Lacetti klub fórum
2024. Május 16. - 07:17:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 534300 alkalommal)
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #405 Dátum: 2008. Február 22. - 21:57:47 »

Új kisérlet, hátha majd most sikerül. EGR szelep ( második, már egyszer cserélték ) három napja lezárva.
A nyílvántartásba gépkocsiként feltűntetett járművem ismét autószerű tüneteket produkál. Közvetlen gázreakció, cooltúrált viselkedés, elégedett felhasználó.  Mosolyog
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #406 Dátum: 2008. Február 23. - 14:47:07 »

fájdalomtól megtört szívvel tudatom, hogy az EGR szelep az 2004-es, egyhatos hármas nubirában is keseríti az élvezeteket...öt saroknyira a dráva utcai schiller opel-chevy-től, menet közben a pofámba röhögött a pech-lámpa...150 km autópálya után közvetlenül...lámpa kiüt, huzassam autópályán...onnan jövök, jóbarát...akkor szelepcsere, dupla hunyó...attól jobb lesz?! öszintét akarja, uram!?NEM TUGGGGYUK...

Érdekes, a sárga lámpa nekem is autópálya után jött elő. Egy idő után magától elmúlt (pont hétvége volt, nem tudtam egyből a szervízbe rohanni).
Már nem emlékszem rá, hogy pontosan mivel is magyarázták.
Naplózva
Gábor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #407 Dátum: 2008. Február 23. - 23:05:19 »



Érdekes, a sárga lámpa nekem is autópálya után jött elő. Egy idő után magától elmúlt (pont hétvége volt, nem tudtam egyből a szervízbe rohanni).


[/quote]
Sziasztok! Azt hittem beképzelem magamnak, de nálam is egy hosszabb (600km ; Pécs-Gyula) út óta jelentkezik a torpanás finom, egyenletes gázadásnál, különböző fordulaton!  Eddig azt hittem ezen utak jótékony hatással vannak a motorra ... 
Naplózva

Lacetti 1,6  -  2007
Toljadneki
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62

Jazz 1.4 LS Storm Silver


« Hozzászólás #408 Dátum: 2008. Február 24. - 18:52:55 »

Sziasztok ! Nos, szelepcsere óta most volt először pálya-járat ( Bp. -Mezőkövesd  2X ). Szándékosan ugyanúgy hajtottam mint eddíg, kíváncsi voltam, hogy változott - e a fogyasztás. Hát nem. Legalábbi óra szerint nem, kb. ugyanott áll a mutató a pályás hajsza után, mint korábban szokott és ugyanúgy full tankkal indultam. Tapasztalatom szerint a szelepcsere után inkáb az alsóbb ford.szám tartományban lett - talán - rugalmassabb az autó, pálya tempónál, "nyelezésnél" nem érzek különbséget.

Más. Szelepcsere után nektek nem változott a motor hangja ? Nekem azelőtt olyan normálisan csendes volt, azóta meg - főleg alapjáraton és kisebb fordulaton - olyan nyiszogós, mittomén más lett a hangja. Annyira nem vészes, nem hiszem, hogy valami beleérne valamibe, inkább a régi F Astrák hangja jut eszembe, amikor túl feszesre húzták a vezérműszíjat és az adott a ford.számmal egyenes arányban emelkedő süvítő hangot. No az enyém ilyen, csak miniben...  Kacsint

    
Naplózva
Toljadneki
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62

Jazz 1.4 LS Storm Silver


« Hozzászólás #409 Dátum: 2008. Február 24. - 18:54:51 »

Atya Úr Isten ! 

Bocs a hibákért, figyelmetlenül gépeltem... 
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #410 Dátum: 2008. Február 24. - 19:01:31 »

Átléptem a 3000. kilométert lezárt EGR-rel...eddig jó, bár ez a téli tötymörgés állandó hideg motorral néha berángatta hidegen. Lesem az első alkalmat, amikor valami jobb benzint tölthetek bele és lenyeletem a sárga STP-t is, aztán irány a pálya min. 50 km tüzelésre!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #411 Dátum: 2008. Február 24. - 22:27:53 »

Átléptem a 3000. kilométert lezárt EGR-rel...eddig jó, bár ez a téli tötymörgés állandó hideg motorral néha berángatta hidegen. Lesem az első alkalmat, amikor valami jobb benzint tölthetek bele és lenyeletem a sárga STP-t is, aztán irány a pálya min. 50 km tüzelésre!
Egyre többen panaszkodnak erre a torpanásra és szelepproblémákra.Kezd engem is idegesíteni.Az 1,6- os motor is érintett ebben a problémában?Én ugyan nem tapasztaltam ilyesmit, de ez már nem állapot, hogy ennyi autónak vn ilyen gondja!Nem tesz a gyár semmit?Érthetetlen.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #412 Dátum: 2008. Február 26. - 10:58:59 »

Sziasztok ! Nos, szelepcsere óta most volt először pálya-járat ( Bp. -Mezőkövesd  2X ). Szándékosan ugyanúgy hajtottam mint eddíg, kíváncsi voltam, hogy változott - e a fogyasztás. Hát nem. Legalábbi óra szerint nem, kb. ugyanott áll a mutató a pályás hajsza után, mint korábban szokott és ugyanúgy full tankkal indultam. Tapasztalatom szerint a szelepcsere után inkáb az alsóbb ford.szám tartományban lett - talán - rugalmassabb az autó, pálya tempónál, "nyelezésnél" nem érzek különbséget.

