diablo77
|
 |
« Hozzászólás #555 Dátum: 2010. Május 26. - 18:26:24 » |
|
Akkor azt kérdezem, mennyire logikus, hogy szelephiba, ha a hibajel mindig hidegindítás után, terheléskor jön elő, üzemmelegen sosem, ill. télen minden egyes nap...
A P300 tulajdon képen gyújtás hibát jelez, vagy nem? Nemcsak szelephibára lehet következtetni, lehet más is. A hideg dolog körül kéne gondolkodni talán...? Hát nem akarlak elkeseriteni! daewoo chevy klubból átmásoltam ezt. Re: Check lámpa « Válasz #168 Dátum: 2009 Március, 07, 17:24:40 » Idézet -------------------------------------------------------------------------------- Üdvözlet mindenkinek! új vagyok még,jöhet a beavatás... Én is kínlódtam a p300-zal(Aveo 1.4 16V),de inkább csak hidegben ****akodott.Először nem engedtem megbontani a motort,de már tele lett a búrám vele és 34ezer km után kicserélték a kipufogó szelepeket.Azóta jó a gép,új korában sem ketyegett ilyen szépen a motor! Gyári visszahívás is volt erre a típusra, a biztosítéktáblát cserélték,mert nem volt megfelelő a tömítése.Remélem egy darabig (100 év) rendben lesz! És az én véleményem pedig erről az hogy előtte e85-el megkellene hajtanod a gépet rendesen hogy kipucolja a kormot a motorból. fele benya fele e85 a tankba és 4500fordulat minimum, tartósan neki 2-be 3-ba és ahogy az ut engedi és a szabályok.Nem csodaszer az e85(bioetanol)de kitakarit mindent. Gidi a p 300 a tökéletlen égés hibakódja. Én meg azt mondom, hogy a p300 esetén nem biztos hogy megoldja a szelepcsere a dolgot, vagy mást is jelenthet a hibakód, nemcsak "szelephibát". Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #556 Dátum: 2010. Május 26. - 18:33:31 » |
|
Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #557 Dátum: 2010. Május 26. - 18:41:05 » |
|
Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége. Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #558 Dátum: 2010. Május 26. - 18:45:05 » |
|
Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége. Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori? Azt hiszem márciusi.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #559 Dátum: 2010. Május 26. - 18:46:56 » |
|
Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége. Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori? Azt hiszem márciusi. Lehet azokban még nem volt cserélve, talán Sebike meg tudja mondani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #560 Dátum: 2010. Május 26. - 20:36:56 » |
|
Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége. Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori? Azt hiszem márciusi. Lehet azokban még nem volt cserélve, talán Sebike meg tudja mondani. 2007 06.-tól jöttek a módositott szelepesek elvileg.09-hó tól pedig a kormánymű is a módositott.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #561 Dátum: 2010. Május 26. - 21:52:44 » |
|
Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége. Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori? Azt hiszem márciusi. E szerint az enyémben már mindkettő módosított. Lehet azokban még nem volt cserélve, talán Sebike meg tudja mondani. 2007 06.-tól jöttek a módositott szelepesek elvileg.09-hó tól pedig a kormánymű is a módositott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #562 Dátum: 2010. Május 27. - 07:37:04 » |
|
Nekem ugyanis módosított szelepes a kocsim (több szervíz szerint is), mégis kaptam p300 hibakódot, viszonylag hideg motornál emelkedőn menet 2500-as fordulaton 3. fokozatban.
Unokaöcsémnek (2007-es 1.6-os) is ezt mondták, mégis szelepcsere lett a vége. Az enyém 2007. nov-dec környékén készült. Az övé mikori? Azt hiszem márciusi. Lehet azokban még nem volt cserélve, talán Sebike meg tudja mondani. 2007 06.-tól jöttek a módositott szelepesek elvileg.09-hó tól pedig a kormánymű is a módositott. E szerint az enyémben már mindkettő módosított. Ha ezutáni gyártás akkor valószinű.Nekem 06 hó utáni és a kormányművem még a régi mint most kiderült.De jövőhéten már egy zsir uj ujtipusú lessz benne.A km órá állásom is a fele lessz a mostaninak. 
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #563 Dátum: 2010. Május 28. - 09:33:09 » |
|
4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom.  kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror. 
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #564 Dátum: 2010. Május 28. - 09:34:58 » |
|
4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom.  kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror.  Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz?  Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik?
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #565 Dátum: 2010. Május 28. - 09:41:48 » |
|
4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom.  kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror.  Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz?  Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik? elvileg nem a lambdákat jelzi hibásnak a gép, hanem a katalizátor nem hatékony eléggé
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #566 Dátum: 2010. Május 28. - 10:01:23 » |
|
4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom.  kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror.  Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz?  Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik? elvileg nem a lambdákat jelzi hibásnak a gép, hanem a katalizátor nem hatékony eléggé 70EFt-ért nincs kat lacsira mert a leömlőt is gyártani kell.Janó dobnál sport kat 120EFt uj leömlővel stb.Mondjuk érdekes hogy a kat tönkrement neked. ???Sebiéknek van bontott kat 35EFt-be odaadja és szerintem az jó mert nem adná oda ha **** lenne.Talán még garit is ad rá.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #567 Dátum: 2010. Május 28. - 10:25:37 » |
|
4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom.  kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror.  Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz?  Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik? elvileg nem a lambdákat jelzi hibásnak a gép, hanem a katalizátor nem hatékony eléggé Én azért megnézetném gyári kiolvasóval is.  Rudinak van egy ismerőse, akinek van Scan100-asa. A 17.ker-ben dolgozik, sajnos én elhagytam a telefonszámát. 
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #568 Dátum: 2010. Május 28. - 13:39:27 » |
|
4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom.  kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror.  Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz?  Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik? elvileg nem a lambdákat jelzi hibásnak a gép, hanem a katalizátor nem hatékony eléggé Én azért megnézetném gyári kiolvasóval is.  Rudinak van egy ismerőse, akinek van Scan100-asa. A 17.ker-ben dolgozik, sajnos én elhagytam a telefonszámát.  Rudiék szokták kiolvasni
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #569 Dátum: 2010. Május 28. - 13:39:56 » |
|
4 hét után ismét előjött a katalizátoros checklámpa. ami érdekes, hogy megint 4-esben 2200-as fordulaton lévő tartós haladásnál. amíg sportosan közlekedtem, ill 3000-es fordulaton volt az utazó, addig nem volt baja. hihetetlen, de olyan, mintha sztrájkolna a lacsi, ha nem versenyautóként használom.  kérdés: gyári kat 2kiló, bontott 20 rugó, sportkat 70 rugó. Utóbbinak lehet racionális értelme hosszú távra? mert nincs kedvem bontott kakiba belenyúlni, a gyári meg horror.  Ki mondta, hogy a katalizátorod a rossz?  Nem lehet, hogy csak a lambda szonda haldoklik? elvileg nem a lambdákat jelzi hibásnak a gép, hanem a katalizátor nem hatékony eléggé 70EFt-ért nincs kat lacsira mert a leömlőt is gyártani kell.Janó dobnál sport kat 120EFt uj leömlővel stb.Mondjuk érdekes hogy a kat tönkrement neked. ???Sebiéknek van bontott kat 35EFt-be odaadja és szerintem az jó mert nem adná oda ha **** lenne.Talán még garit is ad rá. de nekem nem kell leömlő
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|