Lacetti klub fórum
2024. Május 21. - 15:11:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 194   Le
 
Szerző Téma: Fogyasztási adatok  (Megtekintve 294028 alkalommal)
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #60 Dátum: 2007. Október 28. - 14:28:24 »

20L Club Petrol(Pécs!) -279,1km - ha jól billentyűztem, akkor 7,1L átlag vegyes használat mellett.
Újra gyári adat! Lassan nincs értelme figyelni a fogyit !?  He
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #61 Dátum: 2007. Október 29. - 21:07:46 »

A fogyit is megreklamáltam, gariban jövő héten megyek tesztre és jegyzőkönyvezésre. Majd beszámolok.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #62 Dátum: 2007. Október 31. - 11:52:46 »

Szakértésre lenne szükségem. A minap azt mondta valaki hogy a hátso szárny miatt az auto teljesitménye 10-15% al csökenhet és a fogyasztás 10-12%al megnöhet. erröl hallotatok már valamit?
Előre bocsájtom, hogy teljesen laikusként mondom, amit mondok:
A TELJESÍTMÉNY biztosan nem csökken (mi köze lenne ennek a motorhoz...), legfeljebb úgy ÉREZHETED, MERT megnövekedett a légellenállás, a jobban az úthoz tapadó autó viselkedik úgy, mintha csökkent volna a teljesítménye.
És ez mindjárt válasz a fogyasztás növekedésére is: Ugyanahhoz a sebességhez több energia szükséges (ergo nő az üzemanyagfelhasználás...)
Bár ez aáltalad jelzett %-os változások szerintem igen csak eltúlzottak...: egy ilyen kis valami ekkora változást kizárt, hogy képes okozni... Ekkora változást még a libegő motorháztetőmmel sem tapasztaltam, pedig az aztán igencsak befolyásolja a menettulajdonságokat!

Viszont jól néz ki Vigyorog (már ha a "gyári" légterelőre gondoltál...)
« Utoljára szerkesztve: 2007. Október 31. - 11:55:02 írta kripic » Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #63 Dátum: 2007. November 02. - 20:53:30 »

Nos még mindig nem értem a benzinmennyiség végére, de halad a mutató lefelé!
Addig is egy kis emlékeztető:
Normál (MOL) tankolásnál mindig 590 km körül ment el azzal a kb. 52 literrel, amit telitől lámpáig elfogyaszt. Ez ugye ~8,8/100km
ÖMV-s sima 95-ös benzinből 690 km-t sikerül menni vele, ez ~7,5
Most, hogy lezártam az EGR-t, beleraktam a sárga STP-t és ÖMV 95 Carrerát tettem bele, ugyanolyan használat mellett (zömében vidéki kisváros, lakotton kívül viszont 100 alatt nemnagyon!) 550 km-nél tartok és még negyed fölött van a mutató! Pedig ugye mint említettem, ha engedi a forgalom, néha megszalasztom 140-160-ig!
Innen egyébként még 150-200 km-t szokott elmenni. Na majd kiderül! De szép is lenne 7 liter alá menni több, mint fele városi használatban! :-)
Nem elkiabálásképpen, de a lezárás óta továbbra is gyönyörűen siklik, előző állapothoz képest álomautózás még aliggázas gurulásnál is, hidegen-melegen mindig!


Ígértem, hogy befejezem. A mutató elkezdett rohanni lefelé..
Nos ma ért el a kis sárga kút embléma. 680 km lett, 51 litert sikerült rátuszkolni negyedik kattanásig. Ez 7,5 liter/100km, ami a fent leírt használattal nem is rossz!
Éppen nem volt a közelben ÖMV, így MOL került bele, azóta mentem ma még 280 km-t, de már most látom, hogy hiú ábránd az ÖMV-s hez hasonló fogyasztás. Szerintem ez is a szokásos MOL-os +1 liter lesz/100 km!! Vagyis csak 580-590 km lesz a lámpáig. És mi még azt feszegetjük, hogy hány decivel csal a kútoszlop. Nem kell anank csalni, elég **** a benzin és ezért az árért ezt kapjuk. Jobb így nekik, mintha jó anyag lenne, de cslanának egy tanknál 5 decit. Vagy legyek pesszimista? Még emellett csalnak is?  Kacsint Hmmm 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #64 Dátum: 2007. November 06. - 12:16:17 »

