conor1326
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
 |
« Hozzászólás #660 Dátum: 2013. Augusztus 17. - 16:07:33 » |
|
Köszönöm, időközben sikerült 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
 |
« Hozzászólás #661 Dátum: 2013. Augusztus 17. - 16:32:01 » |
|
Sziasztok! Épp toronyszilentet cserélek az autón, de kicsit elakadtam  A stabilizátor pálcáról nem lehet letekerni az anyát, mert a menettel együtt elforog. Van erre valami trükk hogy hogyan lehetne leszedni? Köszi előre is! van egy lelapolás ahol ellent kellene fogni,de a stabingádat már kinyírtad azzal ,hogy megforgattad a belselyét Akkor nekem is szétnyírta a bal oldalit, mert úgy el volt rohadva, hogy azt a kis lelapolást nem lehetett ellenfogni flexel kellett levágni a végén. Sőt ahogy hozzányúltunk a pálca ki is jött a fejből, bal oldalon fent.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
szediati
|
 |
« Hozzászólás #662 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 15:22:56 » |
|
Sziasztok. Az tényleg igaz, hogy as lacettiken sorban cserélik a hátsó gátlókat annyira rosszak? Ma beszéltem egy chevrolet szerelővel ő mondta, hogy semmit nem tartanak a gyári gátlók szinte pl kerékcserekor amikor a levegőben a kerék simán lehet emelgetni a felfüggesztést. Egyébként szeles időben meg rossz úton én is érzem, hogy billeg az egész kasztni illetve volt amikor rossz útra érve a kocsi egész fara úszkált az úton. De műszakin tökéletes értéket mértek a lengéscsillapítókra is. Ez most hogy van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #663 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 16:06:01 » |
|
Sziasztok. Az tényleg igaz, hogy as lacettiken sorban cserélik a hátsó gátlókat annyira rosszak? Ma beszéltem egy chevrolet szerelővel ő mondta, hogy semmit nem tartanak a gyári gátlók szinte pl kerékcserekor amikor a levegőben a kerék simán lehet emelgetni a felfüggesztést. Egyébként szeles időben meg rossz úton én is érzem, hogy billeg az egész kasztni illetve volt amikor rossz útra érve a kocsi egész fara úszkált az úton. De műszakin tökéletes értéket mértek a lengéscsillapítókra is. Ez most hogy van?
Nem igaz és igaz. A jó és kényelmes futómű egyik hibája, hogy a hátsó telók a kombin kissé előbb kezdik ereszteni az olajat. Rajtad áll, mikor cseréled, de a billegő érzés nem a futómű hibája illetve nem biztos. Nekem is billeg, meg dobja a nyomvályú. Minden esetre ha csere éretté válnak a hátsók, akkor nincs belőle utángyártott a kombihoz. Van viszont gázos gyári, ami a dízel kombikba építenek be, de ugyanúgy bemegy a benzines alá. Kissé drágább, mint a gyár olajos, viszont elvileg tartósabb. Másik opció, hogy a szedánhoz való után gyártottat teszed alá, de elvileg ez nem való a kombi alá, mert más a szár átmérője. Viszont a pesti taxisok inkább ezt teszik az autó alá, mert olcsóbb.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
kubu87
|
 |
« Hozzászólás #664 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 16:09:19 » |
|
Műszakinál tudnak csalni a keréknyomással vagy egy kis csuszipénzzel, de alapvetően ez egy anomália szerintem, hogy jó értékeket mérnek az ócskavas lengéscsillapító ellenére is. Nekem is folynak a hátsó gátlók, sőt, a jobb oldali már szín tisztán bicajpumpa elven működhet!  Viszont ettől függetlenül jó értékeket mértek másfél éve a műszaki vizsgán. Amúgy a toronycsapágy/szimering kombó is szét szokott menni és akkor is lötyög az egész Betlehem... Tapasztalt szerelők nálam viszont sokkal többet tudnának ezekről a hibákról mesélni, sőt ajánlani is tudnak neked valami alternatív márkát/típust amivel valószínűleg már nem lesz gond!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
 |
« Hozzászólás #665 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 16:16:28 » |
|
Sziasztok. Az tényleg igaz, hogy as lacettiken sorban cserélik a hátsó gátlókat annyira rosszak? Ma beszéltem egy chevrolet szerelővel ő mondta, hogy semmit nem tartanak a gyári gátlók szinte pl kerékcserekor amikor a levegőben a kerék simán lehet emelgetni a felfüggesztést. Egyébként szeles időben meg rossz úton én is érzem, hogy billeg az egész kasztni illetve volt amikor rossz útra érve a kocsi egész fara úszkált az úton. De műszakin tökéletes értéket mértek a lengéscsillapítókra is. Ez most hogy van?
