Lacetti klub fórum
2024. Május 13. - 21:59:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 361906 alkalommal)
csavardi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



« Hozzászólás #315 Dátum: 2010. Május 15. - 19:50:42 »

nekem a feszítőgörgő (ruville) rezonált be csere után (bosch szíj, ruville görgők, gyári vízpumpa) kicsivel alapjárat fölött (1000-1200rpm). valószínűleg maga a feszítő rész, nem a csapágy. a szíj lazítására halkabb lett. idegesített a dolog úgyhogy ment a kukába. de valószínűleg itt máshol lesz szó.
tud valaki megbízható utángyártott vízpumpát ajánlani? nekem az skf(!) 20000 km-t bírt ki (persze ez lehet egyedi eset is).

pl GMB japán gyári beszállító
és olyat hol kapni?
Naplózva

170000miles
csavardi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



« Hozzászólás #316 Dátum: 2010. Május 15. - 19:55:07 »

még valami. olajnyomás-lámpa alapjáraton (meleg motornál) világít, fordulatszám emelésre elalszik. valószínűleg csak gomba. volt már valakinek ilyen esete? He
MIKOR, HA NEM SZOMBAT DÉLUTÁN? Zavart
Naplózva

170000miles
Viper
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


Nexia1.5 16V(96')by H&H & Lanos1.6 16V(00')Bp


« Hozzászólás #317 Dátum: 2010. Május 15. - 19:57:25 »

nekem a feszítőgörgő (ruville) rezonált be csere után (bosch szíj, ruville görgők, gyári vízpumpa) kicsivel alapjárat fölött (1000-1200rpm). valószínűleg maga a feszítő rész, nem a csapágy. a szíj lazítására halkabb lett. idegesített a dolog úgyhogy ment a kukába. de valószínűleg itt máshol lesz szó.
tud valaki megbízható utángyártott vízpumpát ajánlani? nekem az skf(!) 20000 km-t bírt ki (persze ez lehet egyedi eset is).

pl GMB japán gyári beszállító
és olyat hol kapni?
pl unix  Kacsint
11e körül van teli áron.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Május 15. - 19:59:11 írta Viper » Naplózva

csavardi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



« Hozzászólás #318 Dátum: 2010. Május 15. - 20:33:42 »

nekem a feszítőgörgő (ruville) rezonált be csere után (bosch szíj, ruville görgők, gyári vízpumpa) kicsivel alapjárat fölött (1000-1200rpm). valószínűleg maga a feszítő rész, nem a csapágy. a szíj lazítására halkabb lett. idegesített a dolog úgyhogy ment a kukába. de valószínűleg itt máshol lesz szó.
tud valaki megbízható utángyártott vízpumpát ajánlani? nekem az skf(!) 20000 km-t bírt ki (persze ez lehet egyedi eset is).

pl GMB japán gyári beszállító
és olyat hol kapni?
pl unix  Kacsint
11e körül van teli áron.
köszi
Naplózva

170000miles
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #319 Dátum: 2010. Május 17. - 07:37:46 »

Felvettem ma reggel a hideg hangját a Lacsimnak, hogy bizonyítsam, igenis szépen, egyenletesen jár. Csak melegen jön elő a nyikorgás. Szerdán megyek elvileg Rudiékhoz, megmutatom nekik. Barátom golfján is hasonló hangok vannak, neki azt mondta egy szerelő, hogy vagy a görgők, vagy a vízpumpa csapágyas, kéretik nem közlekedni vele és javítani a problémát, izibe!
A hangért ( telefonos ) klikk ide.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #320 Dátum: 2010. Május 17. - 08:16:07 »

A hangért ( telefonos ) klikk ide.
Én semmit nem hallok.
Naplózva


LPG
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #321 Dátum: 2010. Május 17. - 08:33:46 »

A hangért ( telefonos ) klikk ide.
Én semmit nem hallok.

Elég halk a felvétel, én nem hallom azt a hangot mint az előzőn.
Naplózva

akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #322 Dátum: 2010. Május 17. - 10:19:41 »

A hangért ( telefonos ) klikk ide.
Én semmit nem hallok.

Elég halk a felvétel, én nem hallom azt a hangot mint az előzőn.
Halk, mert telefonos felvétel és tökéletes a hangja a gépnek. Nagyon fel kell hangosítani. Az a pár pattogás a gombok nyomogatása.
Pont ez a lényeg, amit mondtál: " én nem hallom azt a hangot mint az előzőn "
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #323 Dátum: 2010. Május 18. - 10:00:09 »

még valami. olajnyomás-lámpa alapjáraton (meleg motornál) világít, fordulatszám emelésre elalszik. valószínűleg csak gomba. volt már valakinek ilyen esete? He
MIKOR, HA NEM SZOMBAT DÉLUTÁN? Zavart
Írtam már, hogy az olajgomba is gyenge pontja  a gépnek. Mondjuk az enyém amikor tönkre ment az fordulaton is pislákolt/villogott ha jól emlékszem. Meg folyt is.

