Lacetti klub fórum
2024. április 26. - 01:37:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2]   Le
 
Szerző Téma: Váltásnál motor felpörgés  (Megtekintve 40825 alkalommal)
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. November 17. - 10:50:17 »

A motor felpörgéssel ugyanúgy vagyok mint a torpanással, nem mindig érezhető! Ezért nem is foglalkozom vele érdemben, amíg nem állandósul. Vagy kellene?
A városban való fordulattartás valóban problémás, 4-ben alacsony, 3-ban meg kérné a következőt.
De, ha nem tököl előttem senki...! Imádom!!!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
bear64
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Hozzászólás #16 Dátum: 2009. November 06. - 16:08:34 »

Nálam ez a felpörgés dolog akkor jelentkezett amikor beindítottam majd rögtön leállítottam (hidegen) és 1 percen belül újra elindítottam az autót (1.6).Így elmenetem vele 25 km-t majd kb. 4-5 órára leállítottam és amikor utána elindítottam már semmi gond nem volt.Egyszer hasonló akció (újra indítás) után meg az alapjárat hullámzott úgy mintha 1 henger nem menne.Pörgetve összeszedte magát de ez is helyre jött másnap reggelre.
Az a gyanúm , hogy mintha a computernek idő kellene , hogy alaphelyzetbe álljon vagy arra kell idő , hogy valamelyik érzékelőt tesztelje mert ennek hiányában fals értéken működik.
Amúgy van valami speciális diagnosztikai program a Lacettihez? tekintve , hogy van egy OBD kiolvasóm.
Naplózva

1.6 16V Sedan
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #17 Dátum: 2009. November 06. - 17:23:50 »


[/quote]
Amúgy van valami speciális diagnosztikai program a Lacettihez? tekintve , hogy van egy OBD kiolvasóm.

Természetesen van! Bagolyon most tesztelte a Főni. Ha jól emlékszem, Jani egyszer már fel is tette a hibakódokat. Keress rá a "keresés"-ben!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #18 Dátum: 2009. November 06. - 18:18:03 »


Amúgy van valami speciális diagnosztikai program a Lacettihez? tekintve , hogy van egy OBD kiolvasóm.

Természetesen van! Bagolyon most tesztelte a Főni. Ha jól emlékszem, Jani egyszer már fel is tette a hibakódokat. Keress rá a "keresés"-ben!
[/quote]

Az OBD-s hibakód kiolvasónk mint korábban írtam nekünk is, sajnos nem igazán használható a mi típusainkhoz csak a szabványos hibakódokat jeleníti meg, ezért került beszerzésre a gyári SCAN-100. Olyan esetben nem ismerte fel a hibát amikor az ECU-t cserélni kellet a gyári műszer szerint!
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #19 Dátum: 2009. November 06. - 18:26:43 »

Nálam ez a felpörgés dolog akkor jelentkezett amikor beindítottam majd rögtön leállítottam (hidegen) és 1 percen belül újra elindítottam az autót (1.6).Így elmenetem vele 25 km-t majd kb. 4-5 órára leállítottam és amikor utána elindítottam már semmi gond nem volt.Egyszer hasonló akció (újra indítás) után meg az alapjárat hullámzott úgy mintha 1 henger nem menne.Pörgetve összeszedte magát de ez is helyre jött másnap reggelre.
Az a gyanúm , hogy mintha a computernek idő kellene , hogy alaphelyzetbe álljon vagy arra kell idő , hogy valamelyik érzékelőt tesztelje mert ennek hiányában fals értéken működik.
Amúgy van valami speciális diagnosztikai program a Lacettihez? tekintve , hogy van egy OBD kiolvasóm.
Csak megszívta magát....hidegen, egymás utáni rövid elindításoknál más márkák is csinálják. No para!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #20 Dátum: 2009. November 08. - 16:30:34 »


Amúgy van valami speciális diagnosztikai program a Lacettihez? tekintve , hogy van egy OBD kiolvasóm.

Természetesen van! Bagolyon most tesztelte a Főni. Ha jól emlékszem, Jani egyszer már fel is tette a hibakódokat. Keress rá a "keresés"-ben!

Az OBD-s hibakód kiolvasónk mint korábban írtam nekünk is, sajnos nem igazán használható a mi típusainkhoz csak a szabványos hibakódokat jeleníti meg, ezért került beszerzésre a gyári SCAN-100. Olyan esetben nem ismerte fel a hibát amikor az ECU-t cserélni kellet a gyári műszer szerint!
[/quote]

Egy kis pontosítás:
Nincs speciális Lacetti-s programunk, csak az univerzális ODB II-es programokat tudjuk használni a klubos kábellel.

De!
Közel sem csak a szabvány hibakódokat jeleníti meg!
Nagyon sok érzékelő adatát lehet rajta látni, így még akkor is van esély a rendellenes működés okának behatárolására, ha az "agy" nem értékeli azt hibának, azaz nincs check lámpa ("csak" a tulaj érzi, hogy valami nincs rendben).

