Lacetti klub fórum
2024. Május 06. - 08:43:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 147   Le
 
Szerző Téma: Lámpák, izzók  (Megtekintve 380522 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2085 Dátum: 2016. április 30. - 16:17:35 »

Sziasztok!
Bal oldali féklámpa izzót kellene cserélnem, de a két csavar kicsavarása után elakadtam (igazság szerint a csomagtérben a belső borítót is lehámoztam, de kiderült, hogy tök feleslegesen). Az üzemeltetői kézikönyv azt írja, hogy "csavarja ki a két csavart és vegye ki a lámpa szerkezetet". Na itt akadtam el, mert lötyögni lötyög ugyan a két csavar kicsavarása után, de nagyon nem mertem feszegetni, mert féltem, hogy az a gyönge műanyag eltörik.
Valaki segítsen már legyen szíves, hogy jön ki a féklámpa szerkezet a helyéről a csavarok eltávolítása után?

utánna tépni kell,vagy műanyag feszítővel benyúlsz a lámpa és a sárvédő közé még szerencséd ,hogy jó idő van
Naplózva

70/4334431
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #2086 Dátum: 2016. április 30. - 18:31:03 »

Sziasztok!
Bal oldali féklámpa izzót kellene cserélnem, de a két csavar kicsavarása után elakadtam (igazság szerint a csomagtérben a belső borítót is lehámoztam, de kiderült, hogy tök feleslegesen). Az üzemeltetői kézikönyv azt írja, hogy "csavarja ki a két csavart és vegye ki a lámpa szerkezetet". Na itt akadtam el, mert lötyögni lötyög ugyan a két csavar kicsavarása után, de nagyon nem mertem feszegetni, mert féltem, hogy az a gyönge műanyag eltörik.
Valaki segítsen már legyen szíves, hogy jön ki a féklámpa szerkezet a helyéről a csavarok eltávolítása után?

utánna tépni kell,vagy műanyag feszítővel benyúlsz a lámpa és a sárvédő közé még szerencséd ,hogy jó idő van
Köszönöm a tippet, tényleg tépni kellett. Segédeszközt nem mertem használni, végül is az ujjaimmal sikerült a művelet, de nem volt egyszerű.
Naplózva
FuRy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #2087 Dátum: 2016. Június 22. - 10:09:28 »

Sziasztok,

Tapasztaltatok esetleg (mint típus hiba) jobb első fényszóró párásodást? Azért tettem zárójelbe a típus hibát mert mind két Lacetti-men a jobb első párásodott. Az egyiken szinte új a fényszóró. Gyanús, hogy nem tud távozni a pára. Ha kifújom belőle rövid időn belül visszatér. Ha nem veszem le, az izzó melegétől eltűnik, de rövid időn belül szintén visszatér. Van esetleg ötletetek mit kezdjek vele? Fúrjam meg valahol pluszba? Elméletileg a hátsó részen van két lyuk is ami pont a megfelelő ventillációt szolgálja, hogy ne csapódhasson le így a pára. Próbálkoztam már silica géllel is, reménytelenül. Ha esetleg számít HB mind a két gép.

Előre is köszönettel

Csak, hogy válaszoljak a saját kérdésemre, ha valaki hasonló párásodással találkozni.
A fényszóró hátulján van két gumicső ráhúza két nyílásra, ezekben a csövekben műanyag szivacsos szűrők. Ezeket kellett levenni. Azóta nem párásodik a fényszóró. Gyanítom ha bejutott a pára, nem tudott kijutni egykönnyen.
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #2088 Dátum: 2016. Július 20. - 11:55:37 »

