Lacetti klub fórum
2024. Május 10. - 05:07:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 413147 alkalommal)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #375 Dátum: 2010. április 17. - 12:11:03 »

Múltkor használni akartam a hátsó ablakmosót, de alig jön belőle a mosófolyadék. Van esetleg a fórumon fent képes riport arról, hogyan kell szétbombázni? Megnézném, hogy nincs e megtörve.
Valami volt pedig de most nem talaltam meg en sem. Kulomben nincsen nagy hime-hanva, eloszor is kiveszed a kalaptartot, majd a baloldali polcit lecsavarozod, kihuzod az ajto es csomagtartogedert, ovatosan lepattintod az oszlop burkolatot es ott lessz elotted a bunhodo csatlakozo a spriccelo csovevel egyutt.
Na de ha vizes vagy nyirkos a terep akkor tovabb kell menned es meg kell bontani a csomagtartoajto burkolatat is.

Köszi, megpróbálom. Azért ha találsz "pikcsört" linkeld be ide légyszi Mosolyog
Ma megpróbáltam meglesni a dolgot, de csak a csavarokig jutottam. Nem mertem feszegetni a műanyagot tovább
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #376 Dátum: 2010. április 18. - 05:25:29 »

Múltkor használni akartam a hátsó ablakmosót, de alig jön belőle a mosófolyadék. Van esetleg a fórumon fent képes riport arról, hogyan kell szétbombázni? Megnézném, hogy nincs e megtörve.
Valami volt pedig de most nem talaltam meg en sem. Kulomben nincsen nagy hime-hanva, eloszor is kiveszed a kalaptartot, majd a baloldali polcit lecsavarozod, kihuzod az ajto es csomagtartogedert, ovatosan lepattintod az oszlop burkolatot es ott lessz elotted a bunhodo csatlakozo a spriccelo csovevel egyutt.
Na de ha vizes vagy nyirkos a terep akkor tovabb kell menned es meg kell bontani a csomagtartoajto burkolatat is.

Köszi, megpróbálom. Azért ha találsz "pikcsört" linkeld be ide légyszi Mosolyog
Ma megpróbáltam meglesni a dolgot, de csak a csavarokig jutottam. Nem mertem feszegetni a műanyagot tovább
Ezen a képen látszik a mosó cső (a fölső nyíl mellett jobbra, az a zöldes cső). Igaz ez kombié. Vigyorog
A takaró műanyag feszegetésre jön le, más lehetőség nincs.
Az enyémet úgy javította meg a szerelő cimborám, hogy a kaszni és az ajtó közötti gumi burkolatot pattintotta ki a kocsi vázából, és ott tett bele egy toldást a törött csőbe (nem kell burkolatot bontani!). Azóta is tökéletes. Ez a leggyorsabb javítás. Toldásnak egy darab rézcső is megteszi (ráhúzod az egyik oldalára a törött csővéget, aztán a másik oldalára a másik felét a törött csőnek).
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #377 Dátum: 2010. április 18. - 08:50:36 »

Múltkor használni akartam a hátsó ablakmosót, de alig jön belőle a mosófolyadék. Van esetleg a fórumon fent képes riport arról, hogyan kell szétbombázni? Megnézném, hogy nincs e megtörve.
Valami volt pedig de most nem talaltam meg en sem. Kulomben nincsen nagy hime-hanva, eloszor is kiveszed a kalaptartot, majd a baloldali polcit lecsavarozod, kihuzod az ajto es csomagtartogedert, ovatosan lepattintod az oszlop burkolatot es ott lessz elotted a bunhodo csatlakozo a spriccelo csovevel egyutt.
Na de ha vizes vagy nyirkos a terep akkor tovabb kell menned es meg kell bontani a csomagtartoajto burkolatat is.

