Lacetti klub fórum
2024. Május 02. - 12:22:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 266397 alkalommal)
Lewenter
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #30 Dátum: 2007. Október 11. - 20:06:28 »

Sziasztok!

CHevrolet Gombos/ Szentendrei út

15 000 Km-es szervíz

1 nappal hamarabb bejelentkeztem időpontra /pontosan fogadtak/

olajat vittem magammal

amit cseréltek:


Pollenszűrőt

olajszűrőt

Kérésre feszítettek a kéziféken
Autot lemosva kapom vissza (kezi moso)

végig az  autoval lehettem ( szerelő készségesen válaszolgatott a kérdéseimre)
MINDENKI!!! kedves és segítőkész (fizetős ügyfélnek érzem magam)
ár: 22 000 FT

AJÁNLOM
Naplózva
Neo624
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #31 Dátum: 2007. Október 13. - 13:57:48 »

Sziasztok !

Olvastam sokféle árat itt de egy nagyon megütötte a szememet !!!
Zöldkártya 8500+1180.-
Ez nem szabályos, sőt törvénybe ütköző!
Mivel ezek az autók 9-es környezetvédelmi osztályba soroltak és OBD kiolvasón keresztül veszik a ford. számot és a hőmérsékletet
és az obd kiolvasó NEM számít célműszernek, mivel tartozéka a gépnek,  csak 6100.- Ft +1180.- Ft az elkérhető összeg !!!!!!
Erre figyeljetek oda és esetleg világosítsátok fel a tanusítvány adót vagy az ügyintézőt!!
Remélem tudok pár embernek spórólni egy kicsit!!
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #32 Dátum: 2007. Október 15. - 07:41:40 »

Tud valaki olyan szervizt, ahol felfogják, amikor a risztóról tartok nekik kiselőadást, hogy ne kelljen beszaladgálnom a műhelybe. A srácok mindig bólogatnak, hogy felfogták, aztán a DUNA-ban mindig hatan állnak a kocsi körül és karcolgatják a munkaruhájukkal, meg nyomkodnak minden gombot. Ilyenkor persze normál fölé megy a vérnyomásom és igen elgondolkozom, hogy tényleg csak a maszekok értenek az autóhoz. Sosem értettem, hogyan lehet lélektelenül dolgozni.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #33 Dátum: 2007. Október 15. - 12:24:03 »

Weres Cartárs! Szerintem a Gombosék rendesek Óbudán. Nekem jó a tapasztalatom velük, és Stocz Főcartárs is odajár- gondolom nem véletlenűl. Honlapjukon megtalálod elérhetőségüket. Egyébként megértelek, utálom a lélektelenűl dolgozó barbárokat. Akinek pedig lejár majd a garanciája, akkor majd kérjen márkafüggetlen megbízható szervizt tőlem, mert tudok olyat is! Sőt, megigérem, hogy első esetben összeegyeztetett időben elkisérem a cartársat szívesen. Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #34 Dátum: 2007. Október 15. - 14:30:28 »

WERES!
Én is a Gombosékat ajánlanám. Egy próbát megér, hogy megnézd!
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #35 Dátum: 2007. Október 16. - 08:54:33 »

Köszönöm a segítséget cartárs-pajtások! Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #36 Dátum: 2007. Október 18. - 15:58:40 »

Üdv Dicső Cartársak! Gondban voltam, hogy hová irjak, mert összetett a dolog, de így döntöttem, illetve az a véleményem /Aromó után!/, hogy ide kell. Szóval ma voltam a Gomboséknál, és beszélgettem a Szabó István szervizvezetővel a fórumon felvetett gondokról. Most nagyjából összegezem ezeket. Nem fontossági sorrendben, ahogy beugrik az eszembe /?/. EGR szelep lezárása késlelteti a lerakódást, de nem szünteti meg véglegesen, biztosan. Javaslat: Meg-meghajtani a motort időnként, hogy jól átmossa magát, és kisebb fokozatban, hogy jól felmelegedjen, esetleg a normálisnál kicsit feljebb. Olajcseréhez továbbra is a 10/40-est javasolják, mert az 5/40-es túl híg, és kevésbé ken jól üzemmelegben. A Castrolt viszont jobb használni, mint a szervizes Shellt. Lehet vinni saját beszerzést cseréhez. Oldalablak karcolódás valóban gond egyes kocsiknál. Ha karcolódik, akkor elég hamar bejön a gond mosásnál, le-felhúzásnál. Ez garis csere, mert tudnak róla. Akinek már több éves a kocsija /2004-2005 pl./ és eddig nem karcolódott, az biztos nem is fog már, mert más széria. Motortető beremegéshez javaslat, amit már én is csináltam, és egyelőre jónak bizonyult, hogy valamivel ki kell merevíteni a tetőt a fúvókáknál, és az adatlapnál a rést /15x15cm kb./ betömni. Még valamit: az én kocsim 2004-es, és ezek még EU3-asok, ezért más softveresek, így nem voltak olyan hibák, mint torpanás, rángatás, alapjárat ingadozás, stb. Azt nem tudom, mikor tértek át az EU4-re. Hát lényegében ennyít tudtam meg. Remélem ezzel is segítettem. Ha kérdés volna, tegyétek meg, itt, vagy személyest a privátban, állok rendelkezésetekre! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #37 Dátum: 2007. Október 20. - 17:54:45 »

