Lacetti klub fórum
2024. Május 05. - 02:21:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 142961 alkalommal)
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #60 Dátum: 2007. December 08. - 17:04:41 »

Sziasztok! NA akkor most kikapjam a szűkítőt a légszűrőszívócsőből vagy ne? Teljesítményben ez mit nyomna? Ill. mi a haszna? Valaki mondja már el... köszíííí
Szia!
Keresés menüpont (jobb felső sarokban): szűkítő
beírásával és "Keresés" nyomógomb reméljük kielégít, ha mégsem akkor lépünk tovább!
Üdv
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #61 Dátum: 2007. December 17. - 13:30:48 »

Dudával kapcsolatos kérdését sz.gabor felhasználónak töröltem innen, mert környezetidegen és másik topicban már ugyanezt a kérdést feltette.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #62 Dátum: 2007. December 21. - 17:51:26 »

Olyan kérdés fogant meg a fejemben (na nem mintha érdekelt lennék egy benzines lacsival! Vigyorog), hogy mennyiben különbözik a lacsiba épített TD motorjánál a turbo kialakítása, az Epica turbojához képest?
Technikailag tudom, hogy a geometria a különbség, vagyis -állítólag- ugyanaz a turbo mind nyomásértékben, mind teljesítményben, csak a lacsié fix geometriájú, míg az Epicába való az változó geometriájú.
Ez csak azért jutott eszembe, mert ha csereszabatos lenne, netán még egy kis progit át is kellene írni hozzá, "könnyen" fel lehetne húzni a lacsit 150 LE-re!   Így már egy elfogadható dinamikát produkálna, hisz e körül mozognak más márkák TD-jei is!
Ha meg itt tartunk, akkor még egy kérdés:az R+ lacsi kompresszorját elvileg be lehetne rakni egy mezei lacsiba? Mert akkor aki kedvet érez rá, ne vacakoljon turboval meg dízellel, be kell tolni egy kompresszort és nincs se turbolyuk, se felépülő nyomaték stb!  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #63 Dátum: 2007. December 21. - 18:38:36 »

...,és, hogy mennyiért? Mert végül lehet, hogy kijönne egy jóval erősebb autó ára a végére. Megérne sok- sok pénzt? Garisok szóba sem jöhetnek egyelőre.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #64 Dátum: 2007. December 21. - 19:08:32 »

Olyan kérdés fogant meg a fejemben (na nem mintha érdekelt lennék egy benzines lacsival! Vigyorog), hogy mennyiben különbözik a lacsiba épített TD motorjánál a turbo kialakítása, az Epica turbojához képest?
Technikailag tudom, hogy a geometria a különbség, vagyis -állítólag- ugyanaz a turbo mind nyomásértékben, mind teljesítményben, csak a lacsié fix geometriájú, míg az Epicába való az változó geometriájú.
Ez csak azért jutott eszembe, mert ha csereszabatos lenne, netán még egy kis progit át is kellene írni hozzá, "könnyen" fel lehetne húzni a lacsit 150 LE-re!   Így már egy elfogadható dinamikát produkálna, hisz e körül mozognak más márkák TD-jei is!
Ha meg itt tartunk, akkor még egy kérdés:az R+ lacsi kompresszorját elvileg be lehetne rakni egy mezei lacsiba? Mert akkor aki kedvet érez rá, ne vacakoljon turboval meg dízellel, be kell tolni egy kompresszort és nincs se turbolyuk, se felépülő nyomaték stb!  Vigyorog
Jó reggelt CápaCartárs...  Vigyorog
Ne tessék álmodozni...  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #65 Dátum: 2007. December 21. - 19:27:12 »

Jóvanna!
Csak kicsit álmodoztam...jön a Jézuska is nem? Abban sem hisztek? Hmmmm..... Vigyorog
Amúgy ha szerválna az emebr egy ilyen Rotrex kompresszort, egy kis meghajtás szíjjal, egy kis csövezés... Vigyorog
Ja...a másik cső az intercoolerhez megy...hmmm az is kéne!.... Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2007. December 21. - 19:28:58 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #66 Dátum: 2007. December 21. - 20:26:04 »

 Cápa !
 Anno még 2003-ban, amikor még Daewoo embléma alatt futott a kiskocsink, egy svájci cég csinált egy tuning verziót a frissen debütált 1.4 HB.-böl .
Raktak rá egy kompresszort + meg mindenféle hozzávalókat, oszt' kihoztak belőle 131 lóerőt . Gondolom nem torpant + kormolódott kicsit sem . Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #67 Dátum: 2007. December 21. - 21:19:48 »

Cápa !
 Anno még 2003-ban, amikor még Daewoo embléma alatt futott a kiskocsink, egy svájci cég csinált egy tuning verziót a frissen debütált 1.4 HB.-böl .
Raktak rá egy kompresszort + meg mindenféle hozzávalókat, oszt' kihoztak belőle 131 lóerőt . Gondolom nem torpant + kormolódott kicsit sem . Vigyorog
Hmmm...nem lenne rossz egy ajándékutalványt nyerni abba a műhelybe egy ilyen kompresszor-szerelésre! Jujj de élvezném azt a + 35 pacit! Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #68 Dátum: 2007. December 22. - 12:29:18 »

Jóvanna!
Csak kicsit álmodoztam...jön a Jézuska is nem? Abban sem hisztek? Hmmmm..... Vigyorog
Amúgy ha szerválna az emebr egy ilyen Rotrex kompresszort, egy kis meghajtás szíjjal, egy kis csövezés... Vigyorog
Ja...a másik cső az intercoolerhez megy...hmmm az is kéne!.... Vigyorog

