Lacetti klub fórum
2024. Május 12. - 01:57:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12   Le
 
Szerző Téma: Lacetti végsebessége. Rendőrök hess innét :)  (Megtekintve 51755 alkalommal)
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #75 Dátum: 2008. Március 10. - 18:07:04 »

Tényleg bejáratós autót meddig lehet taposni? Folyamatosan a 110-120.azt birja ugye?
Megsekotty. Szép folyamatosan, egyre jobban terhelve járasd szerintem. De túl óvatosnak sem szabad lenni, az sem tesz jót ha csak tötymörögsz vele.
Mosndta a srác is a szalonba hogy minden váltásnál 4000 ki kell huzatni had égjen ki a cumó belőle.
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #76 Dátum: 2008. Március 10. - 22:50:30 »

Tényleg bejáratós autót meddig lehet taposni? Folyamatosan a 110-120.azt birja ugye?
Az elsö 2-3 ezer km-n ne taposd szét, tehát tartósan magas fordulatszámon, meg ne huzasd leszabályozásig.
110-120-at birja, még többet is, csak tartósan ne 160-at. /nem is szabad kresz-ileg sem.../

Igen nem akartam széthajtani csak az autópályán iritáló mikor 1 lada megelőz:D:D
De már nem sokáig...
Tuti látta a rendszámodon, hogy új a gép, ezért incselkedik...
Ezek már nem Trabantok és Ladák úgyhogy nyugodtan megkergetheted néha.Fontos, hogy ne állandó fordulaton járasd.Menj 100-al aztán 130-al és így tovább.Néha meg húzasd ki.Fokozatosság és kímélet legyen a jelszó!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #77 Dátum: 2008. Március 11. - 07:25:56 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Naplózva

mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #78 Dátum: 2008. Március 11. - 09:03:58 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Csak óvatosan.Megy az többet is csak vigyázz.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #79 Dátum: 2008. Március 11. - 10:37:37 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #80 Dátum: 2008. Március 11. - 11:24:11 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Hát kinek kinek.Miután nekünk nem sok értelme van 4000 fölé pörgetni így rendben a 110 és mehet az  5.
4500. nél amúgy is letilt. 4000 nél 5.-ben 180 km/h és elég is.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #81 Dátum: 2008. Március 11. - 14:59:32 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #82 Dátum: 2008. Március 11. - 15:37:48 »

nem tudom nálatok hogy van, de egyenes úton ugyanazt a 140-et meg tudom csinálni 4000-es és 3600-3700 fordulaton is...így is - úgyis 9lit./100km...
néha már azon gondolkodom, hogy a hátsó ajtótól lefűrészeltetem, teszek rá egy kis farokkereket és kész...még sosem használtam a második felét...mióta megvan, mentem vele 4000 km.-t, 9.2 átlaggal...ennyit még a kétliteres saab sem evett..
ha az 1.6 ennyit zabál, mit ehet az 1.8? ha ez így megy tovább, csak arra fogom használni, hogy hétvégén lemossam...
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #83 Dátum: 2008. Március 11. - 16:12:40 »

nem tudom nálatok hogy van, de egyenes úton ugyanazt a 140-et meg tudom csinálni 4000-es és 3600-3700 fordulaton is...így is - úgyis 9lit./100km...
néha már azon gondolkodom, hogy a hátsó ajtótól lefűrészeltetem, teszek rá egy kis farokkereket és kész...még sosem használtam a második felét...mióta megvan, mentem vele 4000 km.-t, 9.2 átlaggal...ennyit még a kétliteres saab sem evett..
ha az 1.6 ennyit zabál, mit ehet az 1.8? ha ez így megy tovább, csak arra fogom használni, hogy hétvégén lemossam...
Akkor meg sok vizet fogsz használni és az sem olcsó.10 ezerig nem nagyon érdemes a fogyasztását nézegetni, mert nagyon nyers.Nekem az 1,6-os 10ezer után rugalmasabb, egy kicsit erősebb lett és a fogyasztása is 8 körül alakult.(feltéve, hogy újonnan vetted)
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #84 Dátum: 2008. Március 11. - 18:37:06 »

