Lacetti klub fórum
2019. Február 24. - 03:22:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 Dátum: 2018. Szeptember 29. - 08:06:29 
Indította hicar - Utolsó üzenet: írta georgbob
Lehet áramkör hiba. Próbáld meg lehúzott csatival, ha ugyanúgy és ugyanezzel a hibával jelez be, talán vezeték szakadás van.

 92 
 Dátum: 2018. Szeptember 28. - 15:24:42 
Indította hicar - Utolsó üzenet: írta szediati
Sziasztok. Egr szelepet szoftveresen ki lehet kapcsolni a lacettin? Szinte új a szelepem gyári új és megint P1403 as hibát dob ki szinte 50 km enként. Mi lehet a baja?

 93 
 Dátum: 2018. Szeptember 24. - 09:05:36 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta WERES
Itt a jó idő  Vigyorog mehetnénk kirándulni  Vigyorog

 94 
 Dátum: 2018. Szeptember 17. - 11:37:55 
Indította cápaFeri - Utolsó üzenet: írta WERES
Sziasztok! Vezérlés cserére keresek szerelőt. Budapest 3. Vagy 14,16 kerület. Köszi 😉
Óbudán a Sprint Autó Klinika jöhet akkor szóba, ha Kőbánya kiesik.

 95 
 Dátum: 2018. Szeptember 15. - 07:47:10 
Indította cápaFeri - Utolsó üzenet: írta blende
Sziasztok! Vezérlés cserére keresek szerelőt. Budapest 3. Vagy 14,16 kerület. Köszi 😉

 96 
 Dátum: 2018. Szeptember 09. - 12:07:18 
Indította gabbacsi - Utolsó üzenet: írta whiteg
A fék köszörülés állandósult, de még mindig befolyásolja az időjárás, hűvösben kevésbé, hőségben mindig köszörül. Egy hete leszedtem a kereket, kiszedtem a betéteket és úgyis köszörült, hajtogattam kicsit a tárcsa mögötti lemezt és abbahagyta, gondoltam ezzel meg is oldódott, de pár nap használat után ugyanúgy köszörül. A szorulás nem erős, mert a legkisebb lejtőn is meg gurul az autó.
Fékolajcsere is szükséges, meg pár apróság.

A bal első titokzatos recsegő hangba meg már kezdek bele törődni, mert senki nem tudja mi okozza, így aztán nehéz megszüntetni, ugyanakkor idegesít, hogy van mert amúgy jó az autóm, csak ezeket kellene végre megszüntetni.


Leszedtem a kereket, ami könnyen forog, nincs semmi szorulás. A külső fékbetét alsó része ér a tárcsa alsó rozsdás részéhez és az adja a köszörülő hangot.
Kicsit csiszoltam a tárcsa eme rozsdás részén és a betét alsó éléből is.

Bal hátsó fékem köszörül, sajnos kezd állandósulni. Hétvégén leveszem a kereket és megnézem, hogy a dugattyú ragad-e be, vagy valami más okozza.

A bal első keréktől jövő rejtélyes recsegés is alakul, most már jobbra és balra kavarodáskor és néha fékezéskor is képes recsegni, ropogni. Előbb utóbb csak meg lesz, hogy mi okozza és én leszek a legboldogabb, ha végre sikerül megszüntetni, mert már nagyon utálom ezt a jelenséget.

Köszörül a fékem, de csak 30fok felett! Ha már hűvösebb van akkor semmi köszörülés.
De van, hogy a 30fok felett több fékezés után abba hagyja, de amikor állok vele 20-30percet, újból kezdi. (gondolom valami jobban tágul a nagyobb hőmérsékletben)

Az idén úgyis akarok fékolajat cseréltetni, remélem addig kitart.

 97 
 Dátum: 2018. Augusztus 25. - 13:35:42 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta captainb
Van egy Rower PR1900 kompakt evezőpadom. Érdekel valakit egy Sport szelet ellenében?

 98 
 Dátum: 2018. Augusztus 22. - 06:46:13 
Indította knitter - Utolsó üzenet: írta captainb
Még én is itt vagyok.

 99 
 Dátum: 2018. Augusztus 18. - 10:37:53 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta georgbob
Ok. Nem keverem. A 6000 ft-os unixban vett jeladó **** volt, a kínai 2,5 dolláros meg jó.


 100 
 Dátum: 2018. Augusztus 17. - 05:36:02 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta sebike
Ez pontosan igaz az itthon vásároltakra is. 9 ezer forint volt a klíma panel tokkal vonóval. 2 éve hibátlan. Itthon mennyiért is vesztegetik?

ne keverd a motorikus alkatrészekhez a klimapanelt max nem kapcsol be a klimád egy zárlatos jeladó miatt meg leég az autód .....

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!