Lacetti klub fórum
2024. április 19. - 05:03:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 532756 alkalommal)
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. Szeptember 06. - 19:53:00 »

Köszi , valami ilyesféle válaszra számítottam . Ezért is tettem fel így ezt a kérdést kicsit furán / tapasztalat híján /, ami pedig a többit illeti max. egyetértek . Vigyorog
                                                                  üdv. J
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #16 Dátum: 2007. Szeptember 07. - 12:08:14 »

Jó téma ez a lezárni-nem lezárni, ha igen akkor mikor.
Abban is van okosság, hogy akkor zárod le, amikor még jó a gép. Ilyen gondolat is felmerült a szervízben. Ha lezárod, később kormolja össze a rendszert, és így később jönnek elő az ebből eredő hibák. Nem az okozza a gondokat (esetleg, de hát ki biztos itt bármiben is?), hogy abban a pillanatban kevesebb oxigént kap a motor, hanem az, hogy lerakódik a korom. Pl. a folytószelepen (legelső alkalommal amikor láttam kibontva csak néztem, hogy hogyan kerül a levegő beszívó oldalra korom? Visszafelé jár a motor, vagy mi? Hát onnan, az EGR-től).
Ezt igazolják azok a tapasztalatok, hogy amikor egy részt (folytószelep, hengerfej) megpiszkálnak, megpucolnak, akkor ideig-óráig jó lesz a gép, és utána ugyan úgy visszatérnek a gondok.
Ezzel együtt még nekem sincs lezárva. Nem szeretem a sárga lámpát a műszerfalon. Előbb meg kellene oldani a lezárásból eredő hibakód kérdését.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #17 Dátum: 2007. Szeptember 07. - 16:21:58 »

Hát ez tényleg jó kis dilemma ! "Mitől legyen hibakódunk ?"- címü koreai társasjáték .   
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #18 Dátum: 2007. Szeptember 08. - 14:34:18 »

[Olyasmi placebó hatás

Nem hiszem, hogy erről lenne szó, határozottan állítom, hogy a lezárás óta dinamikusabb lett a motor. Sokkal erőteljesebb és jobban gyorsul. De akár ki is lehet ezt mérni. Azért már ennyi idő után megismeri az ember a gépét, és érzi a külömbségeket is.
Naplózva

Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #19 Dátum: 2007. Szeptember 08. - 19:56:46 »

Holnap lezárom a nyavalyást , beteszem az EGéRfogót ! Tudományos kisérleti célzattal , nem azért mert kiváncsi vagyok vagy ilyesmi . Neeem  , dehogy..
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #20 Dátum: 2007. Szeptember 09. - 11:19:11 »

Lezártam ! És jobban megy, főleg induláskor érzem erősebbnek ! Kőnnyebben , erőteljesebben gyorsul, közvetlenebb gázreakció alacsony fordulatszámon is , eltünt az a lyuk induláskor a nyomatékból . Remélem beválik hosszútávon is a " tuning ". Most nagyon tetszik a dolog  Mosolyog
Naplózva
Evil
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #21 Dátum: 2007. Szeptember 09. - 16:10:57 »

Sziasztok!

Milyen évjáratu autóknál jelentkezik ez a hiba ?
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #22 Dátum: 2007. Szeptember 09. - 19:10:26 »

Evil!

nem évjáratfüggő, sajnos 
Naplózva
Evil
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #23 Dátum: 2007. Szeptember 09. - 20:34:22 »

és az is mindegy hogy Eu3 vagy Eu4 ?
Naplózva
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #24 Dátum: 2007. Szeptember 10. - 06:12:37 »

Hali!
2 dolog amit hozzátennék ehhez a témához.
Nekem Nubira2 van 1.6 mocival.Egr vákumcsövet levettem aztán ledugóztam.
Igaz sosem rángatott,csak 4000nél volt valami pici rángatás szerű.Na ez eltűnt.Most nincs ilyen.
Másik dolog: kartergáz szűrő beépítése.
Le kell dugózni a légszűrő könyökbe menő csövet, a szelepfedélből kijövőre meg kis szűrőt tenni.
Mellesleg pillangó szelept is megpuccantottam, azóta meg főleg nem rángat.
Hidegen sem .Igaz NGK Iridium gyertyák és új Bosch kábelek segítik a jó gyújtást.Ennyi. Nekem 140000km van a gépben.

Az opel gyárilag ledugózásához annyit,
ismerős meriva gépsárkányát is ezzel a gondal vitték szervízbe.
Nála agr/egr alá vaklemez ment,és szoftvert cseréltek.Azóta jó.
Szal check lámpára ez a megoldás.Feltéve,hogy Lacsihoz van javított szoftver.
« Utoljára szerkesztve: 2007. Szeptember 10. - 06:29:11 írta kola1234 » Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #25 Dátum: 2007. Szeptember 10. - 06:51:30 »

Sajna olyan javított szoftver nincs, ami az EGR lezárása után a hibakódot kivédené. Talán, ha többet macerálnánk a gyárat.
Viszont, ha pörgősebben használja az ember az autót, akkor tényleg nem rángat annyira (vagy ez csak a szelepcsere eredménye?  ). Én sokszor nem is váltok fel 5-be a városban. Pedig ált. éjszaka közlekedek, nem a nappali dugókban. Igyekszem 2000 fölött használni a gépet. Így sem fogyaszt többet.
A gyujtókábel csere jó ötlet, a gyári elég sérülékeny. Bár az utóbbi időben a Bosch sem remekel.
Miért nincs ehez az autóhoz Nippon Denso cucc? Végül is félig-meddig Suzuki  Vigyorog.
Bár már a Toyotákat is Bosch-sal szerelik. Van is belőle gond.

Hol és mennyiért vetted a kábeleket?
Naplózva
kola1234
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Hozzászólás #26 Dátum: 2007. Szeptember 10. - 09:58:21 »

Vaterán 5000 ért a kábeleket.
Az iridium gyertyát 3000ért/db. Vigyorog
Naplózva

Daewoo Nubira II. 1.6 16V SX ABS AC             JVC - CRUNC - SPECTRON - BLAUPUNKT
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #27 Dátum: 2007. Szeptember 21. - 10:55:39 »

Van valakinek tapasztalata a lezárt EGR szelepes zöldkártya csináltatásról?
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #28 Dátum: 2007. Szeptember 21. - 13:42:49 »

Mint korábban már írtam, az előző autómnál hosszú éveken keresztül nem volt jó az EGR vezérlője, és soha nem volt gond a zöldkártya.
Nem fogja a műszer kimutatni, majd a lambda jel alapján az "agy" korrigál.
A zöldkártyánál még nem kell az Eu4-es normáknak megfelelni.
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #29 Dátum: 2007. Szeptember 24. - 11:29:06 »

Kösz az infót!
Naplózva

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!