Lacetti klub fórum
2024. Május 12. - 06:24:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 361627 alkalommal)
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1305 Dátum: 2016. Március 15. - 19:39:47 »

OK, már csak a leeresztő csavart kell megtalálnom a légkondis változaton! Köszi, ha elmondjátok melyik az!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1306 Dátum: 2016. Március 15. - 19:57:25 »

OK, már csak a leeresztő csavart kell megtalálnom a légkondis változaton! Köszi, ha elmondjátok melyik az!

tök mindegy,hogy klimás vagy sem ugyanaz a hűtő
Naplózva

70/4334431
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1307 Dátum: 2016. Március 15. - 20:02:36 »

Akkor nem a ventilátor mögötti részen van, hanem a bal oldalin, úgy láttam mintha két részes hűtőzsaluzat lenne motortér teljes szélességében.
Naplózva
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1308 Dátum: 2016. Március 16. - 19:09:58 »

Üdv!
Meghozattam az új termosztátot, de ennek a két csonkjának kisebb a szöge, így a hűtőbe menő 35 mm átmérőjű csonkja jobban balra dől. Ezért az eredeti gumicső nagyon megtört volna ha fenn hagyom. Csak másik fajtát kaptam és emiatt körbekerüli a klima egyik fémcsövét. Okoz ez később gondot, esetleg a rezgésektől kidörzsölődik? Bár gondolom sokára!
A másik, a hűtő alján lévő vastag csövet vettem le a leeresztéshez. Vis****aktam és feltöltöttem a rendszert, de csak kb. 4,5 l hígított fagyálló ment bele eddig.
Ez rendben van így?
Mentem vele jónéhány kilométert, a mérőóra az 50 utáni első vonalig ment fel kb., valószínű, hogy a termosztát kinyitott, mert a hűtőben menő vastag cső is elég meleg volt, viszont mivel csak pár fok volt kint a ventilátor még nem kapcsolt be.
Köszi a segítséget!
Naplózva
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1309 Dátum: 2016. Március 16. - 19:41:45 »

Létezik, ha a hűtő alján lévő vastag csövet húzom le, a motorblokkból le sem folyik a hűtővíz?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1310 Dátum: 2016. Március 16. - 22:12:09 »

Üdv!
Meghozattam az új termosztátot, de ennek a két csonkjának kisebb a szöge, így a hűtőbe menő 35 mm átmérőjű csonkja jobban balra dől. Ezért az eredeti gumicső nagyon megtört volna ha fenn hagyom. Csak másik fajtát kaptam és emiatt körbekerüli a klima egyik fémcsövét. Okoz ez később gondot, esetleg a rezgésektől kidörzsölődik? Bár gondolom sokára!
A másik, a hűtő alján lévő vastag csövet vettem le a leeresztéshez. Vis****aktam és feltöltöttem a rendszert, de csak kb. 4,5 l hígított fagyálló ment bele eddig.
Ez rendben van így?
Mentem vele jónéhány kilométert, a mérőóra az 50 utáni első vonalig ment fel kb., valószínű, hogy a termosztát kinyitott, mert a hűtőben menő vastag cső is elég meleg volt, viszont mivel csak pár fok volt kint a ventilátor még nem kapcsolt be.
Köszi a segítséget!

Nem hozzávaló termosztátot kaptál hanem a Lanos/Kalos termosztátját!
Nem jó hozzá!
Fel se kellett volna rakni!
Ráadásul a műanyaga kacat aminek a feszülés sem tesz jót,unix/bárdi katalógusa el van cseszve mert összefüzi a Nubira/Lacettit a Lanos/Kalossal
« Utoljára szerkesztve: 2016. Március 17. - 09:07:03 írta sebike » Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #1311 Dátum: 2016. Március 17. - 08:50:20 »

Üdv!
Meghozattam az új termosztátot, de ennek a két csonkjának kisebb a szöge, így a hűtőbe menő 35 mm átmérőjű csonkja jobban balra dől. Ezért az eredeti gumicső nagyon megtört volna ha fenn hagyom. Csak másik fajtát kaptam és emiatt körbekerüli a klima egyik fémcsövét. Okoz ez később gondot, esetleg a rezgésektől kidörzsölődik? Bár gondolom sokára!
A másik, a hűtő alján lévő vastag csövet vettem le a leeresztéshez. Vis****aktam és feltöltöttem a rendszert, de csak kb. 4,5 l hígított fagyálló ment bele eddig.
Ez rendben van így?
Mentem vele jónéhány kilométert, a mérőóra az 50 utáni első vonalig ment fel kb., valószínű, hogy a termosztát kinyitott, mert a hűtőben menő vastag cső is elég meleg volt, viszont mivel csak pár fok volt kint a ventilátor még nem kapcsolt be.
Köszi a segítséget!

