Lacetti klub fórum
2018. Február 20. - 00:57:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 Dátum: 2017. Szeptember 11. - 10:09:20 
Indította cápaFeri - Utolsó üzenet: írta captainb
Ma két Lacetti tulajdonos is jelezte, hogy nem tud regisztrálni hozzánk:

""" ... arra gondol, hogy miután kitöltötte a reg oldalon amit kell és rányom a regisztráció küldés gombra, megint kéri, hogy adjam meg a nevem ami persze be van írva. Csak mert én sem tudok ezért beregelni...."""

Meg tudja valaki nézni, hogy miért nem?

 92 
 Dátum: 2017. Szeptember 03. - 11:14:59 
Indította akidobos - Utolsó üzenet: írta georgbob
Javaslom mindenkinek, aki a klímapanel nem megfelelő működésével küzd (ablakfűtés-belső keringtetés nem megy), az mindenképpen ellenőrizze a 4 pólusú csatlakozó vezetékeit, ugyanis nekem kb. szénné égtek, ezzel együtt tűzforró volt a panel hátulja. Visszavágtam a vezetékeket, kiiktattam a műanyag foglalatot (egyenként mentek fel a saruk), ill. bekerült a 8 ezer forintos kínából jött panel. A vezetékek nem melegednek, minden működik. A régi panel megmarad izzópótlónak....

 93 
 Dátum: 2017. Szeptember 03. - 09:00:23 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta diablo77
Pénteken zárás előtt megkaptam a kocsit. Gyorsan körbenéztem, szép lett mindkét lökhárító, bár talán az első egy kicsit másabb színű, de az eredetileg is kicsit sötétebb volt még a gyári fényezéssel is. Viszont hazafelé menet észrevettem, hogy nem mutatja a külső hőmérsékletet, így hétfőn mehetek vissza, mert gondolom elfelejtették csatlakoztatni az érzékelőt (legalábbis remélem, hogy ez a gond és nem kihagyták vagy megszakadt a vezetéke, mert akkor bosszús leszek).

 94 
 Dátum: 2017. Augusztus 30. - 20:18:49 
Indította dokumedik - Utolsó üzenet: írta sebike
Sziasztok,
Nem találtam a fórumban ilyen jellegű problémát (bár lehet csak én vagyok bamba). A helyzet a következő: van egy tökéletes alapjáratom, gyönyörűen gyorsul a lacsi, kinyomott kuplungnál nincs baj. Viszont amint bekapcsolom a klímát az alapjárat drasztikusan leesik pl hideg motornál (500 körüli fordulatra), illetve menet közben is ha kinyomom a kuplungot van, hogy hirtelen annyira leesik, hogy az autó leáll, gurulás közben indíthatom be. Ha nem áll le az autó a hirtelen fordulat csökkenés közben, akkor visszaál a megfelelő alapjárat. A klímával az alapjárat annyira alacsony, hogy ki-be kapcsol a klíma. Ha minimálisan emelem gáz adással akkor bekapcsolva marad. Újratanítás megvolt, sajna nem segített.
Van valakinek valamin ötlete? Esetleg a TPS vacakol? Korábban volt rá hibakód.

Előre is köszönettel!


gyári műszer nélkül ,hogy tanítottad???
a Lanosoknál alkalmazott módszer semmit se ér!
Szia,

Ki lett nullázva egy folytószelep tisztítással egybe kötve. Lehet ott ment félre valami? Nullázás után elméletileg "csak" járni kell vele igaz? Egy darabig nem is volt gond. Egyik napról a másikra kezdte el ezt. Egy jó meleg nyári napon tűnt fel klíma kapcsolásnál.

ha gyári műszerrel volt akkor nem viszont meghalhat a folytószelep..

Folytószelep ház csere után eltűnt az említett probléma. Gyönyörű alapjárat, klímával, anélkül. Viszont most ha pedálon tartom a lábam és fordulatot tartok olykor-olykor berángat...mi jöhet még? Vigyorog Újabb utána járás, lehet a használt szelepház is hibás...? Csak mert az előzővel meg ilyen probléma nem volt. Ellenben köszönet Sebike a tippekért!

