Lacetti klub fórum
2024. április 26. - 09:19:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 127   Le
 
Szerző Téma: Törzsasztal  (Megtekintve 316774 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #30 Dátum: 2007. Szeptember 07. - 15:15:11 »

Nem tudom hová írjam a kérdést: a márkakereskedő által felrakatott matricára is vonatkozik a gari? Ismeri valaki ezt a céget: Vajó Dekor?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
decibel
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Hozzászólás #31 Dátum: 2007. Szeptember 07. - 19:35:27 »

Sziasztok!

Használt 1.6-os Lacetti sedan vásárlása előtt állok, és olvastam a Népítéletben, hogy gyenge a klímája. A kiszemelt típusban manuális klíma van, így folyamatosan maximumon lehetne járatni, így sem képes egy melegebb nyári napon legalább 25 fokra hűteni a kocsit?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #32 Dátum: 2007. Szeptember 07. - 21:03:20 »

Sziasztok!

Használt 1.6-os Lacetti sedan vásárlása előtt állok, és olvastam a Népítéletben, hogy gyenge a klímája. A kiszemelt típusban manuális klíma van, így folyamatosan maximumon lehetne járatni, így sem képes egy melegebb nyári napon legalább 25 fokra hűteni a kocsit?

Képes...nincs szoros összefüggés a klíma hatásfoka és a vezérlés között. Mindkét klíma (ugyanazon típust feltételezve) helyesen beüzemelve ugyanolyan teljesítménnyel képes az autót hűteni. Automata klímánál csupán pontosabb, mért és megjeleníthető értéket állíthatunk be, míg a manuális klíma tapasztalat kérdése. Előnye még az autómata klímának, hogy az autóban állandóan mért hőmérsékletváltozásokat emberi beavatkozás nélkül (automatikusan) le tudja reagálni (pl az autó lassú haladásnál ha éppen napra gurul, vagy árnyékba kerül, ennek megfelelően a hőmérsékletváltozást is érzékeli és változtatja a ventilátor teljesítményét, ill a hűtés intenzítását). Amúgy meg ha mindkét klímánál be van kapcsolva a klímakompresszor, akkor vagy az automata, vagy te keversz hozzá a fűtőradiátor felől meleg levegőt a hőmérséklet beállításához.
« Utoljára szerkesztve: 2007. Szeptember 08. - 12:30:48 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #33 Dátum: 2007. Szeptember 08. - 13:21:17 »

Nekem 1.6 sedánom van és a nyáron végigjártam vele olaszországot júliusban 40-45 fok melegben. Kb. 5000 km végig klimával (manuális). A 2 fokozatban kíváló hatásfokkal bírta végig, kellemes időjárást varázsolt az utastérbe. Úgyhogy tapasztalatból mondhatom nagyon megvoltam elégedve vele, NEM IGAZ hogy gyenge a hatásfoka. Ha 4 fokozattal járattam, akkor már fáztunk a kocsiba. Parkolás után mikor a kocsiba elviselhetetlen a forroság kb 10 perc alatt lehűtötte a kocsit - belső levegőkeringtetés + maximális hűtés 4 fokozat ezután visszavettem 2-re és visszakapcsoltam a kinti levegőre. Akinek gyenge a klímája annak valami nem stimmel, lehet, hogy nincs feltötltve rendesen - irány a szerviz!
Különben remekül ment a gép 3 személy + rengeteg csomag+ klima. A fogyasztás 7-8 lityi - 130-140-es átlag Csomagok bőven elfértek benne. Kipróbáltam egyszer így megterhelve is simán vitte a 170-et, sőt még volt benne tartalék. Az ülése pedig nagyon kényelmes, jól beállitva nem fájdult meg a derekam még 6-7 órás ücsörgés után sem. Az állítható deréktámasz egy áldás ilyen szempontból. Szóval minden nagyon OK volt a kocsin egyedül a rángatástól nem tudtam megszabadulni. De amikor hazajöttem gyorsan lezártam az ERG szelepet és azóta a városi kocsikázás is nagyon kellemes, semmi rángatás. Igen kínos volt a városi forgalomban, hogy soha sem tudod mikor jön elő, hogy egyszer csak rángat 2-3-at. Azt hitték az utasaim, hogy nem tudok vezetni.
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #34 Dátum: 2007. Szeptember 08. - 13:38:57 »

