Lacetti klub fórum
2024. Május 15. - 19:41:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 285766 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #765 Dátum: 2014. Július 17. - 13:43:19 »

Ave!

A jobb első kerékcsapágyam a végét járja. Gondolom inkább párban lenne érdemes cserélni. Van millió gyártó, milyent ajánlotok?

Köszönöm!

felesleges párban
egy középkategóriás csapágy bőven jó bele
Naplózva

70/4334431
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #766 Dátum: 2014. Július 18. - 08:48:53 »

Ave!

A jobb első kerékcsapágyam a végét járja. Gondolom inkább párban lenne érdemes cserélni. Van millió gyártó, milyent ajánlotok?

Köszönöm!

felesleges párban
egy középkategóriás csapágy bőven jó bele

Köszönöm. Akkor ezt is a tervezettnél olcsóban meg fogom úszni, ennek csak örülni tudok.

(pont most jött vissza a szervizből az autó, valami csörgött, főleg gyorsításkor, kiderül semmi komoly, csak egy kipufogórögzítő bilincs rohadt szét. itt is tágabbra nyitott bukszával készültem...)
Naplózva
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #767 Dátum: 2014. Augusztus 23. - 10:29:33 »

Sziasztok. A futómű kopogásomra visszatérve azt vettem észre ha megemelem pl a jobb elejét akkor a rugót megfogva tudom mozgatni az egész torony rèszt. Mert ugye egy központi csavar tartja felül és mivel a megemelèsnél lekerül a terhelés ezèrt tudom mozgatni vagy ez hiba? Esetleg ez kopogna rossz uton ahogy elmozdul? Jövö héten elviszem szerelőhöz ezt megemlitsem neki? Köszi
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #768 Dátum: 2014. Augusztus 24. - 14:57:31 »

Szevasz!
Említsd bátran!
Ha nagyon lóg, akkor torony szilent az esélyes.
Naplózva
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #769 Dátum: 2014. Augusztus 24. - 20:04:05 »

A golyalábat kivettem és a szilenten semmi hiba nem látszott még egy repedés sem. Akkor is lehet rossz?
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #770 Dátum: 2014. Augusztus 25. - 17:13:06 »

A golyalábat kivettem és a szilenten semmi hiba nem látszott még egy repedés sem. Akkor is lehet rossz?

Jajj de kár vele otthon legózni, nyomozni, pár ezresért a megfelelő helyen belövik a hibát és ki is cserélik a lógó kotyogó dolgot, kormány és futómű nem játék, én is megcsinálok itthon minden apróságot, de amihez szakember ahhoz szakember kell...
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #771 Dátum: 2014. Augusztus 25. - 18:24:46 »

A golyalábat kivettem és a szilenten semmi hiba nem látszott még egy repedés sem. Akkor is lehet rossz?
Amennyiben Dunakeszi nem esik ki neked nagyon, akkor nézz be a Medic Car-hoz Tomy61 megoldja a problémádat az autóval, tuti nem fog átnyomni és csak azt fogjátok cserélni amit tényleg ki kell...
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #772 Dátum: 2014. Augusztus 26. - 19:07:46 »

A golyalábat kivettem és a szilenten semmi hiba nem látszott még egy repedés sem. Akkor is lehet rossz?
Igen.
Egyéb iránt csak az előttem szólókat tudnám ismételni.
Naplózva
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #773 Dátum: 2014. Szeptember 03. - 16:57:26 »

Na megnézték a futóművet alaposan és semmi hibát nem találtak a koppanásra. Arra jutottak hogy valszeg a teleszkóp szára koppan de attol még elmegy sokat. Teleszkópok 85% osak elöl. Jobb oldali nyomtávrudon állitottak kicsit mert egyenes uton picit ballra állt a kormány. Most már ez is jó
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #774 Dátum: 2015. Július 18. - 20:36:11 »

"Recsegő" toronyszilentre zsírzás ideiglenes gyógymód. A csavar(ok) meghúzására mekkora erőt kell kifejteni, kb. mint a kerékcsavarok meghúzása átlalában?
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #775 Dátum: 2015. Július 18. - 22:51:48 »

"Recsegő" toronyszilentre zsírzás ideiglenes gyógymód. A csavar(ok) meghúzására mekkora erőt kell kifejteni, kb. mint a kerékcsavarok meghúzása átlalában?
Ezt az indexen is jól megkérdezted? 😄
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #776 Dátum: 2015. Július 18. - 23:17:59 »

Ott sem kaptam választ.

