Lacetti klub fórum
2025. április 30. - 00:04:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 129   Le
 
Szerző Téma: Törzsasztal 2  (Megtekintve 242984 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1125 Dátum: 2008. Március 18. - 21:10:30 »

Rebelpeak! Privit irtam gumi ügyben, ha még érdekelne... He
BeZe! Privit neked is küldtem matrica ügyben, ha még... He
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1126 Dátum: 2008. Március 18. - 21:22:26 »

Köszönöm!
Remélem így is lessz. Bár ha van valakinek tanácsa egy vadi új gép bejáratásához szívesen olvasom.
Köszi! Sziasztok!
Tanácsom lenne, de lehet, csak egyéni.
Bejáratni azért illik, hiába hyperszuper gép! Az első ezerben max félgáz, emelkedőkön ne nyomd neki magas fokozatban, inkább válts vissza! Ne erőltesd! A lényeg, hogy könnyedén szaladjon a motor, inkább pörögjön kis gázadás mellett 3000-4000 között, mintsem nagy fokozatban 2000-nél teletalpas gázzal menjél fel a dombon!
3000 km-ig ha lehet még ne taposs neki gyakran teligázt, de elkezdheted szoktatni a 4000-5000-es tartományba. Ellenben nem alkalmas még végsebességmérésre és leszabályozás-határ megkeresésére az időszak! Utána szerintem mehet ami a csövön kifér, bár a sok "tiltásig-forgatásnak" később sem vagyok híve. Ne félj a fordulatszámtól, pl. városban negyedikben 50-nél sem eszik kevesebbet, mint ugyanilyen sebességnél harmadikban! Fogyid 10000-ig be fog állni, nálam is és másoknál is e körül volt egy pici fogyi csökkenés, fogalmam sincs miért...talán szoftveresen van belőve így.
Sok balesetmentes km-t!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3426


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1127 Dátum: 2008. Március 18. - 21:31:40 »

Köszönöm!
Remélem így is lessz. Bár ha van valakinek tanácsa egy vadi új gép bejáratásához szívesen olvasom.
Köszi! Sziasztok!
Tanácsom lenne, de lehet, csak egyéni.
Bejáratni azért illik, hiába hyperszuper gép! Az első ezerben max félgáz, emelkedőkön ne nyomd neki magas fokozatban, inkább válts vissza! Ne erőltesd! A lényeg, hogy könnyedén szaladjon a motor, inkább pörögjön kis gázadás mellett 3000-4000 között, mintsem nagy fokozatban 2000-nél teletalpas gázzal menjél fel a dombon!
3000 km-ig ha lehet még ne taposs neki gyakran teligázt, de elkezdheted szoktatni a 4000-5000-es tartományba. Ellenben nem alkalmas még végsebességmérésre és leszabályozás-határ megkeresésére az időszak! Utána szerintem mehet ami a csövön kifér, bár a sok "tiltásig-forgatásnak" később sem vagyok híve. Ne félj a fordulatszámtól, pl. városban negyedikben 50-nél sem eszik kevesebbet, mint ugyanilyen sebességnél harmadikban! Fogyid 10000-ig be fog állni, nálam is és másoknál is e körül volt egy pici fogyi csökkenés, fogalmam sincs miért...talán szoftveresen van belőve így.
Sok balesetmentes km-t!
Ezekkel tökéletesen egyetértek, jó egészséget az új Paripához!
Kiegészíteném azzal, hogy ha nem muszály az első 1000 Km-n ne taposd a féket sem keményen /gondolok ABS tesztelésre/. Persze ha hirtelen meg kell állni az más, de direkt "szerintem" csak ezer után.
///Én még azt is észrevettem a software-es szabályozással, hogy mintha néha bizonyos Km után egyre jobban menne. Ezt az első 3000 után éreztem, utána 6 ezer körül, majd 10 ezer utántól már egész türhetően ment. Ujonnan kicsit kétségbe voltam esve, hogy alig akar menni, pedig 1.6-os. De lehet hogy ez csak az Én hülyeségem    ///
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1128 Dátum: 2008. Március 18. - 21:36:37 »

Nekem is volt hasonló érzésem, de betudtam placebónak, mert kivettem a szűkítőt, aztán nemrég meg az EGR lett lerekesztve.  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3426


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1129 Dátum: 2008. Március 18. - 21:43:06 »

Nekem is volt hasonló érzésem, de betudtam placebónak, mert kivettem a szűkítőt, aztán nemrég meg az EGR lett lerekesztve.  Vigyorog
Ez érdekes, mert Én is amikor kivettem a szükítőt utána éreztem.
De visszatettem és nem lett rosszabb kicsit sem, maradt a jobb tempó...   
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1130 Dátum: 2008. Március 18. - 21:45:21 »