El kellene vinnem az autóm egy fényszóró beállításra, mert a jobb oldaliban megdöglött a magasság állitó motor, és nekem úgy tűnik, mintha nagyon felfelé világitana. Házi állitással csak saccolni tudom, és egy műszeres beállításnak jobban örülnék. Ezzel csak egy problémám van, hogy a lakóhelyemen egyik műhelyben sincs ilyen műszer, vagyis az egyikben van valami régi, csak elmondásuk szerint még nem használták, vagyis nekem az jött le, hogy nem igazán tudják, miként kell használni.
Nem gondoltam volna, hogy 2016ban a műszeres fényszóró beállítás kihívásnak számit :-) Vagy csak nem akarnak ilyen aprósággal foglalkozni, mert pld nem éri meg anyagilag?
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #2089 Dátum: 2016. Július 20. - 21:03:59 »

El kellene vinnem az autóm egy fényszóró beállításra, mert a jobb oldaliban megdöglött a magasság állitó motor, és nekem úgy tűnik, mintha nagyon felfelé világitana. Házi állitással csak saccolni tudom, és egy műszeres beállításnak jobban örülnék. Ezzel csak egy problémám van, hogy a lakóhelyemen egyik műhelyben sincs ilyen műszer, vagyis az egyikben van valami régi, csak elmondásuk szerint még nem használták, vagyis nekem az jött le, hogy nem igazán tudják, miként kell használni.
Nem gondoltam volna, hogy 2016ban a műszeres fényszóró beállítás kihívásnak számit :-) Vagy csak nem akarnak ilyen aprósággal foglalkozni, mert pld nem éri meg anyagilag?

persze hogy nem értenek hozzá, amilyen csálén világító autók szoktak szembejönni, szerintem ebben az országban rajtad kívül másnak még nem merült fel ilyen igénye .D
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #2090 Dátum: 2016. Július 21. - 00:38:53 »

El kellene vinnem az autóm egy fényszóró beállításra, mert a jobb oldaliban megdöglött a magasság állitó motor, és nekem úgy tűnik, mintha nagyon felfelé világitana. Házi állitással csak saccolni tudom, és egy műszeres beállításnak jobban örülnék. Ezzel csak egy problémám van, hogy a lakóhelyemen egyik műhelyben sincs ilyen műszer, vagyis az egyikben van valami régi, csak elmondásuk szerint még nem használták, vagyis nekem az jött le, hogy nem igazán tudják, miként kell használni.
Nem gondoltam volna, hogy 2016ban a műszeres fényszóró beállítás kihívásnak számit :-) Vagy csak nem akarnak ilyen aprósággal foglalkozni, mert pld nem éri meg anyagilag?

persze hogy nem értenek hozzá, amilyen csálén világító autók szoktak szembejönni, szerintem ebben az országban rajtad kívül másnak még nem merült fel ilyen igénye .D
Mert én szeretem ha rendben vannak a dolgaim, de olykor falakba ütközőm. Most nyáron még nem lesz zavaró.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2091 Dátum: 2016. Július 21. - 06:07:25 »

El kellene vinnem az autóm egy fényszóró beállításra, mert a jobb oldaliban megdöglött a magasság állitó motor, és nekem úgy tűnik, mintha nagyon felfelé világitana. Házi állitással csak saccolni tudom, és egy műszeres beállításnak jobban örülnék. Ezzel csak egy problémám van, hogy a lakóhelyemen egyik műhelyben sincs ilyen műszer, vagyis az egyikben van valami régi, csak elmondásuk szerint még nem használták, vagyis nekem az jött le, hogy nem igazán tudják, miként kell használni.
Nem gondoltam volna, hogy 2016ban a műszeres fényszóró beállítás kihívásnak számit :-) Vagy csak nem akarnak ilyen aprósággal foglalkozni, mert pld nem éri meg anyagilag?

olyan helyre kell menni ahol van műszaki vizsga,egy átlagos autószerelő műhelynek nem éri meg vele foglalkozni ha van egy régi műszere azt kalibráltatni kel időközönként ha nincs újat venni nem érdemes 250.000ft ért mert soha nem hozza be az árát
Naplózva

70/4334431
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #2092 Dátum: 2016. Július 21. - 10:42:57 »