Más. Szelepcsere után nektek nem változott a motor hangja ? Nekem azelőtt olyan normálisan csendes volt, azóta meg - főleg alapjáraton és kisebb fordulaton - olyan nyiszogós, mittomén más lett a hangja. Annyira nem vészes, nem hiszem, hogy valami beleérne valamibe, inkább a régi F Astrák hangja jut eszembe, amikor túl feszesre húzták a vezérműszíjat és az adott a ford.számmal egyenes arányban emelkedő süvítő hangot. No az enyém ilyen, csak miniben...  Kacsint

    

Hát hangosabb nem lett a motor a szelepcsere után, az biztos. Sőt.
Ott valami nincs rendben.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #413 Dátum: 2008. Február 26. - 11:05:04 »

Átléptem a 3000. kilométert lezárt EGR-rel...eddig jó, bár ez a téli tötymörgés állandó hideg motorral néha berángatta hidegen. Lesem az első alkalmat, amikor valami jobb benzint tölthetek bele és lenyeletem a sárga STP-t is, aztán irány a pálya min. 50 km tüzelésre!
Egyre többen panaszkodnak erre a torpanásra és szelepproblémákra.Kezd engem is idegesíteni.Az 1,6- os motor is érintett ebben a problémában?Én ugyan nem tapasztaltam ilyesmit, de ez már nem állapot, hogy ennyi autónak vn ilyen gondja!Nem tesz a gyár semmit?Érthetetlen.

Igen, az 1,6-os is érintett (de még mennyire).
Tesz: szelepeket cseréltet.

Ja, nem igazán oldja meg a problémát. Max. javít rajta.
Viszont az eddigi módosításokkal (nálam: szelep csere, légszűrő szűkítés kiszerelve, sport betét), és némi vezetéstechnikai módosítással (az a Wallis-Kripic féle javaslat, hogy időnként pörgessük 5000 fölé a gépet, és hagyjuk magától lelassulni, majd ismét ugyan ez) elviselhető mértékűre csökkenthető.

Nekem spec. már alig csinálja.
De lehet, hogy csak be kell járódnia a gépnek (közelít a 100 e.)!  Vigyorog
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #414 Dátum: 2008. Február 26. - 13:51:59 »

Átléptem a 3000. kilométert lezárt EGR-rel...eddig jó, bár ez a téli tötymörgés állandó hideg motorral néha berángatta hidegen. Lesem az első alkalmat, amikor valami jobb benzint tölthetek bele és lenyeletem a sárga STP-t is, aztán irány a pálya min. 50 km tüzelésre!
Egyre többen panaszkodnak erre a torpanásra és szelepproblémákra.Kezd engem is idegesíteni.Az 1,6- os motor is érintett ebben a problémában?Én ugyan nem tapasztaltam ilyesmit, de ez már nem állapot, hogy ennyi autónak vn ilyen gondja!Nem tesz a gyár semmit?Érthetetlen.

Igen, az 1,6-os is érintett (de még mennyire).
Tesz: szelepeket cseréltet.

Ja, nem igazán oldja meg a problémát. Max. javít rajta.
Viszont az eddigi módosításokkal (nálam: szelep csere, légszűrő szűkítés kiszerelve, sport betét), és némi vezetéstechnikai módosítással (az a Wallis-Kripic féle javaslat, hogy időnként pörgessük 5000 fölé a gépet, és hagyjuk magától lelassulni, majd ismét ugyan ez) elviselhető mértékűre csökkenthető.

Nekem spec. már alig csinálja.
De lehet, hogy csak be kell járódnia a gépnek (közelít a 100 e.)!  Vigyorog
nekem már bejáratódott és hála az égnek én nem tapasztaltam semmi ilyesmit eddig.Remélem ezt a hátralévő 3 napot amíg még nálam lesz most már kibírja.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Toljadneki
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62

Jazz 1.4 LS Storm Silver


« Hozzászólás #415 Dátum: 2008. Február 27. - 08:59:28 »

Sziasztok !

Stocz ! Én azt hiszem, nem fogok kínlódni vele, hajtom amíg megy... Még mielőtt a nyári nagyobb kiruccanásra kerülne sor, itthon hajtom úgy ahogy eddíg, nem fogom simogatni, ha valami szét akar hullani benne, akkor azt tegye meg minél előbb. A 3. éves szervíz előtt ha minden jól megy ki fogunk szállni belőle, addíg meg garis, úgyhogy ennyi...