Fiúk! Ahogy tanácsotokra áttértem az ÖMV-re minden tankolásnál megy lejjebb a fogyasztásom. Még néhányszor tankolok, és tőlem vehettek benzint! Múltkor nyomtam sárga STP-t, elöször sima 95-öst tankoltam, majd utána Carrerát, és kezdek bízni a javuló tendenciában, hogy nem fog kiéheztetni a gép. Lassan, de kezd közelíteni a Nubirához a fogyasztás, ami már jónak lesz mondható. Hamarosan olaj-, gyertya, szürők cseréje, akkor biztos tovább javul, és már fenntartás nélkül fogom szeretni. Drukkoljatok nekem! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #65 Dátum: 2007. November 06. - 12:21:55 »

A magam nevében megígérhetem: ERŐSEN SZURKOLOK Kacsint (neked is, másoknak is...)
Én is éltem át hasonló örömteli jelenséget, aztán egyszercsak kopp: 4-5 tankolás után megint 10 lityis fogyasztás. Aztán meg megint 9 alatt...
És ez így váltakozik több, mint egy éve...
Én már olyan nagyon nem is idegesítem magam a fogyin, annyi amennyi.

Persze az tényleg fontos, hogy - ezek szerint erre csak érzékeny a koreai bele... - MINŐSÉGI benyát kapjon a szentem... Kacsint

üdv:
kripic
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #66 Dátum: 2007. November 08. - 18:52:50 »

Megtörtént a hivatalos fogyasztás mérés.(korábban említettem,hogy megreklamáltam a szervíben mert magasnak tartottam)
Bátran mondhatom, hogy minden korábbi fogyasztási teoriám megdőlt, az elképedésem a tetőfokára hágott.A története a következő:Gondoltam előtte felkészülök és talán a hétköznapinál egy kicsit kedvezőtlenebb feltételeket teremtek a teszteléshez.A teszt előtt felszereltem a téli gumikat amelyek nyomása 2 Bar alatt volt(nagyobb tapadás surlódás) és teletankoltam metrós benzinnel (50L ment bele ebből a tesztig 85 km-re valót fogyasztottam el)+ a próbaútra vittem a nejemet is egy kis többletsúly reményében.
Az első meglepetés akkor ért mikor beálltunk a Shell kútra és a chevy szerelő el kezdte tankolni.A pisztoly nagyon érzékenyre volt állítva mert csak csorgatva lehetett tankolni másképp leoldott.Megegyeztünk, hogy így addíg tankoljuk amíg a tank szájánál megjelenik a benzin.Na így 22L!!!! ment bele (ez ezért meglepő mert ugye előtte teletankoltam 50L ment bele és azóta csak 85km-t mentem így már azt lestem, hogy hova megy az anyag csak nem elfolyik valahol? De nem!)Nekem nagyon úgy tünik,hogy ez a tank biztosan több mint 60L-es.Ezek után elmindultunk a próbaútra. Nem nyúztam a gépet 3000-nél elváltogattam igyekeztem a szabályokat betartani minél több gyorsítás lasítás és lehetőleg 1-2 előzés is legyen benne átlagosan 80-90Km/ó sebességet tartva. 109Km tettünk meg mire vissza álltunk ugyan arra a kútfejre és kezdődhetett a csorgatás. Az eredmény megdöbbentő mindössze 6,9L ment bele ami így 6,3L/100Km. Csalódott vagyok ugyanakkor örülök is mert így tuti,hogy nincs gond a géppel és még ilyen keveset sem sikerült mérni.Valószínű a korábbi méréseim hibásak voltak ami az üatank huncutsága miatt lehetett.Atesztből kiindulva (kedvezőtlen feltételek) nem volt gond a gyengébb üa sem . Mindenkinek javaslom a fogyi méréshez a fent említetteket és lehet,hogy nektek is kellemes csalódást fog okozni.Jó méricskélést.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #67 Dátum: 2007. November 08. - 20:06:36 »

Figyelem!! A kutak órája nagyon csal. Kutas is voltam, tudom. Van trükk, de csak priviben. És soha ne tankoljon kutas, csak MAGATOKNAK!!!
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
weni
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Hozzászólás #68 Dátum: 2007. November 09. - 12:00:42 »

Üdvözlök Mindenkit!

