Lacetti klub fórum
2024. Május 03. - 09:03:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 380193 alkalommal)
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #570 Dátum: 2009. Szeptember 07. - 20:29:18 »

Már kérdeztem korábban, de valahogy nem lehet állítani a távolsági fényen?
A tompított okés a távolsági viszont jóformán az égbe világít felfele.
Ha elviszem rendesen belövetni, akkor megint mehetek ladlachoz, hogy állítsuk vissza. Viszont tegnap este a 7-en nagyon zavart, hogy nem látok.

Sajnos csak együtt lehet állítani a tompítottal a refit.  Zavart

Valószínű, hogy fordítva lett betéve az izzó!
A felfelé világítás erre utal.
Mikor? Mert a refihez még hozzá nem lett nyúlva, tudtommal.
A tompított meg oké, azt Athee- val tettük be.
Nekem fordított a problémán: Alig világít előrébb a tompítottnál... Ráadásul alig van terítése, csak egy rövid, lapos,   és szűk fényalagutat csinál. Tuti hogy nem lehet azon valahogy állítani? Egyre korábban sötétedik... :-(
Neked is csak azt tanácsolhatom, amit Capnak: ellenőrizd le, hogy jól van-e betéve az izzó! Ha nincs bent rendesen a helyén/fordítva lett betéve, akkor teljesen rossz helyre/rosszul irányított fénycsóvával világít! Nincs azon a helyen az izzószál, amit a mérnökök kitaláltak neki=a tükör rosszul szórja a fényt!
Ingyen van, fél óra alatt még gyakorlatlan ember is leellenőrzi mind a két oldalt!
Az sem számít, ha szervizben(gyárban?) tették bele az izzót - sokszor találkozni vele, hogy "szakember" is fordítva helyezi be. (Mondjuk leginkább azt ítélném 25 botütésre, aki a foglalatot kitalálta: nem elég, hogy fordítva is be lehet tenni az izzót, ráadásul úgy könnyebb!! ).

Ha ez le van ellenőrizve, akkor lehet tovább gondolkodni (pl. csere izzó).

Cap!
Ha eljössz valamikor, akkor megnézem neked.

Az remek lesz, de mikor vagy ébren, akkor a beejtett 10- es kulcsot is kiszedjük?
Nem esett ki alul, tehát a motortérben van, de a sötétben már nem láttam. Remélem reggel meglesz!
Valamelyik délután (pl. holnap?) csörgess meg. Ha be van kapcsolva a telefonom, akkor ébren vagyok. Mosolyog
A kulcsot is kiszedhetjük - ha még megvan.
Van hozzá teleszkópos mágnes. Kacsint
Vissza a fényforrásokhoz. :-)
Kicsit szétszedtem a lámpákat, vis****aktam az izzókat, és most mintha határozottan jobb lenne a refi... Pedig szerintem ugyanúgy raktam össze...
A csomagtartós belsővilágítást is cserélgetem már mióta itt felbátorítottatok az erőszakos magatartásra szétszedésügyileg. 3 izzó füstölt ki 1-2 nap után... Már éppen akartam itt kérdezősködni, hogy ennek vajon mi lehet az oka, de a legutóbb berakott izzó már egy hete bírja!  Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #571 Dátum: 2009. Szeptember 08. - 16:51:59 »

38 hónap és 33000 km után ma kiégett az első izzó a kocsiban.....ki találja ki, hogy melyik volt? Vigyorog
(Kicsit segítek...HB-m van, úgyhogy kedves SW-sek....nem a fényszóró..... Vigyorog Vigyorog)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #572 Dátum: 2009. Szeptember 08. - 17:50:18 »

38 hónap és 33000 km után ma kiégett az első izzó a kocsiban.....ki találja ki, hogy melyik volt? Vigyorog
(Kicsit segítek...HB-m van, úgyhogy kedves SW-sek....nem a fényszóró..... Vigyorog Vigyorog)

Rendszámtábla világítás, bal oldali.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #573 Dátum: 2009. Szeptember 08. - 18:19:04 »

