Lacetti klub fórum
2024. Május 16. - 14:48:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 285900 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #75 Dátum: 2009. Október 16. - 18:34:44 »

Katasztrófa ez a teleszkóp! Tegnap kb 5 másodpercre volt megemelve a kocsi bal eleje. Utána leengedésnél tökéletes volt a rugózás, kézzel megnyomkodva szépen rugózott. Ma reggel már megint kemény az eleje, pattog, mint kecske**** a deszkán. Gyanítom, hogy megint eltelik 3 nap, mire visszaáll a normális állapot.
Mi a fene történik vele ilyenkor? Szervízben múltkor azt mondták, hogy ha sokáig meg van emelve, akkor az olaj átfolyik/lefolyik valahova és amíg vissza nem folyik ilyen marad. Na meg azt, hogyha nem tudják megindítani, akkor csere.
Most eljátszuk ezt minden emelésnél és 3 nap után mindig jó lesz, vagy előbb-utóbb tényleg cserélni kell?
Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Én még azt az érdekességet is tapasztaltam,hogy ha az autót úgy emelik fel hogy egyszerre mind a 4 kereke elemelekedik a földtől,akkor ez a hiba nem jelentkezik.Csak akkor,amikor egyesével van felemelve a kerék cserekor,vagy féloldalasan.
Hmmm...eddig minden évben min. kétszer volt megemelve az autó. A szokásos téli-nyári gumicserék alkalmával csak oldalanként, továbbá évente egyszer a szervízben olajcsere, stb. mind a négy kerék. Sosem csinálta! A múltkor volt az első, amikor mind a négy kerék lett emelve. Most csak a bal elsőt emeltem tegnap és így is.... na most légy okos!  Vigyorog  A szervízben azt mondták, hogy akkor van ez, amikor min. fél napra emelve van a kocsi. Szelepcserénél egész napra volt emelve, semmi baja nem volt! Múltkor 3 percre, tegnap meg 5 másodpercre lett megemelve. Mégis úgy maradt mindkét alkalommal...
Én még egy dologra gondolok!
Mi van akkor, ha az a baj, hogy sebességben is van a kocsi, meg kézifék is behúzva? Ha jól emlékszem, eddig mindig úgy volt emelve, hogy csak a kézifék volt, vagy egyik sem. A múltkor, amikor először ilyen lett, akkor is volt kézifék és sebességben volt, meg tegnap is.
Hülye dolog, elvileg ilyennek nem szabadna lennie, de mi van, ha megfeszül ilyenkor a leengedésnél a teló oldalirányban és ez okozza a bajt?
Túl nagy hülyeséget beszélek?
Én ezt hülyeségnek tartom,volt már sokféle autóm,de egy sem produkálta ezt a hibát és nem is hallottam ilyenről.A márkaszervízben ismerik ezt a hibajelenséget(nekem is ott javasolták az általuk is használt javítási módot) de nem ismerik el konstrukciós hibának.Nincs mást tenni,mint hogy mérgelődünk és évente 2x-3x elviseljük ezt a hibát,vagy csere nem kis összegért.

No és mi az az általuk is használt javítási mód?
Ugyanis én is ezzel a probémával küzdök. A kocsi nálam is meg volt emelve. Zavart
Nekem meg olyan kemény mind a négy mint a ladás korszakban a sufnituning ültetés után.Le sem lehet nyomni egy kicsit sem.De nekem igy jó stabilabb az uton és sportosabb
Naplózva

06 70/22 11 222
Petike
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #76 Dátum: 2009. Október 16. - 18:39:03 »