Most olvastam elöször végig a topicot. Gondoltam leírom a saját tapasztalataimat.
2006. márciusban vettem át, öt ajtós 1,6-os, 49 ezret pakoltam bele. Az elmúlt másfél évből kb 1 éven át osztrák benyát használtam (soproni vagyok). Tény, hogy jobb minőségű, kevesebbet fogyaszt és talán jobban is megy vele. De az itt olvasott különbségeket én nem tapasztaltam. Minden alkalommal teletankolom és mindig számolok átlagfogyit. Az osztrák benyával 2-3 decivel evett kevesebbet, nem literrel, vagy literekkel. Szerintem a fogyasztás 98 százalékban a jobbláb méretétől, vagyis a használat módjától függ. Mértem már én is 6,3-as fogyasztást (ez a legjobb érték), de jellemzően 8-8,5 jön ki átlagban. Normál használatban ez utóbbi a reális, benyától függetlenül. El kell fogadni, hogy ez a típus ennyit zabál. Ugyanilyen használat mellet a korábbi autóm (focus 1,6) 6,5-ből megállt, és az is ment így. Egyszer kiszámoltam, hogy az elmúlt húsz hónapban mennyit költöttem már benzinre. Horror....
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #69 Dátum: 2007. November 09. - 16:06:38 »

Üdvözlök Mindenkit!

Most olvastam elöször végig a topicot. Gondoltam leírom a saját tapasztalataimat.
2006. márciusban vettem át, öt ajtós 1,6-os, 49 ezret pakoltam bele. Az elmúlt másfél évből kb 1 éven át osztrák benyát használtam (soproni vagyok). Tény, hogy jobb minőségű, kevesebbet fogyaszt és talán jobban is megy vele. De az itt olvasott különbségeket én nem tapasztaltam. Minden alkalommal teletankolom és mindig számolok átlagfogyit. Az osztrák benyával 2-3 decivel evett kevesebbet, nem literrel, vagy literekkel. Szerintem a fogyasztás 98 százalékban a jobbláb méretétől, vagyis a használat módjától függ. Mértem már én is 6,3-as fogyasztást (ez a legjobb érték), de jellemzően 8-8,5 jön ki átlagban. Normál használatban ez utóbbi a reális, benyától függetlenül. El kell fogadni, hogy ez a típus ennyit zabál. Ugyanilyen használat mellet a korábbi autóm (focus 1,6) 6,5-ből megállt, és az is ment így. Egyszer kiszámoltam, hogy az elmúlt húsz hónapban mennyit költöttem már benzinre. Horror....
Ahogy mostanság kúsznak a benzin árak, az évente több tízezeret autózók elgondolkoznak fogyasztás csökkentési lehetőségeken és azok is ezt tetszik akik esetleg korábban legyintettek- mondván nem éri meg a fáradozást.
A l/km mellett hasznos volna, ha az "egyéb" vonatkozó információkat is megismerhetnénk!
Üdv
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #70 Dátum: 2007. November 13. - 14:04:16 »

... hogy hova megy az anyag csak nem elfolyik valahol? De nem!)Nekem nagyon úgy tünik,hogy ez a tank biztosan több mint 60L-es.Ezek után elmindultunk a próbaútra.

Nem tudományos tétel, de a 'tudományos' tv csatornán az hangzott el, hogy a tank normál tankolásnál 2/3-ig tölthető... He
Lacetti adat 60L, akkor a fentiek szerint a teljes kapacitás 90L lenne.
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #71 Dátum: 2007. November 13. - 15:01:12 »

... hogy hova megy az anyag csak nem elfolyik valahol? De nem!)Nekem nagyon úgy tünik,hogy ez a tank biztosan több mint 60L-es.Ezek után elmindultunk a próbaútra.