EU4 2006-os modellévtől, azaz nagyjából 2005 Szeptemberétől gyártott kocsiknál.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #38 Dátum: 2007. Október 20. - 19:18:51 »

Üdv Dicső Cartársak! Gondban voltam, hogy hová irjak, mert összetett a dolog, de így döntöttem, illetve az a véleményem /Aromó után!/, hogy ide kell. Szóval ma voltam a Gomboséknál, és beszélgettem a Szabó István szervizvezetővel a fórumon felvetett gondokról. Most nagyjából összegezem ezeket. Nem fontossági sorrendben, ahogy beugrik az eszembe /?/. EGR szelep lezárása késlelteti a lerakódást, de nem szünteti meg véglegesen, biztosan. Javaslat: Meg-meghajtani a motort időnként, hogy jól átmossa magát, és kisebb fokozatban, hogy jól felmelegedjen, esetleg a normálisnál kicsit feljebb. Olajcseréhez továbbra is a 10/40-est javasolják, mert az 5/40-es túl híg, és kevésbé ken jól üzemmelegben. A Castrolt viszont jobb használni, mint a szervizes Shellt. Lehet vinni saját beszerzést cseréhez. Oldalablak karcolódás valóban gond egyes kocsiknál. Ha karcolódik, akkor elég hamar bejön a gond mosásnál, le-felhúzásnál. Ez garis csere, mert tudnak róla. Akinek már több éves a kocsija /2004-2005 pl./ és eddig nem karcolódott, az biztos nem is fog már, mert más széria. Motortető beremegéshez javaslat, amit már én is csináltam, és egyelőre jónak bizonyult, hogy valamivel ki kell merevíteni a tetőt a fúvókáknál, és az adatlapnál a rést /15x15cm kb./ betömni. Még valamit: az én kocsim 2004-es, és ezek még EU3-asok, ezért más softveresek, így nem voltak olyan hibák, mint torpanás, rángatás, alapjárat ingadozás, stb. Azt nem tudom, mikor tértek át az EU4-re. Hát lényegében ennyít tudtam meg. Remélem ezzel is segítettem. Ha kérdés volna, tegyétek meg, itt, vagy személyest a privátban, állok rendelkezésetekre! Üdv: LadiGidy

Már máshol említettem, de akkor megteszem itt is. Ha az alvázszámban a kilencedik karakter 1, akkor EU3, ha itt egy J betű áll, akkor EU4!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
stadlerm
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #39 Dátum: 2007. Október 24. - 06:30:58 »

Üdv Mindenkinek!

30 ezres előtt állok. Ezzel kapcsolatban két kérdésem van. Tapasztalatatok szerint nagy gond az, ha már 31 fél lesz amikor beviszem, illetve Opel szervízbe vihetem-e, mivel az sokkal közelebb van hozzám?
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #40 Dátum: 2007. Október 24. - 07:14:15 »

Üdv Mindenkinek!

30 ezres előtt állok. Ezzel kapcsolatban két kérdésem van. Tapasztalatatok szerint nagy gond az, ha már 31 fél lesz amikor beviszem, illetve Opel szervízbe vihetem-e, mivel az sokkal közelebb van hozzám?
A normálisabb szervizek nem háklisak a túlszaladásra. Nem tom hova viszed, de szerintem meg lehet velük beszélni.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
tois
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #41 Dátum: 2007. Október 24. - 15:51:18 »

Amikor mi megvettük az autót, 32000 km volt benne. A kötelező szervízt nekem kellett megcsináltatnom, mert az eladó már nem akart vele foglalkozni. Vácra vittem, nem szóltak egy rossz szót sem, sőt a garanciafüzetbe még picivel kevesebbet is írtak be.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #42 Dátum: 2007. Október 24. - 15:57:24 »

Egyedül a garancia lejártát veszik komolyan, arra kell nagyon figyelni! Persze sok ezer külömbség már sok. Nekik a bevétel a fontos, nem a km. A ciki csak akkor lehet, ha a vezérműszíjcsere fut tovább, és elszakad, akkor biztos széttárják a karjukat, és roppantul sajnálkoznak, de nem tehetnek semmit, mert az nagy pénz. Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #43 Dátum: 2007. Október 24. - 19:46:48 »

Chevy Gombos

Olajcsere+ kötelező 1. átvizsgálás:

22843 HUF (beleértve a pollenszürő cseréjét). Olajat én vittem. Autó 1: 50 perc alatt készen volt, kérdéseimre válaszoltak. Még vissza kell mennem a deréktámasz miatt, de ígéret szerint ezt szombatig bezárólag beszerzik és pikk- pakk cserélik.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #44 Dátum: 2007. Október 24. - 19:48:31 »

Ja és lemosva kaptam vissza Lajcsikát!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!