Köszi, megpróbálom. Azért ha találsz "pikcsört" linkeld be ide légyszi Mosolyog
Ma megpróbáltam meglesni a dolgot, de csak a csavarokig jutottam. Nem mertem feszegetni a műanyagot tovább
Ezen a képen látszik a mosó cső (a fölső nyíl mellett jobbra, az a zöldes cső). Igaz ez kombié. Vigyorog
A takaró műanyag feszegetésre jön le, más lehetőség nincs.
Az enyémet úgy javította meg a szerelő cimborám, hogy a kaszni és az ajtó közötti gumi burkolatot pattintotta ki a kocsi vázából, és ott tett bele egy toldást a törött csőbe (nem kell burkolatot bontani!). Azóta is tökéletes. Ez a leggyorsabb javítás. Toldásnak egy darab rézcső is megteszi (ráhúzod az egyik oldalára a törött csővéget, aztán a másik oldalára a másik felét a törött csőnek).
Köszi, de melyik képen He Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #378 Dátum: 2010. április 20. - 09:07:05 »

Múltkor használni akartam a hátsó ablakmosót, de alig jön belőle a mosófolyadék. Van esetleg a fórumon fent képes riport arról, hogyan kell szétbombázni? Megnézném, hogy nincs e megtörve.
Valami volt pedig de most nem talaltam meg en sem. Kulomben nincsen nagy hime-hanva, eloszor is kiveszed a kalaptartot, majd a baloldali polcit lecsavarozod, kihuzod az ajto es csomagtartogedert, ovatosan lepattintod az oszlop burkolatot es ott lessz elotted a bunhodo csatlakozo a spriccelo csovevel egyutt.
Na de ha vizes vagy nyirkos a terep akkor tovabb kell menned es meg kell bontani a csomagtartoajto burkolatat is.

Köszi, megpróbálom. Azért ha találsz "pikcsört" linkeld be ide légyszi Mosolyog
Ma megpróbáltam meglesni a dolgot, de csak a csavarokig jutottam. Nem mertem feszegetni a műanyagot tovább
Ezen a képen látszik a mosó cső (a fölső nyíl mellett jobbra, az a zöldes cső). Igaz ez kombié. Vigyorog
A takaró műanyag feszegetésre jön le, más lehetőség nincs.
Az enyémet úgy javította meg a szerelő cimborám, hogy a kaszni és az ajtó közötti gumi burkolatot pattintotta ki a kocsi vázából, és ott tett bele egy toldást a törött csőbe (nem kell burkolatot bontani!). Azóta is tökéletes. Ez a leggyorsabb javítás. Toldásnak egy darab rézcső is megteszi (ráhúzod az egyik oldalára a törött csővéget, aztán a másik oldalára a másik felét a törött csőnek).
Köszi, de melyik képen He Mosolyog
Hová lett a link? Vigyorog
Itt van:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=612&catid=103&limitstart=11

De ezen még jobban látszik:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&catid=103&id=612&limit=1&limitstart=10
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #379 Dátum: 2010. április 20. - 09:18:29 »

Igen, jól meg kell húzni. Elöször én is nem mertem, de határozottan kell húzni és kifelé. Nem felfelé, vagy lefelé.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #380 Dátum: 2010. április 20. - 15:51:25 »

Igen, jól meg kell húzni. Elöször én is nem mertem, de határozottan kell húzni és kifelé. Nem felfelé, vagy lefelé.
Köszi! A képeket is Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #381 Dátum: 2010. április 30. - 04:06:42 »

A kollégám ölébe hullót 5db gyertya csak nem tudja mibe való ilyennek: NGK bp6efS (vadi ujjak és Japán termékek)
Hozzá értök válaszát előre is köszi. Kacsint
Balázs
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Viper
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


Nexia1.5 16V(96')by H&H & Lanos1.6 16V(00')Bp


« Hozzászólás #382 Dátum: 2010. április 30. - 15:57:53 »

A kollégám ölébe hullót 5db gyertya csak nem tudja mibe való ilyennek: NGK bp6efS (vadi ujjak és Japán termékek)
Hozzá értök válaszát előre is köszi. Kacsint
Balázs
hali!
ITT található az összes tipus, amibe jó.  Kacsint
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #383 Dátum: 2010. április 30. - 16:33:56 »

A kollégám ölébe hullót 5db gyertya csak nem tudja mibe való ilyennek: NGK bp6efS (vadi ujjak és Japán termékek)
Hozzá értök válaszát előre is köszi. Kacsint
Balázs
hali!
ITT található az összes tipus, amibe jó.  Kacsint
Üdv Viper nálunk!!!  Kacsint Mosolyog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #384 Dátum: 2010. április 30. - 18:20:56 »

