Lacetti klub fórum
2024. Május 11. - 16:45:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 100   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 379583 alkalommal)
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #105 Dátum: 2008. Október 31. - 15:13:43 »

Holnap megyek kiolvastatni a hibakódot.
Kíváncsi vagyok mi lesz, mert az autó ugyan úgy megy mint előtte, semmi változást nem vettem észre.
Ugye, volt szelepcseréd? 
Már megvolt! Kacsint Annak voltak tünetei is, de most semmi.
P1402 hiba kód volt. (kipufogógáz visszavezetés akadályozott)
Holnap kiveszem az EGR alól a lemezt

Egy alapos EGR tisztítás W40-nel?
Elsőre csak kiveszem a lemezt, ha utána is előjön akkor pucolunk. Bár ha lesz kedvem, akkor megpucolóm holnap.

Fúrjál bele 2 lyukat 3-as fúróval, és nem lesz hibakód! Érzékelni fogja, hogy van visszavezetés, de mégsem annyi, ami kellene.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #106 Dátum: 2008. Október 31. - 21:50:00 »

No, reméltem, nem írok ide ilyet, de sajnos 24-én ca. 27000 km-nél megjött a checklámpa nekem is.
Éppen Komáromba indultnk reggel, még hideg volt a motor, amikor elkezdett villogni, majd beállt folyamatosra.
Amikor odaértünk és leállíottam az autót, megnéztük az erődöt, majd utána újra indításkor már eltűnt.

Szervízben még nem voltam, mert nem volt ráidőm, de a héten kiolvastatom.
 
Ezt Jopek úrnak köszönheted, mert ő komáromi, és, ha valaki csak úgy bemegy a városába előzetes egyeztetés nélkül, akkor megvicceli, de utána azért elengedi.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #107 Dátum: 2008. Október 31. - 22:20:33 »

P1402 hiba kód volt. (kipufogógáz visszavezetés akadályozott)
Holnap kiveszem az EGR alól a lemezt

Egy alapos EGR tisztítás W40-nel?
Elsőre csak kiveszem a lemezt, ha utána is előjön akkor pucolunk. Bár ha lesz kedvem, akkor megpucolóm holnap.

Fúrjál bele 2 lyukat 3-as fúróval, és nem lesz hibakód! Érzékelni fogja, hogy van visszavezetés, de mégsem annyi, ami kellene.
Ez csak ötlet, vagy te is így csináltad?
Naplózva


LPG
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #108 Dátum: 2008. November 01. - 04:43:22 »

P1402 hiba kód volt. (kipufogógáz visszavezetés akadályozott)
Holnap kiveszem az EGR alól a lemezt

Egy alapos EGR tisztítás W40-nel?
Elsőre csak kiveszem a lemezt, ha utána is előjön akkor pucolunk. Bár ha lesz kedvem, akkor megpucolóm holnap.

Fúrjál bele 2 lyukat 3-as fúróval, és nem lesz hibakód! Érzékelni fogja, hogy van visszavezetés, de mégsem annyi, ami kellene.
Ez csak ötlet, vagy te is így csináltad?

Nekem is volt pech lámpám tőle kb. 600 km után. Kivettem, megtisztítottam WD-40-el, fúrtam bele 2 lyukat, és semmi gond. Kopp-kopp. Azóta 3000 körül mentem vele, és a zöldkártyát is simán vette.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #109 Dátum: 2008. November 01. - 08:29:13 »

P1402 hiba kód volt. (kipufogógáz visszavezetés akadályozott)
Holnap kiveszem az EGR alól a lemezt

Egy alapos EGR tisztítás W40-nel?
Elsőre csak kiveszem a lemezt, ha utána is előjön akkor pucolunk. Bár ha lesz kedvem, akkor megpucolóm holnap.

Fúrjál bele 2 lyukat 3-as fúróval, és nem lesz hibakód! Érzékelni fogja, hogy van visszavezetés, de mégsem annyi, ami kellene.
Ez csak ötlet, vagy te is így csináltad?

Nekem is volt pech lámpám tőle kb. 600 km után. Kivettem, megtisztítottam WD-40-el, fúrtam bele 2 lyukat, és semmi gond. Kopp-kopp. Azóta 3000 körül mentem vele, és a zöldkártyát is simán vette.
A lezárás óta 4000km-t mentem és nekem csak most dobot hiba kódot.
Naplózva


LPG
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #110 Dátum: 2008. November 01. - 09:42:14 »

No, reméltem, nem írok ide ilyet, de sajnos 24-én ca. 27000 km-nél megjött a checklámpa nekem is.
Éppen Komáromba indultnk reggel, még hideg volt a motor, amikor elkezdett villogni, majd beállt folyamatosra.
Amikor odaértünk és leállíottam az autót, megnéztük az erődöt, majd utána újra indításkor már eltűnt.

