Lacetti klub fórum
2020. Október 01. - 01:45:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 199214 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Dátum: 2008. Március 01. - 20:55:18 »

Mivel még hasonlóval nem találkoztam eddíg sem afórumon sem az autómnál ezért nyitottam 1 új topikot.
A jelenség a következő: Általában lassú menetnél kormányzáskor ill. fékezéskor tompa ropogó hangot hallok az első futómű felől amolya talpas gyanus eset. A héten valamikor beviszem a szervízbe, a fejleményekről majd beszámolok.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3397


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1 Dátum: 2008. Március 01. - 21:00:00 »

Mivel még hasonlóval nem találkoztam eddíg sem afórumon sem az autómnál ezért nyitottam 1 új topikot.
A jelenség a következő: Általában lassú menetnél kormányzáskor ill. fékezéskor tompa ropogó hangot hallok az első futómű felől amolya talpas gyanus eset. A héten valamikor beviszem a szervízbe, a fejleményekről majd beszámolok.
Valami ilyesmi hibával találkozott már, ha jól emlékszem mostnemtom Cartárs. Ő pontosabban tudja mi a hiba, valami elkeményedő gumiról mesélt...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #2 Dátum: 2008. Március 02. - 23:03:35 »

Mivel még hasonlóval nem találkoztam eddíg sem afórumon sem az autómnál ezért nyitottam 1 új topikot.
A jelenség a következő: Általában lassú menetnél kormányzáskor ill. fékezéskor tompa ropogó hangot hallok az első futómű felől amolya talpas gyanus eset. A héten valamikor beviszem a szervízbe, a fejleményekről majd beszámolok.
Igen nekem volt gondom a futóművel.Állítólag van benne egy gumipogácsa a toronycsapágy környékén ami anyaghiba miatt megkeménykedik,kopog, elmászik a beállítás stb.Nekem garanciában cserélték.Igaz a futóművet nekem többször is beállították, miután már a 3. kormánymű van benne.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #3 Dátum: 2008. Március 04. - 08:11:06 »

Nos túl vagyok a szervízlátogatáson. Úgy tünik a szilentek voltak a ludasak, ezek csavarjait meglazították majd meghúzták + kapott 1 mosást, így pillanatnyilag úgy néz ki megszünt a ropogás!
Naplózva
msam
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Nubira III SX


« Hozzászólás #4 Dátum: 2008. Március 07. - 19:06:12 »

Lengéscsillapító
Az első sport-rugóstag lengéscsillapítóinak beállítása
Az első rugóstag lengéscsillapítóinak beszerelése
A kerékfelfüggesztés rugóstagjának beállítása
A hátsó rugóstag lengéscsillapítóinak beszerelése
Az első sport-rugóstag lengéscsillapítóinak beállítása

A lengéscsillapítók csillapítási karakterisztikája finoman hozzá van hangolva a kerékfelfüggesztési rendszer autózási és a kormányzási profiljához. Ha speciális feltételeknek megfelelően újra be akarja állítani a csillapítási erőt, azt az alábbiak szerint teheti meg:

Fogja a mellékelt beállító gombot, nyissa fel a fedelet és keresse meg az első lengéscsillapítók tetejét. A beállító rúd felső végén nút van, amibe a beállító gomb beleillik.
Helyezze a gombot az első lengéscsillapító felső végébe és rögzítse egy pozícióban lassan forgatva addig, amíg érzi, hogy a gomb bekattan.
Most forgassa a beállító gombot az óramutató járásával egyező irányba. Ha ellenállást érez, ne erőltesse, mert a lengéscsillapító nincs beállítható állapotban. Csinálja vissza óvatosan a beállítást és próbálja újra. A csillapítási erő beálltásához a gombot a nyíl irányába kell forgatni a csillapítás növelésére, és az ellenkező irányba a csillapítás csökkentésére.
FIGYELMEZTETÉS: A bal és jobb csillapítót egyformára állítsa be. A végrehajtás hibája instabil kormányzást és egyenetlen gumiabroncs futófelületének kopását eredményezheti.

Mindig vegye le a beállító gombot, hogy megelőzze a motorháztető esetleges sérülését. A különböző beállítások és beállítási eljárások leírása a következő.

Városi közlekedés:

Ahhoz, hogy a legkényelmesebb legyen a városi autózás, a lengéscsillapítókat balra a "minimum" pozícióba kell állítani.

Beállítás:eljes minimumra, az óramutató járásával egyező irányban.

Országúti közlekedés:

Az országúti közlekedéshez való beállítás az autó keményebb kormányzási karakterisztikáját eredményezi, az autózás mégis nagyon kényelmes.

Beállítás:1/2 fordulat az óramutató járásával ellentétes irányban.

