Lacetti klub fórum
2024. Május 15. - 05:17:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 127   Le
 
Szerző Téma: Törzsasztal  (Megtekintve 317871 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1320 Dátum: 2008. Január 10. - 11:35:03 »

Weres hozzászólását átemeltem erre a helyre, mert környezetidegen volt:

http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_smf&Itemid=45&topic=44.0
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #1321 Dátum: 2008. Január 10. - 13:26:37 »

Láttam ma a városban(Siófok) egy pont olyan Lacettit mint az enyém. Pedig azt hittem csak nekem van ilyen.(színű) Azt nem tudom diesel-e. Egyszer úgyis meglátja a matricám. Kacsint
Naplózva

peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1322 Dátum: 2008. Január 10. - 14:40:43 »

Peti! Akkor most már tudsz aludni? Ennél nagyobb gondod soha ne legyen a kedvenceddel! Szőkéről kép?
Köszi, már alszom! Szőkéről még nincs kép, de ami késik az nem siet! Vigyorog

Örülünk, hogy elégedett vagy. Párás búrát meg kell produkálni nekik egyet.
Gondoltam rá én is, nyakon öntöm langyos vízzel, aztán mindjárt párás lesz! Vigyorog
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1323 Dátum: 2008. Január 10. - 14:42:40 »

Azt értem, hogy tolató radar. csak azt nem, hogy minek? Ha valaki tud tolatni annak nem kell, aki meg nem tud, az meg nem tanulja meg soha radarral sem.  Vigyorog 
Ezzel nem piszkálni akarom az előttem szólót!!!!
LadyGidy! Eddig nem kérdeztem meg, de aki egy fél életet lenyomott egy csuklóson, annak minek radar?  Vigyorog


Gabi!
Ne légy büszke! Tudod Te, hol van a Sedan segge? Nem tudod! Honnan tudnád! He
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1324 Dátum: 2008. Január 10. - 17:10:46 »

Gabi! Hátrább az agarakkal! Valószinüleg azért jó a radar, mert a kocsi mögötti részt is kijelzi, amit NEM LEHET LÁTNI! Tolatáskor nem látszik a kocsi vége sem, pláne ami takarásban van mögötte! Tudom érzés...De az érzés nem műszer, elég, ha csak egyszer nem jól érzed meg, és máris ott a baj! Jeles barátunk (titok) nemrég beletolatott egy kiálló valamibe, pedig tud vezetni, és tolatni is. Ha Neked olyan jól megy a tolatás, hogy mindig(!) tudod hány cm-re vagy valamitől, akkor jó Neked, és megspórolhatod a radart, de vannak még mások, akiknek ez nem müködik tökéletesen, és erre nagy segítség a radar. Pl.: 40 cm-es jelzésnél, ha megállok, akkor mögé tudok menni még, és ki tudom nyitni a csomagtartót. Én nem csinálok belőle hiúsági kérdést, nekem igenis nagyon bevállt, hogy segít a tolatáskor. Azért, ha Pesten jársz, nyugodtan felülhetsz a buszomra, egy kicsit már tudok vezetni. A Ladánál nem kellett volna, mert ott mindent látott szinte az ember, de a mai kocsiknál se az elejét, se a farát csak saccolni lehet, ezért is van az, hogy drágább kocsikon már szériatartozék. (Epica, Captiva). Ez van...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1325 Dátum: 2008. Január 10. - 17:24:51 »

Weres Úr! Gratula, mert átlépted a bűvős 200-at! Csak így tovább!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #1326 Dátum: 2008. Január 10. - 19:24:21 »

Gabi! Hátrább az agarakkal! Valószinüleg azért jó a radar, mert a kocsi mögötti részt is kijelzi, amit NEM LEHET LÁTNI! Tolatáskor nem látszik a kocsi vége sem, pláne ami takarásban van mögötte! Tudom érzés...De az érzés nem műszer, elég, ha csak egyszer nem jól érzed meg, és máris ott a baj! Jeles barátunk (titok) nemrég beletolatott egy kiálló valamibe, pedig tud vezetni, és tolatni is. Ha Neked olyan jól megy a tolatás, hogy mindig(!) tudod hány cm-re vagy valamitől, akkor jó Neked, és megspórolhatod a radart, de vannak még mások, akiknek ez nem müködik tökéletesen, és erre nagy segítség a radar. Pl.: 40 cm-es jelzésnél, ha megállok, akkor mögé tudok menni még, és ki tudom nyitni a csomagtartót. Én nem csinálok belőle hiúsági kérdést, nekem igenis nagyon bevállt, hogy segít a tolatáskor. Azért, ha Pesten jársz, nyugodtan felülhetsz a buszomra, egy kicsit már tudok vezetni. A Ladánál nem kellett volna, mert ott mindent látott szinte az ember, de a mai kocsiknál se az elejét, se a farát csak saccolni lehet, ezért is van az, hogy drágább kocsikon már szériatartozék. (Epica, Captiva). Ez van...