Szervízben még nem voltam, mert nem volt ráidőm, de a héten kiolvastatom.
 
Ezt Jopek úrnak köszönheted, mert ő komáromi, és, ha valaki csak úgy bemegy a városába előzetes egyeztetés nélkül, akkor megvicceli, de utána azért elengedi.
Ja, kapcsolgatok ezt azt... Kacsint
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #111 Dátum: 2008. November 01. - 10:46:29 »

Csak halkan megjegyezném, hogy az EGR-nek van külön topicja!!!
« Utoljára szerkesztve: 2008. November 01. - 10:48:31 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #112 Dátum: 2008. November 01. - 13:34:35 »

Csak halkan megjegyezném, hogy az EGR-nek van külön topicja!!!
Tudjuk, de az egész egy cheklámpával kezdődött és azt elemezzük, mit kell csinálni azért, hogy ne legyen megint cheklámpa. Kacsint
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #113 Dátum: 2008. November 01. - 15:41:53 »

Csak halkan megjegyezném, hogy az EGR-nek van külön topicja!!!
Tudjuk, de az egész egy cheklámpával kezdődött és azt elemezzük, mit kell csinálni azért, hogy ne legyen megint cheklámpa. Kacsint
És arra gondoltatok, hogy ha kivennénk az izzót.....
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #114 Dátum: 2008. November 01. - 15:53:11 »

Csak halkan megjegyezném, hogy az EGR-nek van külön topicja!!!
Tudjuk, de az egész egy cheklámpával kezdődött és azt elemezzük, mit kell csinálni azért, hogy ne legyen megint cheklámpa. Kacsint
És arra gondoltatok, hogy ha kivennénk az izzót.....
 
Cap! Ez súlyos plágium! A BKV-nál már régen kitalálták ezt a javítási módot, ha a központi "STOP" hibajelző állandóan égett, vagy pislákolt. 
A maflák, pedig le is lehetett volna ragasztani szigetelő fekete szalaggal, ami jóval egyszerűbb, és gyorsabb megoldás, mint kivenni az izzót. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #115 Dátum: 2008. November 01. - 18:06:34 »

Csak halkan megjegyezném, hogy az EGR-nek van külön topicja!!!
Tudjuk, de az egész egy cheklámpával kezdődött és azt elemezzük, mit kell csinálni azért, hogy ne legyen megint cheklámpa. Kacsint
És arra gondoltatok, hogy ha kivennénk az izzót.....
 
Cap! Ez súlyos plágium! A BKV-nál már régen kitalálták ezt a javítási módot, ha a központi "STOP" hibajelző állandóan égett, vagy pislákolt. 
A maflák, pedig le is lehetett volna ragasztani szigetelő fekete szalaggal, ami jóval egyszerűbb, és gyorsabb megoldás, mint kivenni az izzót. Kacsint Vigyorog
Egyszerűbb, de nem olyan esztétéikus megoldás.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Mi24
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



« Hozzászólás #116 Dátum: 2008. November 18. - 20:14:31 »

Először is üdv mindenkinek!
Sajnos már én is találkoztam a checklámpa szellemével. Nem olvastam még problémát az 1.8-asokkal kapcsolatban sem itt, sem a chevyklubon, aminek valószínűleg az az oka, hogy az 1.8-as tulajok száma közel 0, vagy az 1.8-assal nincs gond?
Nekem nem bevillant, hanem bekapcsolt és úgy is maradt. Motor ugyanúgy megy/gyorsul, mint előtte, semmi rángás, alapjárat ingadozás. Egyetlen egy dolog volt, ami nem tetszett, az a 10.6-os fogyasztás. Elmentem Szolnokon az Opel szervízbe, mivel most éppen átadás-átvétel alatt áll a Chevy szervíz és kiolvastattam a hibakódot. P0131, ami a lamdaszonda fűtés hibáját jelenti. Kinullázták, majd másnap ismét visszajött, most várom az alkatrészt, addig meg próbálok nem közlekedni vele. Valakinek volt hasonló problémája? Mostanában eléggé 'tatásan' közlekedtem vele,(2500-3000max) ez idézhette elő? Már a városban is sikerült 8 literrel eljárnom. Mikor megvettem állandóan 9.2 lett a fogyasztásom, körülményektől függetlenül, de többnyire város. Nem kíméltem túlzottan, de mostanában a magas benzinárak mellett megpróbáltam spórolósabban járni, mondjuk egy liter nem sok, főleg ha mondjuk nekem is kormolódna az EGR később.Na ez jó hossszúra sikerült, ha megtörténik a lambdaszonda csere, beszámolok a tapasztalatokról.
U.i.:Tapasztalat alapján a lambdaszonda/EGR hiba GM betegség. Kollégák Astráiban sorra megjelenik.
Naplózva