Nem igaz és igaz. A jó és kényelmes futómű egyik hibája, hogy a hátsó telók a kombin kissé előbb kezdik ereszteni az olajat. Rajtad áll, mikor cseréled, de a billegő érzés nem a futómű hibája illetve nem biztos. Nekem is billeg, meg dobja a nyomvályú. Minden esetre ha csere éretté válnak a hátsók, akkor nincs belőle utángyártott a kombihoz. Van viszont gázos gyári, ami a dízel kombikba építenek be, de ugyanúgy bemegy a benzines alá. Kissé drágább, mint a gyár olajos, viszont elvileg tartósabb. Másik opció, hogy a szedánhoz való után gyártottat teszed alá, de elvileg ez nem való a kombi alá, mert más a szár átmérője. Viszont a pesti taxisok inkább ezt teszik az autó alá, mert olcsóbb. Én most a héten újíttattam fel mind a négy telómat 98000 km-t mentek, a hátsók voltak sokkal rosszabbak nemigen tették már a dolgukat.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
szediati
|
 |
« Hozzászólás #666 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 16:33:05 » |
|
de azt se akarom elhinni ahogy a szerelő mondja hogy semmit nem csillapit de padon jónek mutatja meg állitolag a kagylosra kopott gumikbol derül csak ki
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #667 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 16:41:39 » |
|
Vizsgán az elsők 40%-osan a hátsók 20%-osan még megfelelnek. Ezek az értékek a jótól nagyon messze vannak.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #668 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 18:17:25 » |
|
de azt se akarom elhinni ahogy a szerelő mondja hogy semmit nem csillapit de padon jónek mutatja meg állitolag a kagylosra kopott gumikbol derül csak ki
Abból? Megmondom nekem miből lett gyanús: az Árpád hídon jöttünk Pestre, a pesti végénél van egy hupli. Öten ültünk az autóban, hátul a 3 gyerek. 70-el mentem át a huplin és beleért a kerék a dobba. Pár nap múlva megmérték: mindkettő 30 és 40% között volt. Cseréltettem.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
sx2004
|
 |
« Hozzászólás #669 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 19:40:59 » |
|
[/quote] Én most a héten újíttattam fel mind a négy telómat 98000 km-t mentek, a hátsók voltak sokkal rosszabbak nemigen tették már a dolgukat. [/quote] Lehetek csendben, ha a gátlók gyáriak az autómban és Tomy61 Dunakeszin a Mediccarnál a hátsókat 70% felett az elsőket 80% felett mérték. Ezek még talán csak nem rosszak...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #670 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 20:13:11 » |
|
Én most a héten újíttattam fel mind a négy telómat 98000 km-t mentek, a hátsók voltak sokkal rosszabbak nemigen tették már a dolgukat. [/quote] Lehetek csendben, ha a gátlók gyáriak az autómban és Tomy61 Dunakeszin a Mediccarnál a hátsókat 70% felett az elsőket 80% felett mérték. Ezek még talán csak nem rosszak... [/quote]Lehetsz.  Mondjuk ehhez hány km futásteljesítmény társul?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
sx2004
|
 |
« Hozzászólás #671 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 22:29:31 » |
|
Én most a héten újíttattam fel mind a négy telómat 98000 km-t mentek, a hátsók voltak sokkal rosszabbak nemigen tették már a dolgukat. Lehetek csendben, ha a gátlók gyáriak az autómban és Tomy61 Dunakeszin a Mediccarnál a hátsókat 70% felett az elsőket 80% felett mérték. Ezek még talán csak nem rosszak... [/quote]Lehetsz.  Mondjuk ehhez hány km futásteljesítmény társul? [/quote] 90500km.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #672 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 22:42:28 » |
|
Én most a héten újíttattam fel mind a négy telómat 98000 km-t mentek, a hátsók voltak sokkal rosszabbak nemigen tették már a dolgukat. Lehetek csendben, ha a gátlók gyáriak az autómban és Tomy61 Dunakeszin a Mediccarnál a hátsókat 70% felett az elsőket 80% felett mérték. Ezek még talán csak nem rosszak... Lehetsz.  Mondjuk ehhez hány km futásteljesítmény társul? [/quote] 90500km. [/quote]Ebben az esetben kedves uram suttogjon - kifejezetten.  80000km és már cserélve volt elöl - hátul.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
mandro
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
 |
« Hozzászólás #673 Dátum: 2013. Szeptember 28. - 11:29:12 » |
|
Nekem is kilencvenvalamennyi volt a járgányban, amikor az első pár telót kicseréltettem, mert elkezdett szivárogni. (Gondolom a HB-nél nincs akkora terhelés a hátsókon.) Én rendszerint a Hungárián szoktam fohászkodni a futóművek védőszentjéhez... Úgy látszik, meg is hallgatott, mert ma nekiálltak évekre egyesvillamosfelújítani, hogy 70 helyett 5-tel tudjak csak a borzalmas úthibákon áthaladni... Ennek kapcsán a kedves védőszentnek itt is szeretném jelezni, hogy lett volna egyszerűbb megoldás: az utat kijavítani.  Végtelen optimizmusommal remélem, hogy egyszer majd arra is sor kerül. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #674 Dátum: 2013. Szeptember 28. - 13:28:27 » |
|
A villamos sín messze rosszabb állapotban van, mint a közút. Ja, és nem itthoni pénzből épül, hanem Uniósból. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy az úttestre nem férne rá a csere. De bárcsak rosszabb aszfalt csík ne lenne a városban, mint a hungária (amit egyébként nem érint a felújítás aktuális üteme. Ott, ahol túrnak még Róbert Károly krt. a neve.  ) A topic témájánál maradva. Első telók még a gyáriak (250.000 Km.) A hátsókban ~ 190.000 van. 95% Budapesti használat. Nem folyik, működik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|