38 hónap és 33000 km után ma kiégett az első izzó a kocsiban.....ki találja ki, hogy melyik volt? Vigyorog
(Kicsit segítek...HB-m van, úgyhogy kedves SW-sek....nem a fényszóró..... Vigyorog Vigyorog)
Szerintem nem fair, hogy a szomszéd autójának izzó kiégéséről beszélsz és megpróbálod a HB-vel elterelni a találós kérdésről a témát! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 09. - 09:20:58 írta 95LE » Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #574 Dátum: 2009. Szeptember 08. - 21:02:08 »

38 hónap és 33000 km után ma kiégett az első izzó a kocsiban.....ki találja ki, hogy melyik volt? Vigyorog
(Kicsit segítek...HB-m van, úgyhogy kedves SW-sek....nem a fényszóró..... Vigyorog Vigyorog)

Rendszámtábla világítás, bal oldali.
OK, talált, nyertél egy zöld hangszórót!  Vigyorog
...de honnan tudod, hogy a bal oldali? Annak rövidebb a vezetéke és hamarabb kinyiffan?
Amúgy már régóta vacakolt, néha kis pöccintésre világolt fel indulásnál. Ma szintén így kezdte, aztán a pöccintés betett neki. Nem kivilágolt, hanem végleg elsötétült. Vigyorog Vettem 3W-osakat (2W-os most nem volt a boltban) és kicseréltem mind a kettőt. Hát mit ne mondjak...eléggé szenesedett mindkét foglalat felső, az égő felőli széle. Röhej, mert én tényleg keveset használom. 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #575 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 06:09:20 »

38 hónap és 33000 km után ma kiégett az első izzó a kocsiban.....ki találja ki, hogy melyik volt? Vigyorog
(Kicsit segítek...HB-m van, úgyhogy kedves SW-sek....nem a fényszóró..... Vigyorog Vigyorog)

Rendszámtábla világítás, bal oldali.
OK, talált, nyertél egy zöld hangszórót!  Vigyorog
...de honnan tudod, hogy a bal oldali? Annak rövidebb a vezetéke és hamarabb kinyiffan?
Amúgy már régóta vacakolt, néha kis pöccintésre világolt fel indulásnál. Ma szintén így kezdte, aztán a pöccintés betett neki. Nem kivilágolt, hanem végleg elsötétült. Vigyorog Vettem 3W-osakat (2W-os most nem volt a boltban) és kicseréltem mind a kettőt. Hát mit ne mondjak...eléggé szenesedett mindkét foglalat felső, az égő felőli széle. Röhej, mert én tényleg keveset használom. 


Fogalmam sincs! Nekem is az égett ki legelőször!  Vigyorog  Kicseréltem, és 2 napra rá kiégett a jobb oldali is.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #576 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 07:05:04 »

38 hónap és 33000 km után ma kiégett az első izzó a kocsiban.....ki találja ki, hogy melyik volt? Vigyorog
(Kicsit segítek...HB-m van, úgyhogy kedves SW-sek....nem a fényszóró..... Vigyorog Vigyorog)

Rendszámtábla világítás, bal oldali.
LED-est bele, de sehova máshova. / 1 kOhm-osra cserélni az előtét ellenállást s örök életű lesz még Lacsiban is...  Vigyorog /
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #577 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 07:10:11 »

Két hete elhalálozott a Tungi +90%-os balos izzóm. 
Két napja "utánament" a jobb oldali is... 
Tavaszi beszerzésüek voltak... 
Most ismét a két gyári figyel benne!  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Noriel
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #578 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 08:26:51 »

Sziasztok!

Tudom ez nem villamossági probléma de gondoltam több helyre is bemásolom a kérdéseimet mert eléggé fontos,hogy hamar választ kapjak rájuk:)

