Lacetti klub fórum
2024. Május 04. - 00:31:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 542 543 [544] 545 546 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 676096 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #8145 Dátum: 2017. Június 08. - 13:29:57 »

Voltam ma Tominál, hogy nézzen már rá erre a trutyisodó-rozsdásodó hűtőfolyadékra. Hát sajnos hamar kiderült, hogy hengerfejes a kocsi. Nem úsztam meg sajnos. Most lehet matekozni.....  Zavart
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #8146 Dátum: 2017. Június 08. - 19:21:23 »

Azért Robinak is megmutatom......
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #8147 Dátum: 2017. Június 08. - 19:23:55 »

Azért Robinak is megmutatom......
Gondolj arra, hogy lehetne rosszabb is....
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #8148 Dátum: 2017. Június 08. - 20:02:26 »

Voltam ma Tominál, hogy nézzen már rá erre a trutyisodó-rozsdásodó hűtőfolyadékra. Hát sajnos hamar kiderült, hogy hengerfejes a kocsi. Nem úsztam meg sajnos. Most lehet matekozni.....  Zavart
Ez még a katalizátoros eset utóhatása?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #8149 Dátum: 2017. Június 08. - 21:51:02 »

Voltam ma Tominál, hogy nézzen már rá erre a trutyisodó-rozsdásodó hűtőfolyadékra. Hát sajnos hamar kiderült, hogy hengerfejes a kocsi. Nem úsztam meg sajnos. Most lehet matekozni.....  Zavart
Ez még a katalizátoros eset utóhatása?
Nem hinném. De megbontás nélkül nem tudunk semmi pontosat egyelőre...
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #8150 Dátum: 2017. Június 08. - 21:51:47 »

Azért Robinak is megmutatom......
Gondolj arra, hogy lehetne rosszabb is....
Részvétem neked 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #8151 Dátum: 2017. Június 09. - 08:04:06 »

Azért Robinak is megmutatom......
Gondolj arra, hogy lehetne rosszabb is....
Részvétem neked 
Azért neked is részvét...
Tegnap én is voltam Robinál, most már rendszeresen járok (úgy havonta) kiolvastatni a hibát, mert folyton kigyullad a sárga lámpa.
Néha az EGR szelep, néha katalizátor elégtelen működése... szóval közel a vég. 
210 ezer van benne.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #8152 Dátum: 2017. Június 12. - 19:46:09 »

Robinál arra az álláspontra jutottunk, hogy semmi jele/tünete a hengerfejességnek. Előrehozzuk a full vezérlés cserét és átmosunk mindent. Valszeg a hűtő aljában állt meg mindig a retek, ami újra-újra előjön.

Ez így olcsóbb lesz, 4-5 ezer km múlva amúgy is esedékes lenne a 180 ezres szerviz  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #8153 Dátum: 2017. Június 12. - 20:21:46 »

Robinál arra az álláspontra jutottunk, hogy semmi jele/tünete a hengerfejességnek. Előrehozzuk a full vezérlés cserét és átmosunk mindent. Valszeg a hűtő aljában állt meg mindig a retek, ami újra-újra előjön.

Ez így olcsóbb lesz, 4-5 ezer km múlva amúgy is esedékes lenne a 180 ezres szerviz  Kacsint
Most már rád fér, hogy megszabadulj a rozsdás víztől, reméljük, hogy sikeres lesz, de az mindenképp jó, hogy nem hengerfejes a motor.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #8154 Dátum: 2017. Június 13. - 12:26:21 »