Nekem is volt hasonló érzésem, de betudtam placebónak, mert kivettem a szűkítőt, aztán nemrég meg az EGR lett lerekesztve.  Vigyorog
Ez érdekes, mert Én is amikor kivettem a szükítőt utána éreztem.
De visszatettem és nem lett rosszabb kicsit sem, maradt a jobb tempó...   
Megízlelte az oxigéndús életet! Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3426


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1131 Dátum: 2008. Március 18. - 21:46:55 »

Nekem is volt hasonló érzésem, de betudtam placebónak, mert kivettem a szűkítőt, aztán nemrég meg az EGR lett lerekesztve.  Vigyorog
Ez érdekes, mert Én is amikor kivettem a szükítőt utána éreztem.
De visszatettem és nem lett rosszabb kicsit sem, maradt a jobb tempó...   
Megízlelte az oxigéndús életet! Vigyorog
...vagy rosszul raktam vissza és most fals levegőt szív...   Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1132 Dátum: 2008. Március 19. - 11:36:52 »

A figyelmesebbek már biztosan észrevették a következő változást.

Athee és Ladlac cartársak moderátori jogokat kaptak a "Bázis" témáiban. Sükség van a segítségükre, mert ebben a fórumban annyi hozzászólás születik, hogy azt már nem voltunk képesek megfelelően kontrollálni.

Munkájukhoz (ami remélhetőleg a tagság önfegyelméből kifolyólag nem lesz túl sok) sok sikert, és kitartást kívánok!

Természetesen, ha bárki olyan hozzászólást tapasztal, ami nem helyénvaló, és úgy látja, hogy az elkerülte a figyelmünket, nyugodtan figyelmeztessen bennünket ("jelentés egy moderátornak", vagy a gépházban).

Továbbra is az a kérésem, hogy akinek egy moderálással kapcsolatban problémája van, az vagy a moderálást végző személlyel, vagy akár velem privátban vegye fel a kapcsolatot.

További kellemes napot mindenkinek!
Stocz
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1133 Dátum: 2008. Március 19. - 16:40:09 »

Az elmúlt napokban közel 800 km-t autóztam kies fővárosunk területén.
Tudom, nem mondok úkjat, de szinte hihetetlen, hogy a telóin még a helyükön vannak és a lökhárítok is. Azt a rengeteg kátyút,  egyenetlenséget, ami a "fő"utakon van....
Én tudom, hogy lejebb van az autóm, mint a többieké, de szvsz ezek az utak még normál kerekekkel is telónyűvők!
És az a jeladó, ami beleszól a gázadásba útegyenetlenség esetén... Hát komolyan mondom, néha olyanokat rántott a vas, hogy vártam a pechlámpát. De csak vályok voltak. Fékezéskor meg néha olyan érzésem volt, hogy a 4 kerék 8 irányba akar menni, persze a vályuk.
Katasztrófális!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1134 Dátum: 2008. Március 19. - 19:07:55 »

Na látjátok! Így mindjárt áttekinthetőbb a dolog. Puszi
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1135 Dátum: 2008. Március 19. - 19:09:37 »

Na látjátok! Így mindjárt áttekinthetőbb a dolog. Puszi
Nem semmi kupleráj volt már. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #1136 Dátum: 2008. Március 19. - 20:22:39 »

Az elmúlt napokban közel 800 km-t autóztam kies fővárosunk területén.
Tudom, nem mondok úkjat, de szinte hihetetlen, hogy a telóin még a helyükön vannak és a lökhárítok is. Azt a rengeteg kátyút,  egyenetlenséget, ami a "fő"utakon van....
Én tudom, hogy lejebb van az autóm, mint a többieké, de szvsz ezek az utak még normál kerekekkel is telónyűvők!
És az a jeladó, ami beleszól a gázadásba útegyenetlenség esetén... Hát komolyan mondom, néha olyanokat rántott a vas, hogy vártam a pechlámpát. De csak vályok voltak. Fékezéskor meg néha olyan érzésem volt, hogy a 4 kerék 8 irányba akar menni, persze a vályuk.
Katasztrófális!
Ezért jó a bovdenes .
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #1137 Dátum: 2008. Március 19. - 20:32:09 »

Na látjátok! Így mindjárt áttekinthetőbb a dolog. Puszi
Nem semmi kupleráj volt már. Vigyorog
Talán ezentúl segít a tagság is, hogy ne legyen az?  He Kacsint
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3426


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1138 Dátum: 2008. Március 19. - 20:36:50 »

ZOTYA!
Gratula a 400-hoz.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #1139 Dátum: 2008. Március 19. - 21:20:13 »

ZOTYA!
Gratula a 400-hoz.
Köszönöm.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 129   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!