Lacetti klub fórum
2019. Június 24. - 23:38:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: Ma - 20:56:28 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta sebike
Folytatás az előző oldalról: másnap már újból világított a check lámpa, azóta kb. háromszor aludt ki hol egy napra, hol csak pár órára, ettől eltekintve folyamatosan világít (még nem szántam rá magam, hogy elvigyem Robihoz).

Most viszont szelepfedél tömítést cserélek, mert egyik pillanatról a másikra elment az erő a motorból, a check lámpa eszeveszetten villogott, úgy saccoltam, hogy egy vagy két henger nem ment, a motornak borzalmas hangja volt, alig tudtam haza vergődni. Itthon megnéztem a gyertyákat, kettő nagyon olajos volt. Megtisztítottam őket, de a helyzet nem változott. Mivel ilyen állapotban szerelőhöz nem tudom elvinni, úgy döntöttem, hogy megpróbálom én kicserélni a szelepfedél tömítést. Be is szereztem egyet, ma levettem a szelepfedelet, de úgy vettem észre, hogy aki valamikor sok évvel ezelőtt szelepfedél tömítést cserélt az autómon, az valamilyen tömítő pasztát is használt.
Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen tömítő pasztát vegyek, és hogy a szelepfedél tömítés mindkét felét be kell-e kenni? - gondolom igen, de azért a biztonság kedvéért megkérdezem, hát ha mégsem.
Még valami. Minden csavarnál található volt egy-egy gumigyűrű. Nagy baj-e, ha a régieket rakom vissza, mert újakat nem kaptam.
A válaszokat előre is köszönöm. Nem nagy nyüzsgés van már ezen a Fórumon, de talán ide téved valaki, aki megfelelő válaszokat tud adni.

nem kell bekenni mindkét oldalt pláne nem végig csak pár helyen a sarkoknál,igen kell o gyűrű is és simán beszerezhető,tömítésból gyárit neki minden más csak pénzkidobás

 2 
 Dátum: Ma - 20:06:19 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta cucogany
Folytatás az előző oldalról: másnap már újból világított a check lámpa, azóta kb. háromszor aludt ki hol egy napra, hol csak pár órára, ettől eltekintve folyamatosan világít (még nem szántam rá magam, hogy elvigyem Robihoz).

Most viszont szelepfedél tömítést cserélek, mert egyik pillanatról a másikra elment az erő a motorból, a check lámpa eszeveszetten villogott, úgy saccoltam, hogy egy vagy két henger nem ment, a motornak borzalmas hangja volt, alig tudtam haza vergődni. Itthon megnéztem a gyertyákat, kettő nagyon olajos volt. Megtisztítottam őket, de a helyzet nem változott. Mivel ilyen állapotban szerelőhöz nem tudom elvinni, úgy döntöttem, hogy megpróbálom én kicserélni a szelepfedél tömítést. Be is szereztem egyet, ma levettem a szelepfedelet, de úgy vettem észre, hogy aki valamikor sok évvel ezelőtt szelepfedél tömítést cserélt az autómon, az valamilyen tömítő pasztát is használt.
Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen tömítő pasztát vegyek, és hogy a szelepfedél tömítés mindkét felét be kell-e kenni? - gondolom igen, de azért a biztonság kedvéért megkérdezem, hát ha mégsem.
Még valami. Minden csavarnál található volt egy-egy gumigyűrű. Nagy baj-e, ha a régieket rakom vissza, mert újakat nem kaptam.
A válaszokat előre is köszönöm. Nem nagy nyüzsgés van már ezen a Fórumon, de talán ide téved valaki, aki megfelelő válaszokat tud adni.

