Lacetti klub fórum
2024. április 26. - 15:27:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 138   Le
 
Szerző Téma: Kerekek  (Megtekintve 356179 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #15 Dátum: 2008. Március 16. - 17:46:57 »

...
Néha forgasd át őket,( vagy menj velük egy kört  Vigyorog )
...
Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Ahhoz azért nehezek, hogy körbe-körbe hurcolásszam a ház körül Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Ne cipeld,gurijjad! Vigyorog Vigyorog
Talicskával be lehet segíteni?  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Csak ha a talicska kerekét is forgatni kell! Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #16 Dátum: 2008. Március 16. - 17:53:18 »

És akkor én is: felni nélkül tárolnám, fektetve vagy állítva? egy fészerben, nap nincs, de a külső hőmérséklet bejátszik!
Annó a gumis azt mondta hogy fektetve tároljam mert álítva saját sújánál fogva kissé tojás lessz,hát nem tom egyenlőre nem tárolom mert nincs mit Vigyorog
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #17 Dátum: 2008. Március 16. - 18:01:50 »

Kripic!
Azonnal tedd le a kerekeket! Most olvastam hogy a felnin tárolt gumákat egymásra fektetve kell tárolni vagy függesztve.
Cap. !
Neked viszont állítva és forgatva és hűvös helyen !

Gumidoktor bácsi azt is írta még, hogy a keréknyomást nem leengedni kell tároláskor, hanem inkább túlfújni 0.3 bar-ral.

És Cap., ne gyere a hűtőszekrénnyel!
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #18 Dátum: 2008. Március 16. - 21:05:18 »

Kripic!
Azonnal tedd le a kerekeket! Most olvastam hogy a felnin tárolt gumákat egymásra fektetve kell tárolni vagy függesztve.
Cap. !
Neked viszont állítva és forgatva és hűvös helyen !

Gumidoktor bácsi azt is írta még, hogy a keréknyomást nem leengedni kell tároláskor, hanem inkább túlfújni 0.3 bar-ral.

És Cap., ne gyere a hűtőszekrénnyel!
Nem jövök, de hozhatok hűtőhideg Szürkebarátot? A forgatással csak egy a gond: mikor pl. tavaly elmentem,akkor gumiztam át. Most megjöttem, megint átgumizás. A kettő között senki nincs, aki forgassa. (Pláne, mert két szettről van szó). A hely viszont sajna nem hűvös, nem tudom megoldani a hűvös tárolást.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #19 Dátum: 2008. Március 16. - 21:57:15 »

Uraim! Valamit kevertek!
0,2 barral nagyobb nyomás általánosságban kell a téli gumikba a nyáriakhoz képest, amikor használjuk!
nagyobb nyomás még akkor kell a gumiba télen, ha áll a kocsi és nincs felbakolva (mondjuk veterán), hogy az acélszálak a normál nyomáson való lapulást ne "szokják meg" egy helyén a guminak. Különben tojás lesz, lapos azon a helyen ahol állt rajtaa kocsi.
A felnin való tárolásnál egymásra fektetve, vagy külön függesztve (deformálódás elkerülése végett), hűvös helyen, 1 bar túlnyomásra leengedve (acálszálak pihentetése végett) kell tárolni. Hosszú tárolásnál (nem csak egy szezon) a kezelt gumi is kirepedezhet, ha nagy nyomáson vannak tárolva. Megkeményedik a gumi, nincs állandóan hajlítgatva az anyaga mint használatnál, így megkeményedik, majd kirepedezik. 
Persze lehet én tudom rosszul. 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #20 Dátum: 2008. Március 16. - 22:05:07 »

Ezt a felfújást nem értem. Sok helyen tényleg azt írják, hogy inkább felpumpálni. Régebben meg mindenhol az volt, hogy leengedni. nem magamtól voltam ennyire hülye! Na mindegy. Mea culpa.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #21 Dátum: 2008. Március 17. - 08:59:50 »

Kripic!
Azonnal tedd le a kerekeket! Most olvastam hogy a felnin tárolt gumákat egymásra fektetve kell tárolni vagy függesztve.
...
Na, jó hogy mondod, már kezdtem nagyon elfáradni... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Hiába no, az én koromban... Kacsint
Le is fektetem őket, tényleg kényelmesebb így pihenni, mint állva... (tapasztalat  Vigyorog Vigyorog Vigyorog)
Köszi mindenkinek a jótanácsokat...
Naplózva
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #22 Dátum: 2008. Március 17. - 18:00:44 »

Én is a fektetett verziórol hallotam.
« Utoljára szerkesztve: 2008. Március 17. - 20:32:37 írta ZOTYA1983 » Naplózva
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #23 Dátum: 2008. Március 18. - 15:38:14 »

urak, nincs valakinek egy fektetett-állított 195/55/15 hankook optimo k406 v85.-je, ami majdnem ÚJ?!fizetőképes keresletem lenne rá...
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #24 Dátum: 2008. Március 18. - 18:58:41 »

Mivel lassan vége a télnek, téligumit vennék. Több fajtát néztem ki: Dunlop SP Wintersport M3, Dunlop SP Winter Response, GoodYear UG7+, Firestone Winterhawk. Van esetleg valakinek tapasztalata valamelyikről?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #25 Dátum: 2008. Március 18. - 19:03:11 »

Mivel lassan vége a télnek, téligumit vennék. Több fajtát néztem ki: Dunlop SP Wintersport M3, Dunlop SP Winter Response, GoodYear UG7+, Firestone Winterhawk. Van esetleg valakinek tapasztalata valamelyikről?
Nekem UG7 van. Tuti gumi, szuper latyakban, esőben is és amilyen telek vannak egyre több inkább a latyak. Hátránya, hogy összeszedi a kavicsot.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #26 Dátum: 2008. Március 18. - 19:08:42 »

Mivel lassan vége a télnek, téligumit vennék. Több fajtát néztem ki: Dunlop SP Wintersport M3, Dunlop SP Winter Response, GoodYear UG7+, Firestone Winterhawk. Van esetleg valakinek tapasztalata valamelyikről?
Nekem UG7 van. Tuti gumi, szuper latyakban, esőben is és amilyen telek vannak egyre több inkább a latyak. Hátránya, hogy összeszedi a kavicsot.
Köszi. Mondjuk nekem még nem volt olyan gumim, ami nem lett volna tele apró kavicsokkal. Kivéve a GoodYear Eagle F1 GSD3-at. Az nagy kövekkel volt tele.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #27 Dátum: 2008. Március 18. - 19:09:13 »

Mivel lassan vége a télnek, téligumit vennék. Több fajtát néztem ki: Dunlop SP Wintersport M3, Dunlop SP Winter Response, GoodYear UG7+, Firestone Winterhawk. Van esetleg valakinek tapasztalata valamelyikről?
Nekem Firestoném van az is tuti.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #28 Dátum: 2008. Március 18. - 23:16:40 »

Continental Winter Contact nekem ez jött be.Több garnitúrát is használtam!Most ugyan Vredeistein SnowTrac van az is nagyon jó.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #29 Dátum: 2008. Március 19. - 08:13:01 »

Nekem haankok le a kalappal elötte.
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 138   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!