A véleményeteket szeretném kikérni ha lehetséges:)
A férjemmel most szeretnénk autót vásárolni mert a jelenlegi 19éves autónk felmondta a szolgálatot...
A választásunkat ez is befolyásolta ,hogy van két kislányunk vagyis olyan autó kellett amit megtudunk fizetni de mellette elférünk benne tisztességgel.
A Chevrolet Lacetti SW 1.6 ott szemeltük kis 2006/8-i évjáratú 40e km-rel..
a régi autóinkról tudni kell,hogy nagyon megbízhatatlanok voltak és sokszor cserbenhagytak minket rengeteg pénzünk ment rájuk ezért is döntöttünk arról,hogy veszünk egy fiatalabb kocsit.
A férjem egyből beleszeretett a Chevroletbe és kezdetben én is így voltam vele de ahogy itt olvastam a hozzászólásokat úgy azóta teljesen elbizonytalanodtam...
A sok típushiba ami előjöhet az egy kicsit megijesztett..
A régi autónk is elég sokszor eljátszotta a rángatást anno ami az őrületbe kergetett. Velünk is megtörtént,hogy két gyerekkel a kocsi megadta magát és nem ment tovább..
Na én ettől akartam megszabadulni és végre nem akartam azon kattogni mikor hagy cserben az autó minket..Biztonságérzetet akartam...
A kérdésem az volna,hogy tényleg sok Chevroleten kijönnek ezek a hibák?
Ha kijönnek akkor mindegyik típusra jellemző?
Az ,hogy milyen évjáratú a kocsi az számít?
Mert úgy hallottam az új szelepekkel már megszűnik a kormozódás,rángatás..
Melyik évjárattól vannak az új szelepek?
Ugyanis van egy 2008-as évjáratú lacetti is amit néztünk nyilván drágább de ha azzal nem lenne ilyen gond akkor inkább fizetünk érte többet..
Elnézést ,hogy ennyit írtam de lényegében már ma választ kell adnunk,hogy döntöttünk..

A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #579 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 11:35:45 »

Sziasztok!

Tudom ez nem villamossági probléma de gondoltam több helyre is bemásolom a kérdéseimet mert eléggé fontos,hogy hamar választ kapjak rájuk:)

A véleményeteket szeretném kikérni ha lehetséges:)
A férjemmel most szeretnénk autót vásárolni mert a jelenlegi 19éves autónk felmondta a szolgálatot...
A választásunkat ez is befolyásolta ,hogy van két kislányunk vagyis olyan autó kellett amit megtudunk fizetni de mellette elférünk benne tisztességgel.
A Chevrolet Lacetti SW 1.6 ott szemeltük kis 2006/8-i évjáratú 40e km-rel..
a régi autóinkról tudni kell,hogy nagyon megbízhatatlanok voltak és sokszor cserbenhagytak minket rengeteg pénzünk ment rájuk ezért is döntöttünk arról,hogy veszünk egy fiatalabb kocsit.
A férjem egyből beleszeretett a Chevroletbe és kezdetben én is így voltam vele de ahogy itt olvastam a hozzászólásokat úgy azóta teljesen elbizonytalanodtam...
A sok típushiba ami előjöhet az egy kicsit megijesztett..
A régi autónk is elég sokszor eljátszotta a rángatást anno ami az őrületbe kergetett. Velünk is megtörtént,hogy két gyerekkel a kocsi megadta magát és nem ment tovább..
Na én ettől akartam megszabadulni és végre nem akartam azon kattogni mikor hagy cserben az autó minket..Biztonságérzetet akartam...
A kérdésem az volna,hogy tényleg sok Chevroleten kijönnek ezek a hibák?
Ha kijönnek akkor mindegyik típusra jellemző?
Az ,hogy milyen évjáratú a kocsi az számít?
Mert úgy hallottam az új szelepekkel már megszűnik a kormozódás,rángatás..
Melyik évjárattól vannak az új szelepek?
Ugyanis van egy 2008-as évjáratú lacetti is amit néztünk nyilván drágább de ha azzal nem lenne ilyen gond akkor inkább fizetünk érte többet..
Elnézést ,hogy ennyit írtam de lényegében már ma választ kell adnunk,hogy döntöttünk..

A segítséget előre is köszönöm!

