújtás körül? Ugyanis az előgyújtást (a felső holtpont előtti gyújtás értékét) a fordulattól függően állítja az elektronika. Kivéve ha nagyon alacsony a fordulat (lefulladni akarna, avagy indításkor), ugyanis ha ilyenkor is a felső holtpont előtt adná a szikrát, akkor megesne, hogy visszafelé indulna el a dugattyú. Ilyenkor a felső holtpontban ad szikrát.
 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #53 Dátum: 2008. Június 12. - 14:05:16 »

Azt mondtak Neki, hogy le volt csuszva a vakuumcso es ki kellett pucolni a szelepeket. Szerintem ez nem megvalosithato reggel &ŕ es du. ' kozott!
Raadasul se a szervizkonyvbe, se munkalapra nem kerult semmi, csak tanacs van, tessek hajtani.
Most anyu addig hajtja, amig az auto megint nem jelez, akkor viszont szikevel megy reklamalni.
Erdekes, nagyobbik ocskos egy honapos Aveojaban az ugyanekkora motor masmilyen.
Kispesten volt talan az Opel Toth-nal. ott van Chevy szerviz is.

Mennyit fizetett?
Garis volt?
Szeleptisztítás=beül a szerelő és jól meghajtja.
Ez bőven belefér ennyi idő alatt  Vigyorog Vigyorog
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #54 Dátum: 2008. Június 12. - 16:24:03 »

Ma "kipufogógáz visszavezetés korlátozott" hibakód kiütve- úgy indítottam meleg motornál, ahogy nem szokásom, vagyis indítás után azonnal kövérgáz... Csak annyi az érdekes, hogy menet közben a ugyanilyen vagy még nagyobb gázadások nem okoztak semmilyen hibakódot. Egyenlőre úgy döntöttem nem fúrom meg az EGR-t.
Érdekes...Nem lehet, hogy valami elektronikus gabaj történt a gyújtás körül? Ugyanis az előgyújtást (a felső holtpont előtti gyújtás értékét) a fordulattól függően állítja az elektronika. Kivéve ha nagyon alacsony a fordulat (lefulladni akarna, avagy indításkor), ugyanis ha ilyenkor is a felső holtpont előtt adná a szikrát, akkor megesne, hogy visszafelé indulna el a dugattyú. Ilyenkor a felső holtpontban ad szikrát.
Csak tippem van: meleg motornál is indítás után mindig vártam néhány másodpercet és ezt "tanulta" meg az ECU. Mivel nem a gyári program fut, a nagy dúsítás miatt lett volna mit visszavezetni újra a hengerbe. Útja le van zárva, ezért nem csodálkozom. A szokott módon indítva és indulva nem ismétlődik kód, javasolták, hogy úgy 4000 fölé is forgassam néha...- megfogadtam a jótanácsot. Még égett a mécses, rákérdeztem a fordulatmérőre, semmi dinamikus csökkenés nem volt. Meg már kinn voltam a városból a "zöldút" jóvoltából, mikor megláttam a sárga lámpát.
Naplózva
Dundi500
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Hozzászólás #55 Dátum: 2008. Június 14. - 18:55:57 »

Hali captainb!

Idézet
Azt mondtak Neki, hogy le volt csuszva a vakuumcso es ki kellett pucolni a szelepeket.

Nem lehetséges, hogy az EGR szelep tisztítását végezték el?



.
Naplózva

.

Üdvözlettel:   Dundi
Dundi500
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Hozzászólás #56 Dátum: 2008. Június 14. - 18:59:04 »

Hali R*R!

Idézet
Mivel nem a gyári program fut, a nagy dúsítás miatt lett volna mit visszavezetni újra a hengerbe


ez pontosan mit jelent?



.
Naplózva

.

Üdvözlettel:   Dundi
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #57 Dátum: 2008. Június 15. - 06:45:32 »

Hali R*R!
Idézet
Mivel nem a gyári program fut, a nagy dúsítás miatt lett volna mit visszavezetni újra a hengerbe
ez pontosan mit jelent?
Chiptuningot. Gázadáskor nincs "gondolkodási idő", minden fordulat tartományban azonnal húz a motor, amihez nyilván üzemanyag is meg levegő is kell. Ebben az esetben a kövér gáz közvetlenül indítás utáni pillanatban volt, a lambda oxigént érzékelt, így a kipuff gáz visszavezetés egyértelmű lett volna. Mivel hasonló indítást és elindulást nem végzek, az ECU szerint minden rendben.
Naplózva
Dundi500
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Hozzászólás #58 Dátum: 2008. Június 15. - 20:14:18 »

Hali!

Értem. Más  a megvilágítás. Már mint a tudatomnak.   Vigyorog



.
Naplózva

.

Üdvözlettel:   Dundi
Tityesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



« Hozzászólás #59 Dátum: 2008. Június 28. - 09:17:05 »

Sziasztok.

Érdeklődnék hogy EGR szelep lezárása hozhat-e sárga lámpát ?
P 601-es hibakodot... " ECM motorvezérlő összetett hibát hozza "
Ja a motor rendesen megy nincs gond vele, csak világít a sárga lámpa..
Kb 2 hete zártam le. Most jött be,   ki lehet ütni de visszajön..
Még 1 gondom van hidegen nehezen indul.... Valami ötlet ? " Érzékelő vagy ECM hiba lehet-e? "
Jelen pillanatban ECM-et akarnak cserélni..
Üdv..
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!