Lacetti klub fórum
2018. Augusztus 19. - 00:39:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 Dátum: 2018. Március 08. - 12:54:58 
Indította knitter - Utolsó üzenet: írta Döme
Az igazi vágyam egy V6-V8 lenne (és remélem egyszer össze is jön a V8  Vigyorog Vigyorog).
A Vitara például nekem is tetszik, az S-Cross kicsit fura kinézetű számomra, de biztos nem rossz autó. Az biztos, hogy a sima SX4-hez képest jelentősen nagyobb utastere van.

Nálam is rövid lesz viszonylag a futamidő (3 év), ha ez így nem ment volna, akkor használtakat néztem volna, vagy megtartom a Nubirát. Tény, hogy garancia alatt azért jó eséllyel nem lesz sok baja, de így ha teszem azt 7-8 évesen kezdenek bajai lenni, akkor is 7-8 gondmentes évem van, és nem 3-5, szóval nekem most ez így vonzóbb volt.

Ja, a nagy szívó benzinesek jók, nekem is az tetszene, de a hobbi igényeimet kielégíti a wankel, úgyhogy itt most inkább a méret-felszereltség-élhetőség kombó volt ami döntött. A Vitara amúgy belül nem sokkal szűkebb, a csomagtere viszont kisebb, meg a felszereltségéből is hiányzik pár olyan dolog, amire én vágytam (könyöktámaszok, két zónás klíma, stb.), szóval bár kicsivel olcsóbb és sokkal gusztusosabb is, mint a zesixnégyeskrossz (undorító a neve, ha még nem írtam volna Vigyorog ), de ár-értékben utóbbi vezet.

(amúgy szerintem off-topikban vagyunk, de te vagy a moderátor Vigyorog )

Még jó, hogy a Suzuki a modellváltást nem követi típusszám emeléssel: Esiksznégy, esikszöt, esikszhat, esikszét... Vigyorog

 92 
 Dátum: 2018. Március 07. - 18:29:21 
Indította knitter - Utolsó üzenet: írta Krupcheck
Az igazi vágyam egy V6-V8 lenne (és remélem egyszer össze is jön a V8  Vigyorog Vigyorog).
A Vitara például nekem is tetszik, az S-Cross kicsit fura kinézetű számomra, de biztos nem rossz autó. Az biztos, hogy a sima SX4-hez képest jelentősen nagyobb utastere van.

Nálam is rövid lesz viszonylag a futamidő (3 év), ha ez így nem ment volna, akkor használtakat néztem volna, vagy megtartom a Nubirát. Tény, hogy garancia alatt azért jó eséllyel nem lesz sok baja, de így ha teszem azt 7-8 évesen kezdenek bajai lenni, akkor is 7-8 gondmentes évem van, és nem 3-5, szóval nekem most ez így vonzóbb volt.

Ja, a nagy szívó benzinesek jók, nekem is az tetszene, de a hobbi igényeimet kielégíti a wankel, úgyhogy itt most inkább a méret-felszereltség-élhetőség kombó volt ami döntött. A Vitara amúgy belül nem sokkal szűkebb, a csomagtere viszont kisebb, meg a felszereltségéből is hiányzik pár olyan dolog, amire én vágytam (könyöktámaszok, két zónás klíma, stb.), szóval bár kicsivel olcsóbb és sokkal gusztusosabb is, mint a zesixnégyeskrossz (undorító a neve, ha még nem írtam volna Vigyorog ), de ár-értékben utóbbi vezet.

(amúgy szerintem off-topikban vagyunk, de te vagy a moderátor Vigyorog )

 93 
 Dátum: 2018. Március 07. - 09:43:45 
Indította knitter - Utolsó üzenet: írta diablo77
Hitelt én is vettem fel, de nem autóhitelt, hanem személyi kölcsönt nagyon kedvező feltételekkel (akkor tulajdonképpen az új autók vásárlásához adott 0% THM hiteleket leszámítva ez volt a legkedvezőbb a bankszámla vezető bankomnál) és persze rövid futamidőre. Így, ha véletlenül megszorulok anyagilag, pénzzé tudom tenni az autót és vehetek egy olcsóbbat.

Abban van igazság, hogy egy új autó főképp a garancia miatt jó, bár nekem a Lacetti esetében ezt talán egyszer kellett igénybe vennem (vízhőfok jeladó), előtte a szintén új Kalosnál meg két alkalommal (vezető biztonsági öv csatja, illetve digitális óra csere). Persze lehet komolyabb hiba is az autókkal garanciaidő alatt, amit ingyen javítanak, bár szerintem manapság már nem annyira jellemző. A legtöbb gond úgyis csak utána jön (lásd a visszahívások, de az meg nem garanciafüggő), normális használattal is.
A használt autó meg tényleg rizikós, de nálam más opció nem volt, hiszen nagy autót szerettem volna, szívó benzines motorral, amelynek az előélete is jól nyomonkövethető. Végül szerencsém volt (kopp-kopp-kopp), igaz ehhez németországi autó kellett. Az igazi vágyam egy V6-V8 lenne (és remélem egyszer össze is jön a V8  Vigyorog Vigyorog).
A Vitara például nekem is tetszik, az S-Cross kicsit fura kinézetű számomra, de biztos nem rossz autó. Az biztos, hogy a sima SX4-hez képest jelentősen nagyobb utastere van.