Az autó már nálam van vasárnap óta. Minden oké vele, bár először a fékek furcsák voltak, nyöszörögtek, ami most már szinte elmúlt. Valószínű a három hónap állás miatt volt, az NKH-s műszakin megfelelő volt minden.
Fogyasztásáról egyelőre annyit tudok, hogy hazafelé 115-re állított tempomattal és klímával 5,8-6,2 között ugrált a pillanatnyi fogyasztás, aztán még egy kis város, országút és pár rövid táv után összességében 330 km-re 7 litert mutatott. Most éppen közel 500 km után 7,5 literre felment.
Szépen vált fel és le is, nincs rántás, meglepően alacsonyan tartja a fordulatszámot az én használatommal (picivel 2000 felett már felvált és egészen 1000 környékére leengedi, mielőtt visszavált). Normál haladásnál 70 felett már 6-ikba vált.
A német tulaj nagyon gondos volt, minden számla és papír megvan a szervizekről, a vonóhorogról, sőt a téli alufelniről is van típusbizonyítvány, hogy használható a Malibuhoz. Ráadásul vett hozzá plusz 2 év meghosszabbított garanciát, ami teljeskörű és természetesen az autóhoz kötött, nem a tulajdonoshoz, így még szeptember végéig gyári garancia van az autón.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #8155 Dátum: 2017. Június 13. - 16:16:28 »

Az autó már nálam van vasárnap óta. Minden oké vele, bár először a fékek furcsák voltak, nyöszörögtek, ami most már szinte elmúlt. Valószínű a három hónap állás miatt volt, az NKH-s műszakin megfelelő volt minden.
Fogyasztásáról egyelőre annyit tudok, hogy hazafelé 115-re állított tempomattal és klímával 5,8-6,2 között ugrált a pillanatnyi fogyasztás, aztán még egy kis város, országút és pár rövid táv után összességében 330 km-re 7 litert mutatott. Most éppen közel 500 km után 7,5 literre felment.
Szépen vált fel és le is, nincs rántás, meglepően alacsonyan tartja a fordulatszámot az én használatommal (picivel 2000 felett már felvált és egészen 1000 környékére leengedi, mielőtt visszavált). Normál haladásnál 70 felett már 6-ikba vált.
A német tulaj nagyon gondos volt, minden számla és papír megvan a szervizekről, a vonóhorogról, sőt a téli alufelniről is van típusbizonyítvány, hogy használható a Malibuhoz. Ráadásul vett hozzá plusz 2 év meghosszabbított garanciát, ami teljeskörű és természetesen az autóhoz kötött, nem a tulajdonoshoz, így még szeptember végéig gyári garancia van az autón.
Balesetmentes kilométereket kívánok!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #8156 Dátum: 2017. Június 13. - 17:02:54 »

Köszönöm szépen!
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #8157 Dátum: 2017. Június 13. - 20:35:59 »

Gratula hozzá! Azért majd jó lenne egy pár fotó,hogy egy kicsit nyálcsorgassunk! Mosolyog
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #8158 Dátum: 2017. Június 14. - 08:10:43 »

Az autó már nálam van vasárnap óta. Minden oké vele, bár először a fékek furcsák voltak, nyöszörögtek, ami most már szinte elmúlt. Valószínű a három hónap állás miatt volt, az NKH-s műszakin megfelelő volt minden.
Fogyasztásáról egyelőre annyit tudok, hogy hazafelé 115-re állított tempomattal és klímával 5,8-6,2 között ugrált a pillanatnyi fogyasztás, aztán még egy kis város, országút és pár rövid táv után összességében 330 km-re 7 litert mutatott. Most éppen közel 500 km után 7,5 literre felment.
Szépen vált fel és le is, nincs rántás, meglepően alacsonyan tartja a fordulatszámot az én használatommal (picivel 2000 felett már felvált és egészen 1000 környékére leengedi, mielőtt visszavált). Normál haladásnál 70 felett már 6-ikba vált.
A német tulaj nagyon gondos volt, minden számla és papír megvan a szervizekről, a vonóhorogról, sőt a téli alufelniről is van típusbizonyítvány, hogy használható a Malibuhoz. Ráadásul vett hozzá plusz 2 év meghosszabbított garanciát, ami teljeskörű és természetesen az autóhoz kötött, nem a tulajdonoshoz, így még szeptember végéig gyári garancia van az autón.
Jó egészséget, sok balesetmentes kilométert kívánok  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #8159 Dátum: 2017. Június 14. - 14:05:22 »

Gratulálok! Mosolyog
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 542 543 [544] 545 546 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!