Lacetti klub fórum
2024. április 29. - 20:06:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23   Le
 
Szerző Téma: Váltó, kuplung  (Megtekintve 141974 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #285 Dátum: 2014. Június 30. - 09:37:31 »

Szia!
Vegyél váltó dekni tömítést és 2 liter olajat. Aztán keress egy szerelőt. Vigyorog
Nincs se leeresztő csavar se betöltőnyilas. Ezért le kell venni a váltó deknit.
Feltölteni a váltó oldalán lehet az ellenőrző furaton keresztül.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 30. - 09:58:27 írta Jani » Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #286 Dátum: 2015. December 10. - 05:01:05 »

Megejtettem az éves olajcserét 102288 km-él, 9 évesen. Ott a helyszínen kértem az utolsó pillanatban egy váltóolajcserét is. Tudom, nem írja a könyv, hogy kell,  de két másik off technika tapasztalatai alapján inkább kértem.

Gyári GM váltóolaj ment bele, ami lejött, az is gyári volt. Olajnak olaj, de aflakonban lévő szép pirossal ellentétben az utóbbi majdnem hogy szintelen volt, nagyon világosbarna. Víz nem volt benne, nem lett emmulzió, de picit mintha meg lett volna törve az olaj.

Acsere után viszont feltünően könnyebben jár a váltó. Eddig picit nehézkes volt a W-3 fokozatok közötti váltás, most finan szalad át. Persze nem lett olyan egyujjas nűvelet, mint az off Hondán, de jobb.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #287 Dátum: 2015. December 30. - 17:19:15 »

Karácsonykor kaptam egy 5 liter borocskát Tokajból. Elfogyasztottam preventíve ebben a taknyos időben, mellékhatásaként a következő "zseniális" ötletem támadt:
 
Kb. másfél éve visszatérőleg fontolgatom a LAcetti cseréjét automata váltós járműre. Viszont nálam van egy lélektani határ, hogy mennyit vagyok hajlandó rákölteni, emiatt a kereslet és a kínálat nem találkozik. Mosolyog  Leginkább a használt autó lutrijától félek. Hát most megálmodtam, hogy mi lenne, ha a kezdetektől ismert hajtányomba a manuális váltót kicserélném automatára. Mosolyog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #288 Dátum: 2015. December 31. - 10:34:33 »

Karácsonykor kaptam egy 5 liter borocskát Tokajból. Elfogyasztottam preventíve ebben a taknyos időben, mellékhatásaként a következő "zseniális" ötletem támadt:
 
Kb. másfél éve visszatérőleg fontolgatom a LAcetti cseréjét automata váltós járműre. Viszont nálam van egy lélektani határ, hogy mennyit vagyok hajlandó rákölteni, emiatt a kereslet és a kínálat nem találkozik. Mosolyog  Leginkább a használt autó lutrijától félek. Hát most megálmodtam, hogy mi lenne, ha a kezdetektől ismert hajtányomba a manuális váltót kicserélném automatára. Mosolyog

Engedélyezés átalakítási dokumentáci és az aztód értékének 1,5 szerese kb ez a gátja..
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #289 Dátum: 2015. December 31. - 15:46:26 »

Karácsonykor kaptam egy 5 liter borocskát Tokajból. Elfogyasztottam preventíve ebben a taknyos időben, mellékhatásaként a következő "zseniális" ötletem támadt:
 
Kb. másfél éve visszatérőleg fontolgatom a LAcetti cseréjét automata váltós járműre. Viszont nálam van egy lélektani határ, hogy mennyit vagyok hajlandó rákölteni, emiatt a kereslet és a kínálat nem találkozik. Mosolyog  Leginkább a használt autó lutrijától félek. Hát most megálmodtam, hogy mi lenne, ha a kezdetektől ismert hajtányomba a manuális váltót kicserélném automatára. Mosolyog

Engedélyezés átalakítási dokumentáci és az aztód értékének 1,5 szerese kb ez a gátja..
Jó, akkor nem engedélyeztetem. De megvalósítható?  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #290 Dátum: 2016. Január 01. - 08:58:36 »

Karácsonykor kaptam egy 5 liter borocskát Tokajból. Elfogyasztottam preventíve ebben a taknyos időben, mellékhatásaként a következő "zseniális" ötletem támadt:
 
Kb. másfél éve visszatérőleg fontolgatom a LAcetti cseréjét automata váltós járműre. Viszont nálam van egy lélektani határ, hogy mennyit vagyok hajlandó rákölteni, emiatt a kereslet és a kínálat nem találkozik. Mosolyog  Leginkább a használt autó lutrijától félek. Hát most megálmodtam, hogy mi lenne, ha a kezdetektől ismert hajtányomba a manuális váltót kicserélném automatára. Mosolyog

Engedélyezés átalakítási dokumentáci és az aztód értékének 1,5 szerese kb ez a gátja..
Jó, akkor nem engedélyeztetem. De megvalósítható?  Kacsint

minden megvalósítható csak pénz kérdése,amúgy SW be nem volt 1.6 automata
A teljesség igénye nélkül pár cserélendő.
Komplett kábelköteg
Motorvezérlő
Pedálsor
Féltengelyek
Kapcsolószerkezet
Hűtő
Váltó
Ez ha újba nézem bőven 2.5M felett van