El kellene vinnem az autóm egy fényszóró beállításra, mert a jobb oldaliban megdöglött a magasság állitó motor, és nekem úgy tűnik, mintha nagyon felfelé világitana. Házi állitással csak saccolni tudom, és egy műszeres beállításnak jobban örülnék. Ezzel csak egy problémám van, hogy a lakóhelyemen egyik műhelyben sincs ilyen műszer, vagyis az egyikben van valami régi, csak elmondásuk szerint még nem használták, vagyis nekem az jött le, hogy nem igazán tudják, miként kell használni.
Nem gondoltam volna, hogy 2016ban a műszeres fényszóró beállítás kihívásnak számit :-) Vagy csak nem akarnak ilyen aprósággal foglalkozni, mert pld nem éri meg anyagilag?

olyan helyre kell menni ahol van műszaki vizsga,egy átlagos autószerelő műhelynek nem éri meg vele foglalkozni ha van egy régi műszere azt kalibráltatni kel időközönként ha nincs újat venni nem érdemes 250.000ft ért mert soha nem hozza be az árát
Igen, erre gondoltam én is, hogy nem éri meg tartani, nem kifizetődő.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #2093 Dátum: 2016. Július 21. - 10:53:37 »

El kellene vinnem az autóm egy fényszóró beállításra, mert a jobb oldaliban megdöglött a magasság állitó motor, és nekem úgy tűnik, mintha nagyon felfelé világitana. Házi állitással csak saccolni tudom, és egy műszeres beállításnak jobban örülnék. Ezzel csak egy problémám van, hogy a lakóhelyemen egyik műhelyben sincs ilyen műszer, vagyis az egyikben van valami régi, csak elmondásuk szerint még nem használták, vagyis nekem az jött le, hogy nem igazán tudják, miként kell használni.
Nem gondoltam volna, hogy 2016ban a műszeres fényszóró beállítás kihívásnak számit :-) Vagy csak nem akarnak ilyen aprósággal foglalkozni, mert pld nem éri meg anyagilag?

olyan helyre kell menni ahol van műszaki vizsga,egy átlagos autószerelő műhelynek nem éri meg vele foglalkozni ha van egy régi műszere azt kalibráltatni kel időközönként ha nincs újat venni nem érdemes 250.000ft ért mert soha nem hozza be az árát
Igen, erre gondoltam én is, hogy nem éri meg tartani, nem kifizetődő.
Autóklub szervizekben biztos van, ha van esetleg a közeledben.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2094 Dátum: 2016. Július 22. - 09:47:45 »

El kellene vinnem az autóm egy fényszóró beállításra, mert a jobb oldaliban megdöglött a magasság állitó motor, és nekem úgy tűnik, mintha nagyon felfelé világitana. Házi állitással csak saccolni tudom, és egy műszeres beállításnak jobban örülnék. Ezzel csak egy problémám van, hogy a lakóhelyemen egyik műhelyben sincs ilyen műszer, vagyis az egyikben van valami régi, csak elmondásuk szerint még nem használták, vagyis nekem az jött le, hogy nem igazán tudják, miként kell használni.
Nem gondoltam volna, hogy 2016ban a műszeres fényszóró beállítás kihívásnak számit :-) Vagy csak nem akarnak ilyen aprósággal foglalkozni, mert pld nem éri meg anyagilag?

olyan helyre kell menni ahol van műszaki vizsga,egy átlagos autószerelő műhelynek nem éri meg vele foglalkozni ha van egy régi műszere azt kalibráltatni kel időközönként ha nincs újat venni nem érdemes 250.000ft ért mert soha nem hozza be az árát
Igen, erre gondoltam én is, hogy nem éri meg tartani, nem kifizetődő.

Saját magam állítgattam be a fényszórókat, miután helyre lett állítva a kocsi eleje a koccanásom után. Állítsd be úgy, hogy a szembe jövők ne villogjanak a retinavizsgálat miatt és közben jól is látsz.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2095 Dátum: 2016. Július 22. - 10:33:13 »

Az, hogy egy ilyen készülék soha nem hozza be az árát, az meglehetősen hibás üzletpolitika. Megpróbálom elmagyarázni.

