Lacetti klub fórum
2024. Május 05. - 11:18:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 155968 alkalommal)
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #465 Dátum: 2013. Július 01. - 18:57:33 »

Mármint gondolom a korszerű 16 szelepeseket. Hála az euró100 as normáknak már lassan. Ha valaki rövid távra pl városi oviba meg közértbe szaladgálós kocsit akar akkor gondolom felejtős az összes márka 16 szelepes autója. Oda jobb egy régebbi 8 szelepes kocsi azoknak nem gond ez a megyek 3km aztán megállit.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #466 Dátum: 2013. Július 01. - 19:08:18 »

Mármint gondolom a korszerű 16 szelepeseket. Hála az euró100 as normáknak már lassan. Ha valaki rövid távra pl városi oviba meg közértbe szaladgálós kocsit akar akkor gondolom felejtős az összes márka 16 szelepes autója. Oda jobb egy régebbi 8 szelepes kocsi azoknak nem gond ez a megyek 3km aztán megállit.

a korszerű Euro 3-4-5-6 os normák hatása de csak ilyet kapsz már 10 éve... ha rövidtáv akkor jön az elektromos.
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #467 Dátum: 2013. Július 01. - 19:19:16 »

Hát igen sajna. És a te autód amúgy nem szenved ettől a korom dologtól? Olvastam erről a BG technológiás motorbelső tisztításról ott is csak ezt az elkormolódást fujják és annak az eltávolítására találták ki. Szerintem ha régebben behozták volna ezt a technikát. Állitolag 2 vagy 3 éve van csak akkor szerintem sokan elkerülték volna a hengerfej leszedést.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #468 Dátum: 2013. Július 01. - 19:34:35 »

Hát igen sajna. És a te autód amúgy nem szenved ettől a korom dologtól? Olvastam erről a BG technológiás motorbelső tisztításról ott is csak ezt az elkormolódást fujják és annak az eltávolítására találták ki. Szerintem ha régebben behozták volna ezt a technikát. Állitolag 2 vagy 3 éve van csak akkor szerintem sokan elkerülték volna a hengerfej leszedést.

dizel...
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #469 Dátum: 2013. Július 01. - 19:50:04 »

de a dizelek jobban kormolodnak mint a benzines. akkor hogyhogy mégsem?
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #470 Dátum: 2013. Július 01. - 20:56:09 »

http://www.youtube.com/watch?v=3R1FmTKjAEU  na egy 2008 as VW jetta FSI motor, hogy képes igy kinézni a szelepeknél?

rengeteg probléma van velük,de speciel az olajtól,amúgy szakadnak a láncok is,de VW nél nem csak a benzin  hanem a dizel motorokkal is gondok  vannak a váltók is hullanak szét és ezeken felül is van gond bőven a nagy német minőségi termékkel....
..milyen érdekes, hogy nem te vagy az első szerelő aki ezeket mondja a VW-ek motorjáról, volt olyanra is példa, hogy a vezérműlánc miatt garanciában már 2. alkalommal gariztak motor ügyben pont egy passat volt az is...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #471 Dátum: 2013. Július 01. - 20:58:02 »

de a dizelek jobban kormolodnak mint a benzines. akkor hogyhogy mégsem?

nem érted a 2 motor működését ezért beszélsz butaságot
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #472 Dátum: 2013. Július 01. - 20:59:30 »

http://www.youtube.com/watch?v=3R1FmTKjAEU  na egy 2008 as VW jetta FSI motor, hogy képes igy kinézni a szelepeknél?

rengeteg probléma van velük,de speciel az olajtól,amúgy szakadnak a láncok is,de VW nél nem csak a benzin  hanem a dizel motorokkal is gondok  vannak a váltók is hullanak szét és ezeken felül is van gond bőven a nagy német minőségi termékkel....
..milyen érdekes, hogy nem te vagy az első szerelő aki ezeket mondja a VW-ek motorjáról, volt olyanra is példa, hogy a vezérműlánc miatt garanciában már 2. alkalommal gariztak motor ügyben pont egy passat volt az is...