 
Naplózva
flower78
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Hozzászólás #416 Dátum: 2008. Február 27. - 23:27:36 »

Sziasztok!
A múlt heti szelepcsere után mentem kb. 600 km-t. Eddig minden rendben. A sárga lámpa szépen alszik, remélem nem is fog többet felkelni Mosolyog Annyit vettem észre, hogy hogy a kesztyűtartó mögött valami kopogó műanyag hang hallatszik mintha valami nem lenne rögzítve normálisan, de csak néha főleg indításkor mikor a motor beremeg. Nem tudom mi lehet, ha a szervíz felé járok megmutatom nekik. ( Ha valakinek van tanácsa szívesen veszem) Az üzemanyag óra mintha hamarabb indult volna lefelé, de hátha csak érzéki csalódás lesz.
Cső minden Lacsi társnak!
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #417 Dátum: 2008. Február 28. - 13:24:10 »

Sziasztok!
A múlt heti szelepcsere után mentem kb. 600 km-t. Eddig minden rendben. A sárga lámpa szépen alszik, remélem nem is fog többet felkelni Mosolyog Annyit vettem észre, hogy hogy a kesztyűtartó mögött valami kopogó műanyag hang hallatszik mintha valami nem lenne rögzítve normálisan, de csak néha főleg indításkor mikor a motor beremeg. Nem tudom mi lehet, ha a szervíz felé járok megmutatom nekik. ( Ha valakinek van tanácsa szívesen veszem) Az üzemanyag óra mintha hamarabb indult volna lefelé, de hátha csak érzéki csalódás lesz.
Cső minden Lacsi társnak!
Agyrém ez a sok szelepcsere.Nem akarom elhinni, hogy ez rentábilis a GM.-nek.
Ja szerintem a lézervezérlésű  bukófrekvenciás homálytizedelő zörög.Szerintem.Elhiheted nagyon értek hozzá.(De azért mutasd meg a szervízben!!!)
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #418 Dátum: 2008. Február 28. - 15:09:31 »

Sziasztok!
A múlt heti szelepcsere után mentem kb. 600 km-t. Eddig minden rendben. A sárga lámpa szépen alszik, remélem nem is fog többet felkelni Mosolyog Annyit vettem észre, hogy hogy a kesztyűtartó mögött valami kopogó műanyag hang hallatszik mintha valami nem lenne rögzítve normálisan, de csak néha főleg indításkor mikor a motor beremeg. Nem tudom mi lehet, ha a szervíz felé járok megmutatom nekik. ( Ha valakinek van tanácsa szívesen veszem) Az üzemanyag óra mintha hamarabb indult volna lefelé, de hátha csak érzéki csalódás lesz.
Cső minden Lacsi társnak!
Agyrém ez a sok szelepcsere.Nem akarom elhinni, hogy ez rentábilis a GM.-nek.
Ja szerintem a lézervezérlésű  bukófrekvenciás homálytizedelő zörög.Szerintem.Elhiheted nagyon értek hozzá.(De azért mutasd meg a szervízben!!!)



Azért sokunknak nem cserélték a szelepeket és mégis nagyon jól megy a gép
Naplózva

mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #419 Dátum: 2008. Február 28. - 15:18:10 »

Sziasztok!
A múlt heti szelepcsere után mentem kb. 600 km-t. Eddig minden rendben. A sárga lámpa szépen alszik, remélem nem is fog többet felkelni Mosolyog Annyit vettem észre, hogy hogy a kesztyűtartó mögött valami kopogó műanyag hang hallatszik mintha valami nem lenne rögzítve normálisan, de csak néha főleg indításkor mikor a motor beremeg. Nem tudom mi lehet, ha a szervíz felé járok megmutatom nekik. ( Ha valakinek van tanácsa szívesen veszem) Az üzemanyag óra mintha hamarabb indult volna lefelé, de hátha csak érzéki csalódás lesz.
Cső minden Lacsi társnak!
Agyrém ez a sok szelepcsere.Nem akarom elhinni, hogy ez rentábilis a GM.-nek.
Ja szerintem a lézervezérlésű  bukófrekvenciás homálytizedelő zörög.Szerintem.Elhiheted nagyon értek hozzá.(De azért mutasd meg a szervízben!!!)



Azért sokunknak nem cserélték a szelepeket és mégis nagyon jól megy a gép
Nekem sem volt gondom vele, pedig már tettem bele 2-3 km.-t.Mi váltja ki?Miért jön elő egyeseknek ez a probléma.Másnak miért nem?Szerintem érdekes lenne ezt kivizsgálni, legalábbis a GM.-nek.Azt hiszem sok adatot nyerhetnének a további fejlesztésekhez.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!