Stocz
|
 |
« Hozzászólás #1095 Dátum: 2010. Augusztus 18. - 11:59:11 » |
|
Jó sok minden okozhatja. pl.: -gyújtás probléma (trafó, kábel, gyertya) - üzemanyag gond (szűrő mikor volt cserélve?). AC pumpa haldoklik (sokszor kevés benzin a tankban? Nem hangos?), AC elektromos körében kontakt hiba. - és persze ott az ECU és érzékelőinek köre is. Na, ezzel nyilván nem jutottál előrébb.  Pedig ezeket kell átnézni. Az időszakos hibák a legrosszabbak. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Secretknight
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
|
 |
« Hozzászólás #1096 Dátum: 2010. Augusztus 21. - 22:24:22 » |
|
Sziasztok! Nekem fél éves korától(most 4 éves) lezárva az EGR.Azóta semmi torpanás,minden vizsgán átment.Csak városban használtam majd két évig,és egyszer csak sárga lámpa.Cseréltem a gyertyákat,minden ok.Aztán egy hónap múlva újra sárga lámpa,torpanás semmi.Mondom nem lehet gyertya ,most cseréltem.Azért kiszedtem őket,tiszta korom volt mind.A városi használat miatt.Megtakarítottam őket és attól a naptól kezdve benzin+E85 50-50%-ban. Onnantól kezdve nincs sárga lámpa. A tapasztalatom szerint : 1.EGR lezárva 2.gyertyák tiszták legyenek ,ezzel kapcsolatban az E85 jó hatása: 3.benzin 50%+ E85 50% nekem ez így bejött és semmi gond az autóval.Igaz kicsit lomhább az alkohol miatt de nem vészes. üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lenszkij
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
 |
« Hozzászólás #1097 Dátum: 2010. Szeptember 05. - 20:58:25 » |
|
Üdv a topiklakóknak!
Első hozzászólásommal jelentkezem a klubban. Elég sokat visszaolvastam Lacetti témában itt is, illetve az Index fórumon is, azonban bizonytalan vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. Rólam a következőket érdemes tudni: Három hónapja vásároltam egy új Lacettit. (1,4 -es szedán, egyébként 2008 -as gyártású.) Azóta mindösszesen 3000 km van az órában. Az autó rendben van semmi aggasztó jelenség. (kop-kop) És azt szeretném, ha ez így is maradna!
A kérdésem a következő: egy ilyen friss és tünetmentes autónál milyen megelőző kúrákat kellene elvégeznem, hogy a jelenlegi állapotot tartósítsam. Gondolok itt elsősorban az EGR és kipufogó szelepekre, illetve a rángatásos motorműködésre. Létezik esetleg erről valahol egy összesítés? Ha ilyen nincs, valaki összeírná nekem, hogy mit kellene esetleg máris meglépnem, és hogy a jövőben mire figyeljek?
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv,
lenszkij
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
 |
« Hozzászólás #1098 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 14:12:31 » |
|
Üdv a topiklakóknak!
Első hozzászólásommal jelentkezem a klubban. Elég sokat visszaolvastam Lacetti témában itt is, illetve az Index fórumon is, azonban bizonytalan vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. Rólam a következőket érdemes tudni: Három hónapja vásároltam egy új Lacettit. (1,4 -es szedán, egyébként 2008 -as gyártású.) Azóta mindösszesen 3000 km van az órában. Az autó rendben van semmi aggasztó jelenség. (kop-kop) És azt szeretném, ha ez így is maradna!
A kérdésem a következő: egy ilyen friss és tünetmentes autónál milyen megelőző kúrákat kellene elvégeznem, hogy a jelenlegi állapotot tartósítsam. Gondolok itt elsősorban az EGR és kipufogó szelepekre, illetve a rángatásos motorműködésre. Létezik esetleg erről valahol egy összesítés? Ha ilyen nincs, valaki összeírná nekem, hogy mit kellene esetleg máris meglépnem, és hogy a jövőben mire figyeljek?
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv,
lenszkij
Üdv nálunk!  Összességében itt minden le van írva: szelep problémáról és a P0300-as kódról itt olvashatsz. Az EGR szelepről pedig itt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #1099 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 15:47:05 » |
|
Üdv a topiklakóknak!
Első hozzászólásommal jelentkezem a klubban. Elég sokat visszaolvastam Lacetti témában itt is, illetve az Index fórumon is, azonban bizonytalan vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. Rólam a következőket érdemes tudni: Három hónapja vásároltam egy új Lacettit. (1,4 -es szedán, egyébként 2008 -as gyártású.) Azóta mindösszesen 3000 km van az órában. Az autó rendben van semmi aggasztó jelenség. (kop-kop) És azt szeretném, ha ez így is maradna!
