Lacetti klub fórum
2024. Május 10. - 05:27:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Le
 
Szerző Téma: Lacetti végsebessége. Rendőrök hess innét :)  (Megtekintve 51669 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #105 Dátum: 2008. Március 12. - 17:56:19 »

Utoljára a daciámat pörgettem szét,II-száznál kettétört a hajtókar,kijött a blokk oldalán,a dugó meg eldeformálta a hengerfejet.Jó buli volt. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #106 Dátum: 2008. Március 12. - 17:57:27 »

Ja! 1,4 III-ban leszabályozáskor 130. Érdekes módon az asszony Altója nemtom miért, de nem szabályoz le. Én II-be 100-ig nyomtam neki, de nejem azt mondta mikor előzés közben belekényszerítették 120-nál sem tette. Utána ellenőriztem a dugók nem hagytak-e nyomot a motoháztetőn,de semmi.
Jézusatyaúristen, szegény kis Alto-cska.Kettesben 120?Én 5.-ben mentem vele 140-et , de már az egészségre ártalmasnak találtam.(főleg az enyémre)
Tom! hogyan fértél bele egy Altoba? illetve: hogyan veetted fel?  Vigyorog
Nagyon tuti! Együtt lélegzünk!Nem kell kagylós ülés, nem tudok benne csúszkálni!Egyébként meg a világ legcsendesebb járműve.Mikor beülök a két térdem közé szorulnak a füleim.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #107 Dátum: 2008. Március 12. - 17:58:41 »

Ja! 1,4 III-ban leszabályozáskor 130. Érdekes módon az asszony Altója nemtom miért, de nem szabályoz le. Én II-be 100-ig nyomtam neki, de nejem azt mondta mikor előzés közben belekényszerítették 120-nál sem tette. Utána ellenőriztem a dugók nem hagytak-e nyomot a motoháztetőn,de semmi.
Jézusatyaúristen, szegény kis Alto-cska.Kettesben 120?Én 5.-ben mentem vele 140-et , de már az egészségre ártalmasnak találtam.(főleg az enyémre)
Tom! hogyan fértél bele egy Altoba? illetve: hogyan veetted fel?  Vigyorog
Nagyon tuti! Együtt lélegzünk!Nem kell kagylós ülés, nem tudok benne csúszkálni!Egyébként meg a világ legcsendesebb járműve.Mikor beülök a két térdem közé szorulnak a füleim.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #108 Dátum: 2008. Március 12. - 17:59:20 »

Meg itt a tizesen 20 éve nem volt lehetőség ilyesmire.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #109 Dátum: 2008. Március 12. - 18:00:20 »

Ja! 1,4 III-ban leszabályozáskor 130. Érdekes módon az asszony Altója nemtom miért, de nem szabályoz le. Én II-be 100-ig nyomtam neki, de nejem azt mondta mikor előzés közben belekényszerítették 120-nál sem tette. Utána ellenőriztem a dugók nem hagytak-e nyomot a motoháztetőn,de semmi.
Jézusatyaúristen, szegény kis Alto-cska.Kettesben 120?Én 5.-ben mentem vele 140-et , de már az egészségre ártalmasnak találtam.(főleg az enyémre)
Tom! hogyan fértél bele egy Altoba? illetve: hogyan veetted fel?  Vigyorog
Nagyon tuti! Együtt lélegzünk!Nem kell kagylós ülés, nem tudok benne csúszkálni!Egyébként meg a világ legcsendesebb járműve.Mikor beülök a két térdem közé szorulnak a füleim.
valami ilyen érzésem volt hajdanán a Fiat 500-ba
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #110 Dátum: 2008. Március 12. - 18:06:12 »

Ja! 1,4 III-ban leszabályozáskor 130. Érdekes módon az asszony Altója nemtom miért, de nem szabályoz le. Én II-be 100-ig nyomtam neki, de nejem azt mondta mikor előzés közben belekényszerítették 120-nál sem tette. Utána ellenőriztem a dugók nem hagytak-e nyomot a motoháztetőn,de semmi.
Jézusatyaúristen, szegény kis Alto-cska.Kettesben 120?Én 5.-ben mentem vele 140-et , de már az egészségre ártalmasnak találtam.(főleg az enyémre)
Lehet, hogy negyedikben volt, csak a váltókulisszában eggyel odább látta! Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #111 Dátum: 2008. Március 12. - 18:08:02 »

Szerintem az is leszabályoz, hiszen elektronyos a befecskendezése!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #112 Dátum: 2008. Március 12. - 19:30:25 »

Tényleg bejáratós autót meddig lehet taposni? Folyamatosan a 110-120.azt birja ugye?
Megsekotty. Szép folyamatosan, egyre jobban terhelve járasd szerintem. De túl óvatosnak sem szabad lenni, az sem tesz jót ha csak tötymörögsz vele.
Mosndta a srác is a szalonba hogy minden váltásnál 4000 ki kell huzatni had égjen ki a cumó belőle.