Katasztrófa ez a teleszkóp! Tegnap kb 5 másodpercre volt megemelve a kocsi bal eleje. Utána leengedésnél tökéletes volt a rugózás, kézzel megnyomkodva szépen rugózott. Ma reggel már megint kemény az eleje, pattog, mint kecske**** a deszkán. Gyanítom, hogy megint eltelik 3 nap, mire visszaáll a normális állapot.
Mi a fene történik vele ilyenkor? Szervízben múltkor azt mondták, hogy ha sokáig meg van emelve, akkor az olaj átfolyik/lefolyik valahova és amíg vissza nem folyik ilyen marad. Na meg azt, hogyha nem tudják megindítani, akkor csere.
Most eljátszuk ezt minden emelésnél és 3 nap után mindig jó lesz, vagy előbb-utóbb tényleg cserélni kell?
Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Én még azt az érdekességet is tapasztaltam,hogy ha az autót úgy emelik fel hogy egyszerre mind a 4 kereke elemelekedik a földtől,akkor ez a hiba nem jelentkezik.Csak akkor,amikor egyesével van felemelve a kerék cserekor,vagy féloldalasan.
Hmmm...eddig minden évben min. kétszer volt megemelve az autó. A szokásos téli-nyári gumicserék alkalmával csak oldalanként, továbbá évente egyszer a szervízben olajcsere, stb. mind a négy kerék. Sosem csinálta! A múltkor volt az első, amikor mind a négy kerék lett emelve. Most csak a bal elsőt emeltem tegnap és így is.... na most légy okos!  Vigyorog  A szervízben azt mondták, hogy akkor van ez, amikor min. fél napra emelve van a kocsi. Szelepcserénél egész napra volt emelve, semmi baja nem volt! Múltkor 3 percre, tegnap meg 5 másodpercre lett megemelve. Mégis úgy maradt mindkét alkalommal...
Én még egy dologra gondolok!
Mi van akkor, ha az a baj, hogy sebességben is van a kocsi, meg kézifék is behúzva? Ha jól emlékszem, eddig mindig úgy volt emelve, hogy csak a kézifék volt, vagy egyik sem. A múltkor, amikor először ilyen lett, akkor is volt kézifék és sebességben volt, meg tegnap is.
Hülye dolog, elvileg ilyennek nem szabadna lennie, de mi van, ha megfeszül ilyenkor a leengedésnél a teló oldalirányban és ez okozza a bajt?
Túl nagy hülyeséget beszélek?
Én ezt hülyeségnek tartom,volt már sokféle autóm,de egy sem produkálta ezt a hibát és nem is hallottam ilyenről.A márkaszervízben ismerik ezt a hibajelenséget(nekem is ott javasolták az általuk is használt javítási módot) de nem ismerik el konstrukciós hibának.Nincs mást tenni,mint hogy mérgelődünk és évente 2x-3x elviseljük ezt a hibát,vagy csere nem kis összegért.

No és mi az az általuk is használt javítási mód?
Ugyanis én is ezzel a probémával küzdök. A kocsi nálam is meg volt emelve. Zavart
Nekem meg olyan kemény mind a négy mint a ladás korszakban a sufnituning ültetés után.Le sem lehet nyomni egy kicsit sem.De nekem igy jó stabilabb az uton és sportosabb
Hát nekem nem ültetett a verda, és kirázza a belemet....
Naplózva

meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #77 Dátum: 2009. Október 16. - 18:41:39 »