Nem tudományos tétel, de a 'tudományos' tv csatornán az hangzott el, hogy a tank normál tankolásnál 2/3-ig tölthető... He
Lacetti adat 60L, akkor a fentiek szerint a teljes kapacitás 90L lenne.
Ebben lehet valami, mert ma reggel meghűlt bennem az ütő...: Régi, jól bevált (értsd: eddig még nem vettem észre, hogy átb...nának...) kutamnál sikerült 45 lityit tankolni 401 km-re...
Uhhh, ez mellbevágott, de lehet, hogy csak nagyon megtömtem...  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #72 Dátum: 2007. November 13. - 18:35:26 »

Kripic! Gondolom sajnos ugyanugy töltötted, mint eddig. Vagy rohadt sokat ivott most a kocsid /volt oka rá?/, vagy a jól bevállt kutad, bizony lehet, hogy lopós lett. Mindig egyformán kell etetni a jószágot, és akkor van esély a pontos fogyasztást megmérni. Közel 300 Ft-os benzinnél nagy a csábítás ám! Képzeld mindenkit csak 5-10%-kal vágnak át, és tankoljon csak 50 kocsi. Nem láttam még éhező kutast. Talán a következő tankolásnál nem kapsz agyvérzést. Drukkolok Neked! Nekem is volt hasonló körülmények közötti autózásnál 2 liter különbség, amit máshogy nem értek, csak úgy, hogy támogatom a kutasok nehéz sorsát. Amúgy szívesen. Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Turesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



« Hozzászólás #73 Dátum: 2007. November 13. - 19:32:32 »

Hello!
Friss (boldog!?) Lacetti tulajdonos vagyok  Kacsint 1,6-os a drága. Eddig még csak 4x tankoltam bele, de egyszer sem sikerült 10l alatt összehozni a fogyit.  Naja, az is igaz, hogy ez vagy városi vagy pálya (150-160km/h - 4személy) volt, de azért meglepődtem. Előtte a Focus ugyanezt 7,5-8 körül produkálta és nem cseréltem talpat. Márkaszerviz csak hümmögöt, megnézte a beállításokat, de nem talált semmit. Néhány régi hibakódot kiütött (EGR, P103) és javasolta, hogy hajtsam meg, menjek vele, aztán majd meglátjuk.  He Remélem, csak a korábbi tulaj kormolta le a gépet és majd helyreáll a szürcsölése. Ja, és full omv-s nafta ment bele (sajátkezűleg). Nemtom, hogy vagytok vele, de, ahogy olvasom a topicot ez azért nem kevés!? Üdv: Turesz
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #74 Dátum: 2007. November 16. - 19:14:59 »

Hello!
Friss (boldog!?) Lacetti tulajdonos vagyok  Kacsint 1,6-os a drága. Eddig még csak 4x tankoltam bele, de egyszer sem sikerült 10l alatt összehozni a fogyit.  Naja, az is igaz, hogy ez vagy városi vagy pálya (150-160km/h - 4személy) volt, de azért meglepődtem. Előtte a Focus ugyanezt 7,5-8 körül produkálta és nem cseréltem talpat. Márkaszerviz csak hümmögöt, megnézte a beállításokat, de nem talált semmit. Néhány régi hibakódot kiütött (EGR, P103) és javasolta, hogy hajtsam meg, menjek vele, aztán majd meglátjuk.  He Remélem, csak a korábbi tulaj kormolta le a gépet és majd helyreáll a szürcsölése. Ja, és full omv-s nafta ment bele (sajátkezűleg). Nemtom, hogy vagytok vele, de, ahogy olvasom a topicot ez azért nem kevés!? Üdv: Turesz
Ha olvastad a korábbi írásokat a fogyit csak úgy mérd, hogy az üa. szintjét full tele ellenőrizd.Lehet, hogy a kutak nem is csalnak annyira mint a tank
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 194   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!