A kérdésem a következő: egy ilyen friss és tünetmentes autónál milyen megelőző kúrákat kellene elvégeznem, hogy a jelenlegi állapotot tartósítsam. Gondolok itt elsősorban az EGR és kipufogó szelepekre, illetve a rángatásos motorműködésre. Létezik esetleg erről valahol egy összesítés? Ha ilyen nincs, valaki összeírná nekem, hogy mit kellene esetleg máris meglépnem, és hogy a jövőben mire figyeljek?
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv,
lenszkij
Üdv nálunk!  Összességében itt minden le van írva: szelep problémáról és a P0300-as kódról itt olvashatsz. Az EGR szelepről pedig itt. Üdv a fedélzeten Aggodó Ember! Szerintem meg, ha nincs vele gond, lehet, hogy nem is lesz, addig maradj békén, és csak mosd le, ha koszos, és gyere talikra. Ráérsz akkor aggódni, ha lesz valami vele. Ne olvasd végig a hibákat, mert az úgy nem igaz, egy hibához ezer hozzászólás van, így úgy tünik, hogy sok baj van ezekkel, de nem! Ne légy autós hipohonder! Örülj a kocsidnak, és ne keresd, hogy mi baja lehetne, mert nagyon soknak semmi baja sem volt, és reméljük nem is lesz!
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #1100 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 16:46:03 » |
|
Üdv a topiklakóknak!
Első hozzászólásommal jelentkezem a klubban. Elég sokat visszaolvastam Lacetti témában itt is, illetve az Index fórumon is, azonban bizonytalan vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. Rólam a következőket érdemes tudni: Három hónapja vásároltam egy új Lacettit. (1,4 -es szedán, egyébként 2008 -as gyártású.) Azóta mindösszesen 3000 km van az órában. Az autó rendben van semmi aggasztó jelenség. (kop-kop) És azt szeretném, ha ez így is maradna!
A kérdésem a következő: egy ilyen friss és tünetmentes autónál milyen megelőző kúrákat kellene elvégeznem, hogy a jelenlegi állapotot tartósítsam. Gondolok itt elsősorban az EGR és kipufogó szelepekre, illetve a rángatásos motorműködésre. Létezik esetleg erről valahol egy összesítés? Ha ilyen nincs, valaki összeírná nekem, hogy mit kellene esetleg máris meglépnem, és hogy a jövőben mire figyeljek?
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv,
lenszkij
Üdv nálunk!  Összességében itt minden le van írva: szelep problémáról és a P0300-as kódról itt olvashatsz. Az EGR szelepről pedig itt. Üdv a fedélzeten Aggodó Ember! Szerintem meg, ha nincs vele gond, lehet, hogy nem is lesz, addig maradj békén, és csak mosd le, ha koszos, és gyere talikra. Ráérsz akkor aggódni, ha lesz valami vele. Ne olvasd végig a hibákat, mert az úgy nem igaz, egy hibához ezer hozzászólás van, így úgy tünik, hogy sok baj van ezekkel, de nem! Ne légy autós hipohonder! Örülj a kocsidnak, és ne keresd, hogy mi baja lehetne, mert nagyon soknak semmi baja sem volt, és reméljük nem is lesz! Én is annak a híve vagyok,hogy ami jól működik azt ne rontsuk el.Ha majd jelentkezi valami baj,akkor majd megoldjuk.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #1101 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 19:43:49 » |
|
Üdv a topiklakóknak!
Első hozzászólásommal jelentkezem a klubban. Elég sokat visszaolvastam Lacetti témában itt is, illetve az Index fórumon is, azonban bizonytalan vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. Rólam a következőket érdemes tudni: Három hónapja vásároltam egy új Lacettit. (1,4 -es szedán, egyébként 2008 -as gyártású.) Azóta mindösszesen 3000 km van az órában. Az autó rendben van semmi aggasztó jelenség. (kop-kop) És azt szeretném, ha ez így is maradna!
A kérdésem a következő: egy ilyen friss és tünetmentes autónál milyen megelőző kúrákat kellene elvégeznem, hogy a jelenlegi állapotot tartósítsam. Gondolok itt elsősorban az EGR és kipufogó szelepekre, illetve a rángatásos motorműködésre. Létezik esetleg erről valahol egy összesítés? Ha ilyen nincs, valaki összeírná nekem, hogy mit kellene esetleg máris meglépnem, és hogy a jövőben mire figyeljek?