 3 
 Dátum: 2019. Június 13. - 06:10:35 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta diablo77
Gratulálok az új autóhoz, sok-sok balesetmentes kilométert kívánok. Mosolyog
Azért örülök, hogy a Lacetti maradt. Kacsint

 4 
 Dátum: 2019. Június 10. - 17:45:58 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta Giovanni
Szeretett Lacettim "munkábajárósautó" lett. Kapott egy nagy testvért. Az utóbbi időben egyre több minden gond jött elő rajta, persze ezeket meg is csináltattam. Eladni nincs értelme, nem is akarnám, az érzelmi kötődésem sokkal nagyobb  Mosolyog
Mivel év vége felé jön a babánk, ezért el kezdtem nézegetni valami újabbat.. Igazából csak 1 év múlva akartam venni, valami erősebb benzines kombit, ami nem fehér. Erre ismerősöm megmutatta főnöke eladó fehér Toyota Versoját, ami dízel. Hát, szerelem első látásra Mosolyog 6 éves legmagasabb felszereltségű, 2.2 D-Cat 177LE. Kaptam hozzá gyári alufelnin téligumit, tetőcsomagtartót, Thule tetőboxot. Nem lehetett ott hagyni Mosolyog
Remélem nem fognak össze veszni  Vigyorog

 5 
 Dátum: 2019. Június 04. - 06:19:17 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta sebike
Sziasztok,

Tudja valaki, hogyan tudnék beszerezni, szelepfedél csavart? Esetleg valami cikkszáma van valakinek? Sehol nem találok

pár darab mindig van polcon

 6 
 Dátum: 2019. Június 03. - 11:50:27 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta FuRy
Szuper vagy! Köszönet!

 7 
 Dátum: 2019. Június 03. - 07:55:29 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta sx2004
Sziasztok,

Tudja valaki, hogyan tudnék beszerezni, szelepfedél csavart? Esetleg valami cikkszáma van valakinek? Sehol nem találok

Szia, ezt keresed: https://www.google.com/search?q=94500909&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwju0Mik3cziAhWkpYsKHUPGCjIQsAR6BAgAEAE&biw=1920&bih=937#imgrc=cgJcO9_8jJh8XM:   ?

 8 
 Dátum: 2019. Június 03. - 07:20:05 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta FuRy
Sziasztok,

Tudja valaki, hogyan tudnék beszerezni, szelepfedél csavart? Esetleg valami cikkszáma van valakinek? Sehol nem találok

 9 
 Dátum: 2019. Május 26. - 20:56:00 
Indította cápaFeri - Utolsó üzenet: írta whiteg
Sajnos a flexi cső hegesztése teljesen elvált a motor felől érkező csőtől és az szabadon lógott, így nem mertem volna megkockáztatni egy Kaposvárra vezető utat. Persze lehet, hogy simán mehettem volna vele.
Mehetek kipufogót javíttatni.
Elöl a flexibilis cső hegesztése elvált a motor felőli csőtől, kérdés, hogy csak vissza kell hegeszteni, vagy flexicsővet is kell-e cserélni.


Megtörtént a flexicső csere, 23ezer ft-ba került.

Sajnos ha gumisnál járok, ha szerelő műhelyben, a küszöbök az emelést mindig megsínylik, mert mindig meg tudják görbíteni valamerre a lemezek széleit az emelési pontok valamelyikénél. Most ez oda nem figyelés, vagy más az oka, én nem tudom, de bosszantó.
Most bal hátul sikerült görbíteni rajta egyet az emeléssel.

letéptek de nagyon 5000ft a cső 3000ft ért cseréli a lakotosom... és cirka 10 perc az egész
a küszöböket a balfasz gumisok görbítík csak el ha nem tudja hol rakja alá a krokodilt akkor tegye a bölcső és a hátsó  hosszlengőkar bekötéséhez

 10 
 Dátum: 2019. Május 26. - 20:02:26 
Indította cápaFeri - Utolsó üzenet: írta sebike
Kérnék egy oktatást a hátsó kerékívek védelme érdekében, mert trehány vagyok....

megfogod kocsmosáskor a slagot és kimosod énente legalább kétszer csak azokon rohad el ami vagy sérült volt vagy sose mosták ki és megáll a sár ha elrohadt akkor igen trehány vagy sose mosol normálisan autót!

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!