nem tudom nálatok hogy van, de egyenes úton ugyanazt a 140-et meg tudom csinálni 4000-es és 3600-3700 fordulaton is...így is - úgyis 9lit./100km...
néha már azon gondolkodom, hogy a hátsó ajtótól lefűrészeltetem, teszek rá egy kis farokkereket és kész...még sosem használtam a második felét...mióta megvan, mentem vele 4000 km.-t, 9.2 átlaggal...ennyit még a kétliteres saab sem evett..
ha az 1.6 ennyit zabál, mit ehet az 1.8? ha ez így megy tovább, csak arra fogom használni, hogy hétvégén lemossam...
Akkor meg sok vizet fogsz használni és az sem olcsó.10 ezerig nem nagyon érdemes a fogyasztását nézegetni, mert nagyon nyers.Nekem az 1,6-os 10ezer után rugalmasabb, egy kicsit erősebb lett és a fogyasztása is 8 körül alakult.(feltéve, hogy újonnan vetted)
Ráadásúl, ha levágod a hátsó felét, akkor mivel fog menni a kocsi? Mivel a üzemanyagtank hátul van Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #85 Dátum: 2008. Március 11. - 18:45:37 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Az 1,4-es II-ben 6500-nál letiltva 90km/ó
Naplózva
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #86 Dátum: 2008. Március 11. - 18:53:39 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Az 1,4-es II-ben 6500-nál letiltva 90km/ó
Ű
Ezt majd kiprobálom 4000 után én is.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #87 Dátum: 2008. Március 11. - 19:07:01 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Az 1,4-es II-ben 6500-nál letiltva 90km/ó
No igen...rosszul emlékeztem...harmadikban....meg aztán most, hogy mentem a pech-lámpa előtt, akkor néztem, hogy negyedikben 140 van 5000 körül? Nemtom, de azt figyeltem, hogy érdemes szépen kihuzatni, mert akkor ötödikben csak 4000-is esik vissza.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #88 Dátum: 2008. Március 11. - 19:10:28 »

Vasárnapi friss adat, még ment volna, de "elfogyott" az út. 180 Km/h az óra szerint.
GPS nem volt nálam, így csak az óra szerinti adat áll rendelkezésemre. Természetesen jó látási körülmények, és gyér forgalmi viszonyok között egy trafipax nélküli (elég rövid) útszakaszon. kb 5.5 Km-em volt. olyan 60-nál kezdtem gyorsítani, 110-nél ötödik azt hagyszóljon. Az utolsó két kilómétert hagytam lasulásnak meg fékezésnek mielőtt beértem a településre.
Ha nulláról indulsz és minden fokozatot rendesen kihuzatsz, akkor a vége is több. 110-nél 5? Az még a 3-as eleje!!!
Hát ja...ha jól emlékszem kettesben 110 körül van 6000.
Az 1,4-es II-ben 6500-nál letiltva 90km/ó
No igen...rosszul emlékeztem...harmadikban....meg aztán most, hogy mentem a pech-lámpa előtt, akkor néztem, hogy negyedikben 140 van 5000 körül? Nemtom, de azt figyeltem, hogy érdemes szépen kihuzatni, mert akkor ötödikben csak 4000-is esik vissza.
Én azt vettem észre hogy 4000-5000 között cefetül húuz a gép de se elötte se utána nem tépi az aszfaltot.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #89 Dátum: 2008. Március 11. - 19:20:22 »

Így van! De az alatta lévő tartományt egy kicsit megpiszkálhatod, ha a légszűrőház felső feléből kiveszed azt a csonkakúp szűkítőt. Egy kicsit kisebb lesz ugyan a lépcső 4000 nél, de cserébe 2800-tól picit több erő lesz 4000-ig.
A mikéntjéről itt http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=53 látsz képet.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!