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv,
lenszkij
Üdv nálunk!  Összességében itt minden le van írva: szelep problémáról és a P0300-as kódról itt olvashatsz. Az EGR szelepről pedig itt. Üdv a fedélzeten Aggodó Ember! Szerintem meg, ha nincs vele gond, lehet, hogy nem is lesz, addig maradj békén, és csak mosd le, ha koszos, és gyere talikra. Ráérsz akkor aggódni, ha lesz valami vele. Ne olvasd végig a hibákat, mert az úgy nem igaz, egy hibához ezer hozzászólás van, így úgy tünik, hogy sok baj van ezekkel, de nem! Ne légy autós hipohonder! Örülj a kocsidnak, és ne keresd, hogy mi baja lehetne, mert nagyon soknak semmi baja sem volt, és reméljük nem is lesz! Én is annak a híve vagyok,hogy ami jól működik azt ne rontsuk el.Ha majd jelentkezi valami baj,akkor majd megoldjuk. Üdv!Halgass az előttem hozzászólókhoz.Az egyike vagyok a hibamentes lacsitulajoknak 73EKM/2év.Ezalatt egy egr szorulás volt nem megfelelő használat miatt(pörgesd)és egy stab pálca csere a pesti utaknak köszönhetően.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
lenszkij
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
 |
« Hozzászólás #1102 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 20:16:56 » |
|
Üdv a topiklakóknak! Köszönöm a bíztató hozzászólásokat. Már látom, hogy itt jó helyen járok  Szóval ahogy tanácsoltátok: easy, és ha valóban jelentkezik valami, akkor összehívom a vének tanácsát. Nyugodalmas jó éjszakát, és mégegyszer köszönöm a pozitív fogadtatást. lenszkij
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #1103 Dátum: 2010. Szeptember 06. - 20:21:01 » |
|
Üdv a topiklakóknak! Köszönöm a bíztató hozzászólásokat. Már látom, hogy itt jó helyen járok  Szóval ahogy tanácsoltátok: easy, és ha valóban jelentkezik valami, akkor összehívom a vének tanácsát. Nyugodalmas jó éjszakát, és mégegyszer köszönöm a pozitív fogadtatást. lenszkij A "vének"- ért még szorulsz. 
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Tomy61
|
 |
« Hozzászólás #1104 Dátum: 2010. Szeptember 07. - 19:45:38 » |
|
Üdv a topiklakóknak! Köszönöm a bíztató hozzászólásokat. Már látom, hogy itt jó helyen járok  Szóval ahogy tanácsoltátok: easy, és ha valóban jelentkezik valami, akkor összehívom a vének tanácsát. Nyugodalmas jó éjszakát, és mégegyszer köszönöm a pozitív fogadtatást. lenszkij A "vének"- ért még szorulsz.  De érzékenyek lettünk!  Én is üdvözöllek a csapatban "lenszkij cartárs".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #1105 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 09:47:02 » |
|
Üdv a topiklakóknak! Köszönöm a bíztató hozzászólásokat. Már látom, hogy itt jó helyen járok  Szóval ahogy tanácsoltátok: easy, és ha valóban jelentkezik valami, akkor összehívom a vének tanácsát. Nyugodalmas jó éjszakát, és mégegyszer köszönöm a pozitív fogadtatást. lenszkij A "vének"- ért még szorulsz.  De érzékenyek lettünk!  Én is üdvözöllek a csapatban "lenszkij cartárs". Én nem, de mások... 