Fölösleges több helyre bemásolnod. Nem kapsz rá hamarabb választ. Legfeljebb bosszúsak leszünk rád.
Naplózva
Zümi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #580 Dátum: 2009. Szeptember 16. - 23:39:06 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, és az SW-sek segítségét szeretném kérni. Az autó (2007-es) alig másfél hónapja van nálam, de már sikerült kiégnie a bal első tompítottnak. Megpróbáltam a kézikönyv alapján kicserélni, aminek az lett a vége, hogy a védőkupakot beejtettem a doblemez mögé. Szóval, két kérdésem lenne:
1) Hogy lehet a bal első tompított izzóhoz normálisan hozzáférni - ki lehet-e buktatni a lámpát (nekem nem sikerült), vagy azon a 3,5 centin kell ügyeskedni, ami lámpa mögött lévő istentudjami és a lámpa között marad?
2) Ki tudom-e szedni valahogy a beejtett védőkupakot a komplett autó lebontása nélkül?
A fórumot végigolvastam, legalábbis a villanyos részét, de nem lettem okosabb (már izzócsere szempontjából). A galériában sem találtam semmi ilyesmit.
Előre is nagyon köszönöm a segítséget.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #581 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 04:45:40 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, és az SW-sek segítségét szeretném kérni. Az autó (2007-es) alig másfél hónapja van nálam, de már sikerült kiégnie a bal első tompítottnak. Megpróbáltam a kézikönyv alapján kicserélni, aminek az lett a vége, hogy a védőkupakot beejtettem a doblemez mögé. Szóval, két kérdésem lenne:
1) Hogy lehet a bal első tompított izzóhoz normálisan hozzáférni - ki lehet-e buktatni a lámpát (nekem nem sikerült), vagy azon a 3,5 centin kell ügyeskedni, ami lámpa mögött lévő istentudjami és a lámpa között marad?
2) Ki tudom-e szedni valahogy a beejtett védőkupakot a komplett autó lebontása nélkül?
A fórumot végigolvastam, legalábbis a villanyos részét, de nem lettem okosabb (már izzócsere szempontjából). A galériában sem találtam semmi ilyesmit.
Előre is nagyon köszönöm a segítséget.
Üdv közöttünk.
1.A lámpát ki kell buktatni az égőcseréhez.2 csavar fogja a tetején és egy anya a motortérben amit úgy ismersz meg,hogy egy nagyon hosszú csavaron van rajta és egy 10-es csőkulccsal férsz hozzá egyszerűen(ezt előbb-utóbb érdemes lesz egy szárnyas anyára lecserélni és akkor nem fog kelleni a csőkulcs).Utána a lámpa egy kis türelem játékkal kibuktatható.(H7-es izzó kell bele és vigyázz mert könnyű fordítva belerakni)
2.Az már a te ügyességeden múlik,hogy hogyan pecázod ki. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #582 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 10:34:15 »

Zümi4
Azt nehéz lesz kiszedni, bár nekem a csőkulcs megszületett reggelre.

Amikor kiveszed a lámpát, nagyon vigyázz, hogy a füleket és magát a lámpát el ne törd!!!
Finoman, lassan, óvatosan, ahogyan a bika...

Én mindig valamelyik cartárssal csinálom, 4 kéz az tuti.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #583 Dátum: 2009. Szeptember 17. - 13:15:24 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, és az SW-sek segítségét szeretném kérni. Az autó (2007-es) alig másfél hónapja van nálam, de már sikerült kiégnie a bal első tompítottnak. Megpróbáltam a kézikönyv alapján kicserélni, aminek az lett a vége, hogy a védőkupakot beejtettem a doblemez mögé. Szóval, két kérdésem lenne:
1) Hogy lehet a bal első tompított izzóhoz normálisan hozzáférni - ki lehet-e buktatni a lámpát (nekem nem sikerült), vagy azon a 3,5 centin kell ügyeskedni, ami lámpa mögött lévő istentudjami és a lámpa között marad?
2) Ki tudom-e szedni valahogy a beejtett védőkupakot a komplett autó lebontása nélkül?
A fórumot végigolvastam, legalábbis a villanyos részét, de nem lettem okosabb (már izzócsere szempontjából). A galériában sem találtam semmi ilyesmit.
Előre is nagyon köszönöm a segítséget.
Írtam Neked privátot, hogy segítsek. Olvasd, és hívj! Megoldjuk a problémád.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #584 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 07:49:26 »

Sziasztok!
Kimúlt a jobb első helyzetjelzőm.A kérdésem,hogy az 5 ajtósba is H7-es kell?
A másik kérdés meg,hogy a hamutartóba milyen kell és hogyan lehet cserélni..?Ott is behalt a fény.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!