Lacetti klub fórum
2024. Május 20. - 09:20:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 534700 alkalommal)
FuRy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #1440 Dátum: 2013. Augusztus 25. - 20:09:06 »

Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani  Kacsint

Weres

Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép Mosolyog. Köszi azért a tanácsot Mosolyog.

Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1441 Dátum: 2013. Augusztus 25. - 20:20:00 »

Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani  Kacsint

Weres

Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép Mosolyog. Köszi azért a tanácsot Mosolyog.

Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S.

pl szakszerviz
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1442 Dátum: 2013. Augusztus 29. - 14:40:29 »

ma kiváncsiságbol kiolvastam a hibakod tárolot 1403 as kod volt benne ez egr hiba. check lámpa nem világitott. akkor  lezárást  ki kell venni? nem tom a check mé nem jelez
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1443 Dátum: 2013. Augusztus 29. - 19:29:21 »

vagy pontosan mi van a kód mögött a lezárás vagy maga a szelep rossz?
Naplózva
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1444 Dátum: 2013. Augusztus 30. - 06:22:07 »

Mióta van lezárva? Nem tudom mi a pontos magyarázat rá. de volt olyan vezérlő aminél ha ki volt takarva az EGR akkor dobta a hibát...
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1445 Dátum: 2013. Augusztus 30. - 19:41:40 »

pár hónapja van lezárva. Chack nem világit csak benne volt a hibakód
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1446 Dátum: 2013. Szeptember 02. - 17:43:02 »

az okát nem tudom mért volt igy de gondolom vagy a lezárás vagy **** az egr
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1447 Dátum: 2013. Szeptember 06. - 10:54:45 »

Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani  Kacsint

Weres

Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép Mosolyog. Köszi azért a tanácsot Mosolyog.

Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S.
Ha még aktuális akkor: www.rteam.hu
Szilikon vákumcsőveik vannak jó áron.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
FuRy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #1448 Dátum: 2013. Szeptember 07. - 14:44:06 »

Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani  Kacsint

Weres

Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép Mosolyog. Köszi azért a tanácsot Mosolyog.

Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S.
Ha még aktuális akkor: www.rteam.hu
Szilikon vákumcsőveik vannak jó áron.

Aktuális, köszönöm! Mosolyog
Naplózva
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #1449 Dátum: 2013. Szeptember 08. - 12:56:27 »

 
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani  Kacsint

Weres

Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép Mosolyog. Köszi azért a tanácsot Mosolyog.

Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S.
Ha még aktuális akkor: www.rteam.hu
Szilikon vákumcsőveik vannak jó áron.

Aktuális, köszönöm! Mosolyog
                                                                                                                                                                                                                Ha fars levegőt szív akkor hogy gondolkozik a ecu kisebb vákuum kevesebb üzemanyag. De 2.db vákuum cső van a másik mit csinál ,még fény képet is fel raktam , réges   régen  de nem kaptam választ .Nem lehet becsapni a ecu t hogy kevesebbet fogyasszon.     
Naplózva
Insider
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



« Hozzászólás #1450 Dátum: 2013. Szeptember 08. - 14:11:13 »

 
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani  Kacsint

Weres

Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép Mosolyog. Köszi azért a tanácsot Mosolyog.

Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S.
Ha még aktuális akkor: www.rteam.hu
Szilikon vákumcsőveik vannak jó áron.

Aktuális, köszönöm! Mosolyog
                                                                                                                                                                                                                Ha fars levegőt szív akkor hogy gondolkozik a ecu kisebb vákuum kevesebb üzemanyag. De 2.db vákuum cső van a másik mit csinál ,még fény képet is fel raktam , réges   régen  de nem kaptam választ .Nem lehet becsapni a ecu t hogy kevesebbet fogyasszon.     
Ha fals levegőt szív a fojtószelep után, akkor kisebb lesz a vákuum (a szívócső nyomás közelít a légköri nyomáshoz). Ez történik amikor gyorsítasz és hirtelen lenyomod a gázpedált. A MAP-szenzor jele alapján dúsítani fog az ECU. A MAP jele az egyik "terhelés jel" .
Naplózva
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #1451 Dátum: 2013. Szeptember 09. - 15:14:19 »

 
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani  Kacsint

Weres

Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép Mosolyog. Köszi azért a tanácsot Mosolyog.

Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S.
Ha még aktuális akkor: www.rteam.hu
Szilikon vákumcsőveik vannak jó áron.

Aktuális, köszönöm! Mosolyog
                                                                                                                                                                                                                Ha fars levegőt szív akkor hogy gondolkozik a ecu kisebb vákuum kevesebb üzemanyag. De 2.db vákuum cső van a másik mit csinál ,még fény képet is fel raktam , réges   régen  de nem kaptam választ .Nem lehet becsapni a ecu t hogy kevesebbet fogyasszon.     
Ha fals levegőt szív a fojtószelep után, akkor kisebb lesz a vákuum (a szívócső nyomás közelít a légköri nyomáshoz). Ez történik amikor gyorsítasz és hirtelen lenyomod a gázpedált. A MAP-szenzor jele alapján dúsítani fog az ECU. A MAP jele az egyik "terhelés jel" .
                                                                                                                                                                                                                      A másik vákuumcső ahova megy mintha benzin szűrő is lenne . 
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1452 Dátum: 2013. Szeptember 09. - 18:28:25 »

 
Fury, érdemes lenne leszedni a katit és belekukkantani  Kacsint

Weres

Egyszer csak leszedem, de rájöttem mi volt a galiba. MAP szenzor előtti cső a szenzor előtti illesztésnél nem volt tökéletesen a szenzoron. Nagy valószínűséggel fals adatokat mért emiatt. Gumián ragasztóval rámentem. Tökéletesen megy a gép Mosolyog. Köszi azért a tanácsot Mosolyog.

Esetleg valaki tudja, honnan lehet beszerni ilyen csövet? Ami közvetlen a map szenzorba megy. Ideiglenesen megoldottam ragasztóval, de rezgés hatására egy idő után szétcsúszik és megint előjön a pöfögés :S.
Ha még aktuális akkor: www.rteam.hu
Szilikon vákumcsőveik vannak jó áron.

Aktuális, köszönöm! Mosolyog
                                                                                                                                                                                                                Ha fars levegőt szív akkor hogy gondolkozik a ecu kisebb vákuum kevesebb üzemanyag. De 2.db vákuum cső van a másik mit csinál ,még fény képet is fel raktam , réges   régen  de nem kaptam választ .Nem lehet becsapni a ecu t hogy kevesebbet fogyasszon.     
Ha fals levegőt szív a fojtószelep után, akkor kisebb lesz a vákuum (a szívócső nyomás közelít a légköri nyomáshoz). Ez történik amikor gyorsítasz és hirtelen lenyomod a gázpedált. A MAP-szenzor jele alapján dúsítani fog az ECU. A MAP jele az egyik "terhelés jel" .
                                                                                                                                                                                                                      A másik vákuumcső ahova megy mintha benzin szűrő is lenne . 

He??
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1453 Dátum: 2013. Szeptember 11. - 16:54:55 »

A p1403 as hibakód a táblázat alapján kipuffgáz visszavezető szelep szolenoid  hiba. ez egr elekromos hiba vagy a lezárás miatt dobálja??
Naplózva
kuruczd
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #1454 Dátum: 2013. Szeptember 29. - 15:06:52 »

Mindenkinek világít a check lámpa aki lezárta az EGR-t? Mert nekem nem világít ettől.
Másik kérdés, hogy 2004-es 1.6-os Lacettire van frissebb szoftver mint a gyári? Érdemes elvinni szoftverfrissítésre? Változik a motor karakterisztikája?
Jövőhéten viszem szervizbe hibatároló kiolvasásra törlésre. Most esett át egy szívósor tömítés cserén mert kifújt és az alapjárat egyenetlen volt és rángatott, előtte meg a MAP szenzor vákuumcsöve szakadt szét. Egyik problémától se villant fel a check lámpa.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!