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
soci
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
 |
« Hozzászólás #1106 Dátum: 2010. Szeptember 26. - 08:11:40 » |
|
Tisztelt Urak! 2006-os 1,6-os SW tulajdonosaként én is találkoztam a korábbiakban leírt szinte összes rángatós, check lámpás (p300) gonddal. Most is folyamatosan rángat a gép, bár nem vészesen, de úgy, hogy szinte minden tankoláskor megy bele a sárga szeleptisztító adalék. Sajnos főleg városban használjuk, ezért a kihúzatás ritkán történik meg. Már gondolkozom egy autó cserén is, ha nem sikerül megoldani a gondot. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne: 1. - ez a gond a 2000-es dízelnél is fennáll vagy csak a benzineseket sújtja? 2. - tudtok-e nekem olyan megbízható szerelőt ajánlani, aki nem ver át egy hozzá nem értő ügyfelet és érdemben tudja kezelni a problémát? Nem ragaszkodom szakszervízhez, mert már nem garanciális a kocsi, és az itteni tapasztalt kollégák véleménye elég referencia nekem. Ha valaki tud választ, megoldást, nevet, címet küldeni, akkor akár itt, akár a schroter.zoltan@yahoo.com címen váárom azt és persze előre is köszönöm!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Szeptember 26. - 08:13:39 írta soci »
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #1107 Dátum: 2010. Szeptember 26. - 10:21:10 » |
|
Tisztelt Urak! 2006-os 1,6-os SW tulajdonosaként én is találkoztam a korábbiakban leírt szinte összes rángatós, check lámpás (p300) gonddal. Most is folyamatosan rángat a gép, bár nem vészesen, de úgy, hogy szinte minden tankoláskor megy bele a sárga szeleptisztító adalék. Sajnos főleg városban használjuk, ezért a kihúzatás ritkán történik meg. Már gondolkozom egy autó cserén is, ha nem sikerül megoldani a gondot. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne: 1. - ez a gond a 2000-es dízelnél is fennáll vagy csak a benzineseket sújtja? 2. - tudtok-e nekem olyan megbízható szerelőt ajánlani, aki nem ver át egy hozzá nem értő ügyfelet és érdemben tudja kezelni a problémát? Nem ragaszkodom szakszervizhez, mert már nem garanciális a kocsi, és az itteni tapasztalt kollégák véleménye elég referencia nekem. Ha valaki tud választ, megoldást, nevet, címet küldeni, akkor akár itt, akár a schroter.zoltan@yahoo.com címen várom azt és persze előre is köszönöm! Szia! Üdv közöttünk! 1. A 2000-s szinte csak városi használatra el kell felejteni! 2. A klubnak van egy BP-i szervize Horváth Rudi által vezetett műhely.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #1108 Dátum: 2010. Szeptember 26. - 10:22:17 » |
|
Tisztelt Urak! 2006-os 1,6-os SW tulajdonosaként én is találkoztam a korábbiakban leírt szinte összes rángatós, check lámpás (p300) gonddal. Most is folyamatosan rángat a gép, bár nem vészesen, de úgy, hogy szinte minden tankoláskor megy bele a sárga szeleptisztító adalék. Sajnos főleg városban használjuk, ezért a kihúzatás ritkán történik meg. Már gondolkozom egy autó cserén is, ha nem sikerül megoldani a gondot. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne: 1. - ez a gond a 2000-es dízelnél is fennáll vagy csak a benzineseket sújtja? 2. - tudtok-e nekem olyan megbízható szerelőt ajánlani, aki nem ver át egy hozzá nem értő ügyfelet és érdemben tudja kezelni a problémát? Nem ragaszkodom szakszervízhez, mert már nem garanciális a kocsi, és az itteni tapasztalt kollégák véleménye elég referencia nekem. Ha valaki tud választ, megoldást, nevet, címet küldeni, akkor akár itt, akár a schroter.zoltan@yahoo.com címen váárom azt és persze előre is köszönöm! Üdv.Talán ha megadnád a lakóhelyedet a profilodba,akkor tudnánk segíteni szerelővel.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #1109 Dátum: 2010. Szeptember 26. - 11:15:17 » |
|
Tisztelt Urak! 2006-os 1,6-os SW tulajdonosaként én is találkoztam a korábbiakban leírt szinte összes rángatós, check lámpás (p300) gonddal. Most is folyamatosan rángat a gép, bár nem vészesen, de úgy, hogy szinte minden tankoláskor megy bele a sárga szeleptisztító adalék. Sajnos főleg városban használjuk, ezért a kihúzatás ritkán történik meg. Már gondolkozom egy autó cserén is, ha nem sikerül megoldani a gondot. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne: 1. - ez a gond a 2000-es dízelnél is fennáll vagy csak a benzineseket sújtja? 2. - tudtok-e nekem olyan megbízható szerelőt ajánlani, aki nem ver át egy hozzá nem értő ügyfelet és érdemben tudja kezelni a problémát? Nem ragaszkodom szakszervizhez, mert már nem garanciális a kocsi, és az itteni tapasztalt kollégák véleménye elég referencia nekem. Ha valaki tud választ, megoldást, nevet, címet küldeni, akkor akár itt, akár a schroter.zoltan@yahoo.com címen várom azt és persze előre is köszönöm! Szia! Üdv közöttünk! 1. A 2000-s szinte csak városi használatra el kell felejteni! 2. A klubnak van egy BP-i szervize Horváth Rudi által vezetett műhely. Na ja....egy korszerű motornak az állandó város, rövid hideg szakaszok egy kín...pláne ha dízel!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|