igen az sem jó,sajátom is rángat 3800 körül

 95 
 Dátum: 2017. Augusztus 30. - 14:53:06 
Indította dokumedik - Utolsó üzenet: írta FuRy
Sziasztok,
Nem találtam a fórumban ilyen jellegű problémát (bár lehet csak én vagyok bamba). A helyzet a következő: van egy tökéletes alapjáratom, gyönyörűen gyorsul a lacsi, kinyomott kuplungnál nincs baj. Viszont amint bekapcsolom a klímát az alapjárat drasztikusan leesik pl hideg motornál (500 körüli fordulatra), illetve menet közben is ha kinyomom a kuplungot van, hogy hirtelen annyira leesik, hogy az autó leáll, gurulás közben indíthatom be. Ha nem áll le az autó a hirtelen fordulat csökkenés közben, akkor visszaál a megfelelő alapjárat. A klímával az alapjárat annyira alacsony, hogy ki-be kapcsol a klíma. Ha minimálisan emelem gáz adással akkor bekapcsolva marad. Újratanítás megvolt, sajna nem segített.
Van valakinek valamin ötlete? Esetleg a TPS vacakol? Korábban volt rá hibakód.

Előre is köszönettel!


gyári műszer nélkül ,hogy tanítottad???
a Lanosoknál alkalmazott módszer semmit se ér!
Szia,

Ki lett nullázva egy folytószelep tisztítással egybe kötve. Lehet ott ment félre valami? Nullázás után elméletileg "csak" járni kell vele igaz? Egy darabig nem is volt gond. Egyik napról a másikra kezdte el ezt. Egy jó meleg nyári napon tűnt fel klíma kapcsolásnál.

ha gyári műszerrel volt akkor nem viszont meghalhat a folytószelep..

Folytószelep ház csere után eltűnt az említett probléma. Gyönyörű alapjárat, klímával, anélkül. Viszont most ha pedálon tartom a lábam és fordulatot tartok olykor-olykor berángat...mi jöhet még? Vigyorog Újabb utána járás, lehet a használt szelepház is hibás...? Csak mert az előzővel meg ilyen probléma nem volt. Ellenben köszönet Sebike a tippekért!

 96 
 Dátum: 2017. Augusztus 29. - 20:08:04 
Indította hicar - Utolsó üzenet: írta georgbob
Én meg lezárnám, ha nem dob rá kódot.

 97 
 Dátum: 2017. Augusztus 29. - 15:33:14 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta WERES
Tudnak élni

 98 
 Dátum: 2017. Augusztus 29. - 11:00:12 
Indította hicar - Utolsó üzenet: írta WERES
Sziasztok. Ki kell cserèlnem az egr szelepemet az állandó P1403 hibakód miatt. Szerintetek az újat mindjárt zárjam is le hogy ne kormolódjon vagy mivel új lesz hagyjam gyári állapotban nyitva?
Én hagynám magamnak gyári állapotban.

 99 
 Dátum: 2017. Augusztus 29. - 10:56:33 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta WERES
Rendben, köszi.

 100 
 Dátum: 2017. Augusztus 29. - 08:04:33 
Indította dokumedik - Utolsó üzenet: írta sebike
Sziasztok,
Nem találtam a fórumban ilyen jellegű problémát (bár lehet csak én vagyok bamba). A helyzet a következő: van egy tökéletes alapjáratom, gyönyörűen gyorsul a lacsi, kinyomott kuplungnál nincs baj. Viszont amint bekapcsolom a klímát az alapjárat drasztikusan leesik pl hideg motornál (500 körüli fordulatra), illetve menet közben is ha kinyomom a kuplungot van, hogy hirtelen annyira leesik, hogy az autó leáll, gurulás közben indíthatom be. Ha nem áll le az autó a hirtelen fordulat csökkenés közben, akkor visszaál a megfelelő alapjárat. A klímával az alapjárat annyira alacsony, hogy ki-be kapcsol a klíma. Ha minimálisan emelem gáz adással akkor bekapcsolva marad. Újratanítás megvolt, sajna nem segített.
Van valakinek valamin ötlete? Esetleg a TPS vacakol? Korábban volt rá hibakód.

Előre is köszönettel!


gyári műszer nélkül ,hogy tanítottad???
a Lanosoknál alkalmazott módszer semmit se ér!
Szia,

Ki lett nullázva egy folytószelep tisztítással egybe kötve. Lehet ott ment félre valami? Nullázás után elméletileg "csak" járni kell vele igaz? Egy darabig nem is volt gond. Egyik napról a másikra kezdte el ezt. Egy jó meleg nyári napon tűnt fel klíma kapcsolásnál.

ha gyári műszerrel volt akkor nem viszont meghalhat a folytószelep..

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!