Nos, bejön az ügyfél fényszóró izzó cserére. Lámpatest kiszerelése-jelen esetben, legyen Lacetti (és bolond, aki nem így csinálja)- izzó csere, lámpatest visszaszerelés. Bármennyire is "illesztett" a rögzítő furat, biztosan igényel korrekciót. Fontos, hogy az ügyfél lássa a munkafolyamatot! Nem azért, hogy most már otthon is meg tudja csinálni hanem, hogy tudatosuljon benne, a korrekt beállításhoz műszerezettség is kell. A lámpatesten-szinte mindegyik típus esetén- egyértelműen fel van tüntetve a "vetítési szög" százalékban. Ha ezt mintegy bemutató foglalkozás keretében végrehajtod, akkor a tisztelt ügyfél elégedett lesz, mert gondos, precíz munkát lát. Nyugodtan fog távozni. Ha ez a szerviz, javító műhely elérhető távolságban van neki, egyéb javítási feladatokkal is bizalommal fog megkeresni. Ezek a későbbi munkák fogják "megkeresni" az árát a fényszóró beállító műszernek. A "nagy számok törvénye alapján" ez így van. Tapasztalatból mondom. Ez így igaz egyéb javításokra is, legyen az egy lambda-szonda csere, fékjavítás, stb. Ha megfelelő műszeres mérésekkel igazolod a beavatkozás sikerességét, az növeli a bizalmat. Lehet ezen vitatkozni, csak semmi értelme.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2096 Dátum: 2016. Július 22. - 15:34:26 »

Az, hogy egy ilyen készülék soha nem hozza be az árát, az meglehetősen hibás üzletpolitika. Megpróbálom elmagyarázni.

Nos, bejön az ügyfél fényszóró izzó cserére. Lámpatest kiszerelése-jelen esetben, legyen Lacetti (és bolond, aki nem így csinálja)- izzó csere, lámpatest visszaszerelés. Bármennyire is "illesztett" a rögzítő furat, biztosan igényel korrekciót. Fontos, hogy az ügyfél lássa a munkafolyamatot! Nem azért, hogy most már otthon is meg tudja csinálni hanem, hogy tudatosuljon benne, a korrekt beállításhoz műszerezettség is kell. A lámpatesten-szinte mindegyik típus esetén- egyértelműen fel van tüntetve a "vetítési szög" százalékban. Ha ezt mintegy bemutató foglalkozás keretében végrehajtod, akkor a tisztelt ügyfél elégedett lesz, mert gondos, precíz munkát lát. Nyugodtan fog távozni. Ha ez a szerviz, javító műhely elérhető távolságban van neki, egyéb javítási feladatokkal is bizalommal fog megkeresni. Ezek a későbbi munkák fogják "megkeresni" az árát a fényszóró beállító műszernek. A "nagy számok törvénye alapján" ez így van. Tapasztalatból mondom. Ez így igaz egyéb javításokra is, legyen az egy lambda-szonda csere, fékjavítás, stb. Ha megfelelő műszeres mérésekkel igazolod a beavatkozás sikerességét, az növeli a bizalmat. Lehet ezen vitatkozni, csak semmi értelme.

Pesten és környékén lehet,hogy ez számít itt a szegényebb régióban sajnos nem volt olyan aki fel volt háborodva neki az izzócser munkadíja  de hisz csak pár perc!
Amikor egy hibakódolvasás/diagnosztikára sokallnak!!! 3500FT ot!! igen ezt is sokallják akkor szerinted menyire akarják megfizetni a műszeres fényszoró beállítást?
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2097 Dátum: 2016. Július 22. - 16:57:25 »

Az, hogy egy ilyen készülék soha nem hozza be az árát, az meglehetősen hibás üzletpolitika. Megpróbálom elmagyarázni.