Katasztrófa ez a teleszkóp! Tegnap kb 5 másodpercre volt megemelve a kocsi bal eleje. Utána leengedésnél tökéletes volt a rugózás, kézzel megnyomkodva szépen rugózott. Ma reggel már megint kemény az eleje, pattog, mint kecske**** a deszkán. Gyanítom, hogy megint eltelik 3 nap, mire visszaáll a normális állapot.
Mi a fene történik vele ilyenkor? Szervízben múltkor azt mondták, hogy ha sokáig meg van emelve, akkor az olaj átfolyik/lefolyik valahova és amíg vissza nem folyik ilyen marad. Na meg azt, hogyha nem tudják megindítani, akkor csere.
Most eljátszuk ezt minden emelésnél és 3 nap után mindig jó lesz, vagy előbb-utóbb tényleg cserélni kell?
Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Én még azt az érdekességet is tapasztaltam,hogy ha az autót úgy emelik fel hogy egyszerre mind a 4 kereke elemelekedik a földtől,akkor ez a hiba nem jelentkezik.Csak akkor,amikor egyesével van felemelve a kerék cserekor,vagy féloldalasan.
Hmmm...eddig minden évben min. kétszer volt megemelve az autó. A szokásos téli-nyári gumicserék alkalmával csak oldalanként, továbbá évente egyszer a szervízben olajcsere, stb. mind a négy kerék. Sosem csinálta! A múltkor volt az első, amikor mind a négy kerék lett emelve. Most csak a bal elsőt emeltem tegnap és így is.... na most légy okos!  Vigyorog  A szervízben azt mondták, hogy akkor van ez, amikor min. fél napra emelve van a kocsi. Szelepcserénél egész napra volt emelve, semmi baja nem volt! Múltkor 3 percre, tegnap meg 5 másodpercre lett megemelve. Mégis úgy maradt mindkét alkalommal...
Én még egy dologra gondolok!
Mi van akkor, ha az a baj, hogy sebességben is van a kocsi, meg kézifék is behúzva? Ha jól emlékszem, eddig mindig úgy volt emelve, hogy csak a kézifék volt, vagy egyik sem. A múltkor, amikor először ilyen lett, akkor is volt kézifék és sebességben volt, meg tegnap is.
Hülye dolog, elvileg ilyennek nem szabadna lennie, de mi van, ha megfeszül ilyenkor a leengedésnél a teló oldalirányban és ez okozza a bajt?
Túl nagy hülyeséget beszélek?
Én ezt hülyeségnek tartom,volt már sokféle autóm,de egy sem produkálta ezt a hibát és nem is hallottam ilyenről.A márkaszervízben ismerik ezt a hibajelenséget(nekem is ott javasolták az általuk is használt javítási módot) de nem ismerik el konstrukciós hibának.Nincs mást tenni,mint hogy mérgelődünk és évente 2x-3x elviseljük ezt a hibát,vagy csere nem kis összegért.

No és mi az az általuk is használt javítási mód?
Ugyanis én is ezzel a probémával küzdök. A kocsi nálam is meg volt emelve. Zavart
Üdv a fedélzeten.A probléma megoldása roppant egyszerű:keress egy nagyon rossz utat(ez nem lesz nehéz),járasd meg rajta a verdát,és utána várj türelemmel 2-3 napot,magától meg fog javulni szép fokozatosan. Kacsint.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Petike
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #78 Dátum: 2009. Október 16. - 18:43:34 »

Katasztrófa ez a teleszkóp! Tegnap kb 5 másodpercre volt megemelve a kocsi bal eleje. Utána leengedésnél tökéletes volt a rugózás, kézzel megnyomkodva szépen rugózott. Ma reggel már megint kemény az eleje, pattog, mint kecske**** a deszkán. Gyanítom, hogy megint eltelik 3 nap, mire visszaáll a normális állapot.
Mi a fene történik vele ilyenkor? Szervízben múltkor azt mondták, hogy ha sokáig meg van emelve, akkor az olaj átfolyik/lefolyik valahova és amíg vissza nem folyik ilyen marad. Na meg azt, hogyha nem tudják megindítani, akkor csere.
Most eljátszuk ezt minden emelésnél és 3 nap után mindig jó lesz, vagy előbb-utóbb tényleg cserélni kell?
Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Én még azt az érdekességet is tapasztaltam,hogy ha az autót úgy emelik fel hogy egyszerre mind a 4 kereke elemelekedik a földtől,akkor ez a hiba nem jelentkezik.Csak akkor,amikor egyesével van felemelve a kerék cserekor,vagy féloldalasan.
Hmmm...eddig minden évben min. kétszer volt megemelve az autó. A szokásos téli-nyári gumicserék alkalmával csak oldalanként, továbbá évente egyszer a szervízben olajcsere, stb. mind a négy kerék. Sosem csinálta! A múltkor volt az első, amikor mind a négy kerék lett emelve. Most csak a bal elsőt emeltem tegnap és így is.... na most légy okos!  Vigyorog  A szervízben azt mondták, hogy akkor van ez, amikor min. fél napra emelve van a kocsi. Szelepcserénél egész napra volt emelve, semmi baja nem volt! Múltkor 3 percre, tegnap meg 5 másodpercre lett megemelve. Mégis úgy maradt mindkét alkalommal...
Én még egy dologra gondolok!
Mi van akkor, ha az a baj, hogy sebességben is van a kocsi, meg kézifék is behúzva? Ha jól emlékszem, eddig mindig úgy volt emelve, hogy csak a kézifék volt, vagy egyik sem. A múltkor, amikor először ilyen lett, akkor is volt kézifék és sebességben volt, meg tegnap is.
Hülye dolog, elvileg ilyennek nem szabadna lennie, de mi van, ha megfeszül ilyenkor a leengedésnél a teló oldalirányban és ez okozza a bajt?
Túl nagy hülyeséget beszélek?
Én ezt hülyeségnek tartom,volt már sokféle autóm,de egy sem produkálta ezt a hibát és nem is hallottam ilyenről.A márkaszervízben ismerik ezt a hibajelenséget(nekem is ott javasolták az általuk is használt javítási módot) de nem ismerik el konstrukciós hibának.Nincs mást tenni,mint hogy mérgelődünk és évente 2x-3x elviseljük ezt a hibát,vagy csere nem kis összegért.