Jóvan NNAA!!! Csak engem úgy tanítottak, hogy érzés. Meg a Peugeot 206 előtt csak öreg de nagy autóim voltak, tehát muszály volt érezni. Egy '76-os Audi 100-as az 5211mm. És nincs radar. Opel Oega A, caravan sem a kicsik közé tartozik. Én meg tanultam érezni. Szerintem te is Gidy csak véded a radarosokat. Nekem ott durrant el az agyam, mikor a Pözsóm mögé(jobbra hátra)be állt e böszme nagy BMW, látom a radart nézi az ürge, kicsit előre megy mer' kell és nekimegy a pözsónak. Elöl nem volt radar. Schwarz volt az ürge.(cigány) Se jogsi, se biztosítás.  Na mindegy ennek már három éve.
Használjátok egészséggel a radarotokat.
Naplózva

ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1327 Dátum: 2008. Január 10. - 20:15:35 »

Gabi! Hátrább az agarakkal! Valószinüleg azért jó a radar, mert a kocsi mögötti részt is kijelzi, amit NEM LEHET LÁTNI! Tolatáskor nem látszik a kocsi vége sem, pláne ami takarásban van mögötte! Tudom érzés...De az érzés nem műszer, elég, ha csak egyszer nem jól érzed meg, és máris ott a baj! Jeles barátunk (titok) nemrég beletolatott egy kiálló valamibe, pedig tud vezetni, és tolatni is. Ha Neked olyan jól megy a tolatás, hogy mindig(!) tudod hány cm-re vagy valamitől, akkor jó Neked, és megspórolhatod a radart, de vannak még mások, akiknek ez nem müködik tökéletesen, és erre nagy segítség a radar. Pl.: 40 cm-es jelzésnél, ha megállok, akkor mögé tudok menni még, és ki tudom nyitni a csomagtartót. Én nem csinálok belőle hiúsági kérdést, nekem igenis nagyon bevállt, hogy segít a tolatáskor. Azért, ha Pesten jársz, nyugodtan felülhetsz a buszomra, egy kicsit már tudok vezetni. A Ladánál nem kellett volna, mert ott mindent látott szinte az ember, de a mai kocsiknál se az elejét, se a farát csak saccolni lehet, ezért is van az, hogy drágább kocsikon már szériatartozék. (Epica, Captiva). Ez van...


Jóvan NNAA!!! Csak engem úgy tanítottak, hogy érzés. Meg a Peugeot 206 előtt csak öreg de nagy autóim voltak, tehát muszály volt érezni. Egy '76-os Audi 100-as az 5211mm. És nincs radar. Opel Oega A, caravan sem a kicsik közé tartozik. Én meg tanultam érezni. Szerintem te is Gidy csak véded a radarosokat. Nekem ott durrant el az agyam, mikor a Pözsóm mögé(jobbra hátra)be állt e böszme nagy BMW, látom a radart nézi az ürge, kicsit előre megy mer' kell és nekimegy a pözsónak. Elöl nem volt radar. Schwarz volt az ürge.(cigány) Se jogsi, se biztosítás.  Na mindegy ennek már három éve.
Használjátok egészséggel a radarotokat.
Napokban "A" Omega lett az otthonom, szinte...  Ezzel merek is tolatni, de egy Lacsi SW nagyon más. Szinrefújt lökös, magasabb ablakív. Vezettem már 500 eKm-t /csak személyautót/, de bátortalan vagyok a géppel, mert az Én zsebemre megy. De más kocsijával megjön a bátorság ám. Aki félti a paripát és nem szeret potyára költeni, igenis tegyen radart. Gidy sem tegnap szerezte a jogsit, mégis elsők között mozdult a radar témára.  Mosolyog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1328 Dátum: 2008. Január 10. - 20:42:56 »

...,és nem is szégyelli! 1 milcsi ide- oda, élvezem a segítségét! de elismerem, hogy elötte se tolattam bele semmibe, mert inkább előbb megálltam, mint lehetett volna, mert ahogy Róka szomszéd mondotta: zsebre megy. Na ennyít a radarról. Aki akarja úgyis beteszi, nem kell félni a megjegyzésektől. Ajánlom magam, és a radart!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1329 Dátum: 2008. Január 11. - 03:20:01 »

Gabi! Hátrább az agarakkal! Valószinüleg azért jó a radar, mert a kocsi mögötti részt is kijelzi, amit NEM LEHET LÁTNI! Tolatáskor nem látszik a kocsi vége sem, pláne ami takarásban van mögötte! Tudom érzés...De az érzés nem műszer, elég, ha csak egyszer nem jól érzed meg, és máris ott a baj! Jeles barátunk (titok) nemrég beletolatott egy kiálló valamibe, pedig tud vezetni, és tolatni is. Ha Neked olyan jól megy a tolatás, hogy mindig(!) tudod hány cm-re vagy valamitől, akkor jó Neked, és megspórolhatod a radart, de vannak még mások, akiknek ez nem müködik tökéletesen, és erre nagy segítség a radar. Pl.: 40 cm-es jelzésnél, ha megállok, akkor mögé tudok menni még, és ki tudom nyitni a csomagtartót. Én nem csinálok belőle hiúsági kérdést, nekem igenis nagyon bevállt, hogy segít a tolatáskor. Azért, ha Pesten jársz, nyugodtan felülhetsz a buszomra, egy kicsit már tudok vezetni. A Ladánál nem kellett volna, mert ott mindent látott szinte az ember, de a mai kocsiknál se az elejét, se a farát csak saccolni lehet, ezért is van az, hogy drágább kocsikon már szériatartozék. (Epica, Captiva). Ez van...

