R*R
|
|
« Dátum: 2007. Szeptember 23. - 08:12:43 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1 Dátum: 2007. Szeptember 23. - 08:17:40 » |
|
Csalás, kiálthatják most Önök, és is igazuk van, hiszen voltaképp a 2002-ben bemutatott Daewoo Nubira szedán reinkarnációja az új arcú, emblémájú, és immár a lépcsős hát mellett ferde, valamint kombivégződéssel is kérhető Lacetti.Ugye a cikk írója még nem látott 5 ajtós Lanost, amiből átterveztette a GM az olasz sztártervezővel, Giugiaroval a kasztnit? Hmmm..Kicsit jobban is utánanézhetett volna! Szegény Kexi! Remélem nem hajtották szét az autóját!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #2 Dátum: 2007. Szeptember 23. - 08:19:56 » |
|
Totalcar: "A szerelő szerint A Lacetti megbízható, tartósnak ígérkező autó. Típushibákról nem tudunk, visszahívási akciókról sem. Mivel még nincsenek háromévesnél öregebb autók, és ügyfeleink évente jellemzően tízezer kilométert sem mennek velük, tipikus kopásokról sem tudunk beszámolni."
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #3 Dátum: 2007. Szeptember 23. - 08:31:33 » |
|
Sajnos visszahívási akciókról mi sem tudunk . Szerintem minden ilyen cikk annyit ér , amennyi munkát belefektetnek az autó megismerésére . Jelen esetben nem gondolnám , hogy húúdesokáig kipróbálta a szerző a munkadarabot . Cikk megírva oszt kész .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #4 Dátum: 2007. Szeptember 23. - 09:22:06 » |
|
Sajnos visszahívási akciókról mi sem tudunk . Szerintem minden ilyen cikk annyit ér , amennyi munkát belefektetnek az autó megismerésére . Jelen esetben nem gondolnám , hogy húúdesokáig kipróbálta a szerző a munkadarabot . Cikk megírva oszt kész . Hogy egy kicsit megvédjem az újságírót: információt a vélt hatékonyság miatt hivatalos helyről próbál beszerezni. Jóhogy nem tud visszahívási akcióról , hiszen a GM gondosan nem reagál azokra a problémákra (l. pl. "Libegő motorháztető" téma), amelyek esetleg ilyen jellegű akciót vonhatnának maguk után... És persze a szervizek sem reklámozzák azokat a hibákat, amelyet pill. nem tudnak orvosolni. Megtehetné persze, hogy néhány mezei autóst (taxist, aki sokat megy vele...?) leállítva kikérdezhetné a tapasztalatiról, de hát azért az macerás, és több pííz sem jár az ilyen módon megszületett cikkért.... ergo nem így készül. Végülis dícséri a gépet, a mi rossz tapasztalataink csak a túlzott elvárásainkból fakadnak (Vagy nem ? , minőséget várunk a pénzünkért, csak rossz helyre születtünk )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #5 Dátum: 2007. Szeptember 23. - 09:31:21 » |
|
Komis barátom későn figyelmeztetett: "1 aranyos megjegyzést azért elcsíptem :' a gyári festék nem bírja az emberi izzadságot' hmmm..." Nekem sem volt kesztyű a kezemen, a vezetőoldali kilics festés megadta magát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #6 Dátum: 2007. Szeptember 23. - 10:16:08 » |
|
Sajnos visszahívási akciókról mi sem tudunk . Szerintem minden ilyen cikk annyit ér , amennyi munkát belefektetnek az autó megismerésére . Jelen esetben nem gondolnám , hogy húúdesokáig kipróbálta a szerző a munkadarabot . Cikk megírva oszt kész . Hogy egy kicsit megvédjem az újságírót: információt a vélt hatékonyság miatt hivatalos helyről próbál beszerezni. Jóhogy nem tud visszahívási akcióról , hiszen a GM gondosan nem reagál azokra a problémákra (l. pl. "Libegő motorháztető" téma), amelyek esetleg ilyen jellegű akciót vonhatnának maguk után... És persze a szervizek sem reklámozzák azokat a hibákat, amelyet pill. nem tudnak orvosolni. Megtehetné persze, hogy néhány mezei autóst (taxist, aki sokat megy vele...?) leállítva kikérdezhetné a tapasztalatiról, de hát azért az macerás, és több pííz sem jár az ilyen módon megszületett cikkért.... ergo nem így készül. Végülis dícséri a gépet, a mi rossz tapasztalataink csak a túlzott elvárásainkból fakadnak (Vagy nem ? , minőséget várunk a pénzünkért, csak rossz helyre születtünk ) hát ja....mi a f...ért nem tudunk több pénzt keresni, hogy a család mellett jusson három-öt évente egy új audira, bmw-re, mercire! logikus, hogy ez a mi hibánk, hülyék vagyunk, hogy elvárjuk egy távol-keleti autótól, hogy 2-3 évig hiba nélkül működjön...egyáltalán működjön! Vagy máshol autó bilétával ennyiért csak kerti dísztárgyat adnak? Hmmmm...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jopek