Ezeket nem nagyon kell járatni, elvileg már be vannak járatva gyárilag. Mielőtt belekerülnek az autóba, padon mennek a motorok. Most hadnemondjam, mennyit meg hogyan. Régen olvastam.
Naplózva

ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #113 Dátum: 2008. Március 12. - 19:37:21 »

Tényleg bejáratós autót meddig lehet taposni? Folyamatosan a 110-120.azt birja ugye?
Megsekotty. Szép folyamatosan, egyre jobban terhelve járasd szerintem. De túl óvatosnak sem szabad lenni, az sem tesz jót ha csak tötymörögsz vele.
Mosndta a srác is a szalonba hogy minden váltásnál 4000 ki kell huzatni had égjen ki a cumó belőle.

Ezeket nem nagyon kell járatni, elvileg már be vannak járatva gyárilag. Mielőtt belekerülnek az autóba, padon mennek a motorok. Most hadnemondjam, mennyit meg hogyan. Régen olvastam.
Igen ezt mondták nekem is,de akkor sem huzathatom folyamatosan még ..
Naplózva
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #114 Dátum: 2008. Március 12. - 19:39:47 »

nem tudom nálatok hogy van, de egyenes úton ugyanazt a 140-et meg tudom csinálni 4000-es és 3600-3700 fordulaton is...így is - úgyis 9lit./100km...
néha már azon gondolkodom, hogy a hátsó ajtótól lefűrészeltetem, teszek rá egy kis farokkereket és kész...még sosem használtam a második felét...mióta megvan, mentem vele 4000 km.-t, 9.2 átlaggal...ennyit még a kétliteres saab sem evett..
ha az 1.6 ennyit zabál, mit ehet az 1.8? ha ez így megy tovább, csak arra fogom használni, hogy hétvégén lemossam...

Gondolkodj egy kicsit ha az 1.6 os ennyit eszik akkor az 1.8 as is. Vagy fél literrel kevesebbet. Ugyanaz a súly de nem ugyan az a lóerő. 1.6, 1280 Kg / 109 Le / 5800 ford.,150Nm / 3600 ford
                                   1.8 1280 Kg / 122 Le / 5800 ford.,169 Nm / 3600 ford.




Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #115 Dátum: 2008. Március 13. - 16:36:45 »

Álló helyzetben, üresben ma kipróbáltam a letíltást. Közúton nem merem, a lábam állapota miatt. Úgy ér?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #116 Dátum: 2008. Március 13. - 16:40:03 »

Álló helyzetben, üresben ma kipróbáltam a letíltást. Közúton nem merem, a lábam állapota miatt. Úgy ér?
A végeredmény ugyanaz!Na mennyi az annyi?
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #117 Dátum: 2008. Március 13. - 16:42:23 »

Álló helyzetben, üresben ma kipróbáltam a letíltást. Közúton nem merem, a lábam állapota miatt. Úgy ér?
A végeredmény ugyanaz!Na mennyi az annyi?
Nem tudom, nem szabályozott le. A mutatót vagy fél percig tartottam a 7000-en. Volt is hangja. Tovább nem mertem. Mostantól még óvatosabb leszek, ki tudja az ABS-n mit módosítottak?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #118 Dátum: 2008. Március 13. - 16:44:29 »

Szerintem nem túl egészséges terheletlenül ennyire pörgetni a motort. He
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #119 Dátum: 2008. Március 13. - 16:52:02 »

Álló helyzetben, üresben ma kipróbáltam a letíltást. Közúton nem merem, a lábam állapota miatt. Úgy ér?
A végeredmény ugyanaz!Na mennyi az annyi?
Nem tudom, nem szabályozott le. A mutatót vagy fél percig tartottam a 7000-en. Volt is hangja. Tovább nem mertem. Mostantól még óvatosabb leszek, ki tudja az ABS-n mit módosítottak?
Egy kicsivel több mint a mezei Lacsiknak, de azért ne ebben a tartományban használd.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!