Agresszív vezetés:

Ez a beállítás az autó kormányzását az országjáró nagy túra-autókhoz állítja be, fokozott kanyarodási képességet felajánlva, jobbá teszi az úttartást, és pontos iránytartási stabilitást eredményez magasabb sebességeknél.

Beállítás:1 fordulat az óramutató járásával ellentétes irányban.

Figyelem: A lengéscsillapítókat soha sem lehet teljesen lezárni!
 
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #5 Dátum: 2008. Március 08. - 10:46:22 »

Hát ez tudományos alapossággal lett kifejtve.Én azért felhívnám sok márkaszervíz figyelmét lehet belőle tanulni és okulni!!!!!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 343



WWW
« Hozzászólás #6 Dátum: 2008. Május 10. - 21:17:40 »

Nem tom hova írjam esetleg ide:
Ma hogy voltam 200 kilómétert és nem zenéltem jobban halottam azt amit a nyári gumi feltevése óta hallok:
A kocsi menet közben ilyen puffogó hangot ad a kerekek felől mintha valami nem lenne kerek hanem ovális lenne. 90 felett már nem hallani csak addig. Olyan mintha a kerekek nem lennének kerekek. Ha a gumi felületén végigsimítok olyan pattogos a gumi mintha a futómű fura lenne.
Menettulajdonságban semmi nincs, nem húz el nem kopog nem mászik sehova de fura. Olyan folyamatos puffogás mintha valami nem a helyén lenne.
Tapasztaltatok ilyet?
Hova vigyem szervíz megnézetni vagy futómű specialistákhoz előtte?
Hátsó kerekekből jön de erősebb bal oldallt. Legalábbis ezt hallom ki. Lehet mert baloldallt ülök ? Vigyorog Nem tudom megállapítani elől is hallani. Az alufelni nem lehet mert előtte is halottam. De most kezdek aggódni Mosolyog
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #7 Dátum: 2008. Május 10. - 22:58:03 »

Nem tom hova írjam esetleg ide:
Ma hogy voltam 200 kilómétert és nem zenéltem jobban halottam azt amit a nyári gumi feltevése óta hallok:
A kocsi menet közben ilyen puffogó hangot ad a kerekek felől mintha valami nem lenne kerek hanem ovális lenne. 90 felett már nem hallani csak addig. Olyan mintha a kerekek nem lennének kerekek. Ha a gumi felületén végigsimítok olyan pattogos a gumi mintha a futómű fura lenne.
Menettulajdonságban semmi nincs, nem húz el nem kopog nem mászik sehova de fura. Olyan folyamatos puffogás mintha valami nem a helyén lenne.
Tapasztaltatok ilyet?
Hova vigyem szervíz megnézetni vagy futómű specialistákhoz előtte?
Hátsó kerekekből jön de erősebb bal oldallt. Legalábbis ezt hallom ki. Lehet mert baloldallt ülök ? Vigyorog Nem tudom megállapítani elől is hallani. Az alufelni nem lehet mert előtte is halottam. De most kezdek aggódni Mosolyog
Első a gumis, szálszakadás-gyanúval. Aztán irány egy fékpad telóvizsgálatra. Amúgy a kerékanyák meg vannak húzva rendesen? Esetleg a tehermentesítő gyűrű..... megvan?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 343



WWW
« Hozzászólás #8 Dátum: 2008. Május 11. - 10:50:38 »

Ez mind stimmel. Hetfon megyek szerviz. Nem akarok nagyobb bajt. Gumiban nincs szalszakadás.
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7250


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #9 Dátum: 2008. Május 11. - 19:38:02 »

Ez mind stimmel. Hetfon megyek szerviz. Nem akarok nagyobb bajt. Gumiban nincs szalszakadás.
  Hétfő pünkösd- hétfő ünnep! Kacsint Menj kedden, akkor nyítva lesz! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 343



WWW
« Hozzászólás #10 Dátum: 2008. Május 11. - 23:09:58 »

Ott a pont Vigyorog
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #11 Dátum: 2008. Május 12. - 10:58:30 »

Ha a gumi felületét furának, sprődnek érzed, akkor nagy valószínűséggel teló gond.
Naplózva
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 343



WWW
« Hozzászólás #12 Dátum: 2008. Május 12. - 13:05:55 »

Kicsit olyan de attól még ezt a whoooam wehooam hangot nem kéne adnia... Téli gumival nem volt..
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6334


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #13 Dátum: 2008. Május 12. - 21:21:14 »

Nem panaszkodni! Ennyi pízért hol kapsz zenélő gumit? Viccen kívül: nem szitál a kormányvagy nincs olyan érzésed, hogy ferdén fut a vas?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 343



WWW
« Hozzászólás #14 Dátum: 2008. Május 12. - 22:17:53 »

Semmi. Épp ezért fura a hang... Elengedem a kormányt oszt megyek 20 kilometert mire 1 centit is elmozdul.
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
Oldalak: [1] 2 3 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!