Dugattyúrúd anya 75Nm, a felső rugóstag anya 65Nm? Túlhúzása elrontja a csapágyat, szilentet vagy valamit?
« Utoljára szerkesztve: 2015. Július 19. - 21:36:34 írta sx2004 » Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #777 Dátum: 2015. Július 20. - 00:32:38 »

Ott sem kaptam választ.

Dugattyúrúd anya 75Nm, a felső rugóstag anya 65Nm? Túlhúzása elrontja a csapágyat, szilentet vagy valamit?
Szerimtem nem véletlenül van megadva a nyomaték.

Az eredeti kérdésre meg csak autószerelő tudhatja a váladzt.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #778 Dátum: 2015. Július 20. - 01:05:33 »

Azt gondoltam, amikor megtaláltam. A lelazítás előtt is elég erősen volt meghúzva. Ebből kiindulva, gondoltam kb azonos mértékben kell meghúzni.
Reméltem hozzá értőtől is kapok egy választ.
Naplózva
Dedi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #779 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 21:27:32 »

Lengéscsillapító
Az első sport-rugóstag lengéscsillapítóinak beállítása
Az első rugóstag lengéscsillapítóinak beszerelése
A kerékfelfüggesztés rugóstagjának beállítása
A hátsó rugóstag lengéscsillapítóinak beszerelése
Az első sport-rugóstag lengéscsillapítóinak beállítása

A lengéscsillapítók csillapítási karakterisztikája finoman hozzá van hangolva a kerékfelfüggesztési rendszer autózási és a kormányzási profiljához. Ha speciális feltételeknek megfelelően újra be akarja állítani a csillapítási erőt, azt az alábbiak szerint teheti meg:

Fogja a mellékelt beállító gombot, nyissa fel a fedelet és keresse meg az első lengéscsillapítók tetejét. A beállító rúd felső végén nút van, amibe a beállító gomb beleillik.
Helyezze a gombot az első lengéscsillapító felső végébe és rögzítse egy pozícióban lassan forgatva addig, amíg érzi, hogy a gomb bekattan.
Most forgassa a beállító gombot az óramutató járásával egyező irányba. Ha ellenállást érez, ne erőltesse, mert a lengéscsillapító nincs beállítható állapotban. Csinálja vissza óvatosan a beállítást és próbálja újra. A csillapítási erő beálltásához a gombot a nyíl irányába kell forgatni a csillapítás növelésére, és az ellenkező irányba a csillapítás csökkentésére.
FIGYELMEZTETÉS: A bal és jobb csillapítót egyformára állítsa be. A végrehajtás hibája instabil kormányzást és egyenetlen gumiabroncs futófelületének kopását eredményezheti.

Mindig vegye le a beállító gombot, hogy megelőzze a motorháztető esetleges sérülését. A különböző beállítások és beállítási eljárások leírása a következő.

Városi közlekedés:

Ahhoz, hogy a legkényelmesebb legyen a városi autózás, a lengéscsillapítókat balra a "minimum" pozícióba kell állítani.

Beállítás:eljes minimumra, az óramutató járásával egyező irányban.

Országúti közlekedés:

Az országúti közlekedéshez való beállítás az autó keményebb kormányzási karakterisztikáját eredményezi, az autózás mégis nagyon kényelmes.

Beállítás:1/2 fordulat az óramutató járásával ellentétes irányban.

Agresszív vezetés:

Ez a beállítás az autó kormányzását az országjáró nagy túra-autókhoz állítja be, fokozott kanyarodási képességet felajánlva, jobbá teszi az úttartást, és pontos iránytartási stabilitást eredményez magasabb sebességeknél.

Beállítás:1 fordulat az óramutató járásával ellentétes irányban.

Figyelem: A lengéscsillapítókat soha sem lehet teljesen lezárni!
 

Sziasztok!
A mai nap elhoztam a Lacettimet a szerelőtől hengerfej csere volt. Az úton pattog mint a labda! Mikor bevittem jó volt a rugózása. Most mintha fapados lenne. Szerintem emelésnél a teleszkópok kiakadtak. Ki a felelős ezért a hibáért???
Válaszotokat várom:
Köszönettel: Dedi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!