No és mi az az általuk is használt javítási mód?
Ugyanis én is ezzel a probémával küzdök. A kocsi nálam is meg volt emelve. Zavart
Üdv a fedélzeten.A probléma megoldása roppant egyszerű:keress egy nagyon rossz utat(ez nem lesz nehéz),járasd meg rajta a verdát,és utána várj türelemmel 2-3 napot,magától meg fog javulni szép fokozatosan. Kacsint.
Köszi meatloaf!
A próféta szóljon belőled!
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #79 Dátum: 2009. Október 16. - 18:44:44 »

Már a Thököly út erre alkalmatlan! 20 év türelmetlenség után megcsinálták, igaz maradt még emlékbe macskakő a Dózsától a Baross térig.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #80 Dátum: 2009. Október 16. - 19:48:58 »

Katasztrófa ez a teleszkóp! Tegnap kb 5 másodpercre volt megemelve a kocsi bal eleje. Utána leengedésnél tökéletes volt a rugózás, kézzel megnyomkodva szépen rugózott. Ma reggel már megint kemény az eleje, pattog, mint kecske**** a deszkán. Gyanítom, hogy megint eltelik 3 nap, mire visszaáll a normális állapot.
Mi a fene történik vele ilyenkor? Szervízben múltkor azt mondták, hogy ha sokáig meg van emelve, akkor az olaj átfolyik/lefolyik valahova és amíg vissza nem folyik ilyen marad. Na meg azt, hogyha nem tudják megindítani, akkor csere.
Most eljátszuk ezt minden emelésnél és 3 nap után mindig jó lesz, vagy előbb-utóbb tényleg cserélni kell?
Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Én még azt az érdekességet is tapasztaltam,hogy ha az autót úgy emelik fel hogy egyszerre mind a 4 kereke elemelekedik a földtől,akkor ez a hiba nem jelentkezik.Csak akkor,amikor egyesével van felemelve a kerék cserekor,vagy féloldalasan.
Hmmm...eddig minden évben min. kétszer volt megemelve az autó. A szokásos téli-nyári gumicserék alkalmával csak oldalanként, továbbá évente egyszer a szervízben olajcsere, stb. mind a négy kerék. Sosem csinálta! A múltkor volt az első, amikor mind a négy kerék lett emelve. Most csak a bal elsőt emeltem tegnap és így is.... na most légy okos!  Vigyorog  A szervízben azt mondták, hogy akkor van ez, amikor min. fél napra emelve van a kocsi. Szelepcserénél egész napra volt emelve, semmi baja nem volt! Múltkor 3 percre, tegnap meg 5 másodpercre lett megemelve. Mégis úgy maradt mindkét alkalommal...
Én még egy dologra gondolok!
Mi van akkor, ha az a baj, hogy sebességben is van a kocsi, meg kézifék is behúzva? Ha jól emlékszem, eddig mindig úgy volt emelve, hogy csak a kézifék volt, vagy egyik sem. A múltkor, amikor először ilyen lett, akkor is volt kézifék és sebességben volt, meg tegnap is.
Hülye dolog, elvileg ilyennek nem szabadna lennie, de mi van, ha megfeszül ilyenkor a leengedésnél a teló oldalirányban és ez okozza a bajt?
Túl nagy hülyeséget beszélek?
Én ezt hülyeségnek tartom,volt már sokféle autóm,de egy sem produkálta ezt a hibát és nem is hallottam ilyenről.A márkaszervízben ismerik ezt a hibajelenséget(nekem is ott javasolták az általuk is használt javítási módot) de nem ismerik el konstrukciós hibának.Nincs mást tenni,mint hogy mérgelődünk és évente 2x-3x elviseljük ezt a hibát,vagy csere nem kis összegért.

