Lacetti klub fórum
2018. Május 27. - 18:52:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 Dátum: 2017. December 04. - 20:12:02 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta szediati
Igen. De csere után le is zártam. Nekem ne kormolódjon az is el

 92 
 Dátum: 2017. December 04. - 16:39:50 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta diablo77
Az EGR is gyári új volt?

 93 
 Dátum: 2017. December 03. - 13:39:14 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta szediati
Se alapjárati baj nincs se gyorsitás. Egyedül a rángatás motorféknél. De egyébként mióta egr csere miatt nulláztattam scan 100 al azóta van sokkal jobban ez a rángatás. Elötte is volt de cssk kb 1500 fordulatnál mikor levettem a gázról a lábsm egyet rántott. Most 5-6 ot ránt szaggat. De ez se mindig kn 10 ből 7 szer.  Amugy a nullázás fojtoszelep tisztitás és új egr felrakás után volt. Fojtoszelep kb 1 éves. Gyári újra lett cserélve

 94 
 Dátum: 2017. December 03. - 11:17:11 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta diablo77
A bakokat tényleg nem árt ellenőrizni, de mivel nem vagyok autószerelő, így nem biztos, hogy ez a gond.
Le is akar fulladni egyébként (ki kell nyomni a kuplungot) vagy egy bizonyos fordulatszám után minden normális? Gyorsításkor nincs probléma?

 95 
 Dátum: 2017. December 02. - 21:06:51 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta szediati
Nem fokozat függő hanem inkább fordulat. 2000 vagy az alatti fordulaton van jellemzően. De amikor pl nyomom a gázt majd fékezek de a fordulat alacsony akkor rángat a legjobban. Tehát amikor hirtelen lelépek a gázról és minths nem állna át egyböl motorfékre. Ilyenkor a váltókart fogva is érezni a ránfatást a motoron. Lehet a motor bakok rosszak. Fojtószelep kn 1 éve lett cserélve alapjárat ingadozás miatt. Azzal nincs gond azóta

 96 
 Dátum: 2017. December 02. - 11:19:07 
Indította BeZe1974 - Utolsó üzenet: írta diablo77
Lehet, hogy pont azért lett vizes ott belülről, mert azon a részen sütötte meg a nap a szélvédőt és ott csapódott ki a pára a belső levegőből. Használd ilyenkor is nyugodtan a klímát a fűtés mellett.
Igazad lehet, hogy azért ott, de hogy ennyi mennyiségű vízpára legyen az utastérben. Este kinyitottam az összes ajtót és szellőztettem az utasteret, áttöröltem az összes ablakot és egyben le is pucoltam őket belülről. Megint áttapogattam az autót ahol csak tudtam, de nem találtam nedvesség forrást.
Amúgy van füst gépem, tehát teli tudom fújni a zárt utasteret és kideríteni merre van esetlegesen olyan hely ahol bejuthat víz, de talán ehhez még nem kell folyamodnom.
Jah, klímát a jégoldáshoz nem használtam.
Nem is a jégoldáshoz gondoltam, a klíma lényegében páramentesíti a levegőt. Mivel jelenleg elég párás a levegő (nálunk tegnap 95% körül volt a páratartalom), így a szellőztetéssel is csak párás levegőt engedsz be. Ezért is lehet egyébként a klímával a leggyorsabban levinni a párát a szélvédőről és az ablakokról. Az automata klíma is azt csinálja, ha megy az ablaktörlő, időnként bekapcsolja a klímát a párásodás elkerülésére.

 97 
 Dátum: 2017. December 02. - 11:13:36 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta diablo77
Megjött a sárfogó, de még nem volt időm foglalkozni vele, talán ma rápróbálom majd. Hétfőn meg az ülésfűtés miatt megyek a szervizbe, akkor felrakatom.