Univerzális hibakód olvasó nagyon sokféle van, és sok, különböző programot lehet az egyes hardverekhez párosítani.
A mi összeállításunk elég jól használható az autóinkhoz, de természetesen sokkal kevesebbet tud, mint a gyári Scan.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #21 Dátum: 2009. November 08. - 18:25:29 »


Amúgy van valami speciális diagnosztikai program a Lacettihez? tekintve , hogy van egy OBD kiolvasóm.

Természetesen van! Bagolyon most tesztelte a Főni. Ha jól emlékszem, Jani egyszer már fel is tette a hibakódokat. Keress rá a "keresés"-ben!

Az OBD-s hibakód kiolvasónk mint korábban írtam nekünk is, sajnos nem igazán használható a mi típusainkhoz csak a szabványos hibakódokat jeleníti meg, ezért került beszerzésre a gyári SCAN-100. Olyan esetben nem ismerte fel a hibát amikor az ECU-t cserélni kellet a gyári műszer szerint!

Egy kis pontosítás:
Nincs speciális Lacetti-s programunk, csak az univerzális ODB II-es programokat tudjuk használni a klubos kábellel.

De!
Közel sem csak a szabvány hibakódokat jeleníti meg!
Nagyon sok érzékelő adatát lehet rajta látni, így még akkor is van esély a rendellenes működés okának behatárolására, ha az "agy" nem értékeli azt hibának, azaz nincs check lámpa ("csak" a tulaj érzi, hogy valami nincs rendben).

Univerzális hibakód olvasó nagyon sokféle van, és sok, különböző programot lehet az egyes hardverekhez párosítani.
A mi összeállításunk elég jól használható az autóinkhoz, de természetesen sokkal kevesebbet tud, mint a gyári Scan.
[/quote]

Nekünk ugyan az van meg amit klubos összefogással vettetek, és nem véletlenül írtam azt amit, mert a gyakorlat hozta, az univerzális hibakód kiolvasó elég let volna nem áldoztunk volna mi is több százezret a gyárira. Mondom gyakorlati tapasztalat hozta, nem egy hibát nem ismert fel az OBD-s műszer amit a gyári SCAN-100 egyből kiírt, de ezt nem muszáj elhinni.
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #22 Dátum: 2009. November 08. - 18:40:55 »


Amúgy van valami speciális diagnosztikai program a Lacettihez? tekintve , hogy van egy OBD kiolvasóm.

Természetesen van! Bagolyon most tesztelte a Főni. Ha jól emlékszem, Jani egyszer már fel is tette a hibakódokat. Keress rá a "keresés"-ben!

Az OBD-s hibakód kiolvasónk mint korábban írtam nekünk is, sajnos nem igazán használható a mi típusainkhoz csak a szabványos hibakódokat jeleníti meg, ezért került beszerzésre a gyári SCAN-100. Olyan esetben nem ismerte fel a hibát amikor az ECU-t cserélni kellet a gyári műszer szerint!

Egy kis pontosítás:
Nincs speciális Lacetti-s programunk, csak az univerzális ODB II-es programokat tudjuk használni a klubos kábellel.

De!
Közel sem csak a szabvány hibakódokat jeleníti meg!
Nagyon sok érzékelő adatát lehet rajta látni, így még akkor is van esély a rendellenes működés okának behatárolására, ha az "agy" nem értékeli azt hibának, azaz nincs check lámpa ("csak" a tulaj érzi, hogy valami nincs rendben).

Univerzális hibakód olvasó nagyon sokféle van, és sok, különböző programot lehet az egyes hardverekhez párosítani.
A mi összeállításunk elég jól használható az autóinkhoz, de természetesen sokkal kevesebbet tud, mint a gyári Scan.

Nekünk ugyan az van meg amit klubos összefogással vettetek, és nem véletlenül írtam azt amit, mert a gyakorlat hozta, az univerzális hibakód kiolvasó elég let volna nem áldoztunk volna mi is több százezret a gyárira. Mondom gyakorlati tapasztalat hozta, nem egy hibát nem ismert fel az OBD-s műszer amit a gyári SCAN-100 egyből kiírt, de ezt nem muszáj elhinni.
[/quote]
Sebi!
A kábel lehet, hogy ugyan az, de nem mindegy, hogy milyen programot használsz hozzá. Kipróbáltam egy párat.
Azt meg én is leírtam, hogy teljesen természetes, hogy a gyári, spec műszer sokkal több adatot lát, sokkal többre képes.

Naplózva
behajto1
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #23 Dátum: 2009. November 27. - 21:25:52 »

Időnként nekem is "fennakad" a fordulatszám1200 körül,nem tudom az okát,a szervizben csak találgattak.A kihuzatást nekem is ajánlották,persze nem ész nélkül,csak kb 4500-5000-ig.Az tényleg használ ha sokat városozik az ember gyereke.
Naplózva
Oldalak: 1 [2]   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!