Lacetti klub fórum
2024. Március 29. - 11:42:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10   Le
 
Szerző Téma: Műszaki adatok  (Megtekintve 83818 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. Szeptember 29. - 19:01:40 »


Sokkal jobban megéri xenon töltésűt venni bele, az csak 2500/db és szép fehér fénye van! Ilyet vettem most H4-ben, nagyon jó!

Milyen márkájut vettél? Én kiszemeltem ma egyet. GE Sportlight H4 jelzésüt. 2200/db.

H4-ben ilyet vettem 4900-ért. Nagyon szép jégfehér fénye van, nem kék. Két év gari, blokk elrakva, ha kiég adnak másikat helyette.
880-as foglalatba meg ilyen H27W-osat veszek majd ha kiég egyik. Bár még meggondolom, mert ködlámpánál jobb ha egy kicsit sárgás a fény.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #16 Dátum: 2007. Október 04. - 14:08:04 »

Ma megint kezembe került a rétegvastagságmérő. Éppen volt kis időm, gondoltam uccu neki, mennyit mutat a lacsin?
Nos megállapítható, hogy az enyémet még nem javították, nem esett le sehol a trélerről, alaposan körbemértem!
Átlagosan 115 és 145 mikron között volt a réteg. A tetőlemez volt az egyik legvékonyabb, itt néha csak 112-t mutatott, vékony még az ajtók díszléc alatti felén is. Egyébként zömében 130 körül volt a többi elemen. 150 mikron van a motorháztetőn, a küszöbök viszont alul 180-200-at mutattak. Ez némileg a rücskös fényezésnek is köszönhető.
Hozzáteszem, méréseim nem pontosak, bár kalibráltam közvetlen előtte a műszert, de nem volt a kasztni frissen mosott, némi kosz besegíthet a hibaszázalékba!
Lacsim metálfény, így az értékek erre a fényezésre vonatkoznak!!!
Ha valaki most gondolkodik lacsi-vételen és alaposan át akarja nézni az autót, ezen értékekhez tud viszonyítani.
Általában a fényezés a különböző elemeken 80-100 mikroneltérésen belül kell hogy maradjon!! Ennyit egy profi fényező sem tud fújni egyenletesen, így ha 150 mikron, vagy ennél nagyobb a diff., akkor gyaníthatóan javított a kocsi.
Stocz kolléga ha gondolja, a kezdőlap menüjébe segítségként belerakhatná az értékeket. Úgyis van egy autóátvételi lista menüpontunk, ha jól emlékszem! 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #17 Dátum: 2007. Október 04. - 17:14:19 »

Én most vettem új égőket:

OSRAM Bilux SilverStar H4
Kicsit eősebb fénye van és ezüstős szine.

2200 forint volt. Még nem tettem be de tervezem Vigyorog
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #18 Dátum: 2007. Október 06. - 18:57:26 »

Ma szemeztem egy H7-es szettel vakság ellen. Állítólag 80W a tudása és darabja 3000 forint. Ami visszatartott, az az, hogy szépen rajrta van a dobozon: csak off road használatra + not street legal.
Namármost, ha beteszem lesz- e valaki, aki kiveteti. És a 80 W nem olvasztja el a foncsort?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #19 Dátum: 2007. Október 06. - 19:07:50 »

Captain! Vakság ellen Neked jó, a szembejövő fog helyetted megvakulni, és ígyis-úgyís összementek?! Van a jó öreg magyar Tungsramnak is egy jó, több fénytadó, de nem nagyobb wattszámú izzója, nekem jó volt H4-ben a Nubirában, és most H7-ben az SW-ben. Tungsram márkaboltban kapható, garanciával, kiégés esetén kicserélik záros határidőn belűl persze. Amúgy ugye ott leszel holnap mindenképp!? Üdv, és ahoi: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #20 Dátum: 2007. Október 06. - 20:09:32 »

Ma szemeztem egy H7-es szettel vakság ellen. Állítólag 80W a tudása és darabja 3000 forint. Ami visszatartott, az az, hogy szépen rajrta van a dobozon: csak off road használatra + not street legal.
Namármost, ha beteszem lesz- e valaki, aki kiveteti. És a 80 W nem olvasztja el a foncsort?