Egyébként tegnap majdnem nem mentem dolgozni Vigyorog
Mentem le az autóhoz, a szomszéd mondja, hogy alig tudta kinyitni a kocsiját. Megyek a sajátomhoz (le volt fagyva teljesen), nyitnám a csomagtartót, hát nem nyílik. Nyitnám a bal hátsót, az sem nyílt. A vezetőajtó viszont igen. Gyorsan beindítottam, 2-3 perc alatt leolvadt minden, de a munkába menet folyamatosan csilingelt a nyitott csomagtartó miatt Vigyorog Persze nem nyílt ki csak 11 óra körül, amikor a napsütés hatására teljesen felengedett.

Ja és tegnap egy barátom találkozott Esztergomban egy másik Malibuval, ami ugyanilyen ezüst színű. Az magyarországi, legalábbis a rendszámból ítélve (NFW).
Ha befagyott, akkor nem is szabad feszegetni mert a kédergumit tönkre lehet tenni vele, én a hideg beállta elött mindig gumiápolozom öket és azt tapasztaltam, hogy így nem szokót befagyni, bár lehet, hogy semmi köze hozzá.


A Lacettinél soha nem volt ilyen, ezért is lepődtem meg. A vezető ajtó mondjuk egyből nyílt (kivéve a kilincs, azt melegíteni kellett, hogy engedjen), de a gumi nem ragadt oda. A többi ajtót aztán nem is piszkáltam, így szerencsére a kédergumik is megúszták a dolgot.

 98 
 Dátum: 2017. December 02. - 11:05:27 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta whiteg
Megjött a sárfogó, de még nem volt időm foglalkozni vele, talán ma rápróbálom majd. Hétfőn meg az ülésfűtés miatt megyek a szervizbe, akkor felrakatom.

Egyébként tegnap majdnem nem mentem dolgozni Vigyorog
Mentem le az autóhoz, a szomszéd mondja, hogy alig tudta kinyitni a kocsiját. Megyek a sajátomhoz (le volt fagyva teljesen), nyitnám a csomagtartót, hát nem nyílik. Nyitnám a bal hátsót, az sem nyílt. A vezetőajtó viszont igen. Gyorsan beindítottam, 2-3 perc alatt leolvadt minden, de a munkába menet folyamatosan csilingelt a nyitott csomagtartó miatt Vigyorog Persze nem nyílt ki csak 11 óra körül, amikor a napsütés hatására teljesen felengedett.

Ja és tegnap egy barátom találkozott Esztergomban egy másik Malibuval, ami ugyanilyen ezüst színű. Az magyarországi, legalábbis a rendszámból ítélve (NFW).
Ha befagyott, akkor nem is szabad feszegetni mert a kédergumit tönkre lehet tenni vele, én a hideg beállta elött mindig gumiápolozom öket és azt tapasztaltam, hogy így nem szokót befagyni, bár lehet, hogy semmi köze hozzá.


 99 
 Dátum: 2017. December 02. - 11:02:11 
Indította BeZe1974 - Utolsó üzenet: írta whiteg
Lehet, hogy pont azért lett vizes ott belülről, mert azon a részen sütötte meg a nap a szélvédőt és ott csapódott ki a pára a belső levegőből. Használd ilyenkor is nyugodtan a klímát a fűtés mellett.
Igazad lehet, hogy azért ott, de hogy ennyi mennyiségű vízpára legyen az utastérben. Este kinyitottam az összes ajtót és szellőztettem az utasteret, áttöröltem az összes ablakot és egyben le is pucoltam őket belülről. Megint áttapogattam az autót ahol csak tudtam, de nem találtam nedvesség forrást.
Amúgy van füst gépem, tehát teli tudom fújni a zárt utasteret és kideríteni merre van esetlegesen olyan hely ahol bejuthat víz, de talán ehhez még nem kell folyamodnom.
Jah, klímát a jégoldáshoz nem használtam.

 100 
 Dátum: 2017. December 02. - 07:58:59 
Indította BeZe1974 - Utolsó üzenet: írta diablo77
Lehet, hogy pont azért lett vizes ott belülről, mert azon a részen sütötte meg a nap a szélvédőt és ott csapódott ki a pára a belső levegőből. Használd ilyenkor is nyugodtan a klímát a fűtés mellett.

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!