No és mi az az általuk is használt javítási mód?
Ugyanis én is ezzel a probémával küzdök. A kocsi nálam is meg volt emelve. Zavart
Nekem meg olyan kemény mind a négy mint a ladás korszakban a sufnituning ültetés után.Le sem lehet nyomni egy kicsit sem.De nekem igy jó stabilabb az uton és sportosabb
Hát nekem nem ültetett a verda, és kirázza a belemet....
Tudom az enyém is olyan volt de már még feszesebb,merevebb az egész.csak meg kell szokni.
Naplózva

06 70/22 11 222
Petike
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #81 Dátum: 2009. Október 17. - 09:22:33 »

Katasztrófa ez a teleszkóp! Tegnap kb 5 másodpercre volt megemelve a kocsi bal eleje. Utána leengedésnél tökéletes volt a rugózás, kézzel megnyomkodva szépen rugózott. Ma reggel már megint kemény az eleje, pattog, mint kecske**** a deszkán. Gyanítom, hogy megint eltelik 3 nap, mire visszaáll a normális állapot.
Mi a fene történik vele ilyenkor? Szervízben múltkor azt mondták, hogy ha sokáig meg van emelve, akkor az olaj átfolyik/lefolyik valahova és amíg vissza nem folyik ilyen marad. Na meg azt, hogyha nem tudják megindítani, akkor csere.
Most eljátszuk ezt minden emelésnél és 3 nap után mindig jó lesz, vagy előbb-utóbb tényleg cserélni kell?
Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Én még azt az érdekességet is tapasztaltam,hogy ha az autót úgy emelik fel hogy egyszerre mind a 4 kereke elemelekedik a földtől,akkor ez a hiba nem jelentkezik.Csak akkor,amikor egyesével van felemelve a kerék cserekor,vagy féloldalasan.
Hmmm...eddig minden évben min. kétszer volt megemelve az autó. A szokásos téli-nyári gumicserék alkalmával csak oldalanként, továbbá évente egyszer a szervízben olajcsere, stb. mind a négy kerék. Sosem csinálta! A múltkor volt az első, amikor mind a négy kerék lett emelve. Most csak a bal elsőt emeltem tegnap és így is.... na most légy okos!  Vigyorog  A szervízben azt mondták, hogy akkor van ez, amikor min. fél napra emelve van a kocsi. Szelepcserénél egész napra volt emelve, semmi baja nem volt! Múltkor 3 percre, tegnap meg 5 másodpercre lett megemelve. Mégis úgy maradt mindkét alkalommal...
Én még egy dologra gondolok!
Mi van akkor, ha az a baj, hogy sebességben is van a kocsi, meg kézifék is behúzva? Ha jól emlékszem, eddig mindig úgy volt emelve, hogy csak a kézifék volt, vagy egyik sem. A múltkor, amikor először ilyen lett, akkor is volt kézifék és sebességben volt, meg tegnap is.
Hülye dolog, elvileg ilyennek nem szabadna lennie, de mi van, ha megfeszül ilyenkor a leengedésnél a teló oldalirányban és ez okozza a bajt?
Túl nagy hülyeséget beszélek?
Én ezt hülyeségnek tartom,volt már sokféle autóm,de egy sem produkálta ezt a hibát és nem is hallottam ilyenről.A márkaszervízben ismerik ezt a hibajelenséget(nekem is ott javasolták az általuk is használt javítási módot) de nem ismerik el konstrukciós hibának.Nincs mást tenni,mint hogy mérgelődünk és évente 2x-3x elviseljük ezt a hibát,vagy csere nem kis összegért.