He?
( Ez csak a zsozsi hozzászólása nem??? )
Így már rendben Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2016. Március 17. - 19:13:12 írta sx2004 » Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1312 Dátum: 2016. Március 17. - 18:24:12 »

Üdv!
Meghozattam az új termosztátot, de ennek a két csonkjának kisebb a szöge, így a hűtőbe menő 35 mm átmérőjű csonkja jobban balra dől. Ezért az eredeti gumicső nagyon megtört volna ha fenn hagyom. Csak másik fajtát kaptam és emiatt körbekerüli a klima egyik fémcsövét. Okoz ez később gondot, esetleg a rezgésektől kidörzsölődik? Bár gondolom sokára!
A másik, a hűtő alján lévő vastag csövet vettem le a leeresztéshez. Vis****aktam és feltöltöttem a rendszert, de csak kb. 4,5 l hígított fagyálló ment bele eddig.
Ez rendben van így?
Mentem vele jónéhány kilométert, a mérőóra az 50 utáni első vonalig ment fel kb., valószínű, hogy a termosztát kinyitott, mert a hűtőben menő vastag cső is elég meleg volt, viszont mivel csak pár fok volt kint a ventilátor még nem kapcsolt be.
Köszi a segítséget!
Rossz a termosztát, nem Lacettié. 

Szerintem ne hagyd így és ne kerítsd körül a klíma csövet.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1313 Dátum: 2016. Március 17. - 18:34:09 »

Üdv,
Beszéltem Sebike-vel és a cseréleml!
Naplózva
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1314 Dátum: 2016. Március 21. - 15:46:47 »

Üdv,
Sebike, írtam pár napja privát üzenetet, de még nem jött válasz!
Lehetséges, hogy fémházas termosztátot és felső hűtővíz csövet küldeni?
Köszi
Naplózva
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #1315 Dátum: 2016. Március 25. - 13:34:37 »

Üdv,
Sebike, írtam pár napja privát üzenetet, de még nem jött válasz!
Lehetséges, hogy fémházas termosztátot és felső hűtővíz csövet küldeni?
Köszi
[  /quote]                                                                                                       Tud valaki cik. számot a 1.6 ós  fémházas termosztát vásárláshoz..                         
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1316 Dátum: 2016. Március 25. - 20:14:06 »

Üdv,
Sebike, írtam pár napja privát üzenetet, de még nem jött válasz!
Lehetséges, hogy fémházas termosztátot és felső hűtővíz csövet küldeni?
Köszi
[  /quote]                                                                                                       Tud valaki cik. számot a 1.6 ós  fémházas termosztát vásárláshoz..                         

én termosztátot tudok...
Naplózva

70/4334431
Hegedusati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC


« Hozzászólás #1317 Dátum: 2016. április 07. - 19:38:47 »

Sziasztok!

Érdekelne, hogy találkozott-e már valaki azzal a jelenséggel, hogy a műanyag vezérmű fedél (belül valahol) beleér a vezérmű fogaskerékbe és érdekes - fordulatszámtól függően - különböző hangot hallat.
Levettem a fedelet és nem elől hanem a motorra rögzített rész valahol a fogaskerék mögött ér bele. Főleg melegen kezdi el csinálni... elfáradt volna a műanyag és meggörbült? Nagyon kicsi a hely (néhány mm) a fedél és a kerék között. Ha megnyomom akkor elhallgat. Ki lehet ezt cserélni, kapni még ilyet? 12 éves Lacetti 1.4-es.

köszi hege
Naplózva

2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik Mosolyog
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1318 Dátum: 2016. április 08. - 06:27:09 »

Sziasztok!

Érdekelne, hogy találkozott-e már valaki azzal a jelenséggel, hogy a műanyag vezérmű fedél (belül valahol) beleér a vezérmű fogaskerékbe és érdekes - fordulatszámtól függően - különböző hangot hallat.
Levettem a fedelet és nem elől hanem a motorra rögzített rész valahol a fogaskerék mögött ér bele. Főleg melegen kezdi el csinálni... elfáradt volna a műanyag és meggörbült? Nagyon kicsi a hely (néhány mm) a fedél és a kerék között. Ha megnyomom akkor elhallgat. Ki lehet ezt cserélni, kapni még ilyet? 12 éves Lacetti 1.4-es.

köszi hege


persze
most volt vezérlés csere az autón nem?
Naplózva

70/4334431
Hegedusati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC


« Hozzászólás #1319 Dátum: 2016. április 09. - 04:48:58 »

Sziasztok!

Érdekelne, hogy találkozott-e már valaki azzal a jelenséggel, hogy a műanyag vezérmű fedél (belül valahol) beleér a vezérmű fogaskerékbe és érdekes - fordulatszámtól függően - különböző hangot hallat.
Levettem a fedelet és nem elől hanem a motorra rögzített rész valahol a fogaskerék mögött ér bele. Főleg melegen kezdi el csinálni... elfáradt volna a műanyag és meggörbült? Nagyon kicsi a hely (néhány mm) a fedél és a kerék között. Ha megnyomom akkor elhallgat. Ki lehet ezt cserélni, kapni még ilyet? 12 éves Lacetti 1.4-es.

köszi hege


persze
most volt vezérlés csere az autón nem?

Sajnos nem.. már két éve volt... kb. jövőre lesz esedékes megint..
Naplózva

2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik Mosolyog
Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!