Fenét. Az én 1.6 Sw-ben remekül münködött, még a legnagyobb kánikulai toporgásban is!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
decibel
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Hozzászólás #35 Dátum: 2007. Szeptember 08. - 16:44:50 »

Köszi megnyugtattatok.
Rángatásba egyelőre beletörődünk (bár próbaúton nem csinálta, a tulaj is esküdözött, hogy azt se tudja miről beszélünk  Vigyorog), ha jelentkezne, akkor lezáratjuk az erg-t. Még ezzel együtt is ez tűnik a legjobb vételnek, arról nem is beszélve milyen dögös.  Kacsint
Jövő héten visszatérek egy kis élménybeszámolóval, ha meglesz a kocsi.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #36 Dátum: 2007. Szeptember 08. - 19:54:41 »

Örök téma ez a rángás, valahogy én sem tudom, mit kezdjek vele. Volt időszak, amikor elmúlt jó kis ÖMV-től, sőt egy literrel kevesebbet evett akkor. Azóta változó. Most pl úgy indultam el nyaralni, hogy -igaz egy másik ÖMV kútnál, de- szintén ÖMV-t tankoltam és miután levezettem 500 km-t a tengerig, mégis rángatott. Hazaútra egy ottani Europetrol kútnál tankoltam, 7,5 literrel hazahúztunk és nyoma sincs a rángatásnak. Lehet, hogy sikerült megint minőségi (vagyis inkább azt a minőséget, aminek elkérik az árát valójában) benzint tankolni?
Továbbra is él bennem a gyanú, hogy jól átkúrnak bennünket a kutaknál, mert nem hallottam volna, hogy európaszerte gondok lennének az opel-chevrolet motorokkal EGR téren! Lehet, hogy ezen típusok kissé érzékenyebbek a gyatra minőségre és ennyi az egész.
 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Evil
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #37 Dátum: 2007. Szeptember 09. - 14:45:38 »

Sziasztok!

Most állok egy Lacetti 1.6 megvásárlása előtt a kocsiba 46e km van. Azt akarom kérdezni hogy mire figyeljek oda a megvételekor? a rángatást hogy tudom észrevenni milyen fordulaton ?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #38 Dátum: 2007. Szeptember 09. - 20:59:16 »

Sziasztok!

Most állok egy Lacetti 1.6 megvásárlása előtt a kocsiba 46e km van. Azt akarom kérdezni hogy mire figyeljek oda a megvételekor? a rángatást hogy tudom észrevenni milyen fordulaton ?
Nálam leginkább úgy jelentkezik, ha egyesből felváltva -nem túl nagy húzatás után- kettesben a kupplung felengedése után mintha kihagyna a gyújtás, bólint egyet az autó. Mintha nem akarná felvenni a fordulatot, engeded ki a kupplungot és mint amikor mintha leállt volna a motor és akkor indul újra, amikor felengeded a pedált. A másik eset, hogy ezek után mész kis gázzal, araszolsz a városban kettesben vagy hármasban, szinte csak gurulsz akkora fordulaton, amivel egyenletesen halad az autó 1000-2000 között és elkezd rángatni, mintha ugrálnál a gázpedálon. Néha érzed is, hogy dobol alattad a gázpedél, ahogy az elektronikán keresztül beleavatkozik. Csak éppen annyi késéssel, hogy nemhogy sikerülne korrigálnia a hibát, hanem fáziskésésben még nagyobb rángásokat eredményez.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Evil
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #39 Dátum: 2007. Szeptember 09. - 21:40:19 »