Olajszűrő rendben van? Nincs eltömődve? Olajcsere mikor volt?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #324 Dátum: 2010. Május 18. - 10:05:28 »

Felvettem ma reggel a hideg hangját a Lacsimnak, hogy bizonyítsam, igenis szépen, egyenletesen jár. Csak melegen jön elő a nyikorgás. Szerdán megyek elvileg Rudiékhoz, megmutatom nekik. Barátom golfján is hasonló hangok vannak, neki azt mondta egy szerelő, hogy vagy a görgők, vagy a vízpumpa csapágyas, kéretik nem közlekedni vele és javítani a problémát, izibe!
A hangért ( telefonos ) klikk ide.
Azért azt is vedd figyelembe amit én írtam erről a történetről.
2 komplett vezérlés szett, 3 vízpumpa, és a hang ugyan az.
Csak melegen, hidegen rendben.
Minden esetben a szíj lazítására megszűnik. A hang természetesen jelre állított szíjfeszesség esetén hallatszik, tehát nincs túlhúzva a szíj.

Elég pénzbe/időbe volt ez nekem - eredménytelenül.
Szerintem nem ez a megoldás. Valahol máshol lesz a megoldás valószínűleg.

Kíváncsi vagyok, hogy Rudiék mit mondanak a tiedre.
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #325 Dátum: 2010. Május 18. - 10:52:38 »

Felvettem ma reggel a hideg hangját a Lacsimnak, hogy bizonyítsam, igenis szépen, egyenletesen jár. Csak melegen jön elő a nyikorgás. Szerdán megyek elvileg Rudiékhoz, megmutatom nekik. Barátom golfján is hasonló hangok vannak, neki azt mondta egy szerelő, hogy vagy a görgők, vagy a vízpumpa csapágyas, kéretik nem közlekedni vele és javítani a problémát, izibe!
A hangért ( telefonos ) klikk ide.
Azért azt is vedd figyelembe amit én írtam erről a történetről.
2 komplett vezérlés szett, 3 vízpumpa, és a hang ugyan az.
Csak melegen, hidegen rendben.
Minden esetben a szíj lazítására megszűnik. A hang természetesen jelre állított szíjfeszesség esetén hallatszik, tehát nincs túlhúzva a szíj.

Elég pénzbe/időbe volt ez nekem - eredménytelenül.
Szerintem nem ez a megoldás. Valahol máshol lesz a megoldás valószínűleg.

Kíváncsi vagyok, hogy Rudiék mit mondanak a tiedre.

Hát, én is. Holnap megírom a történetet.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #326 Dátum: 2010. Május 18. - 14:16:01 »

Felvettem ma reggel a hideg hangját a Lacsimnak, hogy bizonyítsam, igenis szépen, egyenletesen jár. Csak melegen jön elő a nyikorgás. Szerdán megyek elvileg Rudiékhoz, megmutatom nekik. Barátom golfján is hasonló hangok vannak, neki azt mondta egy szerelő, hogy vagy a görgők, vagy a vízpumpa csapágyas, kéretik nem közlekedni vele és javítani a problémát, izibe!
A hangért ( telefonos ) klikk ide.
Azért azt is vedd figyelembe amit én írtam erről a történetről.
2 komplett vezérlés szett, 3 vízpumpa, és a hang ugyan az.
Csak melegen, hidegen rendben.
Minden esetben a szíj lazítására megszűnik. A hang természetesen jelre állított szíjfeszesség esetén hallatszik, tehát nincs túlhúzva a szíj.

Elég pénzbe/időbe volt ez nekem - eredménytelenül.
Szerintem nem ez a megoldás. Valahol máshol lesz a megoldás valószínűleg.

Kíváncsi vagyok, hogy Rudiék mit mondanak a tiedre.