Na ehez a témához még annyit, hogy próbáld ki egyszer: SW-be, amiben fel van téve a hátsó háló (nálam mindíg), éjszaka (amikor ált. használom), párás, havas időben tolass rá egy egyszínű (lehetőleg fehér, az a legjobb) falra, kocsibeállóba.
A háló+hátsó ablakfűtés szálai+pára+egyszínű háttér olyat tesz a szemeddel, hogy még Victor Vasarely is elcsodálkozna.

Nem hogy cm-es, de még 10-20 cm-es nagyságrendben sem tudod megsaccolni a mögötted lévő távolságot.
Pláne nem mondjuk hajnali 3-kor, amikor letekertél már 150-200 Km-t városi forgalomban, és a szemed ég a sok rosszul beállított fényszórótól.
 

Jóvan NNAA!!! Csak engem úgy tanítottak, hogy érzés. Meg a Peugeot 206 előtt csak öreg de nagy autóim voltak, tehát muszály volt érezni. Egy '76-os Audi 100-as az 5211mm. És nincs radar. Opel Oega A, caravan sem a kicsik közé tartozik. Én meg tanultam érezni. Szerintem te is Gidy csak véded a radarosokat. Nekem ott durrant el az agyam, mikor a Pözsóm mögé(jobbra hátra)be állt e böszme nagy BMW, látom a radart nézi az ürge, kicsit előre megy mer' kell és nekimegy a pözsónak. Elöl nem volt radar. Schwarz volt az ürge.(cigány) Se jogsi, se biztosítás.  Na mindegy ennek már három éve.
Használjátok egészséggel a radarotokat.
Napokban "A" Omega lett az otthonom, szinte...  Ezzel merek is tolatni, de egy Lacsi SW nagyon más. Szinrefújt lökös, magasabb ablakív. Vezettem már 500 eKm-t /csak személyautót/, de bátortalan vagyok a géppel, mert az Én zsebemre megy. De más kocsijával megjön a bátorság ám. Aki félti a paripát és nem szeret potyára költeni, igenis tegyen radart. Gidy sem tegnap szerezte a jogsit, mégis elsők között mozdult a radar témára.  Mosolyog

Jéé. Innen eltűnt a hozzászólásom.
Na mindegy. Nem írom le még egyszer. 
« Utoljára szerkesztve: 2008. Január 12. - 14:16:59 írta Stocz » Naplózva
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #1330 Dátum: 2008. Január 11. - 07:21:18 »

...,és nem is szégyelli! 1 milcsi ide- oda, élvezem a segítségét! de elismerem, hogy elötte se tolattam bele semmibe, mert inkább előbb megálltam, mint lehetett volna, mert ahogy Róka szomszéd mondotta: zsebre megy. Na ennyít a radarról. Aki akarja úgyis beteszi, nem kell félni a megjegyzésektől. Ajánlom magam, és a radart!

Értem az eszme futtatást. Nem is kötekedni akartam. Biztos jó segítség, szűkös helyeken. Azt én is sokszor elkövetem, hogy előbb állok meg mint kellene, mert a zsebemre megy ha nem. Ne haragudjatok nem akartam megbántani senkit!
Naplózva

WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1331 Dátum: 2008. Január 11. - 08:04:09 »

Weres hozzászólását átemeltem erre a helyre, mert környezetidegen volt:

http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_smf&Itemid=45&topic=44.0
Jogos, bár direkt nem mertem oda tenni, mert félek a lemoderélástól, dehát így is megkaptam. Még jó, hogy nam vagyok Csulko, különben eltűnnék én is. Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1332 Dátum: 2008. Január 11. - 08:07:07 »

Weres Úr! Gratula, mert átlépted a bűvős 200-at! Csak így tovább!
Jé, nem is figyeltem. Köszönöm szépen Uram!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #1333 Dátum: 2008. Január 11. - 12:24:41 »

Nem is állunk rosszul a harmincezres népitéletben. Szerintem az első negyedben ott vagyunk! Vigyoroghttp://totalcar.hu/magazin/kozelet/nepi30000/
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1334 Dátum: 2008. Január 11. - 13:04:45 »

Naná, hogy az első negyedben! Az összesített listában a 170 autóból mi a 39. vagyunk!!!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Hajrá lacsi!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 127   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!