Lacetti klub fórum
2021. Október 23. - 01:34:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 17 18 [19]   Le
 
Szerző Téma: Gyári rádió működése  (Megtekintve 100647 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2065



WWW
« Hozzászólás #270 Dátum: 2017. Március 02. - 18:30:14 »

Már csak azért is mert a hivatalos oldalon nem találtam a kompatibilitási listában Lacettihez valót.
(...)
Talán még mindig olcsóbb lenne, mint valami 2dines fejegység százezrekért, vagy marad a transmitter.

Ha nincs Lacettihez való, én nem venném meg. Az off autómhoz tervezek ilyent venni, de ott még a fejegység szoftver verziója (nem frissíthető, gyártási dátum függő) sem mindegy, meg ott az sem, hogy manuál vagy automata klímás (a középkonzol kb. "sorba van kötve", minden átmegy mindenen), nem hogy az autó típusa...

Az oroszok valahogy, vagy pénzzel, vagy időbefektetéssel, vagy a szibériai száműzetés ígéretével, de valahogy mindent kompatibilissé tesznek mindennel.

Egy viszonylag jó 2 dines fejegységet viszont kapsz 30-ért is újat, a saját bluetooth-os Kenwoodom igaz használtan, de 35 volt. Ahhoz, ha nem szívatna állandóan valami mással az autó, és volna kedvem költeni rá, 15-20 körül lenne a kormányvezérlő adapter.

És akkor így 50 környékén jársz, és van egy jó minőségű, mindent tudó fejegységed, gyári irányíthatósággal. Vagy ugyanennyiből kijön egy 2 dines kínai fej is, tolatókamerával, navival, mindennel.


a normális kinai  nem jön ki 50ből, amúgy sikerült olyat találni aminek a tunerje van olyan jó mint a gyári blaunak
Naplózva

70/4334431
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #271 Dátum: 2017. Március 02. - 23:25:06 »

Köszönöm a véleményeket, de nem vagyok autó zene mániás, csak nincsenek normális rádióadó választék, másrészt a CD-t is elfelejtettem már.
A gyári Blau nekem hangzásilak megfelel, a kormánytávirányitó kényelmét pedig nagyon megszerettem és nem mondanék le róla, csak az a fránya SD kártya támogatást hiányolom
A 2dines megoldások nagyon szuperek, de navigációt ritkán használok és ha igen, akkor a telefonomon lévő eddig tökéletessen megfelelt, másrészt nekem még túl drágák a 2dines lehetöségek kormánytávirányithatóságal.
Egyenlőre marad az aux vagy a transmitter, de sajnálom, hogy Lacettihez nincs utólagos USB SD kártya interface, akár Dension, akár Yatour..stb.

« Utoljára szerkesztve: 2017. Március 02. - 23:26:59 írta whiteg » Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #272 Dátum: 2017. április 26. - 16:59:21 »

Néhány napja hogy beraktam az AUX kábelt. Döbbenet, hogy mennyivel halkabb mint a rádió és ezzel az a probléma, hogy amikor AUX-ról vissza váltok a rádió adásra, akkor üvölt. (előtte jól vissza kell halkítani)
Sajnos nem lehet beállítani, hogy Rádió, CD, AUX közötti váltáskor mekkora hangerőre álljon vissza, amikor valamelyiket kiválasztjuk.
A használati útmutató többszöri elolvasása után és a rádió menüjének állítása után egyértelmű, hogy csak a mély, magas, jobb és ball oldal funkciók, állíthatok be külön a Rádió, CD, AUX-ra, de az elnémítási, ki és bekapcsolási hangerőt egységesen kezeli.

Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #273 Dátum: 2017. április 26. - 21:18:25 »

Néhány napja hogy beraktam az AUX kábelt. Döbbenet, hogy mennyivel halkabb mint a rádió és ezzel az a probléma, hogy amikor AUX-ról vissza váltok a rádió adásra, akkor üvölt. (előtte jól vissza kell halkítani)

Az ilyen, nekem home-made aux csatim volt, csináltam egy váltókapcsolót, hogy a cd váltó vagy az aux legyen aktív. Így külön-külön kezelte is mindkettőt, viszont az aux nálam is bazi halk volt. Nyilván más a jelszint a cd váltónál és a rádugott mp3-nál.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 17 18 [19]   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!