No és mi az az általuk is használt javítási mód?
Ugyanis én is ezzel a probémával küzdök. A kocsi nálam is meg volt emelve. Zavart
Nekem meg olyan kemény mind a négy mint a ladás korszakban a sufnituning ültetés után.Le sem lehet nyomni egy kicsit sem.De nekem igy jó stabilabb az uton és sportosabb
Hát nekem nem ültetett a verda, és kirázza a belemet....
Tudom az enyém is olyan volt de már még feszesebb,merevebb az egész.csak meg kell szokni.
Ezt nem lehet megszokni, elhányom magam tőle....
Naplózva

meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #82 Dátum: 2009. Október 18. - 14:54:05 »

Ma valami csoda történt.Lecseréltem télire a papucsokat,és a felemelést követően nem akadtak ki a telók.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #83 Dátum: 2009. Október 18. - 15:50:13 »

Ma valami csoda történt.Lecseréltem télire a papucsokat,és a felemelést követően nem akadtak ki a telók.
Na, már ez sem münködik! Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #84 Dátum: 2009. Október 18. - 16:20:32 »

Ma valami csoda történt.Lecseréltem télire a papucsokat,és a felemelést követően nem akadtak ki a telók.
Nekem sajnos igen.... De érdekes módon nem a csere után...akkor egész jó volt a rugózás, hanem utána amikor mentem vele pár km-t és megjárattam fekvőrendőrön, akkor kezdett el keményedni. Most második napja mintha egy kemény tuningos autóm lenne. Kavicsos bejárón alig tudok kaparás nélkül elindulni... Zavart
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #85 Dátum: 2009. Október 18. - 16:28:36 »

Ma valami csoda történt.Lecseréltem télire a papucsokat,és a felemelést követően nem akadtak ki a telók.
Nekem sajnos igen.... De érdekes módon nem a csere után...akkor egész jó volt a rugózás, hanem utána amikor mentem vele pár km-t és megjárattam fekvőrendőrön, akkor kezdett el keményedni. Most második napja mintha egy kemény tuningos autóm lenne. Kavicsos bejárón alig tudok kaparás nélkül elindulni... Zavart
Na kiváncsi leszek,hogy majd holnapra leereszt-e?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Petike
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #86 Dátum: 2009. Október 18. - 20:39:14 »

Én tegnap megpakoltam, és úgy járkáltam vele egy jó hullámos bekötőúton. Ezután egy egész napig még benne volt a kb 100 kg suly, de egyenlőre semmi javulás.
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #87 Dátum: 2009. Október 19. - 05:22:55 »

Ahelyett, hogy az elsők megpuhultak volna, a hátsók is felkeményedtek....
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #88 Dátum: 2009. Október 19. - 12:05:45 »

Ahelyett, hogy az elsők megpuhultak volna, a hátsók is felkeményedtek....
Cápa!
Kettő lehetőség van:

1. Titokban tunningól valaki a családban.

2. Kandi kamera! Iccaka rakják be a Koni gátlókat, reggel meg felveszik az arcodat!

Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Petike
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #89 Dátum: 2009. Október 19. - 16:09:34 »

Ahelyett, hogy az elsők megpuhultak volna, a hátsók is felkeményedtek....
Cápa!
Kettő lehetőség van:

1. Titokban tunningól valaki a családban.

2. Kandi kamera! Iccaka rakják be a Koni gátlókat, reggel meg felveszik az arcodat!

Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Alapvetően fun-loving person vagyok, de most ezen valahogy nem tudok röhögni....
Naplózva

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!