|
|
« Hozzászólás #7 Dátum: 2007. Szeptember 23. - 11:51:15 » |
|
A gyári festék nem bírja az izzadságot ? Szóval ezért kopott le a kilincsről , áháá ! Persze nem csoda , hogy izzad a tenyerem minden beszállásnál , sosem vezettem még ilyen vad ,kiszámíthatatlan , őserejű kocsit . Azt hittem csak egyszerű lakkhiány . De nem ! Csak az izgalom , igen ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #8 Dátum: 2007. Szeptember 23. - 21:45:54 » |
|
Sajnos visszahívási akciókról mi sem tudunk . Szerintem minden ilyen cikk annyit ér , amennyi munkát belefektetnek az autó megismerésére . Jelen esetben nem gondolnám , hogy húúdesokáig kipróbálta a szerző a munkadarabot . Cikk megírva oszt kész . Hogy egy kicsit megvédjem az újságírót: információt a vélt hatékonyság miatt hivatalos helyről próbál beszerezni. Jóhogy nem tud visszahívási akcióról , hiszen a GM gondosan nem reagál azokra a problémákra (l. pl. "Libegő motorháztető" téma), amelyek esetleg ilyen jellegű akciót vonhatnának maguk után... És persze a szervizek sem reklámozzák azokat a hibákat, amelyet pill. nem tudnak orvosolni. Megtehetné persze, hogy néhány mezei autóst (taxist, aki sokat megy vele...?) leállítva kikérdezhetné a tapasztalatiról, de hát azért az macerás, és több pííz sem jár az ilyen módon megszületett cikkért.... ergo nem így készül. Végülis dícséri a gépet, a mi rossz tapasztalataink csak a túlzott elvárásainkból fakadnak (Vagy nem ? , minőséget várunk a pénzünkért, csak rossz helyre születtünk ) No para. Ment egy mail, és láss csodát: a hiba listánk be lett linkelve a cikkbe. Jött is egy-két új tag. Nesze neked nemtörődöm GM. Kripic (segítőkész, ügyfél barát módon intézett) levelezésén hány eladást veszítenek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #9 Dátum: 2007. Október 03. - 12:10:21 » |
|
"Kripic (segítőkész, ügyfél barát módon intézett) levelezésén hány eladást veszítenek?" 1sem! Miért? Mert a GMpiár csávó elmondja, hogy a tipust mazochistáknak tervezték! Azok meg nagyon elégedettek a sztrip10 festékkel!! R*R Kopik vagy vedlik?? Még 1 felvetés, ha mezítláb vezetek a pedál ledobja a műanyagot vagy csak elgörbül??!
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #10 Dátum: 2007. Október 03. - 18:50:47 » |
|
Szia! Kopik, de még gondolkom, hogy javítófestékkel eltüntetem. Nincs 1 cm2 az egész hiba, de az alapozó a kilincs belső felületén látszik. Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BeZe1974
|
|
« Hozzászólás #11 Dátum: 2007. Október 03. - 20:53:03 » |
|
Van valahol LAcetti törésteszt én nem találok...
|
|
|
Naplózva
|
"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #12 Dátum: 2007. Október 04. - 07:37:43 » |
|
Nos a mentazöldön a kopás még nem volt irritáló, hagytam... A tiéden az más Nem tul macerás ilyen kisfelületű javítás? Lehet, hogy utána meg mellette kopik meg, stb..
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #13 Dátum: 2007. Október 04. - 07:39:24 » |
|
Előző forumon (ős index) vki már kinyomozta, hogy csak amerikai törésteszt van, ha jól emlékszem Suzuki Reno név alatt
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
hicar
|
|
« Hozzászólás #14 Dátum: 2007. Október 04. - 12:01:56 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|