Lacetti klub fórum
2024. Május 16. - 18:41:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 134803 alkalommal)
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #60 Dátum: 2007. December 31. - 09:46:34 »

Igazi áttörés a feltöltésben...
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #61 Dátum: 2007. December 31. - 11:15:03 »

Ja és kép a szüröröl megtekinthetö a net oldalamon.
Alsó sorban középen a képen milyen szerkezet van a szűrő mögött?

Nem hagyott nyugodni engem sem ez a kérdés. Volt is egy tippem magamban...asszem bejött.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-Supercharger-Turbo-Forenza-Reno-Verona-SX4-AERIO_W0QQitemZ230206273488QQihZ013QQcategoryZ33741QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Oldal alján megtalálod ugyanezt a képet Mosolyog

Bocsika hogy nem válaszoltam de sajna kevés az idöm forumozni.
De kolega megtalálta és be is linkelte a választ.
 BUÉK
Amúgy ez egy elektromos ventillátor. Amit az oldalon írtak róla teljesítmény növekedést, az mind szép és jó, de nem hiszem, hogy igaz is lenne...
Mel Gibson is így töltötte a gépét a Mad Max-ben nem? kapcsoló be, és elkezdett vadul pörögni a motorból a tetőn át kitüremkedő ketyere. Na ezt megszakértettem!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #62 Dátum: 2007. December 31. - 13:08:23 »

Ja és kép a szüröröl megtekinthetö a net oldalamon.
Alsó sorban középen a képen milyen szerkezet van a szűrő mögött?

Nem hagyott nyugodni engem sem ez a kérdés. Volt is egy tippem magamban...asszem bejött.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-Supercharger-Turbo-Forenza-Reno-Verona-SX4-AERIO_W0QQitemZ230206273488QQihZ013QQcategoryZ33741QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Oldal alján megtalálod ugyanezt a képet Mosolyog

Bocsika hogy nem válaszoltam de sajna kevés az idöm forumozni.
De kolega megtalálta és be is linkelte a választ.
 BUÉK
Amúgy ez egy elektromos ventillátor. Amit az oldalon írtak róla teljesítmény növekedést, az mind szép és jó, de nem hiszem, hogy igaz is lenne...
Mel Gibson is így töltötte a gépét a Mad Max-ben nem? kapcsoló be, és elkezdett vadul pörögni a motorból a tetőn át kitüremkedő ketyere. Na ezt megszakértettem!

Ez jó: Mad Max Lacetti
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
rapman
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



« Hozzászólás #63 Dátum: 2008. Január 05. - 00:34:48 »

Szépjonapot.Mint az irtam másik részen is újjvagyok még itt is meg lacsiban is ugyhogy végigolvasgatva a hozzászolásokat a K&N szürőt láttam többször irva mint jo szürőt van valaki aki használt sokat valami más márkáju jofajta légszürő betétet? Mert a direktszürőnek nem vagyok a hive.Ha valakinek van még másmárkájuval jo tapasztalata a nemgagyi fajtábol irjon kérem neveket mi jo a lacsihoz szürőbetét, előre is köszönöm.

Tapasztalatot sportszürőbeétre tudok én is irni nekem F1racinges volt 15.000ft hangosabb nem lett az auto , mondjuk sportkipufogo melett amugy sem nagyon lehetett volna hallani   Vigyorog viszont némileg tényleg dinamikusabb lett az auto és jobban ment öszeségében Viszont nem eszik kevesebbet tőle nem is ehet több levegő nagyobb teljesitmény több üzemanyag  Mosolyog sporolásra a sport gyertyakat és a kipfogot ajanlanám azokkal valamivel kevesebbet eszik ez is tapasztalat, mondjuk mire megvolt mind3 megint szintbehozta egyik a másikat de jobban ment az auto ! 
OFF Nem ide tartozik tudom de valaki világositson fel pls arrol is hogy meddig bejáratos a kocsi, a kereskedésben csak butaságokat mondtak ( " ez nem trabant/skoda itt már ilyen nincs csak 1000kmig nem menj vele üveghangon és ne pörgesd tartosan 6000 fordulattal" ) járattam már be pár kocsit, de azok dieselek voltak és ott volt 2500km. Igy érdekelne konkrétabb is hogy meddig bejáratos.ON
bocsánat a nemidetartozoért még1x
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #64 Dátum: 2008. Január 05. - 15:01:04 »

Szépjonapot.Mint az irtam másik részen is újjvagyok még itt is meg lacsiban is ugyhogy végigolvasgatva a hozzászolásokat a K&N szürőt láttam többször irva mint jo szürőt van valaki aki használt sokat valami más márkáju jofajta légszürő betétet? Mert a direktszürőnek nem vagyok a hive.Ha valakinek van még másmárkájuval jo tapasztalata a nemgagyi fajtábol irjon kérem neveket mi jo a lacsihoz szürőbetét, előre is köszönöm.