 94 
 Dátum: 2018. Március 07. - 08:55:59 
Indította knitter - Utolsó üzenet: írta Krupcheck
Az biztos, hogy a jelenlegi helyzetből kiindulva többet autót hitelre nem vásárolok, sőt egyelőre új autót sem, megfelel nekem a pár éves használt is. Mosolyog

Mikor lesz meg az új? Írhatnál róla majd egy kis összehasonlítást.

Az az igazság, hogy én meg sok-sok keresgélés-nézelődés után arra jutottam, hogy használt autót nem veszek. Egyszerűen nem érzem garantáltnak, hogy hosszú időre kevesebb nyűge lesz, mint a Nubirának volt. Új autó, sok garanciával, általam bejáratva, így talán 8-10 évig minimális időráfordítással autó lesz.

Persze ehhez kell hitelt felvennem, de Forint alapú, rögzített kamatú hitelt akarok felvenni, ami 4 év múlva reményeim szerint még annyira sem fog fájni, mint most.

A következő autót el kéne menni mostmár megrendelni, aztán ha mákom van, és megvan még nekik, amit február végére rendeltek be, akkor kb. azonnal megvan, ha nem, akkor gyártástól függően.

Ha eltöltöttem vele némi időt, írok majd. Egyelőre az a benyomásom, hogy az S-Cross ugyanazt tudja, mint a Nubira/Lacetti. Egy jutányos árú, saját árszintjén nagyon sokat kínáló, viszonylag egyszerű, de elfogadható kivitelű autó, amiben bőven elég hely van egy átlagos családnak. Nem vagyok nagy turbópárti, de az 1 literes kisturbó hasonlóan viszi a könnyű bódét, mint a Nubirát az 1,8-as. Viszont sokkal kevesebbet fogyaszt. Autópályán valószínűleg többet fog fogyasztani a légellenállás miatt, de az nekem az össz futást/költséget tekintve nem jelentős tétel. Van 1,4-es 140 lovas is, de nekem nem éri meg azt a plusz 300 ezret, közlekedni elég a 112 lovas is.

 95 
 Dátum: 2018. Március 07. - 07:27:20 
Indította knitter - Utolsó üzenet: írta diablo77
Én a mai napig minden előző autómat sajnálom kicsit, mindegyikhez kötöttek szép emlékek. Persze leginkább a Lacettit sajnálom, ami több mint 9 évig vitt mindenhova új korától fogva. Egyedül azt nem sajnálom, hogy az eladása által megszabadultam az autóhiteltől. Az biztos, hogy a jelenlegi helyzetből kiindulva többet autót hitelre nem vásárolok, sőt egyelőre új autót sem, megfelel nekem a pár éves használt is. Mosolyog

Mikor lesz meg az új? Írhatnál róla majd egy kis összehasonlítást.

 96 
 Dátum: 2018. Március 07. - 01:33:35 
Indította captainb - Utolsó üzenet: írta zsozsi
Üdv,
Vezető oldali ülőlapi szivacsot keresek. Esetleg kicserélhető a jobb oldalival?
Csak bontóból vagy talán még adnak valahol eredeti épet? köszi

 97 
 Dátum: 2018. Március 06. - 20:44:52 
Indította knitter - Utolsó üzenet: írta Krupcheck
Elkelt az autó, nem akarok itt szentimentáliskodni, de kis híján megkönnyeztem ahogy néztem a teraszról hogy elviszik. Csak egy tárgy volt, de mégiscsak gondoskodtam róla 5 évig, ő meg elvitt minket stabilan, biztonságosan, mindenféle időjárási körülmények között elég sok messzi és még több kevésbé messzi helyre. 460 ezerért ment el, kisebb hibái ismertetése és adásvételin történő rögzítése mellett.

Mikor reggel elmentem vele dolgozni, nem gondoltam volna, hogy estére már másé lesz.

 98 
 Dátum: 2018. Március 04. - 20:15:46 
Indította knitter - Utolsó üzenet: írta Krupcheck
A fentebb linkelt autóm továbbra is eladó, viszont mivel el is akarom adni, az árát levittem a piaci árak aljára, 495e Ft. Ennél olcsóbb már nem lesz...

 99 
 Dátum: 2018. Március 02. - 16:51:36 
Indította v.zoltán - Utolsó üzenet: írta georgbob
Üdv!
A vezérműtengely jeladót hogyan kell cserélni?
Borítás levesz és hozzáférhető, vagy bonyolultabb?
Köszi

 100 
 Dátum: 2018. Március 01. - 16:51:11 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta Krupcheck
És az autó?

Az még megvan... ha fél milláért olyan autót is lehet venni aminek csillag vagy propeller van a két végén, akkor miért venne bárki is ugyanannyiért Daewoot? Jó, az más kérdés, hogy azért, mert ezt mondjuk fenn is tudja tartani, de általában mindenki a takaróján túl próbál nyújtózkodni, nem alatta kényelmesen elférni. Nomeg ez nem egy visszatekert, kigittelt autó letüsszentve egy kis festékkel, hanem egy picit rozsdásodni kezdő 200ezren túli "öreg" autó bevallott hibákkal. Erre nem vevő a piac.

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!