Ez nem az a kép, amit én raktad a galiba? Oly ismerős? Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #69 Dátum: 2007. December 22. - 12:30:48 »

Mármint, hogy raktam. Magyar vagyok!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #70 Dátum: 2007. December 22. - 13:25:02 »

Olyan kérdés fogant meg a fejemben (na nem mintha érdekelt lennék egy benzines lacsival! Vigyorog), hogy mennyiben különbözik a lacsiba épített TD motorjánál a turbo kialakítása, az Epica turbojához képest?
Technikailag tudom, hogy a geometria a különbség, vagyis -állítólag- ugyanaz a turbo mind nyomásértékben, mind teljesítményben, csak a lacsié fix geometriájú, míg az Epicába való az változó geometriájú.
Ez csak azért jutott eszembe, mert ha csereszabatos lenne, netán még egy kis progit át is kellene írni hozzá, "könnyen" fel lehetne húzni a lacsit 150 LE-re!   Így már egy elfogadható dinamikát produkálna, hisz e körül mozognak más márkák TD-jei is!
Ha meg itt tartunk, akkor még egy kérdés:az R+ lacsi kompresszorját elvileg be lehetne rakni egy mezei lacsiba? Mert akkor aki kedvet érez rá, ne vacakoljon turboval meg dízellel, be kell tolni egy kompresszort és nincs se turbolyuk, se felépülő nyomaték stb!  Vigyorog

A felvetésed ugyan nem környezetidegen, de a kompresszor beépítés már HIGH-tuning kategória. Szívesen olvasnánk, mert van aki megépíttette. XXX: Árpád még mindig csak benéz hozzánk, de nem regel és főleg nem ír, ugyan néha felhív telefonon, de eddig nem sikerült rábeszélni.
Azaz kompresszor: a gyári motor főtengelye károsodás nélkül nem igazán kedveli, tehát főtengely és csapágysor csere kötelező, hacsak nem elégedsz meg ~+ 0,2-0,3 bár túlnyomással, ez viszont e lehetőségek töredéke. Ennyit jó légbeömlővel is el lehet érni.
A TD-k könnyebb helyzetben vannak, dinamikus a program fejlesztés és csak szofver cserével (+direktszűrővel) máris 25-30 LE-t (+) könyvelhetnek el, és nem kell főtengelyt cserélniük.
Ha van hazai műhely, ahol kompresszor beépítéssel foglalkoznak benéznék hozzájuk...
(Emlékszem a mesterem már vagy évtizede turbót épített be egy kétliteres Nubirába, éppén tesztelték amikor ott járatam. Ez konkrétan egy Alfa motoros volt és turbózható).
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #71 Dátum: 2007. December 22. - 13:46:04 »

Mármint, hogy raktam. Magyar vagyok!
Nemtom'...netről van.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #72 Dátum: 2007. December 22. - 13:48:29 »

Olyan kérdés fogant meg a fejemben (na nem mintha érdekelt lennék egy benzines lacsival! Vigyorog), hogy mennyiben különbözik a lacsiba épített TD motorjánál a turbo kialakítása, az Epica turbojához képest?
Technikailag tudom, hogy a geometria a különbség, vagyis -állítólag- ugyanaz a turbo mind nyomásértékben, mind teljesítményben, csak a lacsié fix geometriájú, míg az Epicába való az változó geometriájú.
Ez csak azért jutott eszembe, mert ha csereszabatos lenne, netán még egy kis progit át is kellene írni hozzá, "könnyen" fel lehetne húzni a lacsit 150 LE-re!   Így már egy elfogadható dinamikát produkálna, hisz e körül mozognak más márkák TD-jei is!
Ha meg itt tartunk, akkor még egy kérdés:az R+ lacsi kompresszorját elvileg be lehetne rakni egy mezei lacsiba? Mert akkor aki kedvet érez rá, ne vacakoljon turboval meg dízellel, be kell tolni egy kompresszort és nincs se turbolyuk, se felépülő nyomaték stb!  Vigyorog

A felvetésed ugyan nem környezetidegen, de a kompresszor beépítés már HIGH-tuning kategória. Szívesen olvasnánk, mert van aki megépíttette. XXX: Árpád még mindig csak benéz hozzánk, de nem regel és főleg nem ír, ugyan néha felhív telefonon, de eddig nem sikerült rábeszélni.
Azaz kompresszor: a gyári motor főtengelye károsodás nélkül nem igazán kedveli, tehát főtengely és csapágysor csere kötelező, hacsak nem elégedsz meg ~+ 0,2-0,3 bár túlnyomással, ez viszont e lehetőségek töredéke. Ennyit jó légbeömlővel is el lehet érni.
A TD-k könnyebb helyzetben vannak, dinamikus a program fejlesztés és csak szofver cserével (+direktszűrővel) máris 25-30 LE-t (+) könyvelhetnek el, és nem kell főtengelyt cserélniük.
Ha van hazai műhely, ahol kompresszor beépítéssel foglalkoznak benéznék hozzájuk...
(Emlékszem a mesterem már vagy évtizede turbót épített be egy kétliteres Nubirába, éppén tesztelték amikor ott járatam. Ez konkrétan egy Alfa motoros volt és turbózható).

OK. Szal akkor ha rám szakadna a bank is csak marad a sóvárgás, vagy kpl. olyan R+ lacsit kell vennem, mint a képen van, nemcsak a motorterét nézegetnem.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #73 Dátum: 2007. December 30. - 16:32:31 »

BUÉK!
http://www.autoblog.hu/?r=9389
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #74 Dátum: 2008. Január 06. - 13:29:03 »

Turbós témához.
http://www.youtube.com/watch?v=KPnTJXX4a0g
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!