Köszi
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #40 Dátum: 2007. Szeptember 10. - 06:42:06 »

A mire érdemes odafigyelni dologra meg itt a válasz:
http://lacetti-klub.extra.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=32

Azért tettük ki az oldalra, hogy segítsünk a vásárlásban.  Vigyorog
A tippek/trükkökbe is érdemes belenézni. Ott az átvételi lista, amit használt autónál sem hátrány leellenőrizni!
Sok sikert!
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #41 Dátum: 2007. Szeptember 10. - 08:45:15 »

Üdv Mindenkinek! Zuglói Lacetti klubos vagyok. Egyelőre rángatás nélkül, de nem túl alacsony fogyasztással...!benzin?/ Én is az óbudai Gomboshoz járok a Szabó Istvánhoz, én nyugodtan javaslom a szervizt mindenkinek. A kocsit /SW/ használtam vettem egy éve, decemberben lesz 3 éves, és nagyon élvezem. Előzőleg D. Nubirám volt, az is nagyon bevállt. Jó ötlet a találkozó szerintem is. Minden jót mindenkinek! Üdv: Ladigidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #42 Dátum: 2007. Szeptember 10. - 09:57:12 »

Szevasz!
Üdvözlet a klubban.
Reményeim szerint tavaszra megérik a helyzet egy találkozóra. Jól fog esni egy kis kirándulás.
Persze, ha nagy az igény, lehet hamarabb is. Szabad a vásár.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #43 Dátum: 2007. Szeptember 10. - 10:45:20 »

Haliho! Egy ötlet az első találkozóhoz: egy országos bulit nehéz összehozni, ez legyen későbbi téma. Először csináljunk egy Budapest-környéki találkozót, egy viszonylag közeli kirándulással, és szép lassan fejlesszük tovább, így talán könnyebben megindul a barátság szerveződése, mintha egyből nagyot ugranánk. Persze az ország távolabbi régiói is elkezdenék a saját részük szervezését, és így később a csoportok is tehetnének közös találkozót, túrát, stb. Szerintem először nehezen jönne össze egy zalai, és hajdusági közös buli a nagy távolságok, és költségek miatt. Mit szóltok hozzá? Várom az ötletemre a hozzászólásokat, és további ötleteket! Itt jegyzem meg, hogy nem vagyok P.C.-guru, így lehet, hogy új topikot /vagy mit?/ kellet volna nyítnom? Ha igen, segítsetek! Üdvözlettel: Ladigidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #44 Dátum: 2007. Szeptember 10. - 11:13:44 »

Haliho! Egy ötlet az első találkozóhoz: egy országos bulit nehéz összehozni, ez legyen későbbi téma. Először csináljunk egy Budapest-környéki találkozót, egy viszonylag közeli kirándulással, és szép lassan fejlesszük tovább, így talán könnyebben megindul a barátság szerveződése, mintha egyből nagyot ugranánk. Persze az ország távolabbi régiói is elkezdenék a saját részük szervezését, és így később a csoportok is tehetnének közös találkozót, túrát, stb. Szerintem először nehezen jönne össze egy zalai, és hajdusági közös buli a nagy távolságok, és költségek miatt. Mit szóltok hozzá? Várom az ötletemre a hozzászólásokat, és további ötleteket! Itt jegyzem meg, hogy nem vagyok P.C.-guru, így lehet, hogy új topikot /vagy mit?/ kellet volna nyítnom? Ha igen, segítsetek! Üdvözlettel: Ladigidy

Éppen taliszervezés folyik a másik fórumon. Nyitottam egy topikot, Stocz kolléga legyen olyan kedves helyére tenni, ha rossz helyet találtam volna neki, ill. ha az ide érkezett tali-témájú hozzászólásokat át kéne oda rakni.
Linket másolom, ott a részleteket meg lehet tudni.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 127   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!