Hát, én is. Holnap megírom a történetet.
Stocz! Esetleg csatlakozol hozzánk Te is?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #327 Dátum: 2010. Május 19. - 19:51:47 »

No, voltunk Gidyvel és Janival Rudinál és Nándibácsi meggyógyította az autómat.
Feszítőgörgő csere, kézifék-bovden-tartó leszakadás megszüntetése, dobfékek kipucolása, sérült felni kikalapálása és centírozása, majd hátratevése, fojtószelepház kipucolása, olaj+szűrő csere, üzemanyagszűrő csere, futómű beállítás. Ez történt.
A vezérlésnél az volt a furi hang és hiba okozója, hogy az egyik feszítőgörgőből egy kis öntvénydarab le volt törve, így nem mozgott a feszítő, folyamatosan feszített. Most hogy ez anyaghiba, avagy esetleg emberi mulasztás, vagy szakértelem hiánya, tök mindegy, lényeg, hogy időben ki lett javítva és nem kozott nagy galibát.
Lefényképeztem a sérült alkatrészt, ide klikkelve megtekinthetitek a képet. Teljes méret, 4.2 Mb. Lusta voltam már csökkenteni a méretet, bocs.
Hab a tortán, hogy hazafele jövet az M0-n betapadt a jobb hátsó dobfékpofa, iszonyat dübörgő hangot kiadva. Nagyon megijedtem ezt hallván, megálltam és mikor éreztem, hogy meleg a felni és terjeng a ferrodo szag ( utánaolvastam, már nem használatos ez az anyag, az azbeszt tartalma miatt be van tiltva ), szóval büdös volt, de nagyon. Mindjárt gondoltam, hogy a kézifék a ludas. Visszamentem, Nándibácsi szétkapta, engedett a bovdenen is és pöpec lett.
Úgyhogy most le merem írni, hogy hibátlan a Lacsim. Leszámítva a törött hátsó spricni csövet, mert ezt elfelejtettem mondani és mikor Gidynek csinálták, már késő volt.  Ennyi baj legyen!  Mosolyog
Nagyon köszönöm Gidynek a segítséget, örök hálám!!!!!!!!!! Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2010. Május 19. - 19:56:02 írta akidobos » Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #328 Dátum: 2010. Május 19. - 20:00:47 »

No, voltunk Gidyvel és Janival Rudinál és Nándibácsi meggyógyította az autómat.
Feszítőgörgő csere, kézifék-bovden-tartó leszakadás megszüntetése, dobfékek kipucolása, sérült felni kikalapálása és centírozása, majd hátratevése, fojtószelepház kipucolása, olaj+szűrő csere, üzemanyagszűrő csere, futómű beállítás. Ez történt.
A vezérlésnél az volt a furi hang és hiba okozója, hogy az egyik feszítőgörgőből egy kis öntvénydarab le volt törve, így nem mozgott a feszítő, folyamatosan feszített. Most hogy ez anyaghiba, avagy esetleg emberi mulasztás, vagy szakértelem hiánya, tök mindegy, lényeg, hogy időben ki lett javítva és nem kozott nagy galibát.
Lefényképeztem a sérült alkatrészt, ide klikkelve megtekinthetitek a képet. Teljes méret, 4.2 Mb. Lusta voltam már csökkenteni a méretet, bocs.
Hab a tortán, hogy hazafele jövet az M0-n betapadt a jobb hátsó dobfékpofa, iszonyat dübörgő hangot kiadva. Nagyon megijedtem ezt hallván, megálltam és mikor éreztem, hogy meleg a felni és terjeng a ferrodo szag ( utánaolvastam, már nem használatos ez az anyag, az azbeszt tartalma miatt be van tiltva ), szóval büdös volt, de nagyon. Mindjárt gondoltam, hogy a kézifék a ludas. Visszamentem, Nándibácsi szétkapta, engedett a bovdenen is és pöpec lett.
Úgyhogy most le merem írni, hogy hibátlan a Lacsim. Leszámítva a törött hátsó spricni csövet, mert ezt elfelejtettem mondani és mikor Gidynek csinálták, már késő volt.  Ennyi baj legyen!  Mosolyog
Nagyon köszönöm Gidynek a segítséget, örök hálám!!!!!!!!!! Mosolyog
Szívesen segítettem, erre valók a barátok, és a klubtagok! Kár, hogy nem jutott eszedbe a csőjavítás, mert Pisti gyorsan megoldotta, és hát szívesen megcsinálta volna a HB-det is, mert rajta is látszott, hogy tudta, mi a gond, és eleve hozott hozzá kis okos alkatrészt. Pisti egyébként a villanyzsenijük, mindent meg tud javítani.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Viper
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


Nexia1.5 16V(96')by H&H & Lanos1.6 16V(00')Bp


« Hozzászólás #329 Dátum: 2010. Május 19. - 20:20:48 »

Lefényképeztem a sérült alkatrészt, ide klikkelve megtekinthetitek a képet.
ez nekem úgy tűnik, mintha nem a vízpumpával feszítették volna meg a szíjat, hanem a feszítő görgővel.
nekem is volt egy ilyen régebben, de nekem nem adott hangot és a szíj is szakadt, összerendezte a szelepeket rendesen és a szakadásig elmentem majd 10e km-t 
Naplózva

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!