Lacetti klub fórum
2024. Május 12. - 01:55:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12   Le
 
Szerző Téma: Lacetti végsebessége. Rendőrök hess innét :)  (Megtekintve 51755 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #60 Dátum: 2007. December 16. - 20:59:21 »

Ne aggódj, szeretjük a Kiskapitányt is, csak először furcsa volt, hogy mennyire ment a kocsija. Így a tunigolást tudva már nem kételkedünk szavában, de fordítva is érthető volt- gondolom kételkedésünk, mert nem tudtunk az átalakításról. drukkolunk neki, és kérjük, hogy nagyon vigyázzon elsősorban magára, de a Lacettire is. Minden jót nektek!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #61 Dátum: 2007. December 17. - 20:55:03 »

Ma GPS-sel kóricáltam Pestig meg vissza. Tapasztalat óra szerint 120km/h-ig 5km/h minusz GPS szerint. Ez jó gondoltam. Vissza a különbség 5-8-10km/h között ingázott.... Nos némi gondolkodás után: szembe szél, guminyomás,..,..,..
A nagyon precíz sem elég precíz  Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #62 Dátum: 2008. Február 09. - 21:15:57 »

Hát jó volt a nap, a kocsi felfrissítve a szervízben, kicsi forgalom...
Úgy láttam  Kacsint, hogy 5.dikben 4900 fordulatnál óra szerint 170km/h. Ez lenne a csúcssebesség He Mivel hiába nyomtam neki, nem volt hajlandó feljebb kúszni Vigyorog Vigyorog Se torpanás, se benzin elvonás...
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #63 Dátum: 2008. Február 09. - 22:05:00 »

Hát jó volt a nap, a kocsi felfrissítve a szervízben, kicsi forgalom...
Úgy láttam  Kacsint, hogy 5.dikben 4900 fordulatnál óra szerint 170km/h. Ez lenne a csúcssebesség He Mivel hiába nyomtam neki, nem volt hajlandó feljebb kúszni Vigyorog Vigyorog Se torpanás, se benzin elvonás...
Ez gyanús lenne!
Nekem nem volt padló, sík terep autópályán 4 személlyel. Bár nem néztem a ford. mérőt, de a km óra kis híján 170-et mutatott (kb.168 körül). Becslésem szerint még ment volna úgy 10-15-öt, de már lassan kúszott a mutató, nomeg éppen utolértem sógorom, akitől kissé lemaradtam. Hangsúlyozom:óra szerint, gyári méretű gumikkal!   
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #64 Dátum: 2008. Február 10. - 08:15:44 »

Hát jó volt a nap, a kocsi felfrissítve a szervízben, kicsi forgalom...
Úgy láttam  Kacsint, hogy 5.dikben 4900 fordulatnál óra szerint 170km/h. Ez lenne a csúcssebesség He Mivel hiába nyomtam neki, nem volt hajlandó feljebb kúszni Vigyorog Vigyorog Se torpanás, se benzin elvonás...
Ez gyanús lenne!
Nekem nem volt padló, sík terep autópályán 4 személlyel. Bár nem néztem a ford. mérőt, de a km óra kis híján 170-et mutatott (kb.168 körül). Becslésem szerint még ment volna úgy 10-15-öt, de már lassan kúszott a mutató, nomeg éppen utolértem sógorom, akitől kissé lemaradtam. Hangsúlyozom:óra szerint, gyári méretű gumikkal!   
A lejtő tetején 160 majd 1km lejtő és bizony 170 a full. Szó szerint rezdülés nélkül tartotta a fordulat és sebesség mutatót 2-3km hosszon. Végül is a gyári adat is 170-t mond Mosolyog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #65 Dátum: 2008. Február 10. - 08:23:50 »

Hát jó volt a nap, a kocsi felfrissítve a szervízben, kicsi forgalom...
Úgy láttam  Kacsint, hogy 5.dikben 4900 fordulatnál óra szerint 170km/h. Ez lenne a csúcssebesség He Mivel hiába nyomtam neki, nem volt hajlandó feljebb kúszni Vigyorog Vigyorog Se torpanás, se benzin elvonás...
Ez gyanús lenne!
Nekem nem volt padló, sík terep autópályán 4 személlyel. Bár nem néztem a ford. mérőt, de a km óra kis híján 170-et mutatott (kb.168 körül). Becslésem szerint még ment volna úgy 10-15-öt, de már lassan kúszott a mutató, nomeg éppen utolértem sógorom, akitől kissé lemaradtam. Hangsúlyozom:óra szerint, gyári méretű gumikkal!   
A lejtő tetején 160 majd 1km lejtő és bizony 170 a full. Szó szerint rezdülés nélkül tartotta a fordulat és sebesség mutatót 2-3km hosszon. Végül is a gyári adat is 170-t mond Mosolyog

Mi amit most adtunk el 1,4-s mocival 17"-s kerekkel légkondival 2 fővel ment tartósan 180-t óra szerint.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #66 Dátum: 2008. Március 09. - 09:43:00 »

Tegnap volt szerencsém autópályára tévedni a Lacsival. Gondoltam pörgetem egy kicsit, azt mondják az használ. Kacsint Na mostan az a helyzet, hogy sikerült kicsivel 170 fölé forgatni (tudom, hogy kevesebb). Szép csendes idő volt és hárman ültünk benne. Mondjuk az üzemanyagszintjelző 1g-vel esett lefelé az eset után.