Nubira III 1.8 CDX
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #117 Dátum: 2008. November 18. - 21:27:25 »

Szia!
Mint ahogy te is irtad 1.8-asból nem sok szaladgál nálunk, ezért nincs tapasztalat. A labdaszonda fűtés hiba, meg előfordul más márkáknál is. Mikor voltam kiolvastatni a checklámpámat, akkor volt ott egy Corolla(ami mindig indul Vigyorog)annak szintén labdaszonda fűtés hibája volt.

Az 1.8-asról azt hallottam, hogy az ausztrál fejlesztés és nem sok köze van az 1.4-1.6-hoz, de lehet rosszul emlékszem. Majd Sebijoe megmondja, ő biztos jobban tudja.
« Utoljára szerkesztve: 2008. November 18. - 23:10:04 írta Jani » Naplózva


LPG
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #118 Dátum: 2008. November 19. - 09:29:02 »

Szia!
Mint ahogy te is irtad 1.8-asból nem sok szaladgál nálunk, ezért nincs tapasztalat. A labdaszonda fűtés hiba, meg előfordul más márkáknál is. Mikor voltam kiolvastatni a checklámpámat, akkor volt ott egy Corolla(ami mindig indul Vigyorog)annak szintén labdaszonda fűtés hibája volt.

Az 1.8-asról azt hallottam, hogy az ausztrál fejlesztés és nem sok köze van az 1.4-1.6-hoz, de lehet rosszul emlékszem. Majd Sebijoe megmondja, ő biztos jobban tudja.


Az 1,8-s 16V- 2,0-s 16V-s Ausztrál Holden fejlesztés.
« Utoljára szerkesztve: 2008. November 19. - 13:35:52 írta sebijoe » Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #119 Dátum: 2008. November 19. - 12:04:29 »

Először is üdv mindenkinek!
Sajnos már én is találkoztam a checklámpa szellemével. Nem olvastam még problémát az 1.8-asokkal kapcsolatban sem itt, sem a chevyklubon, aminek valószínűleg az az oka, hogy az 1.8-as tulajok száma közel 0, vagy az 1.8-assal nincs gond?
Nekem nem bevillant, hanem bekapcsolt és úgy is maradt. Motor ugyanúgy megy/gyorsul, mint előtte, semmi rángás, alapjárat ingadozás. Egyetlen egy dolog volt, ami nem tetszett, az a 10.6-os fogyasztás. Elmentem Szolnokon az Opel szervízbe, mivel most éppen átadás-átvétel alatt áll a Chevy szervíz és kiolvastattam a hibakódot. P0131, ami a lamdaszonda fűtés hibáját jelenti. Kinullázták, majd másnap ismét visszajött, most várom az alkatrészt, addig meg próbálok nem közlekedni vele. Valakinek volt hasonló problémája? Mostanában eléggé 'tatásan' közlekedtem vele,(2500-3000max) ez idézhette elő? Már a városban is sikerült 8 literrel eljárnom. Mikor megvettem állandóan 9.2 lett a fogyasztásom, körülményektől függetlenül, de többnyire város. Nem kíméltem túlzottan, de mostanában a magas benzinárak mellett megpróbáltam spórolósabban járni, mondjuk egy liter nem sok, főleg ha mondjuk nekem is kormolódna az EGR később.Na ez jó hossszúra sikerült, ha megtörténik a lambdaszonda csere, beszámolok a tapasztalatokról.
U.i.:Tapasztalat alapján a lambdaszonda/EGR hiba GM betegség. Kollégák Astráiban sorra megjelenik.
Üdv közöttünk!
Nem hiszem, hogy ez a hiba összefügg a vezetési stílusod módosításával.
Én ugyan így vezetek, és nem volt ilyen hibajelenség a géppel (kopp, kopp, kopp  Kacsint).
Több, mint 120.000 van benne.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 100   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!