Tapasztalatot sportszürőbeétre tudok én is irni nekem F1racinges volt 15.000ft hangosabb nem lett az auto , mondjuk sportkipufogo melett amugy sem nagyon lehetett volna hallani   Vigyorog viszont némileg tényleg dinamikusabb lett az auto és jobban ment öszeségében Viszont nem eszik kevesebbet tőle nem is ehet több levegő nagyobb teljesitmény több üzemanyag  Mosolyog sporolásra a sport gyertyakat és a kipfogot ajanlanám azokkal valamivel kevesebbet eszik ez is tapasztalat, mondjuk mire megvolt mind3 megint szintbehozta egyik a másikat de jobban ment az auto ! 
OFF Nem ide tartozik tudom de valaki világositson fel pls arrol is hogy meddig bejáratos a kocsi, a kereskedésben csak butaságokat mondtak ( " ez nem trabant/skoda itt már ilyen nincs csak 1000kmig nem menj vele üveghangon és ne pörgesd tartosan 6000 fordulattal" ) járattam már be pár kocsit, de azok dieselek voltak és ott volt 2500km. Igy érdekelne konkrétabb is hogy meddig bejáratos.ON
bocsánat a nemidetartozoért még1x
Hi.
Én úgy tudom, 3 eKm-ig 3000 felett sokáig ne pörgesd. Utána fokozatosan lehet tanítani, addigra összeáll minden forgó-mozgó alkatrész, és lehet menni! /csak óvatosan, törésmentesen/
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #65 Dátum: 2008. Január 05. - 15:16:15 »

Szia!
Mivel utángyártott hazai kínalat van és az is ~15 eFt,- akkor csakis K&N a betétből.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #66 Dátum: 2008. Január 05. - 15:53:42 »

Szia!
Mivel utángyártott hazai kínalat van és az is ~15 eFt,- akkor csakis K&N a betétből.
Én már tavaly rendeltem K&N betétszűrőt az RS Tuningnál...Azóta is várom a hívásukat. Amúgy kikerestem a kocsihoz való szűrő cikkszámát (33-2330), és találtam magyarországi forgalmazót is. Viszont a 68 oldalas K&N listájukban nincs benne. Se ez a cikkszám, se a Lacetti, Nubira, Optra, Reno típusok...hm  He

Árlista
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #67 Dátum: 2008. Január 05. - 21:05:59 »

Hello Urak!
Ugyan a second-hand nubira 3-mat csak a jövő héten tudom elhozni a maxabo-tól, de a k&n szűrőt már én is kerestem a neten. a tipus-szám nekem is a 33-2330 (remélem), de val.szeg én kintről fogom megrendelni. A Mo-i honlapokon mindenhol azt a hülyeséget olvasom, hogy 8-10 ezer km.-enként kell mosni, olajozni. Az eredeti K@N honlapon azért egész más van, meg az emlékeimben is! Ha tudok valami kellemes árat, tudatom!
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #68 Dátum: 2008. Január 05. - 21:17:38 »

Hello Urak!
Ugyan a second-hand nubira 3-mat csak a jövő héten tudom elhozni a maxabo-tól, de a k&n szűrőt már én is kerestem a neten. a tipus-szám nekem is a 33-2330 (remélem), de val.szeg én kintről fogom megrendelni. A Mo-i honlapokon mindenhol azt a hülyeséget olvasom, hogy 8-10 ezer km.-enként kell mosni, olajozni. Az eredeti K@N honlapon azért egész más van, meg az emlékeimben is! Ha tudok valami kellemes árat, tudatom!
Hali Úr.  Vigyorog
Érdekelne, hogy akkor milyen időközönként kell szerinted mosni.  He  Én is kacérkodom vele tavaszra.  Vigyorog
üdv
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #69 Dátum: 2008. Január 05. - 21:56:55 »