Ja és 4.-ben.  Mosolyog
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #67 Dátum: 2008. Március 09. - 09:49:16 »

Tegnap volt szerencsém autópályára tévedni a Lacsival. Gondoltam pörgetem egy kicsit, azt mondják az használ. Kacsint Na mostan az a helyzet, hogy sikerült kicsivel 170 fölé forgatni (tudom, hogy kevesebb). Szép csendes idő volt és hárman ültünk benne. Mondjuk az üzemanyagszintjelző 1g-vel esett lefelé az eset után.

Ja és 4.-ben.  Mosolyog
Azért jobb ha csak kb tudod a végsebességet minthogy hivatalos papírod legyen róla. Vigyorog Kacsint
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #68 Dátum: 2008. Március 09. - 10:55:13 »

Tegnap volt szerencsém autópályára tévedni a Lacsival. Gondoltam pörgetem egy kicsit, azt mondják az használ. Kacsint Na mostan az a helyzet, hogy sikerült kicsivel 170 fölé forgatni (tudom, hogy kevesebb). Szép csendes idő volt és hárman ültünk benne. Mondjuk az üzemanyagszintjelző 1g-vel esett lefelé az eset után.

Ja és 4.-ben.  Mosolyog
Azért jobb ha csak kb tudod a végsebességet minthogy hivatalos papírod legyen róla. Vigyorog Kacsint

Ha van GPS-ed akkor megtudod mennyit csal az órád mert az megtett út idő arányában számolja a sebességed a másik 2db előd autónk ( Nexia órája ) +7%-t csal!
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #69 Dátum: 2008. Március 09. - 11:20:34 »

Tegnap volt szerencsém autópályára tévedni a Lacsival. Gondoltam pörgetem egy kicsit, azt mondják az használ. Kacsint Na mostan az a helyzet, hogy sikerült kicsivel 170 fölé forgatni (tudom, hogy kevesebb). Szép csendes idő volt és hárman ültünk benne. Mondjuk az üzemanyagszintjelző 1g-vel esett lefelé az eset után.

Ja és 4.-ben.  Mosolyog
Azért jobb ha csak kb tudod a végsebességet minthogy hivatalos papírod legyen róla. Vigyorog Kacsint

Ha van GPS-ed akkor megtudod mennyit csal az órád mert az megtett út idő arányában számolja a sebességed a másik 2db előd autónk ( Nexia órája ) +7%-t csal!
Az SW-m 130 felett már kb. 10 km/h-val többet mutat a valóságosnál.Ha óra szerint 140-el megyek (az autópályán természetesen) valójában 130-132 vel megyek.A múltkor az újat is megkergettem, mert egy A4-es Audi 1,9 Tdi le akart tolni.Na volt meglepi amikor szépen leléptem előle.180-ig lazán, folyamatosan gyorsul.Tovább is ment volna,de nem akartam,mert hát mégiscsak bejáratós!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #70 Dátum: 2008. Március 10. - 17:50:40 »

Tényleg bejáratós autót meddig lehet taposni? Folyamatosan a 110-120.azt birja ugye?
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #71 Dátum: 2008. Március 10. - 17:58:47 »

Tényleg bejáratós autót meddig lehet taposni? Folyamatosan a 110-120.azt birja ugye?
Az elsö 2-3 ezer km-n ne taposd szét, tehát tartósan magas fordulatszámon, meg ne huzasd leszabályozásig.
110-120-at birja, még többet is, csak tartósan ne 160-at. /nem is szabad kresz-ileg sem.../
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #72 Dátum: 2008. Március 10. - 18:00:20 »

Tényleg bejáratós autót meddig lehet taposni? Folyamatosan a 110-120.azt birja ugye?
Az elsö 2-3 ezer km-n ne taposd szét, tehát tartósan magas fordulatszámon, meg ne huzasd leszabályozásig.
110-120-at birja, még többet is, csak tartósan ne 160-at. /nem is szabad kresz-ileg sem.../

Igen nem akartam széthajtani csak az autópályán iritáló mikor 1 lada megelőz:D:D
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #73 Dátum: 2008. Március 10. - 18:02:22 »

Tényleg bejáratós autót meddig lehet taposni? Folyamatosan a 110-120.azt birja ugye?
Megsekotty. Szép folyamatosan, egyre jobban terhelve járasd szerintem. De túl óvatosnak sem szabad lenni, az sem tesz jót ha csak tötymörögsz vele.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #74 Dátum: 2008. Március 10. - 18:04:32 »

Tényleg bejáratós autót meddig lehet taposni? Folyamatosan a 110-120.azt birja ugye?
Az elsö 2-3 ezer km-n ne taposd szét, tehát tartósan magas fordulatszámon, meg ne huzasd leszabályozásig.
110-120-at birja, még többet is, csak tartósan ne 160-at. /nem is szabad kresz-ileg sem.../

Igen nem akartam széthajtani csak az autópályán iritáló mikor 1 lada megelőz:D:D
De már nem sokáig...
Tuti látta a rendszámodon, hogy új a gép, ezért incselkedik...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!