Műanyag foncsor károsodhat, szigorú műszakin nem megy át.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #21 Dátum: 2007. Október 08. - 16:59:21 »

Köszi! El is felejtettem őket! Nézek Tungit, bár tegnap Stocz beavatott vakság ellen!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #22 Dátum: 2007. Október 10. - 11:44:03 »

Én nem hiszem, hogy a normál izzókat nagyobb erejűekre kellene cserélni.
A futott Km-ek több, mint 90 %-át éjszaka teljesítem, úgyhogy sztem erre van rálátásom. Nagyobb wattszámú izzó károsíthatja az egész lámpatestet (műanyag, nem csak a foncsor ég el! nem szép látvány, és nem olcsó a csere).
A lacsinak nagyon jó a világítása. Sok mindenbe bele kötök az autóinkkal kapcsolatban, de ez hibátlan. Ha nem látsz jól, akkor nincs jól beállítva a fényszóró. Ez 100 %.
A szervízek általában egy kicsit alacsonyra állítják a fényszórókat (inkább, mint hogy vakítson), ezen kell házilag, vagy jó szerelővel módosítani, és akkor tökéletes lesz. Nem vakítja a szembe jövőt (az ugyan olyan balesetveszély, mint ha Te nem látsz!), és mégis megfelelő megvilágítást ad.
Én azt a trükköt is használom (erről is volt már régebben szó), hogy a beállításhoz a fényszórót nem a legfelső pozícióra teszem, hanem eggyel lejjebb. Ehez állítom be a fényszórókat, és így is közlekedek vele. Városban tökéletes.
Amikor egy kis plussz fényre van szükségem, akkor feltekerem a legfelső pozícióba. Legalább időnként dolgozik a motor, és nem rohad be.
Én meg látok.

+30-50-70%-os izzók (nagyobb fény, ugyan olyan fogyasztás és hőkibocsájtás mellett) általában sokkal rövidebb ideig bírják, mint a normál kivitelűek. Normális helyen ezt el is szokták mondani. A mi gépeink meg egyébként is sok izzót fogyasztanak.
Bár lehet, hogy ez egy olyan embernél nem számít, aki csak ritkán égeti a pilácsot.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #23 Dátum: 2007. Október 10. - 11:50:33 »

Én nem hiszem, hogy a normál izzókat nagyobb erejűekre kellene cserélni.
A futott Km-ek több, mint 90 %-át éjszaka teljesítem, úgyhogy sztem erre van rálátásom. Nagyobb wattszámú izzó károsíthatja az egész lámpatestet (műanyag, nem csak a foncsor ég el! nem szép látvány, és nem olcsó a csere).
A lacsinak nagyon jó a világítása. Sok mindenbe bele kötök az autóinkkal kapcsolatban, de ez hibátlan. Ha nem látsz jól, akkor nincs jól beállítva a fényszóró. Ez 100 %.
A szervízek általában egy kicsit alacsonyra állítják a fényszórókat (inkább, mint hogy vakítson), ezen kell házilag, vagy jó szerelővel módosítani, és akkor tökéletes lesz. Nem vakítja a szembe jövőt (az ugyan olyan balesetveszély, mint ha Te nem látsz!), és mégis megfelelő megvilágítást ad.
Én azt a trükköt is használom (erről is volt már régebben szó), hogy a beállításhoz a fényszórót nem a legfelső pozícióra teszem, hanem eggyel lejjebb. Ehez állítom be a fényszórókat, és így is közlekedek vele. Városban tökéletes.
Amikor egy kis plussz fényre van szükségem, akkor feltekerem a legfelső pozícióba. Legalább időnként dolgozik a motor, és nem rohad be.
Én meg látok.

+30-50-70%-os izzók (nagyobb fény, ugyan olyan fogyasztás és hőkibocsájtás mellett) általában sokkal rövidebb ideig bírják, mint a normál kivitelűek. Normális helyen ezt el is szokták mondani. A mi gépeink meg egyébként is sok izzót fogyasztanak.
Bár lehet, hogy ez egy olyan embernél nem számít, aki csak ritkán égeti a pilácsot.