Hello,
A gyártó szerint normál körülmények között 70000 km, nagyon mocskos körülmények
között kb. 30000, de ez nem igazán kilóméterfüggő, hanem amikor már nem látod a dróthálót. Egyébként most néztem, a lacsihoz, meg a nubira végéhez való Bécsben 73 EUR, csak majd meg kell kérdeznem, hogy van e raktáron, vagy rendelni kell.
Gondolom, egyszerűbb, ha több kell, majd egyeztetünk ha gondoljátok....
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #70 Dátum: 2008. Január 05. - 22:21:32 »

Hello,
A gyártó szerint normál körülmények között 70000 km, nagyon mocskos körülmények
között kb. 30000, de ez nem igazán kilóméterfüggő, hanem amikor már nem látod a dróthálót. Egyébként most néztem, a lacsihoz, meg a nubira végéhez való Bécsben 73 EUR, csak majd meg kell kérdeznem, hogy van e raktáron, vagy rendelni kell.
Gondolom, egyszerűbb, ha több kell, majd egyeztetünk ha gondoljátok....
Jó ötlet, én benne vagyok
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #71 Dátum: 2008. Január 06. - 10:18:11 »

Szia!
Mivel utángyártott hazai kínalat van és az is ~15 eFt,- akkor csakis K&N a betétből.
Én már tavaly rendeltem K&N betétszűrőt az RS Tuningnál...Azóta is várom a hívásukat. Amúgy kikerestem a kocsihoz való szűrő cikkszámát (33-2330), és találtam magyarországi forgalmazót is. Viszont a 68 oldalas K&N listájukban nincs benne. Se ez a cikkszám, se a Lacetti, Nubira, Optra, Reno típusok...hm  He

Árlista
Szia!
Annak idején a rendeléstől számítva 1 héten belül kiszállították a K&N direktemet (Holland raktárról)
Bajic Marijan / TRIX-M
E-mail cím(ek):
  office@trix.hu

Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #72 Dátum: 2008. Január 06. - 10:33:29 »

Hello Urak!
Ugyan a second-hand nubira 3-mat csak a jövő héten tudom elhozni a maxabo-tól, de a k&n szűrőt már én is kerestem a neten. a tipus-szám nekem is a 33-2330 (remélem), de val.szeg én kintről fogom megrendelni. A Mo-i honlapokon mindenhol azt a hülyeséget olvasom, hogy 8-10 ezer km.-enként kell mosni, olajozni. Az eredeti K@N honlapon azért egész más van, meg az emlékeimben is! Ha tudok valami kellemes árat, tudatom!
Szia!
Hétköznapi igénytelen tuningos mossa csak a betét szűrőjét, ahogy jónak látja. Én a direktemet igenis az ajánlások szerint tisztítom, és a 9310-essel tisztítás után elérem a kivett  szűrővel elérhető végsebességet. Kötve hiszem, mert tapasztaltam, hogy a piszkos szűrő ugyanezt tudja. Szerintem aki tuningol megmossa a szűrőjét, meg az autóját is, mert mocskosan mindkettő csak a rally futam befutóján sikkes.
Naplózva
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #73 Dátum: 2008. Január 06. - 12:47:05 »

Hali, sorry, én csak a gyári ajánlást bátorkodtam ismételni, ami az amerikai és angol honlapon van...ettől mindenki úgy tér el, ahogy akar, meg a tapasztalatai mutatják...
már az előzőekben bátorkodtam megemlíteni, hogy én egy saab 9000-ben használtam 70 ezer mérföldet és nem nyúltam hozzá...
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #74 Dátum: 2008. Január 18. - 12:33:59 »

Aki mostanában tervezi a szűrő cseréjét6vásárlását az tartsa vissza magát még egy kicsit.

rebelpeak jóvoltából hamarosan kedvezménnyel vásárolhatunk a KN termékeiből, innen: http://www.arata.hu/
A rendelés meneteugyan az lesz, mint a már meglévő partnereinknél: a honlapon keresztül, spec email-en keresztül.

A cég a szűrők kiszállítását is  vállalja az ország egész területére, így mindenki részesülhet a jóból.
Addíg nézegessétek a honlapjukat.

A lacsihoz való szűrő száma:33 2330.

Köszönjük!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!