A kollégám ölébe hullót 5db gyertya csak nem tudja mibe való ilyennek: NGK bp6efS (vadi ujjak és Japán termékek)
Hozzá értök válaszát előre is köszi. Kacsint
Balázs
hali!
ITT található az összes tipus, amibe jó.  Kacsint
Üdv Viper nálunk!!!  Kacsint Mosolyog
Köszi Viper! Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #385 Dátum: 2010. Május 09. - 09:53:34 »

1 hete megint égve maradt a légzsáklámpám.
Tegnap Sebike kiolvasta (Köszi!), most az utasoldali légzsáknak volt magas a felszültsége.
Naplózva


LPG
pino30
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


1.6 SW Elite


« Hozzászólás #386 Dátum: 2010. Május 12. - 09:56:15 »

Sziasztok!

Tud-e valaki segíteni abban, hogyan jön szét a műszerfal az SW-ben, mert kiégett a műszerfal világítás, és a biztonsági öv visszajelző.

Köszi szépen!!!
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #387 Dátum: 2010. Május 12. - 10:26:25 »

Sziasztok!

Tud-e valaki segíteni abban, hogyan jön szét a műszerfal az SW-ben, mert kiégett a műszerfal világítás, és a biztonsági öv visszajelző.

Köszi szépen!!!
Műszeregység fölötti árnyékolóból 2 v. 3 csavar kiteker, műanyag keret kiszed. A vezetőoldali műszerfal díszcsíkot több helyen ki kell pattintani, ehhez alá kell óvatosan feszíteni több helyen, hogy a patentok kiengedjék. Vigyázz, mert a díszcsík széle és a szürke műszerfal műanyag is elnyalódik, csúnya lesz ha megnyomódik. A legjobb valami nagyon széles, de vékony lapos csavarhúzó vagy ilyesmi.

Az árnyékoló keretet műbőr porvédő köti össze a kormányoszloppal. Azt úgy tudod kiszedni, hogy a kormányoszlopba egy kis hajlékony lapon lévő 4-5 patenttal be van nyomkodva. A két szélét simán kiveszed a kormányoszlopból, majd a patentokat óvatosan kihúzogatod, hogy a műanyaglap ne törjön el. Ha ez megvan a keretet a díszcsíkkal ki tudod venni. A műszeregység 3 v. 4 csavarját kitekered, majd kiveheted. 2db csatlakozót lehúzod és kész.

Az izzókat simán a tokkal kiveszed (elfordít, kihúz). A visszajelzőké (és a km számlálóé) W1W, a háttérvilágítás W3W vagy W5W (helyzetjelző izzó). Arra figyelj, hogy a háttérvilágítás izzóit ha cseréled, mindet cseréld (asszem 4db), mert ha különböző típusú (és teljesítményű 3W/5W) izzókat teszel be a háttered foltos lesz.

A háttérvilágítás izzókon kék gumibugyi van, ami tapasztalatom szerint ráég az izzóra, nem lehet egyben leszedni. Ezért csere után ha nem tudsz olyat szerezni (én nem tudtam) akkor más színe lesz a műszerfalnak. Ledet is lehet beszerelni, de az macerás, meg azokat csiszolgatni kell, hogy szórják a fényt, különben csak foltot világítanak és mindenképp nagy fényerejű kell, a sima nem világítja át a háttérlapot.
Naplózva

Pittike
pino30
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


1.6 SW Elite


« Hozzászólás #388 Dátum: 2010. Május 12. - 11:22:14 »

Pittike!

Köszi a a teljesmértékben kimerítő választ, nekem igazából csak a fránya díszléc a bajom a többit már megoldottam volna csak nem szeretnék semmit eltörni.


Köszi még1szer! Kacsint
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #389 Dátum: 2010. Május 12. - 15:55:37 »

Pittike!

Köszi a a teljesmértékben kimerítő választ, nekem igazából csak a fránya díszléc a bajom a többit már megoldottam volna csak nem szeretnék semmit eltörni.


Köszi még1szer! Kacsint

Nm Kacsint
Naplózva

Pittike
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!