Ha végre elkészül az of teknika idén akkor megy az automata a háztól
« Utoljára szerkesztve: 2016. Január 01. - 09:01:10 írta sebike » Naplózva

70/4334431
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #291 Dátum: 2016. Január 28. - 10:09:14 »

Helló!
Leírom mit tapasztalok, hátha tudja valaki mi ez!
Váltás után bármelyik sebességi fokozatban (2., 3., 4., 5.) gázadásra vagy -elvételre a váltókar zörgő hangot ad, mint például egy kulcscsomó ha rázzuk. Ilyenkor vissza kell húznom a kart a semleges helyzet (közép) felé egy picit, épp csak megmozdítom, ekkor elmúlik ez a rezgés. Egyébként megszünik a rezgés, ha ráteszem a kezem, de nem érzek rendkívüli erőt benne, vagyis nem rázza szét a kezem csak épphogy vibrál. Kuplungon nem érzek semmi változást. Remélem érthető?
Mi okozza ezt?
Köszi,
Sziasztok! Nálam is előjött a fenti hiba. Talált rá valaki megoldást. Az utastés felől már átnéztük és nem onnan eredeztethető a hang.
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #292 Dátum: 2016. Január 28. - 15:07:56 »

Én azt hiszem írtam anno. Nekem is ilyen volt. Cserélni kellett a kart vagy benne (nem a botban) egy alkatrészt, mert a könyöknél kikopott a műanyag 'görgő'. Ez jellemzően attól lehet, hogy ha rajta hagyjuk a kezünket a váltón és szépen lassan ez koptatja ki.
Érdemes megemelni az autót és megnézni a váltókart, hol kophatott ki, egyáltalán az lehet-e a rezonáló forrás. Cikkszámot nem tudok, de nekem 6-8 éve cserélték ezt a bizonyos L alakú (ha jól emlékszem) alkatrészt, azóta csend van és a kezemre is figyelek.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #293 Dátum: 2016. Január 28. - 15:17:11 »

Ha jól emlékszem, múltkor talán a Müllerautónál láttam ilyen alkatrészt, tiszta műanyag az egész:

http://mullerautowebshop.hu/rudazat-javito-keszlet/343-opel-astra-g-ascona-kadett-vectra-zafira-kardancsuklo-valtorudazat.html

Vagy ez:

http://mullerautowebshop.hu/rudazat-javito-keszlet/58-opel-daewoo-valto-kar-rudazat-javito-gumi-alatet.html
Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #294 Dátum: 2016. Január 28. - 17:14:31 »


Köszi a segítséget, legalább az árakat tekintve képben vagyok :-D
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #295 Dátum: 2016. Január 28. - 19:01:03 »


komplett rudazat 7500ft
Naplózva

70/4334431
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #296 Dátum: 2017. Január 03. - 21:57:34 »

Ezt szagolta/kóstolta már valaki? Viccesen olcsó, és a leírás szerint kinyomócsapágy is van hozzá:

https://alkatreszek.hu/821415_val_jk
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #297 Dátum: 2017. Január 04. - 08:51:39 »

Ezt szagolta/kóstolta már valaki? Viccesen olcsó, és a leírás szerint kinyomócsapágy is van hozzá:

https://alkatreszek.hu/821415_val_jk

Illetve ehhez még ha jól tudom kell egy munkahenger, pl. ez:

https://alkatreszek.hu/j2600900_nip_ik

Van valami tapasztalata valakinek a fentiekkel?
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #298 Dátum: 2017. Január 04. - 12:15:28 »

Neked már cserés a kuplung? Amit belinkeltél abba azért láttam furcsaságot (gondolom a webáruház hibája!?): a munkahengernél megnyitottam, hogy milyen típusokhoz használható és ott láttam ilyet: Daewoo Lacetti lépcsőshátú B 1.5 SE gyártva 1998-1999-ig. Na ez mi? Lanos?
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #299 Dátum: 2017. Január 04. - 12:59:28 »

Neked már cserés a kuplung? Amit belinkeltél abba azért láttam furcsaságot (gondolom a webáruház hibája!?): a munkahengernél megnyitottam, hogy milyen típusokhoz használható és ott láttam ilyet: Daewoo Lacetti lépcsőshátú B 1.5 SE gyártva 1998-1999-ig. Na ez mi? Lanos?

A fene tudja. Pont ezért is linkeltem be, hátha valaki meg tudja mondani, hogy jó-e vagy sem. Ennek az áruháznak elég jó árai vannak, de bizony jártam már úgy, hogy 4x100-as féktárcsákat kaptam, és utóbb kiderült, hogy az árusított kb. 10 féle tárcsából csak 2-ről tudják biztosan megmondani, hogy 4x114,3-as...

A kuplungom még nem cserés, viszont egy nyüves párezer Ft-os tömítés (főtengely) miatt le kell venni a váltót, és ha már lent lesz, nem akarom a közel 200ekm-es kuplungot vis****akni. Előbb-utóbb úgyis eljön az ideje, nem nyerek vele érdemben, ha 10-20e km-t még elhúzom a dolgot. Az autó valószínűleg akkor még úgyis az enyém lesz, mire az új kuplung is tönkre megy, addig meg még sok minden történhet. Ehhez jön még pár tömítés csere, váltókulissza (kopott már a kar megvezetése), meg a munkadíj, és így lesz 100eFt-os munka egy olcsó tömítésből...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!