Azért annyit hozzátennék, hogy nem mindegy, melyik karosszériaváltozatról beszélünk! Ugyanis amíg a sedan és SW duplaoptikás fényszórójánál a H7-es izzók tompítottként égve maradnak és távolsági fényszórónál ezek mellé kapcsol még be a H1-es izzó is, addíg az ötajtósnál ezt a H4-es izzó két szála oldja meg felváltva. Ha egyszerűbben vesszük, akkor a H7+H1 összesen négy izzószála világít, míg a HB-nél csak a H4-es égő 60W-os vagy 55W-os izzószála.
Nekem beváltak ezek a megnövelt fényerejű izzók, szebb a fénye, világosabb előtte az út. Ha szigorúan venném, mondhatnám azt, hogy nem teljesít 50%-kal többet ez az izzó, csupán a jégfehér fénye miatt több visszaverődik a tereptárgyakról...főleg a világos, fényvisszaverő felületekről!
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #24 Dátum: 2007. Október 12. - 11:29:46 »

Valóban óvatosan az erősebb lámpákkal, főleg, ha dekleráltan nagyobb a teljesítménye... Én már észrevettem, hogy a foncsor kezd homályosodni, pedig biz'isten előírt teljesítményű "normál" H7-es volt benne világ életében...

Viszont megragadom az alkalmat: Lehet ezt a foncsorhibát garanciában orvosoltatni, vagy felejtsem el (úgyis azt mondják, én rontottam el nem előírt izzóval...)? Merthogy a lámpatest igen húzós...: sacc/kb. lehet vagy 50 db ezerforintos....
Naplózva
sandor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Hozzászólás #25 Dátum: 2007. Október 19. - 09:09:18 »

Üdv
Számomra fontos kérdés a kocsmba kék színű a fagyálló, a szervízben azt mondták nem keverhető más színűvel ,így van ez én úgy tudom keverhető.üdv
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #26 Dátum: 2007. Október 19. - 10:05:06 »

Üdv
Számomra fontos kérdés a kocsmba kék színű a fagyálló, a szervízben azt mondták nem keverhető más színűvel ,így van ez én úgy tudom keverhető.üdv

Na ez kb olyan, mintha nem lenne mindegy, hogy fehér, vagy piros pólót húzol fel annak ellenére, hogy mindegyik 100% pamut. :-) Összetevők!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sandor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Hozzászólás #27 Dátum: 2007. Október 19. - 11:07:54 »

A vicc az,hogy még a Perfekt-ben is azt mondték nem keverhető.
Végül is megoldódott mivel a bécsi úton a szűrő boltban kaptam olcsón kéket.
Egyébként ők is csodálkoztak.
üdv
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #28 Dátum: 2007. Október 22. - 12:35:06 »

Valóban óvatosan az erősebb lámpákkal, főleg, ha dekleráltan nagyobb a teljesítménye... Én már észrevettem, hogy a foncsor kezd homályosodni, pedig biz'isten előírt teljesítményű "normál" H7-es volt benne világ életében...

Viszont megragadom az alkalmat: Lehet ezt a foncsorhibát garanciában orvosoltatni, vagy felejtsem el (úgyis azt mondják, én rontottam el nem előírt izzóval...)? Merthogy a lámpatest igen húzós...: sacc/kb. lehet vagy 50 db ezerforintos....

Szinte mindegyik Lacsiban megvan az a homályosodás  .
Amikor említetted, direkt megnéztem egy pár gépet a szervízben. Elvileg ki lehetne cseréltetni, (hogy mekkora ellenállást kell legyőzni, az nyilván (He) szervíz függő) de az új ugyan olyan lenne.

És a sok garis csere miatt változtatna a gyár?
Ugyan!
Kilincs, kormánymű, rángatás....
Szerinted foglalkoznak vele?
Mintha valaki levelezett volna a GM központtal. Ki is volt az?  Kacsint

Bennem is felmerült, hogy még a gari lejárta előtt kicseréltetem a fényszórókat is (végül is nem nagy meló), de biztos vagyok benne, hogy az újak is ugyan ilyenek lesznek. Esetleg még párásodnak is.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #29 Dátum: 2007. Október 22. - 20:40:09 »

...
És a sok garis csere miatt változtatna a gyár?
Ugyan!
Kilincs, kormánymű, rángatás....
Szerinted foglalkoznak vele?
Mintha valaki levelezett volna a GM központtal. Ki is volt az?  Kacsint
...

Ja, télleg, reggelente szoktam vele találkozni a tükörben... Kacsint

Azért én majd ha odáig korosodik a gép, csak kicseréltetem... 3 évvel beljebb leszek.
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!