Nos, bejön az ügyfél fényszóró izzó cserére. Lámpatest kiszerelése-jelen esetben, legyen Lacetti (és bolond, aki nem így csinálja)- izzó csere, lámpatest visszaszerelés. Bármennyire is "illesztett" a rögzítő furat, biztosan igényel korrekciót. Fontos, hogy az ügyfél lássa a munkafolyamatot! Nem azért, hogy most már otthon is meg tudja csinálni hanem, hogy tudatosuljon benne, a korrekt beállításhoz műszerezettség is kell. A lámpatesten-szinte mindegyik típus esetén- egyértelműen fel van tüntetve a "vetítési szög" százalékban. Ha ezt mintegy bemutató foglalkozás keretében végrehajtod, akkor a tisztelt ügyfél elégedett lesz, mert gondos, precíz munkát lát. Nyugodtan fog távozni. Ha ez a szerviz, javító műhely elérhető távolságban van neki, egyéb javítási feladatokkal is bizalommal fog megkeresni. Ezek a későbbi munkák fogják "megkeresni" az árát a fényszóró beállító műszernek. A "nagy számok törvénye alapján" ez így van. Tapasztalatból mondom. Ez így igaz egyéb javításokra is, legyen az egy lambda-szonda csere, fékjavítás, stb. Ha megfelelő műszeres mérésekkel igazolod a beavatkozás sikerességét, az növeli a bizalmat. Lehet ezen vitatkozni, csak semmi értelme.

Pesten és környékén lehet,hogy ez számít itt a szegényebb régióban sajnos nem volt olyan aki fel volt háborodva neki az izzócser munkadíja  de hisz csak pár perc!
Amikor egy hibakódolvasás/diagnosztikára sokallnak!!! 3500FT ot!! igen ezt is sokallják akkor szerinted menyire akarják megfizetni a műszeres fényszoró beállítást?
Értem, hogy miről írsz. Azonban mifelénk sem csak tehetős ügyfelek vannak. Az esetleges fényszóró állítást megkapja mindenki. Mondjuk úgy, hogy grátisz. Sajnos a "pénzesebb" ügyfelek jelentős többsége sokkal fukarabb, mint a kisnyugdíjas. És most igen szalonképesen és finoman fogalmaztam. De legyen még egy példa: Akciós futómű állítás, 4000 Ft. Előtte egy ingyenes átvizsgálás. Ha rendben az autó, mehet az állítás-első és ha van ilyen, akkor hátsó is. Amennyiben hibás futómű alkatrész van, akkor árajánlat alkatrészre és munkadíjra. Ha nem kéri az ügyfél, mehet isten hírével és nem tartozik egy fillérrel sem. Ha kéri a javítást, akkor is megkapja a futómű állítást akciós áron. Nézzél körbe, hogy milyen árakkal csinálnak futómű állítást.Azt kell, hogy mondjam, a nagy többség kéri a javítást, még úgy is, ha csak későbbi időpontban tudjuk megcsinálni. Nem vagyunk "olcsók", de így is 5-8 napos várólistánk van tartósan.
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #2098 Dátum: 2016. Augusztus 08. - 18:56:07 »

Tegnap este úgy döntött a féklámpám, hogy nem akar tovább működni. Gyorsan megkerestem a biztosítékot ami a motortéri biztosíték táblába van,hogy hátha az a gond de sajnos nem . Megmozgattam a féklámpa kapcsolót és akkor némi felvillanást ki tudtam csikarni. Úgyhogy így ma cseréltem a kapcsolót Unixnál tudtam beszerezni 5600ftért. Nagyon egyszerű cserélni kb. 2 perc.  Kacsint
Naplózva
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #2099 Dátum: 2016. Augusztus 12. - 22:17:21 »

Hali valaki tudna nekem segiteni chevrolet lacetti 1.6 sw nék van-e a müszerfalon utánfutó viszajelző amit belehet kötni vagy nincs neki hely csinálva.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 147   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!