Lacetti klub fórum
2018. November 16. - 11:41:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Dátum: Ma - 11:22:17 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta WERES
Grat az új géphez Dömi  Kacsint

 2 
 Dátum: 2018. November 08. - 07:12:40 
Indította knitter - Utolsó üzenet: írta r3dwo0d
Sziasztok!
Eladóvá vált az autóm, hátha érdekelhet valakit: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/chevrolet/lacetti/chevrolet_lacetti_1_4_16v_wtcc_street_edition-13626368  Kérdés esetén keressetek a megadott elérhetőségeken. Az autóról fotók kerülnek fel hamarosan.
Az autó elkelt.

 3 
 Dátum: 2018. November 07. - 07:31:30 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta diablo77
Persze Kacsint
Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben.
Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Vigyorog Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond.


jobb,hogy nem dizelt vettél mert a 2.0d az a hirhedt opel motor ami az insigniába van,a captivában olrlandoban és a cruzeban is gm váltó van hát finoman kifejezve egy trágyadomb ha van választás akkor inkább egy aisin,a motorral kapcsolatos észrevételeid tapasztalatok hasznosak lehetnek mert a C140 es Captivában is az van.
A váltóval kapcsolatban nincs nagyon összehasonlítási alapom, igazából a fórumokat böngészve jutottam arra az álláspontra, hogy ez a GM váltó nem lesz annyira rossz. Az amerikai Malibu fórumban nem panaszkodtak rá, ellentétben mondjuk az Insignia Aisin váltójával, amiről magyar és német oldalon is sok problémát lehet olvasni. Nyilván a GM váltó nem egy okos szerkezet, nem ismeri fel a lejtőket-emelkedőket, ráérősen vált, néha bizonytalan. Viszont szépen vált.

 4 
 Dátum: 2018. November 06. - 20:37:14 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta sebike
Persze Kacsint
Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben.
Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Vigyorog Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond.


jobb,hogy nem dizelt vettél mert a 2.0d az a hirhedt opel motor ami az insigniába van,a captivában olrlandoban és a cruzeban is gm váltó van hát finoman kifejezve egy trágyadomb ha van választás akkor inkább egy aisin,a motorral kapcsolatos észrevételeid tapasztalatok hasznosak lehetnek mert a C140 es Captivában is az van.

 5 
 Dátum: 2018. November 06. - 17:14:25 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta Döme
Persze Kacsint
Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben.
Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Vigyorog Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond.


Az alaposságodat ismerve szerintem hosszú ideig fog szolgálni az autód.  Kacsint
Nekem is tetszik a kényelme az automatának, főleg városban jön jól, illetve a tempomat is jobban össze tud vele dolgozni, mint kézivel.
Talán majd ha új autót veszek, sok év garival, akkor bevállalok egy duplakuplungost... bár asszem addigra majd csak villanyautók lesznek, ha egyáltalán eljutok oda...  Mosolyog

 6 
 Dátum: 2018. November 06. - 11:22:55 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta diablo77
Persze Kacsint
Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben.
Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Vigyorog Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond.

 7 
 Dátum: 2018. November 05. - 16:23:03 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta Döme
A Malibud benzines?

 8 
 Dátum: 2018. November 05. - 12:28:27 
Indította akidobos - Utolsó üzenet: írta ladlac
Első ablaktörlő intervallum állásba és 1  törléses állásban nem mindig működik. Leginkább ablakmosatás után csinálja. Van, hogy 8 intervallum után már nem töröl.
Valakinek hasonló probléma esetleg?
Kapcsoló, vagy ablaktörlő motor vezérlő elektronika hiba lehet?
Építő jellegű hozzászólásokat előre is köszi...
A kérdésemre a válasz: ablaktörlő motor vezérlő elektronika hiba, ami a motorra van szerelve...  Vigyorog Vigyorog Vigyorog

 9 
 Dátum: 2018. November 05. - 10:02:24 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta diablo77
200 ezret azért biztos elmegy, ha betartod a turbós motorokra ajánlottakat. Meg azért, ha nem városban használod, szintén jót tesz. Mosolyog

 10 
 Dátum: 2018. November 04. - 18:23:20 
Indította akidobos - Utolsó üzenet: írta ladlac
Első ablaktörlő intervallum állásba és 1  törléses állásban nem mindig működik. Leginkább ablakmosatás után csinálja. Van, hogy 8 intervallum után már nem töröl.
Valakinek hasonló probléma esetleg?
Kapcsoló, vagy ablaktörlő motor vezérlő elektronika hiba lehet?
Építő jellegű hozzászólásokat előre is köszi...

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!