nem csak láncszakadás van hanem kilépések is
Naplózva

70/4334431
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #473 Dátum: 2013. Július 01. - 22:09:07 »

de a dizelek jobban kormolodnak mint a benzines. akkor hogyhogy mégsem?

nem érted a 2 motor működését ezért beszélsz butaságot

erre pld én is kíváncsi vagyok Vigyorog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #474 Dátum: 2013. Július 01. - 22:44:19 »

de a dizelek jobban kormolodnak mint a benzines. akkor hogyhogy mégsem?

nem érted a 2 motor működését ezért beszélsz butaságot

erre pld én is kíváncsi vagyok Vigyorog

a 2 motor működése alapjaiban eltér ha ezzel nem vagy tisztában akkor gözöd nincs az egészről utána lehet olvasni/be lehetülni 1-2 évre az iskolába  és rájössz magadtól is
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #475 Dátum: 2013. Július 02. - 09:05:55 »

Nálam most lett kvázi második autó a Lacetti. Mondjuk én járok vele, de 75%-ban most már rövid távokon lesz használva, helyben. Nem tudom hogyan tudnám kímélni, mert eladni nem akarom. Minden hibája mellett szeretem, kényelmes.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #476 Dátum: 2013. Július 02. - 09:34:03 »

Nálam most lett kvázi második autó a Lacetti. Mondjuk én járok vele, de 75%-ban most már rövid távokon lesz használva, helyben. Nem tudom hogyan tudnám kímélni, mert eladni nem akarom. Minden hibája mellett szeretem, kényelmes.
Ne aggódj, Kapitányom! Kiagyalunk valamit!   Vigyorog
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #477 Dátum: 2013. Július 02. - 13:50:13 »

de a dizelek jobban kormolodnak mint a benzines. akkor hogyhogy mégsem?

nem érted a 2 motor működését ezért beszélsz butaságot

erre pld én is kíváncsi vagyok Vigyorog

Iskolapadot koptattam gépészként idestova 20 éve

a 2 motor működése alapjaiban eltér ha ezzel nem vagy tisztában akkor gözöd nincs az egészről utána lehet olvasni/be lehetülni 1-2 évre az iskolába  és rájössz magadtól is

Iskolapadot koptattam gépészként idestova 20 éve, tehát valami emlékem még van a motorok szerkezetéről, sőt talán még méreteztünk is stabil motorokat
Valami speciális választ vártam volna, de majd akkor utána olvasok vagy előszedek egy motorszerkezetes könyvet Kacsint
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #478 Dátum: 2013. Július 02. - 14:03:51 »

de a dizelek jobban kormolodnak mint a benzines. akkor hogyhogy mégsem?

nem érted a 2 motor működését ezért beszélsz butaságot

erre pld én is kíváncsi vagyok Vigyorog

Iskolapadot koptattam gépészként idestova 20 éve

a 2 motor működése alapjaiban eltér ha ezzel nem vagy tisztában akkor gözöd nincs az egészről utána lehet olvasni/be lehetülni 1-2 évre az iskolába  és rájössz magadtól is

Iskolapadot koptattam gépészként idestova 20 éve, tehát valami emlékem még van a motorok szerkezetéről, sőt talán még méreteztünk is stabil motorokat
Valami speciális választ vártam volna, de majd akkor utána olvasok vagy előszedek egy motorszerkezetes könyvet Kacsint

akkor vedd elő a tanulmányaid a 2 motor működési elvéről és meg is lesz  a válasz
Naplózva

70/4334431
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #479 Dátum: 2013. Július 19. - 12:36:13 »

Hali!
Honnan ismerhető meg a régi szelep és a módosított szelep közötti különbség? Van valami látható jele? Melyik része tér el?
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!